-
Εχω υποψιες οτι ο πισω δεξια τροχος δεν ειναι με τα καλα του.
Ειδα πριν περιπου 10 μερες οτι ηθελε αερα και του εβαλα, αλλα χθες παλι τα ιδια.Εχει προβλημα η βαλβιδα, εχει καμμια μικρη τρυπουλα και χανει;;
-
Εχω υποψιες οτι ο πισω δεξια τροχος δεν ειναι με τα καλα του.
Ειδα πριν περιπου 10 μερες οτι ηθελε αερα και του εβαλα, αλλα χθες παλι τα ιδια.Εχει προβλημα η βαλβιδα, εχει καμμια μικρη τρυπουλα και χανει;;
-
Εχω υποψιες οτι ο πισω δεξια τροχος δεν ειναι με τα καλα του.
Ειδα πριν περιπου 10 μερες οτι ηθελε αερα και του εβαλα, αλλα χθες παλι τα ιδια.Εχει προβλημα η βαλβιδα, εχει καμμια μικρη τρυπουλα και χανει;;
-
επισκεψη σε βουλκανιζατερ????
τα ενδεχομενα ειναι πολλα.......... -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εχω υποψιες οτι ο πισω δεξια τροχος δεν ειναι με τα καλα του.
Ειδα πριν περιπου 10 μερες οτι ηθελε αερα και του εβαλα, αλλα χθες παλι τα ιδια.Εχει προβλημα η βαλβιδα, εχει καμμια μικρη τρυπουλα και χανει;;
Kαλύτερα να πας σε ένα βουλκανιζατέρ.Μπορεί να είναι ψιλοστραβή η ζάντα
-
Το είχα πάθει κι εγώ, αλλά ευτυχώς συνέβη πάνω που σκεφτόμουν την αλλαγή ελαστικών, έτσι δεν ασχολήθηκα παραπάνω. Μετά από μια μέρα γινόταν το λάστιχο πίτα, μάλλον είχε κάποια τρυπούλα. Για ζάντα δεν το νομίζω, γιατί τα επόμενα λάστιχα δεν παρουσίασαν τίποτα.
Στο βουλκανιζατέρ θα σου πουν με βεβαιότητα. -
Βάλε σαμπρέλα.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Βάλε σαμπρέλα.ΠΟΤΕ σε tubeless ελαστικό!
Στο βουλκανιζατέρ γρήγορα...
Στην τρύπα που πιθανότατα θα βρεθεί, εσωτερικό μπάλωμα και ποτέ 'ένεση'.
-
Η καλυτερη λυση ειναι βουλκανιζατερ, αλλα αν θες να μαθεις μονος σου, γιατι δε δοκιμαζεις το κλασσικο σαπουνονερο? Διαλυεις σαπουνι σε νερο και ριχνεις λιγο λιγο πανω στο λαστιχο σε διαφορετικα σημεια. Οπου βγαλει φυσαλιδες ξερεις οτι εχει τρυπιτσα στο πελμα. Για καλο και για κακο πλυνε το λαστιχο με νερο πριν φυγεις για βολτα ομως!!
-
Λίγο σάλιο στην βαλβίδα κάνει την ίδια δουλειά για να είσαι σίγουρος ότι είναι εντάξει.
Αν ο αέρας χάνεται πολύ αργά το πιο πιθανό είναι να έχει στραβώσει η ζάντα παρά να έχει τρύπα το ελαστικό. Και προς θεού μι βάλεις σαμπρέλα. -
Γρήγορα σε βουλκανιζατέρ μην σε αφήσει βράδυ κάπου...
-
Καπου εχεις μια βιδα η ενα καρφι. Αν κοιταξεις την ροδα σε ενα καλα φωτισμενο μερος τοτε μπορει να δεις τι εχει. Αν ειναι στο πελμα φτειαχνεται, αν εναι στο πλαι μονο καινουργιο λαστιχο. Ποσο μακρια ειναι απο το να βαλεις καινουργιο σετ λαστιχα;
Νικος
-
Πάντως εμένα που μου είχε ένα καρφί στο πλαϊνό, το βουλκανιζατέρ το επιδιόρθωσε.
-
Δεν ξέρω αν το έφτιαξες.
Σε περίπτωση που όχι,είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και ανακάλυψα την αιτία όταν ξεζαντάρισα το λάστιχο!
Μια πρόκα είχε εφαρμόσει τέλεια στην τρύπα που είχε κάνει(γι'αυτό και μες στο νερό δε φιανόταν τίποτα)και έχανε αέρα μόνο εν κινήσει που κουνιόταν... -
Παιδια πολις πηγα στο βουλκανιζατερ.
ΑΤΙΜΗ ΒΙΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Aλλαξετο το, το γ@μ3νο δεν μπορω ,δεν μπορω να το φουσκοσω
καταραμενες βιδες !!!!!!!!!!!!!!!!το ιδιο ειχα παθει και εγω
-
Τό επισκεύασες ή το άλλαξες;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τό επισκεύασες ή το άλλαξες;Ευτυχως η βιδα δεν ηταν στο πλαι, οποτε μου εβαλε ενα μπαλωμα και τελειωσε το θεμα.
ΑΛΛΑ ρε παιδια δεν εχω καταλαβει ακομα, πως ειναι δυνατον να μπει μια βιδα ορθια στο ελαστικο.
Ειναι δυνατον να υπαρχουν τοοοσες πολλες βιδες καρφωμενες σε ενα κομματι ξυλο και να βρισκονται πανω στους δρομους; Γιατι μη μου πειτε οτι οι βιδες στεκονται ορθειες μονες τους;; -
Δεν είναι υποχρεωτικό να είναι όρθιο το καρφί ή η βίδα για να καρφωθεί στο ελαστικό. Συχνά την ανασηκώνει το ίδιο το λάστιχο αν η φορά είναι τέτοια ώστε να πατήσει πρώτα το κεφάλι της βίδας. Ευτυχώς που οι σαμπρέλες είναι πια παρελθόν μαζί φυσικά και με τα απότομα κλαταρίσματα.
-
Συνηθως την σηκωνει (βιδα,καρφι)το μπροστινο και την παταει το πισω λαστιχο.
ΧΑΝΕΙ ΑΕΡΑ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. ΤΙ ΚΑΝΩ;