Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα έπρεπε το S2000 και παρόμοια αυτοκίνητα να έχει ESP;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Θα έπρεπε το S2000 και παρόμοια αυτοκίνητα να έχει ESP;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    31
    85
    294
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taurus last edited by

      To s2000 που είχε τουμπάρει στα Μέγαρα είναι επειδή ειχε μπει με το πλαι στα χώματα και έκανε μοχλό. Με αυτό τον τρόπο έχω δει να τουμπάρει και Formula3 , οπότε δεν φταιει το αμάξι γι' αυτό.

      Επιπλέον υπάρχει σαν after market antispin για το s (με lauch control μαλιστα) και πριν προλάβετε να μιλήσετε για ιεροσυλία, θα σας πω ότι σε περίπτωση βροχής, γλίτσας ή αν βαριέμαι να παλεύω με το αμάξι μου ή απλά είμαι κουρασμένος και με χαμηλές αντιδράσεις , δε θα με χάλαγε καθόλου αυτό το κουμπάκι...

      Όσο για το s σαν αμάξι, επειδή έχω φίλο που είχε (δυστυχώς τράκαρε με αυτό, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα) και είχα μπει μέσα, η αίσθησή του ήταν απίστευτη. Μόλις έμπαινε το vtec έτρωγες μια βαρβάτη κλωτσιά στον πισινό και κόλλαγε το κεφάλι σου πίσω . Μάλιστα μπορώ να πω ότι σαν αίσθηση ήταν πιο έντονο από 7άρι Έβο που έχω μπει(Προσοχή, μόνο σαν αίσθηση λέω και είναι τελείως προσωπική άποψη, να μην έχουμε και αντιδικίες,έτσι? )

      Όσο για την συμπεριφορά του, σίγουρα ήθελε προσοχή, αν όμως το σεβόσουν μπορούσες να κινηθείς αρκετά γρήγορα, ακουμπώντας σε πλαίσιο-αναρτήσεις. Εξάλλου μιλάμε για απρόβλεπτο και δύσκολο αυτοκίνητο? Εσείς θεωρείτε ότι είναι πιο απρόβλεπτο από ένα τουμπανιασμένο Punto 300 αλόγων με τρελό lag σε γνήσια ελληνική άσφαλτο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        taurus last edited by

        To s2000 που είχε τουμπάρει στα Μέγαρα είναι επειδή ειχε μπει με το πλαι στα χώματα και έκανε μοχλό. Με αυτό τον τρόπο έχω δει να τουμπάρει και Formula3 , οπότε δεν φταιει το αμάξι γι' αυτό.

        Επιπλέον υπάρχει σαν after market antispin για το s (με lauch control μαλιστα) και πριν προλάβετε να μιλήσετε για ιεροσυλία, θα σας πω ότι σε περίπτωση βροχής, γλίτσας ή αν βαριέμαι να παλεύω με το αμάξι μου ή απλά είμαι κουρασμένος και με χαμηλές αντιδράσεις , δε θα με χάλαγε καθόλου αυτό το κουμπάκι...

        Όσο για το s σαν αμάξι, επειδή έχω φίλο που είχε (δυστυχώς τράκαρε με αυτό, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα) και είχα μπει μέσα, η αίσθησή του ήταν απίστευτη. Μόλις έμπαινε το vtec έτρωγες μια βαρβάτη κλωτσιά στον πισινό και κόλλαγε το κεφάλι σου πίσω . Μάλιστα μπορώ να πω ότι σαν αίσθηση ήταν πιο έντονο από 7άρι Έβο που έχω μπει(Προσοχή, μόνο σαν αίσθηση λέω και είναι τελείως προσωπική άποψη, να μην έχουμε και αντιδικίες,έτσι? )

        Όσο για την συμπεριφορά του, σίγουρα ήθελε προσοχή, αν όμως το σεβόσουν μπορούσες να κινηθείς αρκετά γρήγορα, ακουμπώντας σε πλαίσιο-αναρτήσεις. Εξάλλου μιλάμε για απρόβλεπτο και δύσκολο αυτοκίνητο? Εσείς θεωρείτε ότι είναι πιο απρόβλεπτο από ένα τουμπανιασμένο Punto 300 αλόγων με τρελό lag σε γνήσια ελληνική άσφαλτο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          taurus last edited by

          To s2000 που είχε τουμπάρει στα Μέγαρα είναι επειδή ειχε μπει με το πλαι στα χώματα και έκανε μοχλό. Με αυτό τον τρόπο έχω δει να τουμπάρει και Formula3 , οπότε δεν φταιει το αμάξι γι' αυτό.

          Επιπλέον υπάρχει σαν after market antispin για το s (με lauch control μαλιστα) και πριν προλάβετε να μιλήσετε για ιεροσυλία, θα σας πω ότι σε περίπτωση βροχής, γλίτσας ή αν βαριέμαι να παλεύω με το αμάξι μου ή απλά είμαι κουρασμένος και με χαμηλές αντιδράσεις , δε θα με χάλαγε καθόλου αυτό το κουμπάκι...

          Όσο για το s σαν αμάξι, επειδή έχω φίλο που είχε (δυστυχώς τράκαρε με αυτό, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα) και είχα μπει μέσα, η αίσθησή του ήταν απίστευτη. Μόλις έμπαινε το vtec έτρωγες μια βαρβάτη κλωτσιά στον πισινό και κόλλαγε το κεφάλι σου πίσω . Μάλιστα μπορώ να πω ότι σαν αίσθηση ήταν πιο έντονο από 7άρι Έβο που έχω μπει(Προσοχή, μόνο σαν αίσθηση λέω και είναι τελείως προσωπική άποψη, να μην έχουμε και αντιδικίες,έτσι? )

          Όσο για την συμπεριφορά του, σίγουρα ήθελε προσοχή, αν όμως το σεβόσουν μπορούσες να κινηθείς αρκετά γρήγορα, ακουμπώντας σε πλαίσιο-αναρτήσεις. Εξάλλου μιλάμε για απρόβλεπτο και δύσκολο αυτοκίνητο? Εσείς θεωρείτε ότι είναι πιο απρόβλεπτο από ένα τουμπανιασμένο Punto 300 αλόγων με τρελό lag σε γνήσια ελληνική άσφαλτο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            maxmara last edited by

            Ο χρήστης taurus έγραψε:
            To s2000 που είχε τουμπάρει στα Μέγαρα είναι επειδή ειχε μπει με το πλαι στα χώματα και έκανε μοχλό. Με αυτό τον τρόπο έχω δει να τουμπάρει και Formula3 , οπότε δεν φταιει το αμάξι γι' αυτό.

            Επιπλέον υπάρχει σαν after market antispin για το s (με lauch control μαλιστα) και πριν προλάβετε να μιλήσετε για ιεροσυλία, θα σας πω ότι σε περίπτωση βροχής, γλίτσας ή αν βαριέμαι να παλεύω με το αμάξι μου ή απλά είμαι κουρασμένος και με χαμηλές αντιδράσεις , δε θα με χάλαγε καθόλου αυτό το κουμπάκι...

            Όσο για το s σαν αμάξι, επειδή έχω φίλο που είχε (δυστυχώς τράκαρε με αυτό, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα) και είχα μπει μέσα, η αίσθησή του ήταν απίστευτη. Μόλις έμπαινε το vtec έτρωγες μια βαρβάτη κλωτσιά στον πισινό και κόλλαγε το κεφάλι σου πίσω . Μάλιστα μπορώ να πω ότι σαν αίσθηση ήταν πιο έντονο από 7άρι Έβο που έχω μπει(Προσοχή, μόνο σαν αίσθηση λέω και είναι τελείως προσωπική άποψη, να μην έχουμε και αντιδικίες,έτσι? )

            Όσο για την συμπεριφορά του, σίγουρα ήθελε προσοχή, αν όμως το σεβόσουν μπορούσες να κινηθείς αρκετά γρήγορα, ακουμπώντας σε πλαίσιο-αναρτήσεις. Εξάλλου μιλάμε για απρόβλεπτο και δύσκολο αυτοκίνητο? Εσείς θεωρείτε ότι είναι πιο απρόβλεπτο από ένα τουμπανιασμένο Punto 300 αλόγων με τρελό lag σε γνήσια ελληνική άσφαλτο?

            Νομίζω οτι το S2000 θα είναι απόλαυση σε μεσογειακή χώρα με καλή άσφαλτο -π.χ. Ισπανία. Εδώ, με την άσφαλτο-καθρέπτη, δυσκολεύονται/ταλαιπωριούνται πισωκίνητα με 150 άλογα και γραμμική απόδοση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              taurus last edited by

              Όλα είναι θέμα μυαλού φίλε maxmara, και του 'antispin' που κρύβουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Μιλαμε για S2000 ή για παρομοια αυτοκινητα και λετε οτι ειναι επικινδυνα γιατι δεν εχουν ESP ??? Αναρωτιεμαι, ενας οδηγος που ψαχνει για σπορ αυτοκινητο, δεν εχει μαθει οτι εκτος απο 0 γκαζι και τερμα γκαζι, υπαρχουν και ενδιαμεσες θεσεις ?? Στην στεγνη ασφαλτο πρεπει να το θελεις για να σπασεις την προσφυση των πισω τροχων. Στην βρεγμενη απλα πας στη δουλεια σου. Απλα απορω ........ κοροιδευομαστε ????

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maxmara last edited by

                  Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                  Μιλαμε για S2000 ή για παρομοια αυτοκινητα και λετε οτι ειναι επικινδυνα γιατι δεν εχουν ESP ??? Αναρωτιεμαι, ενας οδηγος που ψαχνει για σπορ αυτοκινητο, δεν εχει μαθει οτι εκτος απο 0 γκαζι και τερμα γκαζι, υπαρχουν και ενδιαμεσες θεσεις ?? Στην στεγνη ασφαλτο πρεπει να το θελεις για να σπασεις την προσφυση των πισω τροχων. Στην βρεγμενη απλα πας στη δουλεια σου. Απλα απορω ........ κοροιδευομαστε ????

                  Με το συμπάθιο...που ζείς?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kingmanos last edited by

                    Ο χρήστης timkoul έγραψε:
                    Μιλαμε για S2000 ή για παρομοια αυτοκινητα και λετε οτι ειναι επικινδυνα γιατι δεν εχουν ESP ??? Αναρωτιεμαι, ενας οδηγος που ψαχνει για σπορ αυτοκινητο, δεν εχει μαθει οτι εκτος απο 0 γκαζι και τερμα γκαζι, υπαρχουν και ενδιαμεσες θεσεις ?? Στην στεγνη ασφαλτο πρεπει να το θελεις για να σπασεις την προσφυση των πισω τροχων. Στην βρεγμενη απλα πας στη δουλεια σου. Απλα απορω ........ κοροιδευομαστε ????

                    συμφωνω!
                    δηλαδή πριν το esp όσοι είχαν Μ3 Ε 30 ή Ε 36, MX5 1,8 κλπ...κλπ...κλπ είναι για .....φωτοστέφανο και φτερα στη πλατη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                      Μιλαμε για S2000 ή για παρομοια αυτοκινητα και λετε οτι ειναι επικινδυνα γιατι δεν εχουν ESP ??? Αναρωτιεμαι, ενας οδηγος που ψαχνει για σπορ αυτοκινητο, δεν εχει μαθει οτι εκτος απο 0 γκαζι και τερμα γκαζι, υπαρχουν και ενδιαμεσες θεσεις ?? Στην στεγνη ασφαλτο πρεπει να το θελεις για να σπασεις την προσφυση των πισω τροχων. Στην βρεγμενη απλα πας στη δουλεια σου. Απλα απορω ........ κοροιδευομαστε ????

                      Με το συμπάθιο...που ζείς?

                      Στην Αθηνα .... Εσεις ????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maxmara last edited by

                        Just kidding...

                        Απλά, ήθελα να πώ οτι η φοβερή ελληνική 'άσφαλτος' κρύβει εκπλήξεις εκεί που δεν το περιμένεις. Σαν οδηγός αυτοκινήτου με κίνηση πίσω και

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης KingManos έγραψε:
                          συμφωνω!
                          δηλαδή πριν το esp όσοι είχαν Μ3 Ε 30 ή Ε 36, MX5 1,8 κλπ...κλπ...κλπ είναι για .....φωτοστέφανο και φτερα στη πλατη?

                          Δεν καταλαβαινω το νοημα καποιος να κοιταει για S2000 και να τον χαλαει που δεν εχει ESP. Αν ειχε και το S2000 (οπως και το MR2, MX5 αλλα και τα διαφορα Rallye κλπ) ESP, ολοι οσοι θελουν οδηγουν θα επρεπε να πανε να πνιγουν!!! Αν καποιος θελει ESP ας στραφει σε αλλες κατασκευες, τυπου CLK, TT, Astra Coupe Turbo κλπ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                            Just kidding...

                            Απλά, ήθελα να πώ οτι η φοβερή ελληνική 'άσφαλτος' κρύβει εκπλήξεις εκεί που δεν το περιμένεις. Σαν οδηγός αυτοκινήτου με κίνηση πίσω και

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Εγώ θά συμφωνήσω μέ τό απενεργοποιούμενο ESP.Μπορεί κάποια μέρα νά πετύχεις χιόνι-πάγο-γλύτσα ή καταρακτώδη βροχη στό δρόμο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι δυνητικοί αγοραστές του S2000 την ωριμότητα που περιγράφεις. Αν η Χόντα πέρναγε τους υποψήφιους αγοραστές από screening πριν τους δώσει S2000 αυτό θα δούλευε. Επίσης, ακόμα και ο πραγματικός οδηγός μπορεί να οδηγήσει το S2000 του όντας κουρασμένος/στενοχωρημένος/αφηρημένος και τότε καλό θα ήταν να μπορεί να ενεργοποιήσει κάποιο ESP ώστε να μη σκοτωθεί στα πρώτα σαπουνόνερα που θα πατήσει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ποιος ειπε οτι το ESP σωζει απο αυτα τα σαπουνερα ??? Ξεκαθαριζω οτι δεν λεω οχι στο καλο ABS, αλλα στο ESP σε ενα μοντελο σαν το S2000. Αν ο οδηγος ειναι κουρασμενος/αφηρημενος κλπ, πιθανοτερο ειναι να φυγει με τα μουτρα καπου παρα να γυρισει απο υπερβολικη δοση ισχυος στους πισω τροχους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Και με τα μούτρα να φύγει πάλι θα τον μαζέψει το ESP με 'διαφορικό φρενάρισμα' κόβοντάς του και την ισχύ του κινητήρα αν χρειαστεί. Αλλιώς γιατί ένα κάρο προσθιοκίνητα αυτοκίνητα να είχαν ESP;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Τα εχετε μπερδεψει πολυ τα πραγματα .......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hunter last edited by

                                        Βρέ σύ Τίμο,θέλεις νά πείς ότι τό ESP ΔΕΝ έχει κανένα λόγο ύπαρξης σέ ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο 200 ίππων;Αν όχι σέ αυτά,τότε σέ ποιά αυτοκίνητα θά έπρεπε νά τοποθετείτε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ολα τα πισωκινητα αυτοκινητα 200 ιππων, απευθυνονται στο ιδιο κοινο ????

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Μου φαινεται εντελως λαθος το σκεπτικο να μιλαμε για αυτοκινητα σαν το S2000, και αντι να ασχολουμαστε με γεωμετριες, κατανομες βαρους, καμπυλες ροπης, μπλοκε διαφορικα, σχεσεις, ισορροπια στο οριο και στησιμο γενικα, να λεμε οτι μας προβληματιζει που δεν εχει ESP. E εγω λεω οτι αν ειμαστε σε αυτο το σημειο, το S2000 ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ !!!
                                            Αυτο και τιποτα παραπανω ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr