-
Ακουσατε την διαφημηση Σεατ Μακρης που λεει φερτε το Σεατ σας και δυναμωστε το 30 εως 70 αλογα??? Ισχυει και για το 1.4 8ν με τα 60 αλογα????
-
Ακουσατε την διαφημηση Σεατ Μακρης που λεει φερτε το Σεατ σας και δυναμωστε το 30 εως 70 αλογα??? Ισχυει και για το 1.4 8ν με τα 60 αλογα????
-
Ακουσατε την διαφημηση Σεατ Μακρης που λεει φερτε το Σεατ σας και δυναμωστε το 30 εως 70 αλογα??? Ισχυει και για το 1.4 8ν με τα 60 αλογα????
-
Για +70 πρεπει ειναι τουρμπατο το αυτοκίνητο,και παλι ειναι αισιόδοξο το νούμερο εκτος αν μιλάμε για εκτεταμένη μετατροπή.
Το 1.4 αντε να παρει 15 αλογα με βελτιωση πρωτου σταδίου.Για να παρει 30 μιλαμε για αλλαγη εκκεντροφόρων και αλλα πολυέξοδα πραγματα. -
Μιας και είμαι πελάτης τους μου έστειλαν ενημερωτικό email.
Στα 1400 κυβικά αναγράφουν ΜΟΝΟ 16βάλβιδα, τα εξής:
Λεόν από 75 στα 92 άλογα.
Ίμπιζα/Κόρδοβα μόνο από 2001 και μετά από 101 στα 115.Από εκεί και πέρα δεν λένε τίποτα, αλλά μπορείς φαντάζομαι να τους τηλεφωνήσεις!
-
Εμενα οσα γραφεις, (που προφανως ειναι τα σωστα ) ειναι απο περιπου 15 αλογα, και οχι απο 30 εως 70... Το τι μου τη σπανε αυτες οι διαφημισεις δε λεγεται! (θα παρω να ρωτησω παντως...)
Εσυ το χιλιαρι πηγες για βελτιωση??? -
Το Τολέδο παλιότερα και το Ίμπιζα το χιλιάρι για σέρβις.
Μοναδική μετατροπή στο Ίμπιζα σε κινητήρα είναι μια... σκούπα από Πεζώ καπ που έβαλα, αλλά όχι στον Μακρή, το πήγα στον Παπαδόπουλο που μας έκανε σέρβις στο αγωνιστικό.Όντως αυτές οι διαφημίσεις είναι λίγο άστα...
Με τα μαθηματικά που ξέρω οι μετατροπές που μου έστειλαν είναι από 14 άλογα (Ίμπιζα/Κόρδοβα 101 ίππων) μέχρι 55 ίππους (Λεόν Κούπρα 210 ίππων) -
LOL. κοινως βαλανε σε ολα 15 αλογα επιπλεον στη διαφημηση!!! Ισως τα παιρνει το αμαξι με μπλε λεντακια και πιτσιλιστιρια και αυτοκολητα!!!
Εισαι ευχαριστημενος απο το σερβις στο μακρη? Λες να το παω εκει? Απο τιμες? -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μιας και είμαι πελάτης τους μου έστειλαν ενημερωτικό email.Στα 1400 κυβικά αναγράφουν ΜΟΝΟ 16βάλβιδα, τα εξής:
Λεόν από 75 στα 92 άλογα.
Ίμπιζα/Κόρδοβα μόνο από 2001 και μετά από 101 στα 115.Από εκεί και πέρα δεν λένε τίποτα, αλλά μπορείς φαντάζομαι να τους τηλεφωνήσεις!
Γραφει τιποτα το φυλλαδιο για το 1.6 8V???
ευχαριστω -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
LOL. κοινως βαλανε σε ολα 15 αλογα επιπλεον στη διαφημηση!!! Ισως τα παιρνει το αμαξι με μπλε λεντακια και πιτσιλιστιρια και αυτοκολητα!!!
Εισαι ευχαριστημενος απο το σερβις στο μακρη? Λες να το παω εκει? Απο τιμες?Λές να έχει τραπεζικό επιτόκιο και η ιπποδύναμη του τσιπ;
Από σέρβις δεν έχω κανένα παράπονο.
Και έξω που το πήγα για σέρβις τα ίδια πάνω κάτω λεφτά μου πήραν, οπότε γιατί όχι;Σε άλλο εξουσιοδοτημένο ΣΕΑΤ δεν έχω πάει βέβαια...
Γενικά δεν έχω παράπονο, αλλά ούτε και ιδιαίτερες απαιτήσιες... -
Ο χρήστης johnnyka έγραψε:
Γραφει τιποτα το φυλλαδιο για το 1.6 8V???
ευχαριστωΌχι.
από 1600 γράφει μόνο Λεόν/Τολέδο 16ν από 105 σε 120.Οι μόνοι κινητήρες που λέει είναι οι 1600 16ν που μόλις ανέφερα, οι 1400 16ν που είπα νωρίτερα, και εκδόσεις του 1800Τ με 150,156, 180 και 210 άλογα που πάνε στα 195, 205, 217 και 265 άλογα αντίστοιχα.
Το email μου ήρθε προχθές, οπότε φαντάζομαι είναι το τρέχον.
-
Καταλαβα... Αρα βλεπωντας και κανοντας.
Εμας τους 8βαλβιδους μας ξεχασανε!
-
Πού να δεις τα χιλιάρια Ίμπιζα!!!
Ούτε τεστ σε περιοδικ΄δεν το έχω δει!!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πού να δεις τα χιλιάρια Ίμπιζα!!!
Ούτε τεστ σε περιοδικ΄δεν το έχω δει!!!Ζητα απο τους 4Τ να το κανουν ενα 0-100-0...
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Πού να δεις τα χιλιάρια Ίμπιζα!!!
Ούτε τεστ σε περιοδικ΄δεν το έχω δει!!!Ζητα απο τους 4Τ να το κανουν ενα 0-100-0...
Κάπου στα 20'' για τα 100 δίνει ο κατασκευαστής... Σε σχέση με άλλα 1000αρια με αντίστοιχη δύναμη-βάρος είναι αργότερο, αλλά αυτό οφείλεται πως τα πιάνεις με 4η!!!
Πλάκα πλάκα έχει ολόιδιο κιβώτιο με το 1400 16ν των 75 ίππων, απλά πιο κοντό κορωνοπήνιο! (κόφτης 5ης στα 185 στις 5800-5900)
Έτσι και έβαζα τον 1400άρη χωρίς να αλλάξω κιβώτιο θα είχε τρελλή πλάκα!!!
Αυτό που είχα σκεφτεί για να αρπάξει λίγη επιτάχυνση είναι να αλλάξω τα ΜΑΜΙΣΙΣ 185/60/14 (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ!!!) με 185/55/14 να μικρύνει ο τροχός, αλλά ήταν ακριβότερα (κάπου στα 15 ευρώ το λάστιχο για ολόιδιο τύπο ελαστικών στο ίδιο μαγαζί) και προτίμησα να τα φάω σουβλάκια!!! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
(κάπου στα 15 ευρώ το λάστιχο για ολόιδιο τύπο ελαστικών στο ίδιο μαγαζί) και προτίμησα να τα φάω σουβλάκια!!!15*4=60 Από 1,5 ευρώ το σουβλάκι έχουμε 40 σουβλάκια!
Καλοπέρασες!!!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
(κάπου στα 15 ευρώ το λάστιχο για ολόιδιο τύπο ελαστικών στο ίδιο μαγαζί) και προτίμησα να τα φάω σουβλάκια!!!
15*4=60 Από 1,5 ευρώ το σουβλάκι έχουμε 40 σουβλάκια!
Καλοπέρασες!!!
Κερνάει το κατάστημα λέμε!!!
-
ακριβά τα παίρνεις, ξέρω κεντρικό μέρος που κοστίζουν 1.40 και είναι ωραία (για πακέτο μιλάμε, όχι να καθήσεις)
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ακριβά τα παίρνεις, ξέρω κεντρικό μέρος που κοστίζουν 1.40 και είναι ωραία (για πακέτο μιλάμε, όχι να καθήσεις)Τότε να καλέσουμε κι άλλους!!!
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ακριβά τα παίρνεις, ξέρω κεντρικό μέρος που κοστίζουν 1.40 και είναι ωραία (για πακέτο μιλάμε, όχι να καθήσεις)Στη Μυτιλήνη οπου σπουδαζα μεχρι το Σεπτεμβρη (κλαψ) είχαν 1.20
Καλό ε;;;; Πάμε γκασμαδια;;;
SEAT Μακρής