-
Στον ΟΑΣΘ πληρώνουν πλέον εισιτήριο; Βλέπω κόσμος μπαίνει κ μόνο κανένας ξεχασμένος το ακυρώνει. Γίνεται κανένας έλεγχος ή να μπαίνουμε έτσι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Έχω να πετύχω έλεγχο πάνω από 3μηνο. Εξοργίζομαι με όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο
-
Δυστυχώς στην Ελλάδα της ασυδοσίας φίλε Πέτρο τα πράγματα πάνε απο το κακό στο χειρότερο. Το θέμα εισητήρια αλλά και γεμάτα λεωφορεία που σταματάνε να πάρουν κι άλλο κόσμο ενώ έχει ορθιούς το συζητούσα προχτές με τον πρώην πρόεδρο της Ελληνικής κοινότητας της Στουτγκάρδης το έτος 1958 μέσα στο ηρωικό 15.
Υ.Γ. Εσύ που είσαι νομοταγής πολίτης και ζείς στο εξωτερικό λογικά δίνεις το καλό παράδειγμα και ακυρώνεις πάντα το εισητήριο σού -
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Στον ΟΑΣΘ πληρώνουν πλέον εισιτήριο; Βλέπω κόσμος μπαίνει κ μόνο κανένας ξεχασμένος το ακυρώνει. Γίνεται κανένας έλεγχος ή να μπαίνουμε έτσι;Sent from my iPhone using Tapatalk
έχουν κάρτες απεριόριστων διαδρομών πολλοί
-
Aυτο θα λεγα και γω.Πλεον καποιος που χρησιμοποιει τακτικα αστικο, ειδικα αυτοι που πρεπει να αλλαξουν και γραμμη ποιο πολυ τους συμφερει ( συμφωνα με αυτες τις τιμες των εισητηριων) οποτε μαλλον οι περισσοτεροι μπαινουν με καρτες.
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Έχω να πετύχω έλεγχο πάνω από 3μηνο. Εξοργίζομαι με όσους δεν πληρώνουν εισιτήριοκαι εγω εξοργίζομαι που εχουν την απαίτηση να πληρωθουν για τις αθλιοτατες υπηρεσίες τους.... και μάλιστα τοσο ακριβα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Δυστυχώς στην Ελλάδα της ασυδοσίας φίλε Πέτρο τα πράγματα πάνε απο το κακό στο χειρότερο. Το θέμα εισητήρια αλλά και γεμάτα λεωφορεία που σταματάνε να πάρουν κι άλλο κόσμο ενώ έχει ορθιούς το συζητούσα προχτές με τον πρώην πρόεδρο της Ελληνικής κοινότητας της Στουτγκάρδης το έτος 1958 μέσα στο ηρωικό 15.
Υ.Γ. Εσύ που είσαι νομοταγής πολίτης και ζείς στο εξωτερικό λογικά δίνεις το καλό παράδειγμα και ακυρώνεις πάντα το εισητήριο σούΘανάση εγώ πληρώνω, δε θα με κάνουν τα 10€ που θα επιβαρυνθώ πλουσιότερο. Από την άλλη αν πληρώναμε όλοι μαζί, το εισιτήριο δε θα κόστιζε 80 Cents αλλά λιγότερο... Φυσικά ζημιώνομαι εγώ, εσύ που πληρώνεις κ όλοι οι υπόλοιποι. Και όπως λέει κ ο κορσαίρ οι υπηρεσίες είναι κάτω του μετρίου... 50 λεπτά καλαμαριά-κέντρο σήμερα.
Sent from my iPhone
-
Nα προσθεσω επισης οτι αν δεν εφαρμοζοταν η κουτοπονηρια να δινει ο ενας το εισητηριο στον αλλο πιθανοτατα τωρα να ισχυε το ''1 εισητηριο 4 διαδρομες''...
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Και όπως λέει κ ο κορσαίρ οι υπηρεσίες είναι κάτω του μετρίου... 50 λεπτά καλαμαριά-κέντρο σήμερα.Sent from my Galaxy Nexus
Τα 50 λεπτα ειναι το λιγότερο. Το ότι οι συνθήκες μέσα ειναι τριτοκοσμικές ειναι τουλάχιστον εξοργιστικο. Παστωμενες σαρδελες και συνεχιζει να επιμένει ο μλκς να φορτώνει κι αλλους.... υποψιάζομαι αρκετά πάνω απο το όριο επιβατών που δίνει ο κατασκευαστής.
Δεν μιλω καν για το γεγονός οτι μπορεί να περάσουν 2-3 λεωφορεία μαζί της ίδιας γραμμής και μετά να κάνεις να ξαναδεις λεωφορείο καμια ώρα.
ο ΟΑΣΘ είναι κρατικός και όντας κρατικός θα έπρεπε να είναι στην μιση τιμή για τις υπηρεσίες του. Κοστίζει σαφως περισσότερο απο το να κάνεις χρήση ενος δικου σου scooter.
Αν θελει να μου πουλάει τέτοιες τιμές με τέτοιες υπηρεσίες... δεν έχω πρόβλημα.. αλλά να γίνει ομως ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ για το ποια εταιρία θα αναλαμβάνει κάθε χρόνο την μεταφορά, με τι όρους και κοστολόγια... και αν επιλεγεί ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ.
Αιντε ποια με αυτή την αλητεία...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ο ΟΑΣΘ είναι κρατικός και όντας κρατικός θα έπρεπε να είναι στην μιση τιμή για τις υπηρεσίες του. Κοστίζει σαφως περισσότερο απο το να κάνεις χρήση ενος δικου σου scooter.
O ΟΑΣΘ εδώ και κάπου 15-20 χρόνια ΔΕΝ είναι κρατικός! Και το κράτος επιδοτεί το 50% του εισιτηρίου για να πηγαίνει σε όλα τα δρομολόγια, ακόμα και εκεί που υπάρχουν 1-2 επιβάτες / λεωφορείο. Κοινωνική πολιτική! Αλλά κρατικός ΔΕΝ είναι, όσο κι αν πολύς κόσμος εκεί μέσα δουλεύει σαν να ήταν...
Σε ότι αφορά τις σαρδέλες, μετά από μία βόλτα σήμερα το μεσημέρι σε τενεκέ, συμφωνώ, αλλά η απορία μου είναι τι θα έλεγαν όσοι διαμαρτύρονται για τη σαρδελοποίηση, αν τα λεωφορεία περνούσαν χωρίς να σταματήσουν...
-
Oσον αφορα την σαρδελοποηση ειναι και θεμα νοημοσυνης.Οταν καποιος βλεπει ενα τιγκαρισμενο αστικο και προσπαθει να παστωθει μεσα για να μην περιμενει 5-10 λεπτα ακομα δε του φταιει κανενας.
Απο την αλλη οδηγος δεν μπορει να κανει κατι για να το αποτρεψει αυτο.Η μοναδικη λυση ειναι να μην ανοιξει την πορτα αλλα αν θελει καποιος να κατεβει δεν μπορει να κανει διαφορετικα.ΕDIT:Ψεμματα μπορει να κανει κατι οχι ο οδηγος αλλα ο οργανισμος.Να ανοιγει δηλαδη μονο την μπροστινη πορτα για εισοδο στο αστικο.
-
Απ' ότι γνωρίζω απαγορεύεται ρητά αστικο να περάσει απο στάση και να μην σταματήσει και να ανοίξει τις πορτες του ακομα και σε περίπτωση 'σαρδελοποιησης' ή και άδειου οχήματος ή κενής στάσης.
Και σωστά αναφερθηκε παραπανω ότι δεν είναι κρατικος αλλα χρημοτοδοτείτε κατα ένα μερος απο το κράτος για να μπορεί να κρατηθεί -όσο μπορεί- το κόστος του εισητηρίου σε χαμηλά επίπεδα. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ο ΟΑΣΘ είναι κρατικός και όντας κρατικός θα έπρεπε να είναι στην μιση τιμή για τις υπηρεσίες του. Κοστίζει σαφως περισσότερο απο το να κάνεις χρήση ενος δικου σου scooter.
O ΟΑΣΘ εδώ και κάπου 15-20 χρόνια ΔΕΝ είναι κρατικός! Και το κράτος επιδοτεί το 50% του εισιτηρίου για να πηγαίνει σε όλα τα δρομολόγια, ακόμα και εκεί που υπάρχουν 1-2 επιβάτες / λεωφορείο. Κοινωνική πολιτική! Αλλά κρατικός ΔΕΝ είναι, όσο κι αν πολύς κόσμος εκεί μέσα δουλεύει σαν να ήταν...
Σε ότι αφορά τις σαρδέλες, μετά από μία βόλτα σήμερα το μεσημέρι σε τενεκέ, συμφωνώ, αλλά η απορία μου είναι τι θα έλεγαν όσοι διαμαρτύρονται για τη σαρδελοποίηση, αν τα λεωφορεία περνούσαν χωρίς να σταματήσουν...
ετσι θελουν να πιστευεις... Αμα ήταν ιδιωτικός θα είχαμε και διαγωνισμό επιλογής provider μεταφορών στην πολη, εκτός και αμα έχουν επιτραπει ξανα τα μονοπώλια και δεν το γνωριζω.
Ποιο κρατικος ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ .-
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Έχω να πετύχω έλεγχο πάνω από 3μηνο. Εξοργίζομαι με όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο
και εγω εξοργίζομαι που εχουν την απαίτηση να πληρωθουν για τις αθλιοτατες υπηρεσίες τους.... και μάλιστα τοσο ακριβα.
Τι λες ρε, άμα δεν σ'αρέσουν οι υπηρεσίες του πάρε ταρίφα ή τα πόδια σου. Έχει μειωθεί η χρηματοδότηση από το κράτος στο εξήγησε ο Μάρκος, κάψε λίγο.
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Έχω να πετύχω έλεγχο πάνω από 3μηνο. Εξοργίζομαι με όσους δεν πληρώνουν εισιτήριο
και εγω εξοργίζομαι που εχουν την απαίτηση να πληρωθουν για τις αθλιοτατες υπηρεσίες τους.... και μάλιστα τοσο ακριβα.
Τι λες ρε, άμα δεν σ'αρέσουν οι υπηρεσίες του πάρε ταρίφα ή τα πόδια σου. Έχει μειωθεί η χρηματοδότηση από το κράτος στο εξήγησε ο Μάρκος, κάψε λίγο.
Οσο δεν γίνεται διαγωνισμός για να επιλεγει ο πάροχος, οσο το κρατος κατέχει θέσεις Διοικητικου Συμβουλίου μεσα σε μια ΤΕΜΕΚ ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρια.... οσο είναι ΝΠΙΔ και οχι Α.Ε, οσο δεν μας δίνουν τους ισολογισμους και ονομαστικά το μετοχολόγιο και άλλα πολλά σκιερά που συμβαίνουν εκει μέσα.... δεν κοβω τίποτα απολύτως. Εχουνε συμβεί σημεία και τέρατα.
Οταν εγω, εσυ, αυτός θα έχουμε το δικαιωμα να ανοιξουμε την δική μας γραμμή... τότε ναι δεν θα παιρνω τον ΟΑΣΘ... ως τότε αφου τον φυτεψανε.... δεν θα κάτσω να σκάσω κιολας αμα τον κλέβουνε...
Διαφάνεια, διαγωνισμοί και μετά ας το πάνε και 15 ευρώ το εισητηριο... Απορώ που επικροτείτε το κλέψιμο. Τελικά δεν φτάσαμε εδω τυχαία. Καλα μας κάνουν...
-
Ποιος επικροτεί το κλέψιμο?
-
Για τον χρονο μετακινησης, τα 5 μαζεμενα λεωφορεια και την ελειψη λεωφορειων μετα δεν νομιζω πως φταιει ο ΟΑΣΘ. Μπορουμε να τον κατηγορησουμε για αλλα πραγματα αλλα οχι γι αυτα. Ψορσαιρ αντε θα γινει το Μετρο θα ανασανεις.
Sent from my MB525 using Sarko power
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Ποιος επικροτεί το κλέψιμο?Αυτός που κάνει χρήση του κλεμμένου προϊόντος
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
Ποιος επικροτεί το κλέψιμο?Εσυ δεν κόπτεσαι για τα κέρδη μιας αδιαφανους επιχειρησης που πληρώνεται απο τα δικα σου-μου-του (κανουμε, δεν κανουμε χρήση), λεφτα? Η καταλαβα λάθος?
Εγω προσωπικά το λέω... δε με ενδιαφέρει αν ο πολίτης κλέψει τον ΟΑΣΘ... Με ενδιαφέρει πρώτα που ο ΟΑΣΘ κλεβει τον πολιτη επι σειρα δεκαετιών (σε συνεργασία με το κράτος). Αυτοι πρώτα ας φτιάξουνε και μετά να ασκήσουμε στο επιβατικό κοινό οση κριτική θες.
Τεσπα... αν τώρα ο ΟΑΣΘ θεωρει πως εχει προβλημα με την λαθρεπιβιβαση... που να δειτε τι θα γίνει οταν ετοιμαστει το μετρό και μας ξεφουρνίσουν και εδώ το ΕΝΙΑΙΟ με 1,20+... υπο τις παρουσες οικονομικές συνθηκες....
-
Δεν με ενδιαφέρουν τα κέρδη του ΟΑΣΘ και του κάθε ΟΑΣΘ. Με ενδιαφέρει όμως να μην είμαι εγώ το κορόιδο που πληρώνω και οι υπόλοιποι που είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ να πληρώσουν, δεν πληρώνουν. Γι'αυτό και σε ενδεχόμενη συμπλοκή κάποιου με ελεγκτή, ΠΡΟΦΑΝΩΣ θα πάρω το μέρος του ελεγκτή. Δεν σε υποχρεώνει να πάρεις το αστικό, που και κρατικό να είναι όπως λες, πάλι δεν πληρώνεις. Εκτός και αν δεν πληρώνεις σε καμία υπηρεσία του κράτους επειδή δεν σου φέρθηκαν καλά, επειδή περίμενες πάνω από δίλεπτο στην ουρά, επειδή επειδή μπλα μπλα μπλα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Posts προς Θεσσαλονικείς