Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η Ferrari θα ξεκινήσει το 2005 με υβριδικό αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Η Ferrari θα ξεκινήσει το 2005 με υβριδικό αυτοκίνητο
    • 1 / 1
    Formula 1
    1
    2
    22
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hellenic-tifosi last edited by

      Εντάξει, δε θα τρέξουν και με κάτι σαν το Prius!

      Ο Ross Brawn δήλωσε ότι για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι θα ντεμπουτάρουν την F2005 αργά ώστε να εκμεταλλευθούν πλήρως τους νέους κανονισμούς ξεκινώντας τη σεζόν με την F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανόνες. Αυτό είναι δυνατό να γίνει εφόσον οι κανόνες δεν αλλάζουν δομικά το σασί(συνεπώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα υπάρχοντα καλούπια ή και τα σασί ακόμα), ενώ θα μπορέσουν να βγάλουν μεγάλο κομμάτι ανάπτυξης μετά τις 15 Οκτώβρη που οριστικοποιούνται οι κανόνες.

      Την περασμένη βδομάδα δοκίμασαν στη Jerez την F2004 με κανονισμούς 2005 και απ΄ όσο είπε ο Brawn, ήταν περίπου 1,5-2sec αργότερη στο γύρο, παρ' όλο που περίμεναν διαφορά από 2,5-3. Αυτό οφείλεται στο ότι με την έρευνα έχουν πάρει πίσω ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι της απώλειας που προξενούν οι κανονισμοί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hellenic-tifosi last edited by

        Εντάξει, δε θα τρέξουν και με κάτι σαν το Prius!

        Ο Ross Brawn δήλωσε ότι για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι θα ντεμπουτάρουν την F2005 αργά ώστε να εκμεταλλευθούν πλήρως τους νέους κανονισμούς ξεκινώντας τη σεζόν με την F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανόνες. Αυτό είναι δυνατό να γίνει εφόσον οι κανόνες δεν αλλάζουν δομικά το σασί(συνεπώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα υπάρχοντα καλούπια ή και τα σασί ακόμα), ενώ θα μπορέσουν να βγάλουν μεγάλο κομμάτι ανάπτυξης μετά τις 15 Οκτώβρη που οριστικοποιούνται οι κανόνες.

        Την περασμένη βδομάδα δοκίμασαν στη Jerez την F2004 με κανονισμούς 2005 και απ΄ όσο είπε ο Brawn, ήταν περίπου 1,5-2sec αργότερη στο γύρο, παρ' όλο που περίμεναν διαφορά από 2,5-3. Αυτό οφείλεται στο ότι με την έρευνα έχουν πάρει πίσω ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι της απώλειας που προξενούν οι κανονισμοί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hellenic-tifosi last edited by

          Εντάξει, δε θα τρέξουν και με κάτι σαν το Prius!

          Ο Ross Brawn δήλωσε ότι για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι θα ντεμπουτάρουν την F2005 αργά ώστε να εκμεταλλευθούν πλήρως τους νέους κανονισμούς ξεκινώντας τη σεζόν με την F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανόνες. Αυτό είναι δυνατό να γίνει εφόσον οι κανόνες δεν αλλάζουν δομικά το σασί(συνεπώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα υπάρχοντα καλούπια ή και τα σασί ακόμα), ενώ θα μπορέσουν να βγάλουν μεγάλο κομμάτι ανάπτυξης μετά τις 15 Οκτώβρη που οριστικοποιούνται οι κανόνες.

          Την περασμένη βδομάδα δοκίμασαν στη Jerez την F2004 με κανονισμούς 2005 και απ΄ όσο είπε ο Brawn, ήταν περίπου 1,5-2sec αργότερη στο γύρο, παρ' όλο που περίμεναν διαφορά από 2,5-3. Αυτό οφείλεται στο ότι με την έρευνα έχουν πάρει πίσω ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι της απώλειας που προξενούν οι κανονισμοί.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr