-
Εντάξει, δε θα τρέξουν και με κάτι σαν το Prius!
Ο Ross Brawn δήλωσε ότι για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι θα ντεμπουτάρουν την F2005 αργά ώστε να εκμεταλλευθούν πλήρως τους νέους κανονισμούς ξεκινώντας τη σεζόν με την F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανόνες. Αυτό είναι δυνατό να γίνει εφόσον οι κανόνες δεν αλλάζουν δομικά το σασί(συνεπώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα υπάρχοντα καλούπια ή και τα σασί ακόμα), ενώ θα μπορέσουν να βγάλουν μεγάλο κομμάτι ανάπτυξης μετά τις 15 Οκτώβρη που οριστικοποιούνται οι κανόνες.
Την περασμένη βδομάδα δοκίμασαν στη Jerez την F2004 με κανονισμούς 2005 και απ΄ όσο είπε ο Brawn, ήταν περίπου 1,5-2sec αργότερη στο γύρο, παρ' όλο που περίμεναν διαφορά από 2,5-3. Αυτό οφείλεται στο ότι με την έρευνα έχουν πάρει πίσω ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι της απώλειας που προξενούν οι κανονισμοί.
-
Εντάξει, δε θα τρέξουν και με κάτι σαν το Prius!
Ο Ross Brawn δήλωσε ότι για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι θα ντεμπουτάρουν την F2005 αργά ώστε να εκμεταλλευθούν πλήρως τους νέους κανονισμούς ξεκινώντας τη σεζόν με την F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανόνες. Αυτό είναι δυνατό να γίνει εφόσον οι κανόνες δεν αλλάζουν δομικά το σασί(συνεπώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα υπάρχοντα καλούπια ή και τα σασί ακόμα), ενώ θα μπορέσουν να βγάλουν μεγάλο κομμάτι ανάπτυξης μετά τις 15 Οκτώβρη που οριστικοποιούνται οι κανόνες.
Την περασμένη βδομάδα δοκίμασαν στη Jerez την F2004 με κανονισμούς 2005 και απ΄ όσο είπε ο Brawn, ήταν περίπου 1,5-2sec αργότερη στο γύρο, παρ' όλο που περίμεναν διαφορά από 2,5-3. Αυτό οφείλεται στο ότι με την έρευνα έχουν πάρει πίσω ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι της απώλειας που προξενούν οι κανονισμοί.
-
Εντάξει, δε θα τρέξουν και με κάτι σαν το Prius!
Ο Ross Brawn δήλωσε ότι για να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι θα ντεμπουτάρουν την F2005 αργά ώστε να εκμεταλλευθούν πλήρως τους νέους κανονισμούς ξεκινώντας τη σεζόν με την F2004 προσαρμοσμένη στους νέους κανόνες. Αυτό είναι δυνατό να γίνει εφόσον οι κανόνες δεν αλλάζουν δομικά το σασί(συνεπώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα υπάρχοντα καλούπια ή και τα σασί ακόμα), ενώ θα μπορέσουν να βγάλουν μεγάλο κομμάτι ανάπτυξης μετά τις 15 Οκτώβρη που οριστικοποιούνται οι κανόνες.
Την περασμένη βδομάδα δοκίμασαν στη Jerez την F2004 με κανονισμούς 2005 και απ΄ όσο είπε ο Brawn, ήταν περίπου 1,5-2sec αργότερη στο γύρο, παρ' όλο που περίμεναν διαφορά από 2,5-3. Αυτό οφείλεται στο ότι με την έρευνα έχουν πάρει πίσω ένα αρκετά σεβαστό κομμάτι της απώλειας που προξενούν οι κανονισμοί.
Η Ferrari θα ξεκινήσει το 2005 με υβριδικό αυτοκίνητο