-
Προτελευταιος αγωνας της χρονιας και το ''καραβανι'' της F1 παραμενει στην ''Απω Ανατολη'',ομως τωρα κατευθυνεται λιγο πιο νοτια,στην Ιαπωνια.Η πιστα που θα φιλοξενησει τον αγωνα δε θα ειναι αλλη απο αυτη της Suzuka,μια πρωτοτυπη πιστα,η οποια ξεχωριχζει για το σχημα''8'' που διαθετει η χαραξη της.
H Suzuka,κατασκευαστηκε το 1962 για λογαριασμο της Honda,αφου εκει ηθελε να κανει ιδιωτικες δοκιμες.Το εργο της κατασκευης το ανελαβε ο κορυφαιος στο ''ειδος'' του τοτε Jhon Hugelhotts,και πραγματικα εφτιαξε μια πιστα ''κοσμημα'',κατα την αποψη μου βρισκεται στις καλυτερες πιστες του κοσμου.Το GP της Ιαπωνιας στην πιστα της Suzuka βρισκεται απο το 1987,αφου υστερα απο εντονες πιεσεις της Honda η FIA δεχθηκε να μπει στο καλενταρι και συνηθως καθε χρονο ηταν η τελευταια του πρωταθληματος,οπου εκει πολλες φορες κριθηκε ο τιτλος.Ποιος ξεχναει τις καταπληκτικες χρονιες του '88 οπου ο Senna ειχε βρεθει 14ος στον 1ο γυρο και τελικα ειχε καταφερει να παρει τη νικη,σ'αυτο βεβαια ειχαν βοηθησει και οι ευμεταβλητες συνθηκες.Το '89 οπου ειδαμε μια ''τιτανομαχια'' μεταξυ Senna-Prost στο τελευταιο chicane,με τον δευτερο να εγκαταλειπει και τον πρωτο να συνεχιζει και να κερδιζει,ομως η νικη του αργοτερα ακυρωθηκε απο τον τοτε προεδρο της FIA Jean Balestre.Το '90 σιγουρα κορυφωθηκε η μαχη μεταξυ Senna-Prost αφου ο αγωνας τους τελειωσε προωρα υστερα απο συγκρουση στην 1η στροφη,μια συγκρουση που προκαλεσε με δικια του βουληση ο Senna,ωστε να εξασφαλισει τον 2ο παγκοσμιο τιτλο του.Απο'κει και περα η νεα γενια ανελαβε τα ''σκηπτρα'',βλεπονατας το '99 τη σκληρη μαχη μεχρι το τελος μεταξυ Hakkinen-Irvine,ενω και το '00 ειδαμε μια εξισου καταπληκτικη μαχη με τους Hakkinen-Schumacher.
Γεωγραφικα η πιστα βρισκεται νοτια της Ιαπωνιας,κοντα στην πολη της Osaka,αφου απεχει μολις 20χλμ.
Απο τεχνικης αποψεως η πιστα ειναι αρκετα απαιτητικη στην επιτευξη του σωστου set-up,αφου οι ομαδες πρεπει να συνδυασουν ταχυτητα-προσφυσηΟι κινητηρες καταπονουνται και αυτοι αρκετα,ειδικοτερα στο τελευταιο chicane(Casio Triangle) οπου οι στροφες πεφτουν πολυ χαμηλα.Τα ελαστικα τελος φθειρονται και αυτα ιδιαιτερα γι'αυτο και συνηθως χρησιμοποιουνται οι σκληροτερες γομες απο τις ομαδες,ενω ιδιαιτερη καταπονηση δεχεται το εμπρος δεξι ελαστικο.
-
Προτελευταιος αγωνας της χρονιας και το ''καραβανι'' της F1 παραμενει στην ''Απω Ανατολη'',ομως τωρα κατευθυνεται λιγο πιο νοτια,στην Ιαπωνια.Η πιστα που θα φιλοξενησει τον αγωνα δε θα ειναι αλλη απο αυτη της Suzuka,μια πρωτοτυπη πιστα,η οποια ξεχωριχζει για το σχημα''8'' που διαθετει η χαραξη της.
H Suzuka,κατασκευαστηκε το 1962 για λογαριασμο της Honda,αφου εκει ηθελε να κανει ιδιωτικες δοκιμες.Το εργο της κατασκευης το ανελαβε ο κορυφαιος στο ''ειδος'' του τοτε Jhon Hugelhotts,και πραγματικα εφτιαξε μια πιστα ''κοσμημα'',κατα την αποψη μου βρισκεται στις καλυτερες πιστες του κοσμου.Το GP της Ιαπωνιας στην πιστα της Suzuka βρισκεται απο το 1987,αφου υστερα απο εντονες πιεσεις της Honda η FIA δεχθηκε να μπει στο καλενταρι και συνηθως καθε χρονο ηταν η τελευταια του πρωταθληματος,οπου εκει πολλες φορες κριθηκε ο τιτλος.Ποιος ξεχναει τις καταπληκτικες χρονιες του '88 οπου ο Senna ειχε βρεθει 14ος στον 1ο γυρο και τελικα ειχε καταφερει να παρει τη νικη,σ'αυτο βεβαια ειχαν βοηθησει και οι ευμεταβλητες συνθηκες.Το '89 οπου ειδαμε μια ''τιτανομαχια'' μεταξυ Senna-Prost στο τελευταιο chicane,με τον δευτερο να εγκαταλειπει και τον πρωτο να συνεχιζει και να κερδιζει,ομως η νικη του αργοτερα ακυρωθηκε απο τον τοτε προεδρο της FIA Jean Balestre.Το '90 σιγουρα κορυφωθηκε η μαχη μεταξυ Senna-Prost αφου ο αγωνας τους τελειωσε προωρα υστερα απο συγκρουση στην 1η στροφη,μια συγκρουση που προκαλεσε με δικια του βουληση ο Senna,ωστε να εξασφαλισει τον 2ο παγκοσμιο τιτλο του.Απο'κει και περα η νεα γενια ανελαβε τα ''σκηπτρα'',βλεπονατας το '99 τη σκληρη μαχη μεχρι το τελος μεταξυ Hakkinen-Irvine,ενω και το '00 ειδαμε μια εξισου καταπληκτικη μαχη με τους Hakkinen-Schumacher.
Γεωγραφικα η πιστα βρισκεται νοτια της Ιαπωνιας,κοντα στην πολη της Osaka,αφου απεχει μολις 20χλμ.
Απο τεχνικης αποψεως η πιστα ειναι αρκετα απαιτητικη στην επιτευξη του σωστου set-up,αφου οι ομαδες πρεπει να συνδυασουν ταχυτητα-προσφυσηΟι κινητηρες καταπονουνται και αυτοι αρκετα,ειδικοτερα στο τελευταιο chicane(Casio Triangle) οπου οι στροφες πεφτουν πολυ χαμηλα.Τα ελαστικα τελος φθειρονται και αυτα ιδιαιτερα γι'αυτο και συνηθως χρησιμοποιουνται οι σκληροτερες γομες απο τις ομαδες,ενω ιδιαιτερη καταπονηση δεχεται το εμπρος δεξι ελαστικο.
-
Προτελευταιος αγωνας της χρονιας και το ''καραβανι'' της F1 παραμενει στην ''Απω Ανατολη'',ομως τωρα κατευθυνεται λιγο πιο νοτια,στην Ιαπωνια.Η πιστα που θα φιλοξενησει τον αγωνα δε θα ειναι αλλη απο αυτη της Suzuka,μια πρωτοτυπη πιστα,η οποια ξεχωριχζει για το σχημα''8'' που διαθετει η χαραξη της.
H Suzuka,κατασκευαστηκε το 1962 για λογαριασμο της Honda,αφου εκει ηθελε να κανει ιδιωτικες δοκιμες.Το εργο της κατασκευης το ανελαβε ο κορυφαιος στο ''ειδος'' του τοτε Jhon Hugelhotts,και πραγματικα εφτιαξε μια πιστα ''κοσμημα'',κατα την αποψη μου βρισκεται στις καλυτερες πιστες του κοσμου.Το GP της Ιαπωνιας στην πιστα της Suzuka βρισκεται απο το 1987,αφου υστερα απο εντονες πιεσεις της Honda η FIA δεχθηκε να μπει στο καλενταρι και συνηθως καθε χρονο ηταν η τελευταια του πρωταθληματος,οπου εκει πολλες φορες κριθηκε ο τιτλος.Ποιος ξεχναει τις καταπληκτικες χρονιες του '88 οπου ο Senna ειχε βρεθει 14ος στον 1ο γυρο και τελικα ειχε καταφερει να παρει τη νικη,σ'αυτο βεβαια ειχαν βοηθησει και οι ευμεταβλητες συνθηκες.Το '89 οπου ειδαμε μια ''τιτανομαχια'' μεταξυ Senna-Prost στο τελευταιο chicane,με τον δευτερο να εγκαταλειπει και τον πρωτο να συνεχιζει και να κερδιζει,ομως η νικη του αργοτερα ακυρωθηκε απο τον τοτε προεδρο της FIA Jean Balestre.Το '90 σιγουρα κορυφωθηκε η μαχη μεταξυ Senna-Prost αφου ο αγωνας τους τελειωσε προωρα υστερα απο συγκρουση στην 1η στροφη,μια συγκρουση που προκαλεσε με δικια του βουληση ο Senna,ωστε να εξασφαλισει τον 2ο παγκοσμιο τιτλο του.Απο'κει και περα η νεα γενια ανελαβε τα ''σκηπτρα'',βλεπονατας το '99 τη σκληρη μαχη μεχρι το τελος μεταξυ Hakkinen-Irvine,ενω και το '00 ειδαμε μια εξισου καταπληκτικη μαχη με τους Hakkinen-Schumacher.
Γεωγραφικα η πιστα βρισκεται νοτια της Ιαπωνιας,κοντα στην πολη της Osaka,αφου απεχει μολις 20χλμ.
Απο τεχνικης αποψεως η πιστα ειναι αρκετα απαιτητικη στην επιτευξη του σωστου set-up,αφου οι ομαδες πρεπει να συνδυασουν ταχυτητα-προσφυσηΟι κινητηρες καταπονουνται και αυτοι αρκετα,ειδικοτερα στο τελευταιο chicane(Casio Triangle) οπου οι στροφες πεφτουν πολυ χαμηλα.Τα ελαστικα τελος φθειρονται και αυτα ιδιαιτερα γι'αυτο και συνηθως χρησιμοποιουνται οι σκληροτερες γομες απο τις ομαδες,ενω ιδιαιτερη καταπονηση δεχεται το εμπρος δεξι ελαστικο.
-
Παρακατω,βρισκονται οι ωρες ελλαδος για το GP της Ιαπωνιας
FRIDAY 8 OCTOBER
05.00-06.00 FRIDAY PRACTICE 1
08.00-09.00 FRIDAY PRACTICE 2SATURDAY 9 OCTOBER
03.00-03.45 SATURDAY PRACTICE 3
04.15-05.00 SATURDAY PRACTICE 4
07.00-08.00 QUALIFYING SESSION 1
08.00-09.00 QUALIFYING SESSION 2SUNDAY 10 OCTOBER
08.30 JAPANESE GRAND PRIX -
Οι ώρες μετάδοσης είναι γνωστές. Μπήκα στο site του Alpha και για την Κυριακή ανακοινώνει 07.30. Αλλά ισχύει άραγε;
-
Υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα καταιγιδας στην πιστα καθως πλησιαζει την περιοχη ο τυφωνας ''Μα Ον'' (ή καπως ετσι ). Επιπροσθετως εγινε και ενας σεισμος 5.7 ριχτερ αλλα για την Ιαπωνια αυτο ειναι ψιχουλα ενω για εμας...
-
Η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση τι ώρα θα παίξει? Όπως την άλλη φορά, στις 16:00 παρά ή κάτι άλλο?
-
Ετσι οπως πανε τα πραγματα,πολυ δυσκολα θα δουμε στεγνο αγωνα.Ελπιζω τουλαχιστον να μην εχουμε τα ''παρατραγουδα'' της περσινης Βραζιλιας.....
Πολυ πιθανο οπως προειπε και Theofaman ειναι να κανει την εμφανιση του και τυφωνας ,αφου ειδικα αυτη την περιοδο στα παραλια της Ιαπωνιας οι καιρικες συνθηκες ειναι πολυ ευμεταβλητες.Να σημειωθει πως και πριν απο λιγες εβδομαδες την πιστα ειχε ''χτυπησει'' τυφωνας!
Για αυριο δεν υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα για βροχη,παρ'ολα αυτα η θερμοκρασια φαινεται να ειναι σχετικα μεγαλη,γυρω στους 27 βαθμους.Απο το Σαββατο ομως τα πραγματα αλλαζουν,αφου υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα για βροχη που πιθανον να επηρεασει τις κατατακτηριες δοκιμες,κατι το οποιο συνεβει και περσι,ενω η θερμοκρασια θα πεσει αισθητα περιπου στους 20 βαθμους και να σημειωθει επισης πως απο το βραδυ του Σαββατου και μετα αναμενονται καταιγιδες.Για την Κυριακη η βροχη φαινεται πως τελικα θα κανει για πρωτη φορα την εμφανιση της φετος,η θερμοκρασια θα βρισκεται στα ιδια επιπεδα με το Σαββατο,ενω η θερμοκρασια του ανεμου θα φτασει τα 25km/h!
-
Ο τυφωνας αν δε κανω λαθος λεγεται Takuma Sato
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ο τυφωνας αν δε κανω λαθος λεγεται Takuma SatoAseme Kato λέγεται!!!! ...Αμερόληπτε!!!
-
Σίγουρα εντυπωσιακό το δελτίο καιρού. Για το Σάββατο προβλέπει 100% πιθανότητα βροχής. Για την Κυριακή μόλις 60%! Μεγάλο φαβορί ή Bridgestone (οι Γάλλοι πότε θα φτιάξουν ένα αξιοπρεπές λάστιχο για βροχή; ).
Αντίθετα με τον Fanis F1 πάντως, ελπίζω να έχουμε τα παρατράγουδα της περσινής Βραζιλίας! (Μια χαρά αγώνας ήταν!) -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Οι ώρες μετάδοσης είναι γνωστές. Μπήκα στο site του Alpha και για την Κυριακή ανακοινώνει 07.30. Αλλά ισχύει άραγε;Όχι 08:15 θα γίνει η σύνδεση.
-
Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.Τάκη άσχετα με τις πιθανότητες που υπάρχουν να ακυρωθεί όλη αυριανή ημέρα, η εκπομπή το Σάββατο θα γίνει? Αν ναι τι ώρα?
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.Και πιθανότατα το grid να διαμορφωθεί με βάση τη σειρά τερματισμού στο κινεζικό γκραν πρι, δηλαδή με Μπαρικέλο στην pole Μπάτον 2ο, Ραικονεν 3ο....
Αν μη τι άλλο αναμένεται φοβερός αγώνας
-
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Λόγω του τυφώνα πιθανότατα θα ακυρωθεί όλη η αυριανή ημέρα.Κάτω από τις συνθήκες αυτές και με δεδομένο ότι αύριο τα πράγματα
θα είναι χειρότερα μπορεί να έχουμε την σειρά τερματισμού στην
Κίνα ως σειρά εκκίνησης στην Ιαπωνία (όπως τουλάχιστον αναφέρεται
στα διάφορα sites).Προσωπικά το θεωρώ απαράδεκτο να συμβεί κάτι τέτοιο καθώς στα
25+ χρόνια που ασχολούμε με την Φ1 δεν θυμάμαι να έχει συμβεί
κάτι το αντίστοιχο (ίσως και να σφάλω) και με δεδομένο ακόμα το
γεγονός ότι την Κυριακή είναι πιθανό ο καιρός να είναι καλός η
απόφαση αυτή θα τιμωρούσε αναίτια κάποιους οδηγούς υπέρ κάποιων
άλλων.Και την κακία μου τώρα. Αν στο SPA η FIA είχε εφαρμόσει τον κανόνα
αυτό υπήρχε πιθανότητα η Ferrari να μην έκανε το 1-2 όντως με το
1-2 στην εκκίνηση?? Αν δε ο MS και ο RB είχαν τερματίσει στις πρώτες
δύο θέσεις πόσες @@@@κίες θα είχαμε διαβάσει για favouritism στο
πρόσωπο της Ferrari από Δημοσιογραφίσκους (ειδικά πέρα από την
Μάγχη????).Για να τα έχουμε και πρόχειρα η σειρά τερματισμού στην Κίνα
Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Points
1 2 Rubens Barrichello Ferrari 56 1:29:12.420 1 10
2 9 Jenson Button BAR-Honda 56 +1.0 secs 3 8
3 6 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 56 +1.4 secs 2 6
4 8 Fernando Alonso Renault 56 +32.5 secs 6 5
5 3 Juan Pablo Montoya Williams-BMW 56 +45.1 secs 10 4
6 10 Takuma Sato BAR-Honda 56 +54.7 secs 18 3
7 11 Giancarlo Fisichella Sauber-Petronas 56 +65.4 secs 7 2
8 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 56 +80.0 secs 4 1
9 5 David Coulthard McLaren-Mercedes 56 +80.6 secs 9
10 14 Mark Webber Jaguar-Cosworth 55 +1 Lap 11
11 7 Jacques Villeneuve Renault 55 +1 Lap 12
12 1 Michael Schumacher Ferrari 55 +1 Lap 20
13 18 Nick Heidfeld Jordan-Ford 55 +1 Lap 14
14 17 Olivier Panis Toyota 55 +1 Lap 8
15 19 Timo Glock Jordan-Ford 55 +1 Lap 16
16 21 Zsolt Baumgartner Minardi-Cosworth 53 +3 Lap 19
Ret 20 Gianmaria Bruni Minardi-Cosworth 38 Mechanical 17
Ret 4 Ralf Schumacher Williams-BMW 37 Puncture 5
Ret 16 Ricardo Zonta Toyota 35 Transmission 13
Ret 15 Christian Klien Jaguar-Cosworth 11 Suspension 15Προσωπικά θεωρώ ότι με την απόφαση αυτή ότι οι JT, RS, NH, MS, JV
θίγονται και κάτι τέτοιο δεν προσφέρει τίποτα στο sport. Αν τόσο
δύσκολα τα πράγματα τότε γιατί να μην αναβληθούν οι δοκιμές για την
Κυριακή το πρωί???? -
Βιαστικος εισαι Χρηστο
One scenario is that Saturday's timetable is scrapped completely and that practice is moved to Sunday morning with qualifying either taking place then too, or the grid even being decided by championship order or finishing positions from the last race.
A stewards meeting is going to take place on Friday afternoon to discuss the situation, after which an announcement about plans will be made.
Κοινως ολα ειναι στον αερα (στην κυριολεξια...) αυτη τη στιγμη
-
Καλά ρε παιδιά και αν ο τυφώνας έφτανε στη Suzuka την Κυριακή το πρωί , μια μέρα μετά δηλαδή, τι θα γίνονταν, θα μιλούσαμε τώρα για αναβολή του Grand Prix???
-
Ο χρήστης LYBE έγραψε:
Καλά ρε παιδιά και αν ο τυφώνας έφτανε στη Suzuka την Κυριακή το πρωί , μια μέρα μετά δηλαδή, τι θα γίνονταν, θα μιλούσαμε τώρα για αναβολή του Grand Prix???Ή αναβολη για Δευτερα. Γιατι οχι, με τη φυση δε μπορει να τα βαλει ουτε ο θειος Μπερνι
-
Πιο δίκαιο είναι να μετρήσει για τον καθένα ο καλύτερος της Παρασκευής στην ΙΔΙΑ πίστα με κακές πάλι συνθήκες (άλλωστε ιστορικά είχαμε και την Παρασκευή επίσημα δοκιμαστικά οπότε κάπου μπορεί να δικαιολογηθεί η απόφαση), παρά μιας Κυριακής του περασμένου Σεπτέμβρη σε μία άλλη πίστα σε τελείως άλλες καιρικές και αγωνιστικές (νέα πίστα) συνθήκες!
Μου φαίνεται εντελώς αυθαίρετο το να πάρουν τη σειρά τερματισμού της Κίνας, εξωφρενικό την σειρά του πρωταθλήματος (χάνει όλο το ενδιαφέρον της ανατροπής του καιρού ο αγώνας...).
Δηλαδή για να είμαστε εξίσου αυθαίρετοι, αλλά θεαματικοί τουλάχιστον στον αγώνα, καλύτερα να γινόταν ΚΛΗΡΩΣΗ!!! Να βγει κι ο Μπαουμγκάρτνερ πρώτος που λέει και ο Go_For_Pole πως τον ψήφισα!!!
Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας 2004