-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Κι αν θες να σε στεναχωρησω κι αλλο το NC που ερχεται το Σεπτεμβρη θα κοστιζει περιπου στα 25000 το 1.8 και γυρω στα 28 με 30.000 το διλιτρο........Λες να έρθει 25,000 το 1.8 ή θα φτάνει το 30αρι με A/C και πληρη εξοπλισμο.....
Ο 1.6 μας αφησε ε??? -
Tα καινουρια μοτερ ειναι 1.8 126 PS και 17 κιλα ροπη και 2.0 με 160 PS και 19 κιλα ροπη.
1.6 καπουτ... -
κανείς δε ανέφερε πως το αμάξωμα του νέου μοντέλου είναι πολύ πιο άκαμπτο από του παλιού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Άντε να το δούμε και με V6 κινητήρα, έτσι ώστε να 'τελειώσει' αυτήν την κακάσχημη και αποτυχημένη Ζ4...θα είναι όνειρο.
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
κανείς δε ανέφερε πως το αμάξωμα του νέου μοντέλου είναι πολύ πιο άκαμπτο από του παλιού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.Άντε να το δούμε και με V6 κινητήρα, έτσι ώστε να 'τελειώσει' αυτήν την **κακάσχημη **και αποτυχημένη Ζ4...θα είναι όνειρο.
Την **κούκλα **εννοείς
-
Χωρίς να περιλάβω στη σκέψη μου την σχεδίαση σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν ανταγωνιστικά καθώς το όνομα και οι τιμές της BMW απευθύνονται σε άλλους. Τα Mazda αντίθετα είναι φτηνότερα αποτελούν λιγότερο όχημα επίδειξης και κοινωνικής κατάστασης και είναι πιο παιχνιδιάρικα και νεανικά. Ακόμα και να έβγαινε 6κυλ ΜΧ-5 θα ήταν φτηνότερο και από το 4κυλ Ζ4 που θα βγει φέτος... δε λέω ότι δε θα ήταν μια άριστη αγορά για τους φίλους του ΜΧ-5 αλλά νομίζω ότι αυτός που θέλει BMW Ζ4 θα την πάρει έστω και 4κυλ κι ας είναι πιο ακριβή από 6κυλ αλλά Mazda. H κάθε εταιρεία έχει τους οπαδούς της και τυχόν συγκρίσεις δεν νομίζω ότι θα καταλήξουν πουθενά....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Χωρίς να περιλάβω στη σκέψη μου την σχεδίαση σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν ανταγωνιστικά καθώς το όνομα και οι τιμές της BMW απευθύνονται σε άλλους. Τα Mazda αντίθετα είναι φτηνότερα αποτελούν λιγότερο όχημα επίδειξης και κοινωνικής κατάστασης και είναι πιο παιχνιδιάρικα και νεανικά. Ακόμα και να έβγαινε 6κυλ ΜΧ-5 θα ήταν φτηνότερο και από το 4κυλ Ζ4 που θα βγει φέτος... δε λέω ότι δε θα ήταν μια άριστη αγορά για τους φίλους του ΜΧ-5 αλλά νομίζω ότι αυτός που θέλει BMW Ζ4 θα την πάρει έστω και 4κυλ κι ας είναι πιο ακριβή από 6κυλ αλλά Mazda. H κάθε εταιρεία έχει τους οπαδούς της και τυχόν συγκρίσεις δεν νομίζω ότι θα καταλήξουν πουθενά....Σωστά
Για μένα δεν τίθεται θέμα σύγκρισης (ως υποψήφιος αγοραστής),
όσα κοινά σημεία κι αν έχουν
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
H κάθε εταιρεία έχει τους οπαδούς της και τυχόν συγκρίσεις δεν νομίζω ότι θα καταλήξουν πουθενά....Η BMW έχει οπαδούς, ότι και να βγάλει την υποστηρίζουν, αφού 'είναι BMW'
Στη Mazda δεν υποστηρίζουν το 2 πχ όσο το ΜΧ-5
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η BMW έχει οπαδούς, ότι και να βγάλει την υποστηρίζουν, αφού 'είναι BMW'
Στη Mazda δεν υποστηρίζουν το 2 πχ όσο το ΜΧ-5
ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!
-
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Η BMW έχει οπαδούς, ότι και να βγάλει την υποστηρίζουν, αφού 'είναι BMW'
Στη Mazda δεν υποστηρίζουν το 2 πχ όσο το ΜΧ-5
ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!
Εαν δεν υπάρχει πρόκληση από το 'όνομα',
θα πρέπει να υπάρχει από το μοντέλο (π.χ. RX-8 ).
Το mazda2, μάλλον δεν κουβαλά τίποτα απ' τα δύο. Η σειρά 1 και τα δύο.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ç BMW Ý÷åé ïðáäïýò, üôé êáé íá âãÜëåé ôçí õðïóôçñßæïõí, áöïý 'åßíáé BMW'
Óôç Mazda äåí õðïóôçñßæïõí ôï 2 ð÷ üóï ôï Ì×-5
ÓÙÓÔÏÏÏÏÏÏÓ!!!!!!
Åáí äåí õðÜñ÷åé ðñüêëçóç áðü ôï 'üíïìá',
èá ðñÝðåé íá õðÜñ÷åé áðü ôï ìïíôÝëï (ð.÷. RX-8 ).
Ôï mazda2, ìÜëëïí äåí êïõâáëÜ ôßðïôá áð' ôá äýï. Ç óåéñÜ 1 êáé ôá äýï.
THATS RIGHT!!!!!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η BMW έχει οπαδούς, ότι και να βγάλει την υποστηρίζουν, αφού 'είναι BMW'
Στη Mazda δεν υποστηρίζουν το 2 πχ όσο το ΜΧ-5
ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!
Εαν δεν υπάρχει πρόκληση από το 'όνομα',
θα πρέπει να υπάρχει από το μοντέλο (π.χ. RX-8 ).
Το mazda2, μάλλον δεν κουβαλά τίποτα απ' τα δύο. Η σειρά 1 και τα δύο.
Τι έχει η σειρά 1;
-
εγώ αγαπητέ μου onyx ! δεν ασχολούμε με τα συμπλέγματα του καθενός και δεν με ενδιαφέρει εάν ο δείνα ή ο τάδε θα αγόραζε έτσι και αλλιώς το ένα ή το άλλο.Έτσι και αλλιώς στην Ελλάδα υπάρχει ψυχοπαθολογικός έρωτας με τα BMW, μόνο και μόνο επειδή είναι BMW. Και Τράμπαντ να πούλαγε η BMW με το σήμα της, θα ήταν εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα.
Αν διαβάζεις 4Τ επί χρόνια θα πρέπει να θυμάσαι το πρωταπριλιάτικο αστείο πριν από 10 χρόνια (1994 ή 1995 ήταν;).Τάχα μου λέει η BMW θα διέθετε τα ρόβερ 214/414 σαν σειρά 2 και 4 της BMW και η αντιπροσωπία θα διέθετε κιτ μετατροπής των σημάτων (!) των ήδη πωληθέντων ρόβερ. Ε, 'έσπασαν' τα τηλέφωνα των 4Τ από αφηνιασμένους νεοέλληνες που ήθελαν και αυτοί να ...ανέβουν κοινωνικάΑυτό που εμένα με ενδιαφέρει είναι η ποιότητα των δύο αυτοκινήτων και αν και είναι νωρίς διότι ακόμα το νέο ΜΧ-5 δεν πωλείται.Έτσι και αλλιώς το παλαιό ΜΧ-5 ήταν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από την Ζ3 και απορώ για ποιο λόγο δε θα μπορούσε να συνεχιστεί και στις νέες γενιές αυτή η κατάσταση.Από αυτά που διαβάζουμε δε δείχνει να υστερεί το νέο ΜΧ-5 σε τίποτα από την αποτυχημένη Ζ4, τουναντίον, οπότε για ποιο λόγο να μην παρουσιαστεί και ένα 6δρο ΜΧ-5; Ίδωμεν.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η BMW έχει οπαδούς, ότι και να βγάλει την υποστηρίζουν, αφού 'είναι BMW'
Στη Mazda δεν υποστηρίζουν το 2 πχ όσο το ΜΧ-5
ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!
Εαν δεν υπάρχει πρόκληση από το 'όνομα',
θα πρέπει να υπάρχει από το μοντέλο (π.χ. RX-8 ).
Το mazda2, μάλλον δεν κουβαλά τίποτα απ' τα δύο. Η σειρά 1 και τα δύο.
Τι έχει η σειρά 1;
- Eίναι BMW.
- Η μοναδική με πίσω κίνηση στην κατηγορία.
- Έχει 'ριζοσπαστική' σχεδίαση.
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
Άντε να το δούμε και με V6 κινητήρα, έτσι ώστε να 'τελειώσει' αυτήν την κακάσχημη και αποτυχημένη Ζ4...θα είναι όνειρο.
Δικο σου όνειρο? να σταματησουν να πουλαν οι BMW?
Απο πανω μιλας για....συμπλεγματα....... -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Άντε να το δούμε και με V6 κινητήρα, έτσι ώστε να 'τελειώσει' αυτήν την κακάσχημη και αποτυχημένη Ζ4...θα είναι όνειρο.
Δικο σου όνειρο? να σταματησουν να πουλαν οι BMW?
Απο πανω μιλας για....συμπλεγματα.......Όνειρο θα μείνει....
-
Όνειρο θα είναι το αυτοκίνητο, έλεος πια με αυτόν τον βαυαρικό οπαδισμό που έχουν μερικοί....και τι με νοιάζει εμένα ποιος θα πουλήσει περισσότερο?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Τι έχει η σειρά 1;
- Eίναι BMW.
- Η μοναδική με πίσω κίνηση στην κατηγορία.
- Έχει 'ριζοσπαστική' σχεδίαση.[/quote]
-
Αρκεί αυτό
-
Η πίσω κίνηση δεν δικαιολόγησε τίποτα (να μην ξαναγράψω για το δίλιτρο 3 πάλι), αντίθετα μείωσε σημαντικά τους χώρους, σε συνδυασμό με τη διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα.
-
Ότι σχέδιο και να βγαζε η BMW, αρκεί που είναι BMW, οπότε πάλι στο 1)
-
Ο χρήστης αναστασιος έγραψε:
Όνειρο θα είναι το αυτοκίνητο,έτσι...., ναί
....και τι με νοιάζει εμένα ποιος θα πουλήσει περισσότερο?
-
Κοιτα που θα 'πλακωθουμε' εδω στο τελος!!!
Σεβαστον να ακολουθεις μια μαρκα οτι και να κανει, οπως ειναι σεβαστο να ακολουθεις και μια ομαδα, ενα κομμα κλπ κλπ.
Ζωντας στο miata club πεντε χρονια μπορω να πω με βεβαιοτητα οτι δεν ειμαστε Mazdaκηδες, ουτε νιωθουμε καποιο αισθημα αδελφοσυνης προς τους κατοχους RX8,RX7,3,323,2,6 κλπ.
Αντιθετως αισθανομαστε υποχρεωση στους καλους μας κατοχους των Β2600 καθοτι πολλοί απο εμας χρησιμοποιούμε την τελικη σχεση τους για να κοντυνουμε την δικη μας τελικη σχεση (Το γελιο παει στα περι υποχρεωσεως και οχι στη μοντα που κανουμε και η οποία σημειωτεον δινει αρκετη ζωντανια στα μωρα μας ).
Προσωπικα θεωρω τη Ζ4 ομορφο αυτοκινητο αλλα μεχρι εκει. Ποτε μου δεν χωνεψα τα σπορ αυτοκινητα με 3.617.987 αισθητηρες και συστηματα που θελουν να με προσεχουν.
Και για να γυρισουμε στο θεμα μας, υπαρχει μικρη πιθανοτητα να ερθει στην Ευρωπη κατα τα μεσα του 2006 και το ΜΧ5 MPS οποτε εκει θα εχουμε θεμα -
Το MX-5 είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα και μακάρι να αποκτήσω κάποτε ένα από αυτά.
Όμως,από αυτήν την παραδοχή αυτή μέχρι να φτάνουμε να ισχυριζόμαστε ότι η Ζ4 είναι αποτυχημένη (βάσει ποιών στοιχείων?) ή οτι δεν είναι ευχάριστη λόγω ηλεκτρονικών (απενεργοποιούνται πλήρως..),ενώ όλος ο ειδικός τύπος ισχυρίζεται το αντίθετο,μεσολαβεί μεγάλη απόσταση,που μειώνει την αξιοπιστία των λεγομένων μας,κινδυνεύουμε να χαρακτηριστούμε 'αντι-οπαδοί' της συγκεκριμένης μάρκας και μή αντικειμενικοί στις κρίσεις μας.Απολύτως φιλικά,και δηλώνοντας ερωτευμένος με το νέο ΜΧ-5,
Νίκος
Mazda MX-5