Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απομονώνοντας την αρκούδα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απομονώνοντας την αρκούδα
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    8
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Εμαθα για μια μοντιφα που κανουν μερικοι στο αρκουδισιον και κερδίζεις σε υπποδύναμη.
      Συγκεκριμένα απομονώνοτας το απο τον υπόλοιπο κινητήρα βάζοντας ενα λουρί μικρότερο που να μήν περνάει απο τον κομπρέσορα και πατώντας το κουμπί,μπορείς να ξεγελάσεις τον εγγεφαλο και να βελτιώσει το μίγμα.Αν αναλώγιστης οτι το αιρ κοντίσιον καταναλώνει περίπου 6hp (πληροφορια που πειρα απο συνεργείο) τοτέ μου φένεται λογικό να εχουν προγραμματίσει ετσι τον εγκεφαλο ώστε σε λειτουργία αιρ κοντισιον να ανεβάζει λίγο την ισχή.Τι λέτε ειναι δυνατό κατι τέτοιο? υπάρχει περίπτωση να διμιουργίσει προβλημα στον κομπρέσορα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefteris25 last edited by

        Εμαθα για μια μοντιφα που κανουν μερικοι στο αρκουδισιον και κερδίζεις σε υπποδύναμη.
        Συγκεκριμένα απομονώνοτας το απο τον υπόλοιπο κινητήρα βάζοντας ενα λουρί μικρότερο που να μήν περνάει απο τον κομπρέσορα και πατώντας το κουμπί,μπορείς να ξεγελάσεις τον εγγεφαλο και να βελτιώσει το μίγμα.Αν αναλώγιστης οτι το αιρ κοντίσιον καταναλώνει περίπου 6hp (πληροφορια που πειρα απο συνεργείο) τοτέ μου φένεται λογικό να εχουν προγραμματίσει ετσι τον εγκεφαλο ώστε σε λειτουργία αιρ κοντισιον να ανεβάζει λίγο την ισχή.Τι λέτε ειναι δυνατό κατι τέτοιο? υπάρχει περίπτωση να διμιουργίσει προβλημα στον κομπρέσορα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr