-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
μηπως αποφασισουν να κλεισουν και το παρων φορουμ?
Θα κάνουμε εισβολή σε κάποιο άλλο ή θα ανεβάσουμε κάποιο νέο.....
δεν το λεω με κακη διαθεση, απλα μου γεννηθηκε ξαφνικα αυτη η απορια.
Κανεις δεν ξερει τι προθεσεις μπορει να εχουν τα νεα αφεντικα, ειδικα οταν εχουμε ενα φορουμ 'ζωντανο', με πολλες απαιτησεις απο το περιοδικο και με κριτικη διαθεση στα γραφομενα τους.
Πάντως αν κάνουν τον κόπο να διαβάσουν αυτές τις 60 σελίδες του συγκεκριμένου θρεντ, οι πιθανότητες δε μου φαίνονται λίγες Σπύρο...
Σοβαρά τώρα, λες να δουν 15000 μέλη και να το κλείσουν;
Είπαμε οτι είναι διαφορετικής...νοοτροπίας ας πούμε, όχι μ@λ@κες!προβληματισμο εκφραζω, δεν προβλεπω κατι.
αν το αυτοκινητο γιαυτους ειναι μεσο κοινωνικης αναγνωρισης, και εχει σχεση με τα ποδια της καθε μοντελας, τοτε...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ίσως τώρα μπορεί να ερμηνεύεται και η απόσχιση της πίστας στα Μέγαρα καθώς δεν θα την ήθελε ο αγοραστήςτο μεριδιο που ειχανε οι Τ.Ε στην safetrack το πουλησε ο Κ.Κ στον εαυτο του για αλλους λογους
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
Ίσως τώρα μπορεί να ερμηνεύεται και η απόσχιση της πίστας στα Μέγαρα καθώς δεν θα την ήθελε ο αγοραστής
το μεριδιο που ειχανε οι Τ.Ε στην safetrack το πουλησε ο Κ.Κ στον εαυτο του για αλλους λογους
δηλαδη?
-
Δε βρίσκω το λόγο να αλλάξει το ύφος του περιοδικού, ακόμα και υπό καθεστώς συνιδιοκτησίας. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Και, κακά τα ψέματα, με όλα τα καλά και τα στραβά τους, οι 4Τ είναι ένα έντυπο επιτυχημένο, από άποψη αναγνωσιμότητας και διαφημιστικής πίτας - ειδικά αν συγκριθεί με τον κυκεώνα ανάλογων εγχώριων εντύπων.
Το μέλλον των υπόλοιπων εντύπων του ομίλου ΤΕ είναι μια άλλη (πικρή) ιστορία, αλλά αυτό δεν αφορά το παρόν thread...
-
η συνεργασία αυτή μπορεί να φέρει καλύτερα διαφημιστικά κονδύλια
-
O Λυμπέρης αν ήθελε απλώς ένα αυτοκινητιστικό περιοδικό που θα το έφτιαχνε όπως ήθελε δε νομίζω να χρυσοπλήρωνε τον ΚΚ για να αγοράσει τις ΤΕ. Ειχε τα μέσα για να το φτιάξει και μόνος του. Ριζικές αλλαγές σε πρόσωπα και προσανατολισμό δεν περιμένω. Για οτιδήποτε άλλο, βλέπουμε...
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
O Λυμπέρης αν ήθελε απλώς ένα αυτοκινητιστικό περιοδικό που θα το έφτιαχνε όπως ήθελε δε νομίζω να χρυσοπλήρωνε τον ΚΚ για να αγοράσει τις ΤΕ. Ειχε τα μέσα για να το φτιάξει και μόνος του. Ριζικές αλλαγές σε πρόσωπα και προσανατολισμό δεν περιμένω. Για οτιδήποτε άλλο, βλέπουμε...Κατι τετοιο σκεφτομουν και γω.Αν ησουν Λυμπερης τι θα'κανες ?Θα επερνες το ρισκο να αλλαξεις την χρυση κοτα (4Τ) με μια αλλη αμφιβολου κυκλοφοριας ?
Σαν Λυμπερης θα εψαχνα ΟΛΑ τα εντυπα της εταιρειας και της δικης μου και της νεοαποκτηθησης ,θα προωθουσα αυτα που εχουν μεγαλη κυκλοφορια,θα διατηρουσα τα μεσαιας κυκλοφοριας και τα χρονιως ελλειματικα θα τα εστελνα στον Καιαδα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί να γίνουν όλα αυτά τα δραματικά ? Οπως σωστά έγραψε ο Nikolas K, δεν αλλάζει η ιδιοκτησία των ΤΕ αλλά εισάγεται συνιδιοκτησία. Με δικαιώματα μειοψηφίας ναι, πιθανότατα με λόγο στα τεκταινόμενα, ναι, αλλά δε νομίζω πως, όσο τουλάχιστον είναι μέσα στα πράγματα ο ΚΚ, θα αλλάξει κάτι θεαματικά στη φιλοσοφία του περιοδικού (πχ. να γίνει lifestyle).
ΑΝ συμβεί αυτό, θα πάψω να το αγοράζω. Οχι πριν όμως (tazio...), περιμένω να δω που θα πάει το πράγμα.O Λυμπέρης αν ήθελε απλώς ένα αυτοκινητιστικό περιοδικό που θα το έφτιαχνε όπως ήθελε δε νομίζω να χρυσοπλήρωνε τον ΚΚ για να αγοράσει τις ΤΕ. Ειχε τα μέσα για να το φτιάξει και μόνος του. Ριζικές αλλαγές σε πρόσωπα και προσανατολισμό δεν περιμένω. Για οτιδήποτε άλλο, βλέπουμε...
+1 και στους δυο.
Αν η εταιρια βγαζει κερδη και ο (καθε) Λυμπερης παιρνει το 'μερισματακι' του, μπορει να μην αλλαξει τιποτα (προς το χειροτερο) ΤΩΡΑ. Αντιθετα, μπορει με τα νεα κεφαλαια να γινουν θετικα πραγματα.
Συνηθως ομως η αποκτηση ενος τοσο μεγαλου ποσοστου μετοχων ειναι το πρωτο βημα για εξαγορα μια εταιρας. Μαλλον μοιαζει να ετοιμαζεται η διάδοχη του ΚΚ κατασταση. Και αργα ή γρηγορα (μπορει βεβαια αυτο να γινει σε 10 χρονια), οι νεοι (συν)ιδιοκτητες θα βαλουν την -οποια- σφραγιδα τους.
Ολα αυτα αποτελουν φυσικα απλες εικασιες. Μεχρι ομως να δουμε αλλαγη στο περιοδικο θα ηταν προωρο και ανοητο να το 'καταδικασουμε' ή να προδικασουμε αρνητικες εξελιξεις, απλα επειδη πουληθηκε τμημα της εταιριας που το εκδιδει. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
...και τα χρονιως ελλειματικα θα τα εστελνα στον Καιαδα.Κλαψ κλουψ!
Πάει η Πτήση;;;
-
Ο χρήστης Nikolas K έγραψε:
...και τα χρονιως ελλειματικα θα τα εστελνα στον Καιαδα.
Κλαψ κλουψ!
Πάει η Πτήση;;;
Οχι απαραιτητα αν ο Λυμπερης ειναι σωσιας του Κ.Κ.
Εγω για μενα σαν Λυμπερη μιλουσα.
-
Ο Καββαθάς απάντησε για το θέμα στην εκπομπή του (ένα e-mail χρειαζόταν απλά... ) και ακούστηκε άκρως καθησυχαστικός. Είπε, μεταξύ άλλων, πως θα εξακολουθήσει να είναι επικεφαλής και πως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τους 4Τ να εκδίδονται και στο εξωτερικό και δε νομίζω να ήθελε να κοροϊδέψει κανέναν...
-
ωραια λοιπον.
-
Αραγε με τον Ηχο τι να γίνει...
-
Θα μετονομαστεί σε Απόηχος.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΑΝ συμβεί αυτό, θα πάψω να το αγοράζω. Οχι πριν όμως (tazio...), περιμένω να δω που θα πάει το πράγμα.
Αν είσαι στο track day στις 9 Ιουλίου θα μιλήσουμε*, εάν θέλεις, για το τι με έκανε να γράψω 'τέλος'. (Είναι πολλά για να μπορέσω να τα γράψω χωρίς να δημιουργηθεί μια μεγάλη δημοσίευση)
(*Φυσικά αυτό με την προυπόθεση ότι θα είμαι μέχρι τότε ενεργό μέλος του φόρουμ και θα είμαι κι εγώ στην πίστα)
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ο Καββαθάς απάντησε για το θέμα στην εκπομπή του (ένα e-mail χρειαζόταν απλά... ) και ακούστηκε άκρως καθησυχαστικός. Είπε, μεταξύ άλλων, πως θα εξακολουθήσει να είναι επικεφαλής και πως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τους 4Τ να εκδίδονται και στο εξωτερικό και δε νομίζω να ήθελε να κοροϊδέψει κανέναν...Και πριν λίγο καιρό έλεγε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πωληθεί η εταιρεία.
Με αυτό θέλω να πω ότι κάποιες φορές πρέπει να λέγονται κάποια πράγματα απλά για να ειπωθούν.
Επιχειρηματίας είναι και θέλει, φυσιολογικότατα, να προστατέψει την επιχειρησή του. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
(*Φυσικά αυτό με την προυπόθεση ότι θα είμαι μέχρι τότε ενεργό μέλος του φόρουμ και θα είμαι κι εγώ στην πίστα)
Τι είναι αυτό τωρα ρε Φράνκι?
-
Φραγκίσκε,γιατί?
Τί ήταν αυτό το τελευταίο?
-
Εμένα μου λείπει ο Ζουραρης από το περιοδικό,
... αλλά όχι ο Σωμερίτης...
-
tazio
Τό ότι στο τιμόνι τού περιοδικού θα βρίσκεται άλλος,τί σχέση μπορεί να έχει με τό φόρουμ που συζητάμε εμείς;
Το φόρουμ ΔΕΝ ήτανε ο Καββαθάς,ούτε και θα είναι ο Λυμπέρης
Εμείς οι ίδιοι είμαστε το φόρουμ
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό