-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Που έχει πάει το library στο νέο site??Έχει πάει στο Δες παλαιότερα τεύχη
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σπύρο σε 'ζηλεύω'. Συνοδήγηση με τον Ρερλ στο ρινγκ.+1!!!
Aν βρει κουκλάκι-voodoo στο γραφείο του, με μεγάλη μύτη, θα ξέρει το λόγο.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!
-
5 λίτρα διαφορά σε μέση τεστ;
μάλιστα με μικρά αυτοκίνητα. Γράψτε καμιά κατανάλωση συγκριτικής διαδρομής, αν υπάρχει σε ταξίδι αλλά όχι με το πεντάλ στο πάτωμα.
Το τεστ είχε ίδιες διαδρομές και για τα 2 αυτοκίνητα;Είχα ακούσει ότι οι νέοι ντίζελ καίνε λίγο περισσότερο από τους παλιούς...
(φαίνεται ισχύει μόνο για μεγάλα φορτηγά - caterpillar) -
Πήρα και εγώ το τελευταίο τεύχος. Περίμενα λίγο μεγαλύτερο το κείμενο για το nurburgring αν και η αλήθεια είναι ότι έχουν γίνει πολλά αφιερώματα στο παρελθόν.
-
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί και από κάποιον άλλον πρόσφατα, αλλά προσωπικά έχω γκρινιάξει για το θέμα αυτό στο παρελθόν.
Ήμαρτον βρε παιδιά με την επιμονή να βάζετε τα ερωτηματολόγια για τους διαγωνισμούς πίσω από άρθρα. Χάθηκε να μπουν πίσω από μια διαφήμηση, στην αριστερή σελίδα, με τη δεξιά του 'σαλονιού' να συμπληρώνει το άρθρο για το διαγωνισμό? Να μη σας πω οτι σας συμφέρει κιόλας, γιατί είμαι σίγουρος οτι κάποιος διαφημιζόμενος θα έδινε κάποια παραπάνω λεφτά για να είναι η επιχείρησή του πίσω από ένα κουπόνι που ο αναγνώστης θα κόψει και θα κρατήσει στα χέρια του αρκετή ώρα.
Εναλλακτικά (και στη χειρότερη) βάλτε το πριν από το άνοιγμα ενός μεγάλου άρθρου, από αυτά που ξεκινάνε με φωτογραφία μόνο και τίτλο στην αριστερή σελίδα.
Δε θελω βρε σεις να κόψω ωφέλιμο κομμάτι του περιοδικού, θέλει πολλή φιλοσοφία αυτό για να το καταλάβει κάποιος? -
Καλημέρα παίδες, οφείλω να αναγνωρίσω τη φιλότιμη - επιτυχημένη - προσπάθεια αναβάθμισης του site.
Ηθελα μόνο να αναφέρω το εξής:
Στο τελευταίο τεύχος 4Τ μας ενημερώνουν ότι το ford kuga έρχεται τον Δεκέμβριο. Επειδή το kuga βρίσκεται σε κάποιες αντιπροσωπίες ήδη, μήπως εννοούν το βενζινοκίνητο? -
Επειδή οι σχέσεις του φόρουμ με όλα τα σάιτ της...οικογένειας είναι καλές , ας δει κάποιος μοντ το ράλλυ.γρ.
έχει ένα λινκ στον τομέα Φ1 που λέει τεστ και δεν έχει ουσιαστικά τίποτα...Κάτι λάθος θα χει γίνει! -
Ερώτηση για το autobild: το βάρος που αναφέρεται για το ίμπιζα είναι εργοστασιακό ή μέτρησης περιοδικού;
έντιτ: και κάτι ακόμα, στο τεστ της μίτο αναφέρεται ότι το DNA ελέγχει και ανάρτηση, κάτι που δεν ισχύει. Επίσης, ζύγισμά της έγινε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Επίσης, ζύγισμά της έγινε;Και αν ναι, έγινε συνυπολογισμός των 7 γραμμαρίων?
Καλή κίνηση το DVD των 4Τ Σεπτεμβρίου, αν και ομολογώ πως σε κάποια σημεία ήταν λίγο 'ρηχό'. Σίγουρα μια καλή προσπάθεια προσέγγισης του νεότερου κοινού πάντως.
Ο ΣΛ δε, πρώτη μούρη.
-
Για να ανακοινώσετε τιμές q5 που είναι θα έλεγα ένα σημαντικό νέο πρέπει να έρθει δελτίο τύπου?
Το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία τις εχει βγάλει στο web δεν είναι αρκετά για να περάσει στα νέα των τροχών και του audbuild.http://www.audi.gr/site/cars.asp?catid=773' target='_blank' target='_blank' target='_blank
Υ.Γ. Βέβαια ωραία αντιπροσωπεία.... ούτε ένα εμαιλ δεν έστειλε... φαντάζομαι
και να μην ξεχάσω... το Tiguan ειδικά στους 4 τροχούς θα εξακολουθήσει να εχει τεράστιο πορτπαγκάζ? (505 λίτρα!). Τωρα που κοιταζα το q5 είναι σχεδόν ίδια (540 το audi)
-
Στους καινουριους τροχούς, η μέτρηση βάρους για το 207 GT είναι σωστή;
-
Όχι, περίμενε περίοδο και είχε κατακράτηση υγρών.
-
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Όχι, περίμενε περίοδο και είχε κατακράτηση υγρών.Το αντίστροφο αναρωτιέμαι.
-
Προσωπικά μιλώντας, αφού προσδιορίσω την κατηγορία (τύπος αυτοκινήτου, κόστος) που θέλω να κινηθώ, το βασικό κριτήριο για την αγορά κάποιου αυτοκινήτου είναι πρωτίστως η ασφάλεια, ενεργητική και παθητική. Η εμφάνιση, το «κύρος» και τα οικονομικά στοιχεία όπως κόστος κτήσης (εντός των προκαθορισμένων ορίων πάντα), κόστος χρήσης, κατανάλωση, αξιοπιστία-βλάβες, τιμή μεταπώλησης κλπ τα θεωρώ δευτερεύοντα.
Όσον αφορά την παθητική ασφάλεια (τα μέσα που βοηθούν ΜΕΤΑ από ένα πιθανό ατύχημα, παραμόρφωση πλαισίου, μπάρες, αερόσακοι κλπ), τα αυτοκινητιστικά περιοδικά δυστυχώς συνήθως αφιερώνουν 1-2 γραμμές (και αν…) Η αλήθεια βέβαια είναι πως αυτό το θέμα θέλει ενδελεχή μελέτη, κατάλληλα εξοπλισμένα επιστημονικά εργαστήρια και εξειδικευμένο προσωπικό που τα περιοδικά συνήθως δεν διαθέτουν, άρα βασιζόμαστε κυρίως (όσοι ενδιαφερόμαστε) στο euroncap και κοιτάμε κατευθείαν το σχετικό site
http://www.euroncap.com/home.aspx' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
όπου φαίνεται όχι μόνο ο χαρακτηρισμός (σε αστέρια) αλλά και η αναλυτική βαθμολογία καθώς και οι δυνάμεις που ασκούνται σε κάθε μέλος του σώματος του υποτιθέμενου επιβάτη (οι κούκλες φέρουν αισθητήρες που καταγράφουν την ασκούμενη πίεση τελικά, δηλαδή αφού έχουν εφαρμοσθεί όλα τα προστατευτικά μέσα που διαθέτει το αυτοκίνητο, και εμφανίζεται σχετικό αναλυτικό διάγραμμα με διάφορα χρώματα).
Η ενεργητική ασφάλεια (τα χαρακτηριστικά που μας βοηθούν να αποφύγουμε ένα ατύχημα ΠΡΙΝ αυτό συμβεί) περιέχει βασικά τις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά («τα κρατήματα» που λέμε εκλαϊκευτικά). Τις επιδόσεις (ιπποδύναμη, βάρος, κιλά/ίππο, επιτάχυνση από στάση (0-100)km/h, ροπή στρέψης, τελική ταχύτητα κλπ) μπορεί κανείς να τα δει και από τους πίνακες με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κατασκευαστών που συνήθως είναι ακριβή. Όμως για την ενεργητική ασφάλεια το σημαντικότερο στοιχείο των επιδόσεων είναι η επιτάχυνση εν κινήσει (ρεπρίζ) που αποτελεί το κλειδί για όσο γίνεται πιο γρήγορες προσπεράσεις. Βέβαια κοιτάζοντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα (κυρίως την ροπή στρέψης αλλά και την ιπποδύναμη, την αναλογία κιλών/ίππο),μπορεί κανείς να αποκτήσει μια ιδέα και για την ρεπρίζ αλλά εδώ είναι χρήσιμα τα ειδικά περιοδικά, θα πρέπει να έχουν αναλυτικά τουλάχιστον τους χρόνους για (80-120)km/h με 3η, 4η και 5η ταχύτητα (περιοχή που γίνονται οι περισσότερες προσπεράσεις). Επίσης χρειάζονται και μετρήσεις φρεναρίσματος αλλά και δοκιμές αντοχής των φρένων.Η οδική συμπεριφορά είναι το πιο δύσκολο θέμα και το πιο πολύπλοκο διότι εξαρτάται από μια πληθώρα παραμέτρων (πλαίσιο, ανάρτηση, κατανομή βάρους, ύψος, λάστιχα κλπ, βασικά είναι θέμα γεωμετρίας). Εδώ έχω την μεγαλύτερη ένσταση: αντί τα περιοδικά να μας γράφουν εκθέσεις ιδεών και αοριστολογίες για την «αίσθηση» που δημιουργεί το αυτοκίνητο στον συγκεκριμένο δημοσιογράφο, κάτι που είναι καθαρά υποκειμενικό και όχι επιστημονικό (διότι όπως μας έμαθε ο Popper επιστημονικό είναι κάθε τι που είναι διαψεύσιμο--πώς να διαψεύσεις την «αίσθηση» κάποιου?), καλύτερα θα ήταν να κάνουν ένα αντικειμενικό τεστ που να περιλαμβάνει κάποιες μετρήσιμες ποσότητες (και άρα διαψεύσιμες ή επιβεβαιώσιμες), όπως το elk-test (τεστ του ταράνδου), με τυποποιημένες παραμέτρους (για να υπάρχει μέτρο σύγκρισης) και να μας λένε πως το τάδε μοντέλο εκτέλεσε επιτυχώς το τεστ με τη τάδε μέγιστη ταχύτητα. (Μετά το αντικειμενικό τεστ φυσικά ας διαβάσουμε και την 'αίσθηση' του γραφοντος). Υποθέτω βέβαια πως τότε θα γίνει ένας ψιλό-χαμός διότι θα καταρρεύσουν πολλοί μύθοι…(Για παράδειγμα το 1997 που ανατράπηκε η merc A class με μόλις 80km/h στο περίφημο εκείνο elk test, ένα ανατολικογερμανικό Trabant πέρασε άνετα!) Συνεπώς θα ήθελα στο θέμα αυτό μια βελτίωση από μεριάς αυτοκινητιστικών περιοδικών για εγκυρότερη αξιολόγηση. Ο ειδικός τύπος οπωσδήποτε χρειάζεται διότι ένας μέσος οδηγός (όπως εγώ) δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση μέσω ενός απλού (και περιορισμένου) test-drive να καταλάβει και πολλά για ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα όπως ένα σύγχρονο αυτοκίνητο--ας σημειώσω εδώ με έμφαση πως εμείς οι (νεο)-έλληνες συνήθως υπερεκτιμάμε τις δυνατότητές μας... Είναι δύσκολο σε ένα test-drive (που θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα σε δημόσιο δρόμο με κίνηση) να δει κανείς την συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου στο όριο. Συνεπώς εν κατακλείδι, ο ειδικός τύπος με επηρεάζει σε ένα ποσοσστό (10-15)% ενώ εάν βελτιωθούν οι διαδικασίες δοκιμών μπορεί να φτάσει και στο (20-25)%. Φυσικά όλα αυτά με βάση την 'καλή πίστη' και την ειλικρίνεια των δοκιμαστών! Eυχαριστώ, ΙΠΖ
http://ipzoisscience.googlepages.com/home' target='_blank -
Ωραία η ενότητα Autoblogger στο νέο site των 4Τροχών!!
Για τον 'Χρόνο' συμφωνούμε, Μπόϊλερ!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ωραία η ενότητα Autoblogger στο νέο site των 4Τροχών!!Για τον 'Χρόνο' συμφωνούμε, Μπόϊλερ!!
Νίκο συμφωνώ, είναι πολύ ωραία η νέα μορφή αλλά με στεναχώρησαν στο τρόπο παρουσίασης!!! Πόσα λες από τα 2900000 αφορούν το Forum μας και δεν έκαναν καν αναφορά ότι υπάρχει.
-
Πως δεν υπάρχει? Στο μέσον δεξιά '4Τ Forum το Νο1- Η μεγαλύτερη online κοινότητα στον χώρο του αυτοκινήτου'!!
-
Βρε Νίκο δεν λέω ότι δεν υπάρχει στο site αλλά ότι δεν αναφέρεται καν στην σελίδα 73 του τεύχους Οκτωβρίου όπου γίνεται αναφορά στο ¨Νέο πρόσωπο για το μεγαλύτερο ελληνικό portal αυτοκινήτου'. Ενώ αναφέρεται με περηφάνια οι 2900000 σελιδοπροβολές, το 4Τ TV ,το 4Τ Classicc, την ενότητα Περιβάλλον, δεν αναφέρουν πουθενά το Forum μας που συμβάλει νομίζω τα μέγιστα για τον μεγάλο αριθμό σελιδοπροβολών. Καταλαβαίνω ότι είναι νέες ενότητες και πρέπει να προβληθούν αλλά με στεναχώρησε η έλλειψη αναφοράς σε 'εμάς'.
-
Α, ΟΚ!
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό