-
Ο χρήστης XALKI έγραψε:
synagemo kai parking alarmparking alarm ???
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
Μετά τη βράβευσή του ως το SUV της χρονιάς στη Γερμανία, παραθέτω αυτούσιο άρθρο του ξένου AUTOCAR:'Volkswagen Tiguan 1.4 TSI
Test date 26 February 2008 Price when new £19,370Cabin lacks the quality expected of Volkswagens
What’s new?
Volkswagen obviously thinks that the crowded soft-roader segment can bear at least one more entrant, with the new Golf-based Tiguan now touching down in right-hand drive form.Underneath, it shares the same underpinnings as the current Volkswagen Golf, including a development of its “4Motion” four-wheel drive system, so don’t expect stellar performance off-road. We opted to test it with the still-novel 1.4-litre TSI 'twincharger' petrol engine, which uses both a turbocharger and a supercharger to deliver 148bhp and 177lb ft of torque.
What’s it like?
The ride is good, the soft-ish suspension settings are capable of easily absorbing potholes and speed bumps while keeping body roll under control. The Tiguan also handles quite tidily, though turn-in is poor for such a road-biased car. Wind and tyre noise are, however, impressively muted.Sadly, that’s where the good news ends. We've noticed that the twincharger engine struggles to deliver on its performance claims before, but the heavy Tiguan pretty much overwhelms it.
Not only is the motor as vocal as most modern diesels, but it also suffers from a perplexing lack of low-down torque. Below 2000rpm it felt as though a kitchen blender would have given the test car’s engine a run for its money.
Nor does the TSI pay for itself at the pumps. Volkswagen claims a combined fuel economy figure of just 33.6mpg for the car - which is hardly saving the planet - but even under gentle use we struggled to better 28mpg. The CO2 figure of 199 g/km is nothing special, either.
The Tiguan looks expensive compared to obvious rivals. Our test car weighted in at £19,370 in entry level 'S' trim, and the quality of the cabin trim feels a bit insubstantial by Volkswagen's normally high standards.
Should I buy one?
No. You’d be better off with a Skoda Octavia Scout. It’s as quick, more economical, handles better and has comparable ability off the beaten track.Οι υπογραμμίσεις με bold είναι δικές μου....
Ακριβως αυτα που εχω γραψει και εγω μερικες σελιδες πιο πισω δηλαδη.
Στο τελευταιο τευχος του Ελληνικου Autocar επισης το Tiguan επεσε μερικες θεσης στην καταταξη και πλεον απο δευτερο μετα το Οutlander ειναι πλεον 4o πισω απο το Outlander , το CRV και το Peugeot 4007.
Tωρα πως εξηγειται αυτη η πτωση δεν ξερω.
-
Άρχισα να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Μπορεί να είναι και από τα πιο βαρετά σε εμφάνιση οχήματα, αλλά είναι τζιπ και VW, οπότε θα μοσχοπουλήσει!!!
-
Και είναι και 1,4, σημαντικό για τα δεδομένα του Ελλαδιστάν.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Άρχισα να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Μπορεί να είναι και από τα πιο βαρετά σε εμφάνιση οχήματα, αλλά είναι τζιπ και VW, οπότε θα μοσχοπουλήσει!!!αυτο ακριβως(τζιπ και VW) που νομοτελειακα οδηγει σ'αυτο (βαρετά σε εμφάνιση )θα ηταν λογος προκειμενου να μην πουλησει
παρολ'αυτα ειναι η οδηγικη ουσια πισω απο την εμφανιση σε συνδυασμο με την ποιοτητα και αξιοπιστια το καθιστα κορυφαιο.κερασακι στην τουρτα ο tsi
για μενα εχουμε νεο βασιλια στην κατηγορια(το RAV4 απεθανε)
-
Είναι τζιπ και VW. Δεν χρειάζεται κανενός είδους οδηγική απόλαυση, ποιότητα, αξιοπιστία και τρίχες κατσαρές. Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι οι πωλήσεις που θα κάνει (ή αυτές που έκανε το RAV - βλέπε Τουότα) οφείλονται/νταν στην οδική συμπεριφορά 'GTi' κλπ.
Είναι αυτό που περίμενε ο κόσμος. Τζιπ ΚΑΙ VW. Και το κερασάκι είναι, όπως είπες και εσύ και ο drdino, ο 1.4αρης με το ψυχολογικό και φορολογικό πλεονέκτημα.
-
Το είδα κι εγώ στο δρόμο, αισθητικά το βρίσκω πιο όμορφο από το RAV4 και το Honda CRV που ανταγωνίζεται ενώ θα είναι σίγουρα αρκετά πιο γρήγορο από αυτά. Αν σκεφτεί κανείς ότι στο επίπεδο τιμής ενός Tiguan μέχρι σήμερα αγόραζε κανείς μόνο... Terios ή κορεάτικο, είναι λογικό να σκίσει σε πωλήσεις. Ξέρω και 2 άτομα που ενώ σκέφτονταν για οικογενειακό sedan και δεν τους έφτανε το budget για να πάνε σε δίλιτρο suv, βρήκαν την εναλλακτική τους.
Αν και θα χρησιμοποιηθεί όπως και οι αντίπαλοί του για καβάλημα πεζοδρομίων παρά για χώμα, είναι πολύ καλό αυτοκίνητο με κορυφαία σχέση value for money όπως και να το κάνουμε. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Είναι τζιπ και VW. Δεν χρειάζεται κανενός είδους οδηγική απόλαυση, ποιότητα, αξιοπιστία και τρίχες κατσαρές. Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι οι πωλήσεις που θα κάνει (ή αυτές που έκανε το RAV - βλέπε Τουότα) οφείλονται/νταν στην οδική συμπεριφορά 'GTi' κλπ.Είναι αυτό που περίμενε ο κόσμος. Τζιπ ΚΑΙ VW. Και το κερασάκι είναι, όπως είπες και εσύ και ο drdino, ο 1.4αρης με το ψυχολογικό και φορολογικό πλεονέκτημα.
Ρε funky,μη ξεχναμε οτι ειναι ,απο οτι λενε,και πολυ καλο αυτοκινητο ομως και οτι παει και καλα εκτος δρομου...
Κατα τα αλλα εχεις δικιο...Βλεπω την αναμονη να φτανει το χρονο σε λιγο. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Άρχισα να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Μπορεί να είναι και από τα πιο βαρετά σε εμφάνιση οχήματα, αλλά είναι τζιπ και VW, οπότε θα μοσχοπουλήσει!!!Για την ακριβεια δεν ειναι 'τζιπ' η SUV αλλα crossover.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Άρχισα να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Μπορεί να είναι και από τα πιο βαρετά σε εμφάνιση οχήματα, αλλά είναι τζιπ και VW, οπότε θα μοσχοπουλήσει!!!Δε θα το χαρακτήριζα ακριβώς βαρετό....Απλό και λιτά όμορφο ναι. Απο την άλλη όμως, για τα δικά μου γούστα πάντα, αυτό το θεωρώ πλεονέκτημα και ενα στοιχείο που φέρνει το αυτοκίνητο ενα βηματάκι πιο κοντά στην έννοια 'τζιπ' και ενα βηματάκι πιο μακριά απο την έννοια SUV, έστω κι αισθητικά. Με αυτό το σκεπτικό άλλωστε, μου αρέσει πολύ περισσότερο το Touareg απο τα X5, Q7, ΜL κλπ. Οσο για τον αν θα πουλήσει;; Πουλάει ήδη τρελά, μιας και τα πλεονεκτήματά του είναι παρα πολλά. Το μόνο πράγμα που κάνει τον ανταγωνισμό να δοξάζει τον Θεό, είναι η αναμονή του και αρκετά λιγότερο το γεγονός οτι σα προιόν που θα γίνει 'σούπα', θα αποτρέψει κάποιους ελάχιστους να το πάρουν....
Το χρωμα αυτό πώς σας φαίνεται;;; Είμαι παράξενος που μ΄αρέσει ή όντως είναι καλό...;;;
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε funky,μη ξεχναμε οτι ειναι ,απο οτι λενε,και πολυ καλο αυτοκινητο ομως και οτι παει και καλα εκτος δρομου...
Κατα τα αλλα εχεις δικιο...Βλεπω την αναμονη να φτανει το χρονο σε λιγο.Δεν είπα ούτε υποννόησα ότι δεν είναι καλό αυτοκίνητο ούτε καν γνωρίζω το πώς θα τα πάει εκτός δρόμου. Το ζήτημα είναι ότι θα πουλήσει, ακόμα και αν ήταν κοπριά με 4 ρόδες. Οι αγοραστές δεν θα ενδιαφερθούν αν είναι καλό, αξιόπιστο ή αν έχει καλή τετρακίνηση, όπως δεν ενδιαφέρονται και για άλλα τζιπ (crossover, SUV όπως θέλετε πείτε τα) 'εγνωσμένου' κύρους.
Και άλλα 3 είδα σήμερα στην πρωινή μου βόλτα. Λέτε να παρασύρει προς τα πάνω και τις πωλήσεις του Tuareg;
-
Ο χρήστης Rivers έγραψε:
Άρχισα να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Μπορεί να είναι και από τα πιο βαρετά σε εμφάνιση οχήματα, αλλά είναι τζιπ και VW, οπότε θα μοσχοπουλήσει!!!
Για την ακριβεια δεν ειναι 'τζιπ' η SUV αλλα crossover.
όχι SUV είναι...
Crossover είναι το SX4.
-
Ο χρήστης GTSi έγραψε:
Άρχισα να τα βλέπω να κυκλοφορούν. Μπορεί να είναι και από τα πιο βαρετά σε εμφάνιση οχήματα, αλλά είναι τζιπ και VW, οπότε θα μοσχοπουλήσει!!!
Για την ακριβεια δεν ειναι 'τζιπ' η SUV αλλα crossover.
όχι SUV είναι...
Crossover είναι το SX4.
Crossover η CAV (Crossover Αctivity Vehicle) ειναι μια κατηγορια μοντελων που συνδυαζουν την αυξημενη αποσταση απο το εδαφος και τις περιορισμενες off road δυνατοτητες με την οικονομια και το αυτοφερομενο αμαξωμα που συνηθως στηριζεται στο πατωμα καποιου hatchback μοντελου (οπως το Golf στην περιπτωση μας)...
http://en.wikipedia.org/wiki/Crossover_SUV
Για παραδειγμα το Nissan Quashqai , το Τιguan και το Ford Κuga...
Οπως βλεπεις στο video η Ford oνομαζει το Kuga Crossover...
-
H κατηγορία που ονομάζουμε SUV την δημιούργησε το RAV το οποίο και αποτελεί και τον πλέον κασσικό εκπρόσωπό της. Το Tiguan ανήκει ξεκάθαρα σε αυτήν την κατηγορία.
Τώρα η κατηγορία crossover δεν είναι και πολύ ξεκάθαρα ορισμένη. Κάποια SUV π.χ μπορεί να λέγονται και crossover αλλά crossover είναι και το Skoda Octavia 5 Scout 4x4 το οποίο δεν είναι SUV και δεν έχει καμία σχέση με το Tiguan. Επίσης μικρά crossover μπορεί να θεωρηθούν και τα sedici-sx4. Πιο χαρακτηριστικά crossover είναι το volvo XC70. ή το προηγούμενο Subaru Forester.
Ισως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα για να καταλάβει κάποιος την διαφορά είναι τα volvo XC90 και ΧC70. Το πρώτο είναι SUV το δεύτερο crossover. Τα crossover συνήθως δεν είναι τόσο ψηλά όσο τα SUV, και έχουν ένα υπερυψωμένο stationwagon look.Η mercedes θεωρεί crossover την Rclass
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Το χρωμα αυτό πώς σας φαίνεται;;; Είμαι παράξενος που μ΄αρέσει ή όντως είναι καλό...;;;
Στίς φωτογραφίες φαίνεται καλό. Όμως σε καμία αντιπροσωπία δεν μπορεσα να το δώ από κοντά. Επίσης έψαχνα και άσπρο που επίσης φαίνεται ωραίο στις φωτογραφίες και δεν βρήκα πουθενά. Ετσι κατέληξα στη λύση του μαύρου που παρά τα μειονεκτήματα του είναι σταθερή αξία.
-
Emena mou aresei pou i piso porta anoigei opos ta kanonika aftokinita praktiko otan den exeis diko sou parking kai prepei na fortoseis. Se ola ta alla jeep kai suv pou i porta anoigei pros ta ekso mou fainetai i fortosi diskoli stus dromus pu parkarume
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Το χρωμα αυτό πώς σας φαίνεται;;; Είμαι παράξενος που μ΄αρέσει ή όντως είναι καλό...;;;
δε ξέρω ρε Spartan.... ψιλο-ψόφιο αυτό το κερασί....
-
Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
Emena mou aresei pou i piso porta anoigei opos ta kanonika aftokinita praktiko otan den exeis diko sou parking kai prepei na fortoseis. Se ola ta alla jeep kai suv pou i porta anoigei pros ta ekso mou fainetai i fortosi diskoli stus dromus pu parkarumeΜονο στα RAV4 ανοιγει η πορτα προς τα δεξια. Σε ολα τα αλλα πλεον ανοιγει κανονικα προς τα πανω.
Must για εμενα στο Τiguan ειναι οι αλουμινενιες λωριδες γυρω απο τα παραθυρα και οι 17αρες ζαντες. Χωρις αυτα τα δυο δειχνει λιγο φθηνιαρικο ενω με αυτα αναβαθμιζεται.
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Το χρωμα αυτό πώς σας φαίνεται;;; Είμαι παράξενος που μ΄αρέσει ή όντως είναι καλό...;;;
δε ξέρω ρε Spartan.... ψιλο-ψόφιο αυτό το κερασί....
εμένα μου αρέσει πολύ
πάρε και Live
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3312816&page=2 -
Μπηκα σε ενα τετοιο σημερα με ηλιοροφη που πιανει ολο τον ουρανο ζαντες αλουμινιου κλπ. Πολυ ωραια μεσα, δεν το οδηγησα, αλλα παρατηρησα καποιο μικρο λαγκ απο την ωρα που πατουσε τερμα γκαζι ο φιλος μεχρι να ανεβασει. με το που ανεβαζε (ενω ειμασταν με 3500 περιπου) και ελεγεσε πωωωωωωωω θα ξεμπαζωσει το εργαλλλειο μετα τις 4500-4700 απλα τελειωνε το παρτυ.
Επισης δεν δουλευε ο πισω υαλοκαθαριστηρας, και δεν θυμαμαι τι αλλο Το πορτμπαγκαζ πολυ μικρο (για τον ογκο του αμαξιου) αν και απο οτι μου ειπε ο φιλος τα πισω καθισματα ηταν τερμα πισω.Γενικα μου αρεσε πολυ σαν αμαξι, και ισως για το γκαζι φταιει που ειχε μολις 3κ χλμ.
VW Tiguan 2007