-
Ξεφτίλα πραγματικά, θα έχετε ακούσει ήδη μάλλον για τις αποφάσεις της ΦΙΑ που ουτε λίγο ούτε πολυ αν γινόταν θα απαγόρευε τα ράλι δια παντός.
HANS για τέτοιες ταχύτητες; Εάν είναι...!Τι καλά που θα ήτανε όλα τα εργοστάσια να μεζευόταν και να έστηναν ένα δικό τους πρωτάθλημα αλα superbike και να πλυμμηρίσουν κόσμο τα βουνά και πάλι; Spaceframes, μοτέρ στο κέντρο και ότι άλλο εμπνευστούν οι rally engineers χωρίς το άγχος του πρέπει να βασίζεται σε αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να παραχθεί μαζικά και πρέπει να είναι homologe.
ΑΕΙ και... FIA! -
Ξεφτίλα πραγματικά, θα έχετε ακούσει ήδη μάλλον για τις αποφάσεις της ΦΙΑ που ουτε λίγο ούτε πολυ αν γινόταν θα απαγόρευε τα ράλι δια παντός.
HANS για τέτοιες ταχύτητες; Εάν είναι...!Τι καλά που θα ήτανε όλα τα εργοστάσια να μεζευόταν και να έστηναν ένα δικό τους πρωτάθλημα αλα superbike και να πλυμμηρίσουν κόσμο τα βουνά και πάλι; Spaceframes, μοτέρ στο κέντρο και ότι άλλο εμπνευστούν οι rally engineers χωρίς το άγχος του πρέπει να βασίζεται σε αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να παραχθεί μαζικά και πρέπει να είναι homologe.
ΑΕΙ και... FIA! -
Ξεφτίλα πραγματικά, θα έχετε ακούσει ήδη μάλλον για τις αποφάσεις της ΦΙΑ που ουτε λίγο ούτε πολυ αν γινόταν θα απαγόρευε τα ράλι δια παντός.
HANS για τέτοιες ταχύτητες; Εάν είναι...!Τι καλά που θα ήτανε όλα τα εργοστάσια να μεζευόταν και να έστηναν ένα δικό τους πρωτάθλημα αλα superbike και να πλυμμηρίσουν κόσμο τα βουνά και πάλι; Spaceframes, μοτέρ στο κέντρο και ότι άλλο εμπνευστούν οι rally engineers χωρίς το άγχος του πρέπει να βασίζεται σε αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να παραχθεί μαζικά και πρέπει να είναι homologe.
ΑΕΙ και... FIA! -
Αν οι επιταχύνσεις του αυχένα είναι μεγάλες η ταχύτητα είναι αδιάφορη.
Και συνήθως το δέντρο ακολουθεί πριν την αμμοπαγίδα...
Αν επέβαλλαν HANS δεν νομίζω να ήταν κάτι το αρνητικό. Και δεν βλέπω σε τι θα ενοχλούσε, τη στιγμή που κοστίζει μόλις 100 ευρώ και το φορούν οι πιλότοι της Φ1 χωρίς προβλήματα πλέον...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αν επέβαλλαν HANS δεν νομίζω να ήταν κάτι το αρνητικό. Και δεν βλέπω σε τι θα ενοχλούσε, τη στιγμή που κοστίζει μόλις 100 ευρώ και το φορούν οι πιλότοι της Φ1 χωρίς προβλήματα πλέον...
Έστω ότι καλό κάνει κακό δεν κάνει, αλλά και πάλι τόσα χρόνια, τόσα αγωνιστικά ατυχήματα και πείτε μου πόσους αυχενικούς τραυματισμούς έχουν υποστεί μέλη πληρώματος. Το πολύ το κύριε ελέησον...
Μωρέ μπάς και να τα κάνουν και τηλεκατευθυνόμενα να γλυτώσουμε όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας και το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας στους οδηγούς;Αλλά η Hyundai γιατί πρέπει να απολογηθεί; No means to pay you Gentlemen. Θέλει και ερώτημα;
Καλά και το SupeRally, κρατάει τον τηλεοπτικό χρόνο σταθερό, αλλά κυρίες και κύριοι αν δώσεις το καρνέ στον ουραγό ΤΕΛΟΣ. Σε λίγο θα μας πούν οτι μπορεί το πλήρωμα να συνεχίσει ακόμα και με εφεδρικό αυτοκίνητο που θα περιμένει την ώρα την κακιά στο service
Για Mille Pistes και flexi service ας μην κάνω τον κόπο και σχολιάσω...μήπως πρέπει κάποια στιγμή και η άρχουσα τάξη να προσγειωθεί;
-
Οπως διαβασα καπου τo HANS που χρησιμοποιειται στην F1 δεν εχει δοκιμαστει κ θα θελει καποιες μετατροπες για χρηση στο WRC. Το θεμα ειναι οτι η FIA παλι κανει αλλαγες του ποδιου χωρις να εχει δοκιμασει αυτο που προτεινει.
Ειμαι υπερ HANS αν οντως βελτιωνει την ασφαλεια του πληρωματος χωρις προσθετα προβληματα αλλα πρεπει να το δοκιμασουν για να δουν αν οντως βολευει οδηγους + συνοδηγους κ δεν τους εμποδιζει στο εργο τους. -
Eγω εχω ηδη ξενερωσει με την καταντια του wrc, και τα αποτελεσματα για μενα φανηκαν στο ακροπολις.
Λιγοι μεγαλοι οδηγοι,
λιγα αυτοκινητα
λιγο θεαμα
λιγος θορυβος
...ολα λιγα μου φαινονται.Απο εδω και εμπρος επικεντρωνομαι περισσοτερο στα περιφερειακα πρωταθληματα και στο ΕRC.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Έστω ότι καλό κάνει κακό δεν κάνει, αλλά και πάλι τόσα χρόνια, τόσα αγωνιστικά ατυχήματα και πείτε μου πόσους αυχενικούς τραυματισμούς έχουν υποστεί μέλη πληρώματος.To 2003 σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια αγώνων ράλι 3 άνθρωποι εξαιτίας καταγμάτων αυχένα: οι 2 (οδηγός + συνοδηγός ) στην Αμερική και ο Roggia, συνοδηγός του Aghini, στην Ιταλία. Ολοι αυτοί οι τραυματισμοί θα μπορούσαν με σημαντική πιθανότητα να είχαν αποφευχθεί αν χρησιμοποιούσαν HANS (ή και άλλα μέτρα, όπως τα καθίσματα με πλαϊνά προσκέφαλα).
Απαντά αυτό στην ερώτησή σου ?
Οσο για τις ταχύτητες, σημασία έχει πόση στιγμιαία επιβράδυνση 'τρώει' το σώμα, όχι η ταχύτητα. Μπορεί να πηγαίνεις με 200 και να πέσεις σε μια συστάδα θάμνων και να πάθεις μικρότερη ζημιά από το να πηγαίνεις με 80 και να πέσεις σε τοίχο ή δέντρο.
Καλή η οργή ενάντια σε ορισμένες ανεκδιήγητες αποφάσεις της FIA, αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Αλλά η Hyundai γιατί πρέπει να απολογηθεί; No means to pay you Gentlemen. Θέλει και ερώτημα;Γιατί έχει υπογράψει συμβόλαιο με τη FIA που λέει πως αν δεν συμμετάσχει σε ένα αγώνα του πρωταθλήματος της χρονιάς που δήλωσε συμμετοχή σαν κατασκευαστής στο WRC, πληρώνει πρόστιμο $1000000 (μη μου πεις πως η Hyundai δεν έχει τα λεφτά...). Μου φαίνεται επαρκής λόγος κλήσης σε απολογία. Εξάλλου θα ζητήσουν να μην πληρώσουν το πρόστιμο και να επανέλθουν το 2006, και μάλλον θα γίνει δεκτό...
-
Na symplhroso oti to HANS tha einai ipoxrewtiko se ola ta FIA protathlimata (F3000, ETCC, GT ktl) k oxi mono sto WRC. Ara den iparxei kapoio skotino plano edw..
-
Το θέμα είναο ότι απο όλα τα προβλήματα που είχαν να συζητήσουν σχετικά με το μέλλον των Ράλλυ,αυτοί κατέληξαν να κανουν υποχρεωτικό το HANS!!
-
Ma Niko de nomizw oti sizitithike k poli. I prothesi itan dedomeni k aforouse ola ta prwtathlimata tis FIA. Les re Niko autos o osos xronos spatalithike sto onoma tis asfalias olwn twn protathlimatwn na eftane gia na simfonisoun oi monimws diafonountes tou WRC?
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;;;