-
Βαλβολίνες,σωληνακι,λαδια,μπουζι,φιλτρο λαδιου,φιλτρο αερος,τακακια,αισθητηρας θερμ,υγρό παρμπριζ:152,80 με φπα.
Εργασια για ολα αυτα και για συμπληρωση φρεον στο a/c:182,38.. -
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Τελικά μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλα λόγια μη λές. Μια χαρά όσα πλήρωσες αγαπητέ Θανάση.
Σήμερα : 3 φίλτρα (λαδιού, βενζίνης και καμπίνας), λάδια, υγρά, αλλαγή ενός ελατηρίου του συμπλέκτη (εντός εγγύησης - έκανε ένα μεταλλικό θόρυβο στο τέλος της διαδρομής κατά το άφημα του συμπλέκτη), διόρθωση ενός μικροτριγμού κάπου στην εξάτμιση (δε κατάλαβα τι ακριβώς κάνανε) και κάρτα καυσαερίων 120Ε. Ανταλλακτικά 64 και εργασία 56.
Τελικά φίλε harryv τα εργατικά είναι περίπου το 40-50 % των χρημάτων που πληρώσαμε.
-
Fiat Panda 1.2 1η αλλαγή λαδιών στα 3.200 χλμ (συμπλήρωσε χρόνο - θέλουμε τη σφραγίδα για την εγγύηση):
4 λίτρα τηγανέλαιο (Selenia Gold - συνθετικά) + φίλτρο λαδιου + εργατικά:
60 ευρώ -
καλά είναι...
-
Ναι ε; Εμένα μου φάνηκαν κάμποσα.
To φίλτρο είχε κάτω από 10 ευρώ. Τα λάδια 25-30 ευρώ (νομίζω).
-
Σε Audi Α4 μοντέλο 95 με 65000 km.
Ιμάντας Εκκεντροφόρου: 10 ευρώ
Ρουλεμάν Ιμάντα εκκεντροφόρου: 50 Ευρώ
3 λίτρα λάδι 10-40 ημισυνθετικά: 28 Ευρώ
Φίλτρο Λαδιού: 8 Ευρώ
Βαλβίδα Λαδιού: 9 Ευρώ
Μπαταρία 55 Αh Hankook: 55 Ευρώ
3.5 λίτρα Αντιψυκτικό: 20 Ευρώ
Εργατικά: 140 ΕυρώΣύνολο: 340 Ερώ
Ελπίζω να είναι καλά. Μου κάνανε δώρο και την κάρτα ελέγχου καυσαερίων. Για δώστε τα φώτα σας!!
-
Ο χρήστης Hector_ έγραψε:
Σε Audi Α4 μοντέλο 95 με 65000 km.Ιμάντας Εκκεντροφόρου: 10 ευρώ
Ρουλεμάν Ιμάντα εκκεντροφόρου: 50 Ευρώ
3 λίτρα λάδι 10-40 ημισυνθετικά: 28 Ευρώ
Φίλτρο Λαδιού: 8 Ευρώ
Βαλβίδα Λαδιού: 9 Ευρώ
Μπαταρία 55 Αh Hankook: 55 Ευρώ
3.5 λίτρα Αντιψυκτικό: 20 Ευρώ
Εργατικά: 140 ΕυρώΣύνολο: 340 Ευρώ
Ελπίζω να είναι καλά. Μου κάνανε δώρο και την κάρτα ελέγχου καυσαερίων. Για δώστε τα φώτα σας!!
Άποψή μου είναι ότι πιο φτηνά δε γινόταν...
Άλλες αντιπροσωπείες χρεώνουν τόσα μόνο τον ιμάντα εκκεντροφόρου, χωρίς ό,τι άλλο άλλαξες
Εμένα με παραξένεψε το 3 λίτρα λάδι Μόνο τόσο παίρνει το Α4 του 95; -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Σε Audi Α4 μοντέλο 95 με 65000 km.
Ιμάντας Εκκεντροφόρου: 10 ευρώ
Ρουλεμάν Ιμάντα εκκεντροφόρου: 50 Ευρώ
3 λίτρα λάδι 10-40 ημισυνθετικά: 28 Ευρώ
Φίλτρο Λαδιού: 8 Ευρώ
Βαλβίδα Λαδιού: 9 Ευρώ
Μπαταρία 55 Αh Hankook: 55 Ευρώ
3.5 λίτρα Αντιψυκτικό: 20 Ευρώ
Εργατικά: 140 ΕυρώΣύνολο: 340 Ευρώ
Ελπίζω να είναι καλά. Μου κάνανε δώρο και την κάρτα ελέγχου καυσαερίων. Για δώστε τα φώτα σας!!
Άποψή μου είναι ότι πιο φτηνά δε γινόταν...
Άλλες αντιπροσωπείες χρεώνουν τόσα μόνο τον ιμάντα εκκεντροφόρου, χωρίς ό,τι άλλο άλλαξες
Εμένα με παραξένεψε το 3 λίτρα λάδι Μόνο τόσο παίρνει το Α4 του 95;Στη συγκεκριμένη αντιπροσωπία πηγαίνω το αμάξι και με ξέρουν οπότε μου κάνουν και καλύτερες τιμές, δηλαδή μια έκπτωση 5%. Ο ιμάντας με τα εργατικά μου είχαν πεί από το προηγούμενο service ότι κάνει 220 ευρώ με τα εργατικά μέσα. Για τα λάδια χωράει το πολύ 3.5 λίτρα. Αφότου έκατσε το λάδι μετά απο δούλεμα λίγη ώρα στο ρελαντί συμπληρώθηκε μισό λίτρο ακόμα χωρ'ις να χρεωθεί.
-
Daewoo Matiz service 200.000χλμ αντιπροσωπεία Αλεξ/πολης.
Ιμάντας Χρονισμού 51,26e
Ιμάντας δυναμώ 4,62e
Ιμάντας A/C , 0e φαινόταν ΟΚ οπότε δεν τον αλλάξαμε
Άνοιγμα καπακιού ,ρύθμιση βαλβίδων (μετα από δική μου υπόδειξη)
Φίλτρο Βενζίνης 14,29e
Υγρό φρένων 2x3,78=7,56e , κανονικά πέρνει 1 αλλά κάνανε την αλλαγή με εξαέρωση και χρειάστηκαν 2 , ήμουν δίπλα τους και τα λέγαμε την ώρα του service.
Ρουλεμάν Εξ.οπ.τροχού 18,91e , ήταν όντως off, τα είδαμε μαζί την ώρα που καθάριζε τα ταμπούρα.
Καθαριστικό φρένων 600ml 4,62e
Αλλαγή βαλβολίνες δικές μου .
Λάδια είχα αλλάξει πριν 1 μήνα σπίτι μου, όπως και φίλτρο αέρα το καλοκαίρι. Παραφλού πέρσι , γενικά αυτό το αλλάζω νωρίτερα από το κανονικό.Σύνολο 101,26e και με τον Φ.Π.Α 120e , αν βάλουμε και τα δικά μου λάδια-βαλβ-φίλτρα plus 60e .
Εργατικά με ΦΠΑ 100e , κάρτα καυσαερίων 10e , έχουμε 100+10+120+60=290e ..
Ααα η μανίσια αντλία νερού φαινόταν μια χαρα οπότε παρέμεινε στη θέση της. -
mousatos μήπως είναι και αλεξίσφαιρο; 300 ευρώ στα 200Κ χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο.
Ρε τους Κορεάτες! Και άλλα τόσα απροβλημάτιστα εύχομαι!
-
Και μια και οι '΄άγιες τούτες ημέρες' συμβαδίζουν με ένα πνεύμα χλιδής και 'premium' από γνωστό που εργάζεται στην αντιπροσωπεία έμαθα το κόστος σέρβις μιας....
....
....
....
BENTLEY!!!!!Είναι το ευτελές ποσό των 5000 ευρώ.
Και ολογράφως ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ!!!!
Το έμαθα προχθές - έκανα 2 ημέρες να συνέλθω και είπα να το γράψω- ετσι για να να κάνουμε κουβέντα....
Μην τολμήσει κανείς και ρωτήσει κάθε πότε και τι περιλαμβάνει!!!!!!!!! -
Ο χρήστης famas έγραψε:
Πήγα σήμερα σε πολύ γνωστό συνεργείο της συμπρωτεύουσας για Ρενώ, με σκοπό να μου δει τον συμπλέκτη. Ο μάστορας πράγματι παράτησε ότι έκανε εκείνη τη στιγμή(είχε ανοιχτό καπάκι μηχανής) και πήγαμε μαζί μια βόλτα, ανοίξαμε μέχρι 140 και με βεβαίωσε ότι είναι μια χαρά ο συμπλέκτης, τελικά ήταν ιδέα μου. Φυσικά δεν μου πήρε λεφτά, άλλωστε μου έχει κάνει παλαιότερα δουλειά, ωστόσο τον ρώτησα για το κόστος και μου είπε για δίσκο-πλατό- ρουλεμάν-βαλβολίνες και κάτι ψιλά συν τη δουλειά γύρω στα 400 ευρώπουλαΚαι ανοίξαμε κουβέντα και για το μεγάλο σέρβις, κάθε 60.000 ή 4 χρόνια που περιλαμβάνει όπως ξέρουν πολλοί ρενάκηδες, ιμάντες, αντλία νερού+ φυσικά το σέρβις σε εκείνα τα χλμ(μπουζί-λάδια κλπ).Το παληκάρι που κατά τα άλλα είναι εξυπηρετικότατος και σωστός μου είπε και τιμές ανταλλακτικών...75 η αντλία, 110 το σετ ιμάντων...Σύνολο βγαίνει μέχρι 550 ευρώ.... Υπόψιν το αμάξι είναι Κλιό 1400ρι, 16V του 2001, το οποίο πόσο να το δώσεις σαν μτχ; 6000; 5500; 5000; Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι καλοί συμφορουμίτες και παρέχουν πληροφορίες και για άλλα συνεργεία....καθότι τι να το κάνω αν είσαι όντως καλός στη δουλειά σου, αλλά δαγκώνεις
Τα ίδια μου ζήτησαν κι εμένα, αλλά σε άλλο συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με Renault για την ίδια δουλειά μου ζήτησαν 450!!!! Και έχω ακούσει και για φθηνότερα και αλλού!!!!
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Και μια και οι '΄άγιες τούτες ημέρες' συμβαδίζουν με ένα πνεύμα χλιδής και 'premium' από γνωστό που εργάζεται στην αντιπροσωπεία έμαθα το κόστος σέρβις μιας....
....
....
....
BENTLEY!!!!!Είναι το ευτελές ποσό των 5000 ευρώ.
Και ολογράφως ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ!!!!
Το έμαθα προχθές - έκανα 2 ημέρες να συνέλθω και είπα να το γράψω- ετσι για να να κάνουμε κουβέντα....
Μην τολμήσει κανείς και ρωτήσει κάθε πότε και τι περιλαμβάνει!!!!!!!!!Μιας και πάμε στα ακριβά να δώσω κι εγώ μια τάξη μεγέθους για τα πολύ...αλλά πολύ γρήγορα:
FERRARI ENZO: 5000 λίρες κάθε εξάμηνο
Mclaren F1: 20000 λίρες κάθε χρόνο.
Υπ' όψην, είναι υποχρεωτικά!!!!!! -
Ο χρήστης Dimikonomou έγραψε:
Και μια και οι '΄άγιες τούτες ημέρες' συμβαδίζουν με ένα πνεύμα χλιδής και 'premium' από γνωστό που εργάζεται στην αντιπροσωπεία έμαθα το κόστος σέρβις μιας....
....
....
....
BENTLEY!!!!!Είναι το ευτελές ποσό των 5000 ευρώ.
Και ολογράφως ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ!!!!
Το έμαθα προχθές - έκανα 2 ημέρες να συνέλθω και είπα να το γράψω- ετσι για να να κάνουμε κουβέντα....
Μην τολμήσει κανείς και ρωτήσει κάθε πότε και τι περιλαμβάνει!!!!!!!!!Μιας και πάμε στα ακριβά να δώσω κι εγώ μια τάξη μεγέθους για τα πολύ...αλλά πολύ γρήγορα:
FERRARI ENZO: 5000 λίρες κάθε εξάμηνο
Mclaren F1: 20000 λίρες κάθε χρόνο.
Υπ' όψην, είναι υποχρεωτικά!!!!!!'Πολλά τα λεφτά 'Αρη'
Σκεφτόμουν να πάρω και τα τρία αλλά τελικά δεν με πάιρνει. Θα μείνω στο ένα: ΕΝΖΟ (σε κλίμακα 1:12 και ανάλογη κλίμακα για το σέρβις
) -
5000 ευρώ το σέρβις της Bentley -> 300000+ ευρώ το κόστος αγοράς της.
5000 λίρες/εξάμηνο (~8250 ευρώ/εξάμηνο) το σέρβις μιας Enzo -> 1000000+ ευρώ το κόστος αγοράς της.
20000 λίρες/χρόνο (~33000 ευρώ/χρόνο) το σέρβις μιας F1 -> 1000000+ ευρώ το κόστος αγοράς της.Τουλάχιστον στην περίπτωση της Enzo λοιπόν το ετήσιο σέρβις της κοστίζει περίπου το 1,65% της αρχικής τιμής αγοράς της.
Αλήθεια, πόσο % της αρχικής τιμής αγοράς ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου νομίζετε ότι κοστίζει ένα σέρβις του;
Αν θεωρήσουμε ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο κάνει περίπου 14000 ευρώ και ένα σέρβις του κοστίζει περίπου 200 ευρώ καταλήγουμε ότι το σέρβις του κοστίζει περίπου το 1,43% της αρχικής τιμής αγοράς του. Μικρή η διαφορά λοιπόν με την Enzo και μη ξεχνάτε ότι μιλάμε πλέον για premium αυτοκίνητο, οπότε και εξηγείται η διαφορά μεταξύ του 1,65% και του 1,43%Υ.Γ. Αλήθεια, πόσο κάνει μια Enzo; Μήπως κάνει και παραπάνω από 1000000 ευρώ;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
mousatos μήπως είναι και αλεξίσφαιρο; 300 ευρώ στα 200Κ χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο.Ρε τους Κορεάτες! Και άλλα τόσα απροβλημάτιστα εύχομαι!
thanks man, ο μηχανικός στο συνεργείο μου έλεγε οτι είχε έναν με
320.000 χλμ που το βαρέθηκε και το άλλαξε χωρίς να του κάψει εως τότε λάδια -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
5000 ευρώ το σέρβις της Bentley -> 300000+ ευρώ το κόστος αγοράς της.
5000 λίρες/εξάμηνο (~8250 ευρώ/εξάμηνο) το σέρβις μιας Enzo -> 1000000+ ευρώ το κόστος αγοράς της.
20000 λίρες/χρόνο (~33000 ευρώ/χρόνο) το σέρβις μιας F1 -> 1000000+ ευρώ το κόστος αγοράς της.Τουλάχιστον στην περίπτωση της Enzo λοιπόν το ετήσιο σέρβις της κοστίζει περίπου το 1,65% της αρχικής τιμής αγοράς της.
Αλήθεια, πόσο % της αρχικής τιμής αγοράς ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου νομίζετε ότι κοστίζει ένα σέρβις του;
Αν θεωρήσουμε ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο κάνει περίπου 14000 ευρώ και ένα σέρβις του κοστίζει περίπου 200 ευρώ καταλήγουμε ότι το σέρβις του κοστίζει περίπου το 1,43% της αρχικής τιμής αγοράς του. Μικρή η διαφορά λοιπόν με την Enzo και μη ξεχνάτε ότι μιλάμε πλέον για premium αυτοκίνητο, οπότε και εξηγείται η διαφορά μεταξύ του 1,65% και του 1,43%Υ.Γ. Αλήθεια, πόσο κάνει μια Enzo; Μήπως κάνει και παραπάνω από 1000000 ευρώ;
Η BENTLEY GTC (το ανοιχτο θα πάρουμε!!!) κοστίζει 270.000 ευρώπουλα
Άρα το κόστος είναι 1,9% της αρχικής τιμής.
Αρα είναι πιο premium από την F1 και την ENZO -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ααα η μανίσια αντλία νερού φαινόταν μια χαρα οπότε παρέμεινε στη θέση της.Εγώ στα 200 θα την άλλαζα ακόμα και αν φαινόταν καλή. Στο σιβικ φαινόταν σαν καινούρια και από μέσα - την άλλαξα στα 130 αλλά τα εργατικά πολλά και δεν ρίσκαρα διαρροή μέχρι τα 200.
Να τα 'χιλιάσει' το νταεβού. -
Νομιζω οι αντλιες νερου ειναι ενα θεμα οπου παιζεται μεγαλη απατη στην Ελλαδα,οπου 'προληπτικα' αλλαζεται σχεδόν μαζί με λάδια!
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?