-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αν το βιβλιαράκι λέει 2 χρόνια/30.000χλμ. και το τηρήσεις, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα σου τα αλλάξουν όλα και χωρίς να είσαι από πάνω.Μην περνεις και ορκο....
Οσο αφορα το αμαξι μου... αν περιμενω να κανω αλλαγη λαδιων στα 30.000χλμ ή στα 2 χρονια... μαλλον θα πρεπει να το πεταξω οταν φτασει τα 120.000χλμ!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Αν το βιβλιαράκι λέει 2 χρόνια/30.000χλμ. και το τηρήσεις, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα σου τα αλλάξουν όλα και χωρίς να είσαι από πάνω.
Μην περνεις και ορκο....
Οσο αφορα το αμαξι μου... αν περιμενω να κανω αλλαγη λαδιων στα 30.000χλμ ή στα 2 χρονια... μαλλον θα πρεπει να το πεταξω οταν φτασει τα 120.000χλμ!
Σωστός!
-
Μιλάμε για αντιπροσωπεία και για καινούργιο αμάξι στην εγγύηση...θα τα αλλάξουν.
Κατά τα άλλα εγώ όπως πολλές φορές έχω πει έχω 150.000χλμ. και το μοτέρ είναι σαν καινούργιο μέσα, και πάει σαν καινούργιο.Παραθέτω από το opel forum σχετικά με τις βαλβολίνες που η Opel δηλώνει πως δε θέλουν ποτέ αλλαγή.
Συμπεράσματα δυστυχώς δε βγαίνουν, κρίνοντας από την αίσθηση που μας αφήνει π.χ. ο λεβιές στις αλλαγές ή το χρώμα στα λάδια ή δεν ξέρω και γω τι, οργανοληπτικό. Συμπεράσματα βγαίνουν μέσα από δοκιμές και μελέτες.
Δεν πιστεύω πως ολόκληρη GM θέλει να χαλάνε τα κιβώτιά της για να κερδίσει λίγα χρήματα. Εξάλλου θα μπορούσε να σου λέει, άλλαζε βαλβολίνες κάθε Χ χιλιόμετρα και να βγάζει ακόμα περισσότερα.
Όπως επίσης δεν αρνούμαι πως υπάρχουν και αστοχίες στα κιβώτιά της. Αλλά ποιος ξέρει τι ευθύνεται για αυτές τις αστοχίες;Επίσης η Opel δηλώνει πως το ψυκτικό υγρό δε θέλει ποτέ αλλαγή. Προφανώς το κάνει γιατί θέλει το μοτέρ να κοπεί στη μέση στις 100.000χλμ. και να αναγκαστούμε να αγοράσουμε καινούργιο Όπελ.
-
Παιδια σε αυτο το site εχει παμφηνα φιλτρα, καμπίνας απο 5 ευρω , λαδιου απο 2,5 κλπ λεω να παρω ......
http://www.autoflan.gr/φι�% ... 49_61.html -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μιλάμε για αντιπροσωπεία και για καινούργιο αμάξι στην εγγύηση...θα τα αλλάξουν.Επειδη σου μιλαω απο την μεσα μερια του 'παγκου', μην το δενεις..... και ειδικα στα καινουρια που ειναι εντος εγγυησης!!!
Στάλθηκε από το SM-T310 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Μιλάμε για αντιπροσωπεία και για καινούργιο αμάξι στην εγγύηση...θα τα αλλάξουν.
Κατά τα άλλα εγώ όπως πολλές φορές έχω πει έχω 150.000χλμ. και το μοτέρ είναι σαν καινούργιο μέσα, και πάει σαν καινούργιο.Παραθέτω από το opel forum σχετικά με τις βαλβολίνες που η Opel δηλώνει πως δε θέλουν ποτέ αλλαγή.
Συμπεράσματα δυστυχώς δε βγαίνουν, κρίνοντας από την αίσθηση που μας αφήνει π.χ. ο λεβιές στις αλλαγές ή το χρώμα στα λάδια ή δεν ξέρω και γω τι, οργανοληπτικό. Συμπεράσματα βγαίνουν μέσα από δοκιμές και μελέτες.
Δεν πιστεύω πως ολόκληρη GM θέλει να χαλάνε τα κιβώτιά της για να κερδίσει λίγα χρήματα. Εξάλλου θα μπορούσε να σου λέει, άλλαζε βαλβολίνες κάθε Χ χιλιόμετρα και να βγάζει ακόμα περισσότερα.
Όπως επίσης δεν αρνούμαι πως υπάρχουν και αστοχίες στα κιβώτιά της. Αλλά ποιος ξέρει τι ευθύνεται για αυτές τις αστοχίες;Επίσης η Opel δηλώνει πως το ψυκτικό υγρό δε θέλει ποτέ αλλαγή. Προφανώς το κάνει γιατί θέλει το μοτέρ να κοπεί στη μέση στις 100.000χλμ. και να αναγκαστούμε να αγοράσουμε καινούργιο Όπελ.
Χρειάζεσαι διάβασμα!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Μιλάμε για αντιπροσωπεία και για καινούργιο αμάξι στην εγγύηση...θα τα αλλάξουν.
Επειδη σου μιλαω απο την μεσα μερια του 'παγκου', μην το δενεις..... και ειδικα στα καινουρια που ειναι εντος εγγυησης!!!
Στάλθηκε από το SM-T310 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ζήτω οι καπιτα...ληστές που εργάζονται για το καλό μας!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Χρειάζεσαι διάβασμα!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence
Τα ξέρω αυτά, και αν κάποιος κάνει 200 ή 300 χιλιάδες χλμ. και θελήσει να τα αλλάξει, θα συμφωνήσω. Αλλά το μέσο αυτοκίνητο δεν ξεπερνά αυτά τα χιλιόμετρα στην 20ετία που συνήθως είναι η ζωή του. Αντίθετα η ζημιά του να κάνεις (αχρείαστα) σέρβις ανά 6μηνο/5000χλμ. σε βάθος χρόνου είναι πολύ μεγάλη.
...και η Ελληνική αντιπροσωπεία όταν το βλέπει αυτό, συχνά το μόνο που λέει είναι ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ! -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Χρειάζεσαι διάβασμα!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence
Τα ξέρω αυτά, και αν κάποιος κάνει 200 ή 300 χιλιάδες χλμ. και θελήσει να τα αλλάξει, θα συμφωνήσω. Αλλά το μέσο αυτοκίνητο δεν ξεπερνά αυτά τα χιλιόμετρα στην 20ετία που συνήθως είναι η ζωή του. Αντίθετα η ζημιά του να κάνεις (αχρείαστα) σέρβις ανά 6μηνο/5000χλμ. σε βάθος χρόνου είναι πολύ μεγάλη.
...και η Ελληνική αντιπροσωπεία όταν το βλέπει αυτό, συχνά το μόνο που λέει είναι ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ!Οκ, συμφωνούμε, εκτός από την αλλαγή σε 200 ή 300 χιλιάδες. Το μαγικό λάδι έχει η όπελ που καταπίνει και τα γρέζια; Δε νομίζω.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Χρειάζεσαι διάβασμα!!! http://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence
Τα ξέρω αυτά, και αν κάποιος κάνει 200 ή 300 χιλιάδες χλμ. και θελήσει να τα αλλάξει, θα συμφωνήσω. Αλλά το μέσο αυτοκίνητο δεν ξεπερνά αυτά τα χιλιόμετρα στην 20ετία που συνήθως είναι η ζωή του. Αντίθετα η ζημιά του να κάνεις (αχρείαστα) σέρβις ανά 6μηνο/5000χλμ. σε βάθος χρόνου είναι πολύ μεγάλη.
...και η Ελληνική αντιπροσωπεία όταν το βλέπει αυτό, συχνά το μόνο που λέει είναι ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ!Και ξεχνάμε και ένα πράγμα. Με όλα αυτά τα lifetime μαντζούνια, αν δεν ασχολούμουν με το αυτοκίνητο (ώστε να ξέρω ότι πρέπει να ασχοληθώ περισσότερο) και ήθελα να το κρατήσω για πάρα πολλά χρόνια και χιλιόμετρα, απλά δεν θα είχα την επιλογή!!!!!!
-
Προφανώς αν δεν είσαι ικανοποιημένος από το κιβώτιο (που έχει μαζέψει γρέζια επειδή το οδηγεί κάποιος που το γρατζουνάει συνέχεια για παράδειγμα) το πας στο συνεργείο όπου για τη διόρθωση του προβλήματος αλλάζουν βαλβολίνες. Πρόκειται όμως για πρόβλημα, όχι τακτική/προληπτική συντήρηση.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Προφανώς αν δεν είσαι ικανοποιημένος από το κιβώτιο (που έχει μαζέψει γρέζια επειδή το οδηγεί κάποιος που το γρατζουνάει συνέχεια για παράδειγμα) το πας στο συνεργείο όπου για τη διόρθωση του προβλήματος αλλάζουν βαλβολίνες. Πρόκειται όμως για πρόβλημα, όχι τακτική/προληπτική συντήρηση.Δεν είναι καθόλου έτσι. Γρέζια μαζεύονται ούτως ή άλλως κατά την φυσιολογική λειτουργία οποιουδήποτε κιβωτίου. Όχι μόνο σε περίπτωση προβλήματος.
-
Καλημέρα,επειδή τον άλλο μήνα θα πάω το τουτού (polo 9n) για service θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας για το τι φίλτρα να προτιμήσω mann ή bosch;Επίσης ο μηχανικός μου προτείνε για λάδια τα Liqui Moly(5-40) το οποίο είναι φουλ συνθετικό,τι λένε σαν λάδια να τον εμπιστευτώ ή να προτιμήσω κάτι άλλο;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
πολο 9n εχεις.χαλαρωσε. οτι και να βαλεις καλο ειναι.
-
Χαλαρός είμαι,απλά επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου θέλω να είμαι πιο ενημερωμένος έτσι ώστε να μην με πιάσουν κώτσο.Για τα λαδάκια ποια είναι η άποψή σου;
-
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... 100_EN.pdf
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/medi ... -40_EN.pdf
εξαρταται ποια θα σου βαλει.τα πρωτα ειναι συνθετικης βασης και τα δευτερα full συνθετικα.αν πληρουν τις προδιαγραφες του κινητηρα σου ειναι μια χαρα.
-
Μάλλον το δεύτερο,σε ευχαριστώ πάντως.
-
σερβις σε corolla 00' 1.4 στο οποιο αλλαχτηκαν: λαδι μοτερ, φιλτρο λαδιου, μπουζι, φιλτρο καμπινας,
καθαριστηκαν φρενα μπρος-πισω, και συμπληρωθηκε παραφλου και υγρο καθαριστηρων.
συνολικο μαζι μαζι με εργασια 100 ευρω. -
Για αντικατάσταση πίσω σετ δισκόπλακες συν τακάκια και αλλαγή στα υγρά φρένων, πόσο να υπολογίζω εργατικά; (υλικά δικά μου).
-
30-40....
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?