-
Μήπως γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαδικασία για να αναγνωριστεί ένα αυτοκίνητο ως αντίκα;
Επίσης ποια είναι τα κριτήρια. (Ηλικία, γνησιότητα μερών του αυτοκινήτου και ποια από αυτά πρέπει να είναι της μαμάς εταιρείας)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Μήπως γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαδικασία για να αναγνωριστεί ένα αυτοκίνητο ως αντίκα;
Επίσης ποια είναι τα κριτήρια. (Ηλικία, γνησιότητα μερών του αυτοκινήτου και ποια από αυτά πρέπει να είναι της μαμάς εταιρείας)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Μήπως γνωρίζει κανείς ποια είναι η διαδικασία για να αναγνωριστεί ένα αυτοκίνητο ως αντίκα;
Επίσης ποια είναι τα κριτήρια. (Ηλικία, γνησιότητα μερών του αυτοκινήτου και ποια από αυτά πρέπει να είναι της μαμάς εταιρείας)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Ορισμός από http://www.glavopoulos.gr/auto_glossary ... _terms.htm :
αντίκα : Όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα παλαιό αυτοκίνητο, με αναγνωρισμένη ιστορική και συλλεκτική αξία. Η τελευταία εξαρτάται κυρίως από το συνολικό αριθμό μονάδων του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που έχουν παραχθεί, αλλά και από τυχόν ιδιαίτερα μηχανολογικά και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, που έμειναν στην ιστορία του αυτοκινήτου. Προϋπόθεση για να θεωρηθεί ένα αυτοκίνητο αντίκα είναι να έχει συμπληρώσει είκοσι τουλάχιστον χρόνια από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του.Για περισσότερα,θα μπορούν να σε βοηθήσουν από
τα ακόλουθα sites:
http://www.lekam.gr/
http://www.classicmotors.gr/indexGr/index2Gr.htm
http://www.eooe.gr/indexGr.html -
eizo,δεν αλλάζεις την υπογραφή σου σε 'Η απόλυτη γνώση ΟΛΩΝ των links'??!!! Δεν παίζεσαι!!
-
-
Για να αναγνωρισθεί ένα αυτοκίνητο για 'αντίκα' πρέπει να συμβαίνουν τα παρακάτω:
- Να είναι κατασκευής μέχρι το 1980
- Να είναι σε εμφανίσημη κατάσταση (όχι σάπια, κτυπήματακλπ) εξωτερικά αλλά και εσωτερικά (όχι άσχετα καλύματα, σκασμένα ταμπλώ άλλα καθίσματα κλπ).
- Να είναι γενικά σε όσο πιο original κατάσταση γίνεται. Να φοράει το δικό του μοτέρ και όχι κάτι άλλο της ίδιας μάρκας, να ταιριάζει ο αριθμός πλαισίου με την εμφάνιση του αυτοκινήτουο και την άδεια του κλπ.
Τα δύο τελευταία (εμφάνιση - αυθεντικότητα) ελέγχονται όλο και αυστηρότερα, όσο πιο κοντα στο 1980 ειναι κατασκευασμένο είναι το αυτοκίνητο.
Διάφορα αξεσουάρ (ζαντολάστιχα κλπ) επιτρέπονται εφόσον είναι αντίστοιχα της εποχής του αυτοκινήτου.
Αν όλα ταπαραπάνω ισχύουν, πηγαίνεις μια Τετάρτη απόγευμα στην ΦΙΛΠΑ (Πίνδου 92 Παπάγου 210-6534700) να δούν το αυτοκίνητο, και αν είναι ΟΚ σου ζητάνε 3 φωτογραφίες και μία αίτηση με διάφορα τεχνικά στοιχεία του αυτοκινήτου. ΜΕ όλα αυτά σου εκδίδουν ένα πιστοποιητικό αυθεντικότητας (κάρτα FIVA) και αν χρειάζεσαι πινακίδες ΦΙΛΠΑ.
Τα ίδια ισχύουν και για την ΕΛΠΑ η οποία δίνει πιστοποιητικό FIA και πινακίδες Ιστορικού Οχήματος.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
eizo,δεν αλλάζεις την υπογραφή σου σε 'Η απόλυτη γνώση ΟΛΩΝ των links'??!!! Δεν παίζεσαι!!Με καλοπιάνεις βλέπω!
Μήπως έχεις σκοπό να πας διακοπές
και να μ'αφήσεις στο ποδάρι σου;
Τα links τα βρίσκω με αναζήτηση,δεν
τα ξέρω. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
eizo,δεν αλλάζεις την υπογραφή σου σε 'Η απόλυτη γνώση ΟΛΩΝ των links'??!!! Δεν παίζεσαι!!
Με καλοπιάνεις βλέπω!
Μήπως έχεις σκοπό να πας διακοπές
και να μ'αφήσεις στο ποδάρι σου;
Τα links τα βρίσκω με αναζήτηση,δεν
τα ξέρω.Θα τους ρήμαζες στα links!!!Δεν θα προλάβαιναν να διαβάζουν!!
-
Ευχαριστώ πολύ!
Αντίκες