Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Coupe 2.0 FX : Ακουω γνωμες
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Coupe 2.0 FX : Ακουω γνωμες
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    11
    83
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      osfp last edited by

      Αυτο το αυτοκινητο βρισκεται στα υποψηφια προς αγορα....ακουω γνωμες απο κατοχους επι παντως θεματος (αξιοπιστια, προβληματα, ταχυτητα, κρατημα, φρενα κλπ....γενικα τι σας αρεσε και τι οχι...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        osfp last edited by

        Αυτο το αυτοκινητο βρισκεται στα υποψηφια προς αγορα....ακουω γνωμες απο κατοχους επι παντως θεματος (αξιοπιστια, προβληματα, ταχυτητα, κρατημα, φρενα κλπ....γενικα τι σας αρεσε και τι οχι...)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          osfp last edited by

          Αυτο το αυτοκινητο βρισκεται στα υποψηφια προς αγορα....ακουω γνωμες απο κατοχους επι παντως θεματος (αξιοπιστια, προβληματα, ταχυτητα, κρατημα, φρενα κλπ....γενικα τι σας αρεσε και τι οχι...)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            Υπάρχει και το 2.7 με εξάρι κιβώτιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • O
              osfp last edited by

              Το ξερω, αλλα στα 2.7lt μπλεκουμε με τεκμηρια, εφοριες κλπ...αυξανεται η καταναλωση, το ετησιο κοστος γενικα....και χωρις να ξερω ποσο κοστιζει η αγορα του, δεν νομιζω να παραμενει στα budget επιπεδα του 2.0...

              Γενικα το εχω ξεκαθαρισει αυτο, το 1.6 ειναι πολυ αργο, και το 2.7 πολυ ακριβο (σαν ευρυτερη εννοια και σε ετησια κοστη οχι μονο αγορας). Το 2.0 ειναι το μοντελο που με ενδιαφερει....

              Οποιος εχει πληροφοριες ας βοηθησει....και κανενα review θα ηταν ενδιαφερον, γιατι δυστυχως το τι περιλαμβανεται στην τιμη των 22.500 ευρω ουτε στο ιδιο το site της hyundai δεν μπορω να το δω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                santhis last edited by

                Μια είναι η λύση: Hyundai Coupe στην έκδοση 1.6 με το τούρμπο. Με εγγύηση από την αντιπροσωπεία. 145 άλογα, 8 νομίζω περισσότερα από το 2.0. Κοίτα ίσως και την περίπτωση να βάλεις το τούρμπο στο 2.0...ίσως αυτό ή κάποιο άλλο μοντέλο υπερσυμπιεστή να σου δώσει ~180 αλογάκια.
                Αυτό όμως θέλει ψάξιμο, γιατί δεν είναι επίσημο προϊόν από ότι γνωρίζω.

                Σπύρος Α.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • O
                  osfp last edited by

                  Το 1.6 με το turbo, γνωστο και ως S145, εχει καταργηθει πλεον, αλλα εκτος αυτου εχω διαβασει οτι δεν εχει τα ιδια επιπεδα αξιοπιστιας και μπορει να μπαινει το turbo εργοστασιακα (οποτε και καλυπτεται και απο την εγγυηση) αλλα εχει περισσοτερες βλαβες λογω του turbo και δεν με ενδιαφερει ετσι και αλλιως. Αλλωστε δεν με ενδιαφερει η απολυτη δυναμη, απλα κατι αξιοπρεπες, και το 2.0 ειναι αρκετα γρηγορο με τα 140 αλογακια του....δεν υπαρχει προβλημα στο θεμα αυτο. Οπως καταλαβαινεις απο τα προηγουμενα το να turbισω το 2.0 ουτε καν περναει απο το μυαλο μου αφου ουτε με ενδιαφερει ουτε θα ηθελα να χασω εγγυηση κλπ...

                  Σαν τεχνικα χαρακτηριστικα το 2.0 με καλυπτει απολυτα...το μονο που ζηταω εδω ειναι εμπειριες απο ατομα που το εχουν οδηγησει, ή καλυτερα να εχουν κανει και αρκετα χιλιομετρα...τις εμπειριες τους....τι θεωρουν καλο, τι κακο....και αν βρει και κανεις κανενα review online ας δωσει Link...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης OSFP έγραψε:
                    Το ξερω, αλλα στα 2.7lt μπλεκουμε με τεκμηρια, εφοριες κλπ...αυξανεται η καταναλωση, το ετησιο κοστος γενικα....και χωρις να ξερω ποσο κοστιζει η αγορα του, δεν νομιζω να παραμενει στα budget επιπεδα του 2.0...

                    Για τεκμήρια δεν ξέρω, πάντως απο κατανάλωση και συντήρηση δεν είναι ακριβό. Το μόνο ακριβό σέρβις είναι αυτό που γίνεται κάθε 60000 χιλιόμετρα, οπου αλλάζονται οι δύο ιμάντες και τα μπουζί. Αν θυμάμαι καλά είχε κοστίσει μεταξύ 300 και 400 ευρώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • O
                      osfp last edited by

                      Ας μεινουμε στο διλιτρο, τα 2.7 ειναι παρα πολλα για εμενα...

                      Λοιπον εχω μπερδευτει αρκετα....διαβαζω ξενα reviews απο χρηστες σε αγγλια και αμερικη και ολοι επαινουν το κρατημα και το στριψιμο του, και φυσικα τον εξαιρετικο λογο αποδοσης/τιμης....

                      Αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη οσον αφορα το τι κυκλοφορει εδω στην Ελλαδα....

                      Σε ολα ξενα reviews διαβαζω οτι εχει ας πουμε δερματινα καθισματα στον standard εχοπλισμο...αλλα σε αντιπροσωπια της hyundai που το ειχα δει πριν κανενα 15αημερο δεν ειχε... Στο εντυπο που πηρα τοτε αποκει βλεπω οτι δεν εχει ηλεκτρικους και θερμενομενους καθρεπτες το διλιτρο ενω τους εχουν ΟΛΑ τα 1.6.....αλλο παλι και τουτο...δεν καταλαβαινω, δεν φαινεται λογικο....

                      Εντωμεταξυ το site της hyundai στο internet εχει μεινει ακομα στα S145 και ουτε λογος για το διλιτρο...

                      Ξερει κανεις απο πρωτο χερι τι γινεται? Μονο με επισκεψη σε αντιπροσωπια μπορω να μαθω τελικα? Φερνουν 'ειδικες εκδοσεις' στην Ελλαδα που δεν εχουν ας πουμε δερματινα καθισματα? Να ανυσηχω και για τον κινητηρα που μου ειχαν πει πριν 15 μερες οτι δεν ειχε VVT, μηπως ειναι και αυτο καμια ειδικη περιπτωση Ελλαδας? Γιατι και το εντυπω που πηρα τοτε απο την αντιπροσωπια δεν αναφερει πουθενα για CVVT...

                      Οποιος ξερει σχετικα με το τι γινεται με το διλιτρο στην Ελλαδα ας βοηθησει παρακαλω, γιατι εχω δει πολλα καλα σχολια και reviews στον ξενο τυπο, αλλα τι να το κανω αν εδω εχουν φερει τιποτα special editions...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Βεβαίως και να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία και επειδή εδώ (εκεί δηλαδή) είναι Ελλάδα καλύτερα να πας αυτοπροσώπως και να κρατήσεις και το όνομα του υπαλλήλου.
                        Σε κάθε χώρα η standard έκδοση μπορεί να έχει διαφορετικό εξοπλισμό. Πχ παλιά για την Ελλάδα όλα είχαν φυμέ ενώ στις άλλες χώρες αυτό ήταν έξτρα κλπ.
                        Ο κινητήρας των Hyundai νομίζω είναι συμβατικός χωρίς τεχνολογικές καινοτομίες ελέγχου χρονισμού ή και βύθισης βαλβίδων....
                        Δεν το ξέρω από πρώτο χέρι αλλά από δοκιμές και σχόλια χρηστών έχω μείνει με την εντύπωση πως έχει καλή συμπεριφορά, αξιοπιστία, ασφάλεια, άριστη σχέση αξίας προς τιμή, πολύ καλούς χώρους για την κατηγορία και τα μόνα του μειονεκτήματα είναι το κάπως αυξημένο βάρος που μετριάζει και τις επιδόσεις και το μειωμένο κύρος του ονόματος....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          osfp last edited by

                          Λοιπον μεγαλη απατη...
                          Με ετρωγε αν το coupe 2.0 εχει CVVT ή οχι....γιατι πριν 15 μερες ηξερα πως δεν ειχε....αλλα μετα εμαθα απο αλλουσ οτι εχει κανονικα...εβλεπα και στο εξωτερικο οτι εχει....ε αποφασισα σημερα να αρχισω τα τηλεφωνα μπας και βγαλω καμια ακρη...

                          Παιρνω τηλεφωνο στην autopoint της κιφησιας και ρωταω τον υπαλληλο για τον κινητηρα αν εχει CVVT. Αυτος αφου με ρωτησε απο που παιρνω και καποιο ονομα (εχουν αναγνωριση κλησεων και μαθενουν) προφανως ειδε στο computer οτι εχω ξανααγορασει απο αυτους (ενα accent πριν 7 χρονια) και δεν ηθελε να μου πει ψεματα, οποτε μου λεει 'Δεν ξερω το συγκεκριμενο, θα σας δωσω ενα τηλεφωνο του τεχνικου που ειναι στην ελευσινα να παρετε να σας πει οτι θελετε...'. Εντωμεταξυ μου ειπε οτι κανουν και ΝΕΑ εκπτωση στο coupe , άλλα 500 ευρω κατω, δηλαδη πριν 15 μερες κανανε 500 ευρω, τωρα κανουν 1000!

                          Πραγματι μου το δινει και παιρνω εκει....το σηκωνει ο ιδιος και με ρωταει ποιος μου εδωσε το τηλεφωνο αυτο, του λεω....και στην συνεχεια τον ρωταω.... Μου απαντησε με απολυτη σιγουρια οτι ολα τα coupe 2.0 εχουν CVVT. Τον ξαναρωτησα επανηλειμενα να το σιγουρεω και ηταν απολυτος. Στη συνεχεια του λεω : 'Πως μπορω να το τσεκαρω, το γραφει πανω ο κινητηρας οπως στις toyota γραφει VVT-i ας πουμε, και στα honda v-tec?' Μου λεει οτι δεν το γραφει αλλα μην ανυσυχειτε, το εχει...
                          Αυτο με πονηρεψε καπως...Μου περασε και απο το μυαλο οτι μπορει στο μεσοδιαστημα να τον πηρε αυτος απο την Autopoint και να του ειπε πως θα παρω εγω....γιατι :

                          1. Με ρωτησε αυτος απο που βρηκα το τηλεφωνο
                          2. Μολις ειδε ο πρωτος οτι ενδιαφερομουν μου ειπε και για τη νεα εκπτωση μηπως και το παρω αμεσως
                          3. Μολις τον ρωτησα για χρωματα και συγκεκριμενα μαυρο μου ειπε οτι εχουν 2 μονο και οποιος τα προλαβει!

                          Παιρνω μετα διαδοχικα αλλα 3 μεγαλα μαγαζια της Hyundai, και τον Κομβο που ειναι κεντρικο και για service...ρωταω και εκει, και μου λενε 'Οχι δεν εχει ερθει στην Ελλαδα ακομα κανενα coupe με CVVT'...με απολυτη σιγουρια.

                          Βλεποντας στα περιοδικα τις διαφημησεις του νεου KIA Cerato που τονιζουν οτι ο κινητηρας εχει CVVT και ειναι ολοιδιος με του coupe (1975 κυβικα, ιδιοι ιπποι) παιρνω τηλεφωνω στην KIA να ρωτησω αν μπορω να περασω α δω το Cerato 2.0 απο κοντα (για να δω τον κινητηρα του αν γραφει τιποτα CVVT κλπ). Μου λενε οτι εχουν μονο το 1.6 τωρα και οτι το 2.0 θα ερθει στην επομενη παραλαβη του πλοιου απο Κορεα στις 7 Ιουλιου...

                          Εγω ξερετε τι συμπεραινω απο ολα αυτα? Οτι εχουν φερει στην Ελλαδα το μοντελο του 2003 (που ουσιαστικα η μονη διαφορα ειναι στον κινητηρα και εχει και λιγο πιο σκληρες αναρτησεις) οτι τους ειχε μεινει σε stock, και κανουν εκπτωσεις κλπ για να τα ξεφορτωθουν για να φερουν τα καινουρια οπου ναναι... Πιθανον στις 7 Ιουλιου που θα ερθουν τα Cerato απο Κορεα, να ερθουν μαζι και τα νεα coupe...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης OSFP έγραψε:
                            Ας μεινουμε στο διλιτρο, τα 2.7 ειναι παρα πολλα για εμενα...

                            Λοιπον εχω μπερδευτει αρκετα....διαβαζω ξενα reviews απο χρηστες σε αγγλια και αμερικη και ολοι επαινουν το κρατημα και το στριψιμο του, και φυσικα τον εξαιρετικο λογο αποδοσης/τιμης....

                            Αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη οσον αφορα το τι κυκλοφορει εδω στην Ελλαδα....

                            Σε ολα ξενα reviews διαβαζω οτι εχει ας πουμε δερματινα καθισματα στον standard εχοπλισμο...αλλα σε αντιπροσωπια της hyundai που το ειχα δει πριν κανενα 15αημερο δεν ειχε... Στο εντυπο που πηρα τοτε αποκει βλεπω οτι δεν εχει ηλεκτρικους και θερμενομενους καθρεπτες το διλιτρο ενω τους εχουν ΟΛΑ τα 1.6.....αλλο παλι και τουτο...δεν καταλαβαινω, δεν φαινεται λογικο....

                            Εντωμεταξυ το site της hyundai στο internet εχει μεινει ακομα στα S145 και ουτε λογος για το διλιτρο...

                            Ξερει κανεις απο πρωτο χερι τι γινεται? Μονο με επισκεψη σε αντιπροσωπια μπορω να μαθω τελικα? Φερνουν 'ειδικες εκδοσεις' στην Ελλαδα που δεν εχουν ας πουμε δερματινα καθισματα? Να ανυσηχω και για τον κινητηρα που μου ειχαν πει πριν 15 μερες οτι δεν ειχε VVT, μηπως ειναι και αυτο καμια ειδικη περιπτωση Ελλαδας? Γιατι και το εντυπω που πηρα τοτε απο την αντιπροσωπια δεν αναφερει πουθενα για CVVT...

                            Οποιος ξερει σχετικα με το τι γινεται με το διλιτρο στην Ελλαδα ας βοηθησει παρακαλω, γιατι εχω δει πολλα καλα σχολια και reviews στον ξενο τυπο, αλλα τι να το κανω αν εδω εχουν φερει τιποτα special editions...

                            Aπαντώ :

                            ΑΒS
                            αερόσακος οδηγού
                            αερόσακος συνοδηγού
                            Υ/Τ
                            ρυθμιζόμενο τιμόνι
                            ηλεκτρικά παράθυρα
                            ηλεκτρικοί καθρέπτες
                            κλιματισμός
                            κεντρικό κλείδωμα
                            ηχοσύστημα
                            ζάντες αλουμινίου

                            το μεταλλικό χρώμα κοστίζει 270 ευρώ ενώ όσον αφορά τα δερμάτινα καθίσματα που αναφέρεις δεν περιλαμβάνονται στην τιμή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr