-
Ρε παιδιά τα παίρνω άσχημα κάθε φορά που είμαι στο δρόμο,και έχω μπροστά μου κάποιον που δεν μπορώ να προσπεράσω, που στα 3/4 της διαδρομής παει με το φρένο πατημένο ,ειναι φαινόμενο που το συναντω συχνά,και μου τι δίνει γιατί με αναγκάζει να κανω το ίδιο,να φθείρω το αυτοκίνητο μου,να αγχώνομαι κτλ
Γιατί το πατάς το ρημάδι συνέχεια;Γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου ακίνητος;
ΕΛΕΟΣ! -
Ρε παιδιά τα παίρνω άσχημα κάθε φορά που είμαι στο δρόμο,και έχω μπροστά μου κάποιον που δεν μπορώ να προσπεράσω, που στα 3/4 της διαδρομής παει με το φρένο πατημένο ,ειναι φαινόμενο που το συναντω συχνά,και μου τι δίνει γιατί με αναγκάζει να κανω το ίδιο,να φθείρω το αυτοκίνητο μου,να αγχώνομαι κτλ
Γιατί το πατάς το ρημάδι συνέχεια;Γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου ακίνητος;
ΕΛΕΟΣ! -
Ρε παιδιά τα παίρνω άσχημα κάθε φορά που είμαι στο δρόμο,και έχω μπροστά μου κάποιον που δεν μπορώ να προσπεράσω, που στα 3/4 της διαδρομής παει με το φρένο πατημένο ,ειναι φαινόμενο που το συναντω συχνά,και μου τι δίνει γιατί με αναγκάζει να κανω το ίδιο,να φθείρω το αυτοκίνητο μου,να αγχώνομαι κτλ
Γιατί το πατάς το ρημάδι συνέχεια;Γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου ακίνητος;
ΕΛΕΟΣ! -
2 πραγματα πρεπει να συμβαινουν.
-
ο οδηγος αυτος ειναι ο ορισμος του σπασικλα. Τετοιοι οδηγοι καλως η κακως υπαρχουν, οποτε μια λυση ειναι να κρατας ακομα μεγαλυτερη αποσταση οταν τους εχεις μπροστα σου.
-
ο οδηγος αυτος ειναι πολυ προσεχτικος και ελεγχει την καθε μια πιθανοτητα ατυχηματος που μπορει να συμβει. Βεβαια αυτο μπορει για καποιους να ειναι και αυτο σπαστικο, αλλα φανταστειτε εαν αυτος ο οδηγος μειωνει ταχυτητα πριν απο μια διαβαση πεζων για να δωσει προτεραιοτητα σε κανενα παππουλη που δειχνει εντελως χαμενος και δεν ξερεις προς ποια κατευθυνση θα παει. (Αληθεια, ποσοι απο εμας ελατωνουμε ταχυτητα η ακομα σταματαμε σε μια διαβαση? ). Επισης, ποσοι απο εμας δινουν προτεραιοτητα οταν για παραδειγμα θελουμε να στριψουμε δεξια αλλα δεν εχουμε πρασινο, μονο το πορτοκαλι που αναβοσβηνει, γιατι εχουν πρασινο οι πεζοι?
-
-
'Τοσο ωστε να ευθυγραμμιστω εγω, ο ερχομενος απο απεναντι κ το εμποδιο (παρκαρισμεμο, καδος απορριμματων κτλ)' θα απαντουσε καποιος απο τους πολλους οδηγους (συνηθως 'ασθενους' φυλου ) με αυτη την ακαταλαβιστικη λογικη που συναντω καθε μερα...
ΥΓ Για να απαντησω κ στο φιλοσοφικο σου ερωτημα ισως γιατι τα σαϊνια οι δασκαλοι οδηγησης δεν τους ειχαν πει ποτε οτι το αυτοκινητο μπορει και πρεπει να κοβει κατεβαζοντας ταχυτητα λες κ το ολο θεμα ειναι να κανουμε σωστα μια οπισθογωνια για να παρουμε το χαρτι!
-
Για να μπορεις να φρεναρεις σωστα,πρεπει πρωτα να γνωριζεις τι ειναι αυτα τα ρημαδια τα φρενα(κατι που δεν διδασκεται φυσικα στις σχολες οδηγων ) πως λειτουργουν και τι καταπονηση δεχονται σε καθε φρεναρισμα,καθως και καποια στοιχειωδη πραγματα για την δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου(επισης δεν διδασκεται ).Στην καθημερινη μου οδηγηση προσπαθω να καταπονω οσο το δυνατον λιγοτερο τα φρενα,κρατωντας αποστασεις,
χρησιμοποιωντας το κιβωτιο και το σημαντικοτερο απ ολα χρησιμοποιωντας το μυαλο μου(π.χ αν βρισκομαι σε αποσταση 50 μετρων απο ενα κοκκινο φαναρι δεν θα συνεχισω να επιταχυνω φρεναροντας τελευταια στιγμη,αλλα θα χρησιμοποιησω τις ταχυτητες ωστε να φρεναρω σιγα σιγα μεχρι να αναψει το πρασινο) -
Αλλάζοντας εντελώς το πνεύμα του θέματος, μένοντας όμως εντός θέματος όπως διατυπώνεται στο θέμα:
Όταν έχει ABS το πατάω όσο χρειάζεται, από αρκετά νωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις, και τέλος.
Όταν οδηγώ το Ίμπιζα που δεν έχει ABS πολλές φορές προσπαθώ να φρενάρω όσο πιο αργά και δυνατά (αρκεί να μην ακολουθεί κανείς κοντά και κλαίμε...). Κυρίως πριν από σαμαράκια που δεν έχουν σχολεία και νοσοκομεία κοντά δοκιμάζω τον εαυτό μου πόσο οριακά μπορεί να φρενάρει. Ε, και αν στριγγλίσουν και λίγο τα λάστιχα και τσαντιστεί η γειτονιά δεν πειράζει, ούτως ή αλλως θα κορνάριζα στο σαμαράκι!! -
Και εμενα μου την 'σπανε' αυτοι που με το παραμικρο πατανε το φρενο,ιδιως εκτος πολεως ,με το που δουν να πλησιαζουν σε στροφη.Αν ειμαι και πολυ κοντα τους (σε προετοιμασια προσπερασης) και εχουν τριτο φως μπορει να χασω τον κοσμο .Αυτο το ASTRA το καινουργιο εχει πολυ δυνατο τριτο στοπ. Πιστευω οτι οι πιο πολλοι το κανουν απο ανασφαλεια.Βλεπουν την στροφη και φοβουνται,κλασσικο παραδειγμα η κακια σκαλα.Σε προσπερνανε ολοι με 160-180 και με το που δουν τις στροφες πανε σαν κοτες,και δεν κανουν δεξια να σε αφησουν να περασεις.Πανε και κολλανε πισω και αριστερα απο τα λεωφορεια και τα φορτηγα και περιμενουν ποτε θα ξαναβγουν στον φαρδυ δρομο για να περασουν.Στο δικο μου αμαξι δεν κανω καταχρηση στο φρενο ,κατεβαζω ταχυτητα,βαζω ακομα και νεκρο αν βλεπω οτι π.χ. μπροστα μου εχω πορτοκαλι φαναρι.Τακακια αλλαζω καθε 60000 χλμ χωρις να τα φτανω στο λεπτοτερο τους σημειο.Επισης ο διακοπτης που αναβει τα φωτα δεν ενεργοποιειται με το που ακουμπησεις το πενταλ αλλα μερικα χιλιοστα πιο κατω οταν αρχιζουν να πιανουν τα φρενα,οποτε δεν ζαλιζω αδικα τους απο πισω.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και εμενα μου την 'σπανε' αυτοι που με το παραμικρο πατανε το φρενο,ιδιως εκτος πολεως ,με το που δουν να πλησιαζουν σε στροφη.Αν ειμαι και πολυ κοντα τους (σε προετοιμασια προσπερασης) και εχουν τριτο φως μπορει να χασω τον κοσμο .Αυτο το ASTRA το καινουργιο εχει πολυ δυνατο τριτο στοπ. Πιστευω οτι οι πιο πολλοι το κανουν απο ανασφαλεια.Βλεπουν την στροφη και φοβουνται,κλασσικο παραδειγμα η κακια σκαλα.Σε προσπερνανε ολοι με 160-180 και με το που δουν τις στροφες πανε σαν κοτες,και δεν κανουν δεξια να σε αφησουν να περασεις.Πανε και κολλανε πισω και αριστερα απο τα λεωφορεια και τα φορτηγα και περιμενουν ποτε θα ξαναβγουν στον φαρδυ δρομο για να περασουν.Γιατί δεν σου χει τύχει ποτέ να πατάνε το φρένο σε ΟΛΗ τη διάρκεια της στροφής και να το αφήνουν στην ευθεία;
Όσο για τα υπόλοιπα, αρκεί η υπογραφή μου
-
Είναι πραγματικά εκνευριστικοί αυτοί που πατανε φρένο όλη την ώρα ειδικά στο επαρχιακό δίκτυο αλλά και στην εθνική σε γρήγορες καμπές που δεν χρειάζεται καν να ελλατώσεις ταχύτητα!
Πρέπει πραγματικά να διδάσκονται τέτοια πράγματα στις σχολές οδηγών αντί να δίνεται εμφαση στο παρκάρισμα και άλλες παρομοιες λεπτομέρειες.
Στην πόλη όμως γιατί να φρενάρεις τελευταία στιγμή και να φθειρεις λάστιχα και τακάκια? Και δεν εννοώ να γίνεσαι εκνευριστικός και να φρενάρεις 1χλμ. πριν! -
Συνήθως όταν βλέπω εμπόδιο ή φανάρι αρχίζω να κόβω αφήνοντας τελείως το γκάζι, μετά βάζοντας νεκρό και μετά απαλά και σταδιακά πατώντας φρένο. Η λογική που ακολουθώ είναι να φθείρω τα (αναλώσιμα) τακάκια φρενάροντας περισσότερο από τον κινητήρα κατεβάζοντας ταχύτητα σε κάθε περίπτωση (δεν βοηθάει και το αυτοκίνητό μου, αφού κλωτσάει λίγο άσχημα στο κατέβασμα ταχύτητας).
-
οταν βρισκω ευκαιρια φρεναρω τελευταια στιγμη (πρινα απο σαμαρακια) για να δω ποσο μπορω να πετυχω οριακο φρεναρισμα... (εννοειται να μην ακολουθει κανεις και ολα τα σχετικα...) γενικως μαρεσει να παιζω με τα φρενα, αλλα να μην κινδυνευει κανεις...
Οχι δεν πατω φρενα συνεχει α και χωρις λογο ομως... ειναι πολυ σπαστικο! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πιστευω οτι οι πιο πολλοι το κανουν απο ανασφαλεια.Βλεπουν την στροφη και φοβουνται,κλασσικο παραδειγμα η κακια σκαλα.Σε προσπερνανε ολοι με 160-180 και με το που δουν τις στροφες πανε σαν κοτες,και δεν κανουν δεξια να σε αφησουν να περασεις.Πανε και κολλανε πισω και αριστερα απο τα λεωφορεια και τα φορτηγα και περιμενουν ποτε θα ξαναβγουν στον φαρδυ δρομο για να περασουν.Ααααααααχχχχχχ Καθημερινά το βλέπω αυτό Σε στροφή που άνετα είσαι με 130 (άντε 110) να βλέπεις τον αχαρακτήριστο που πάει με 90 και αριστερά φυσικά (γιατί σε 500χλμ θα προσπεράσει φορτηγό που πάει με 89...) και να πατάει και φρένο κιόλας....
Να μην αναφερθώ και στο ότι πολλοί κεταβαίνουν ολόκληρες κατηφόρες αρκετών εκατοντάδων μέτρων με μονίμως πατημένο το φρένο... Κι εγώ γελάω γιατί απλά με 4η ή ακόμα και 5η επιβραδύνω περισσότερο... Και μετά στα 5.000χλμ θέλει τακάκια το αμάξι και δεν είναι 'καλό'... (ε΄νώ το μυαλό του οδηγού είναι τέλειο... )Πάντως τους ξεχωρίζω πλέον... Δεν μπορώ να πω το γιατί και το πως... Ένστικτο...
Πιο παλιά σκεφτόμουν τι θα τους έλεγα εάν μπρούσα να τους πιάσω και να τους εξηγήσω γιατί δεν πρέπει να οδηγάνε έτσι, αλλά πλέον τους σκέφτομαι να με κοιτάνε με το σπινθηροβόλο βλέμα της αγελάδας... και τους περνάω όσο πιο γρήγορα μπορώ...
Όσο για το φρενάρισμα, θυμάμαι συνεχώς αυτό που κάποιος από εδώ είχε ένα φεγγάρι στην υπογραφή του: 'When you think that it's time to start braking, count to 3 and then start braking' (ή κάπως έτσι), που το είχε πει κάποιος παλιός οδηγός αγώνων... (= όταν **νομίζεις **ότι είναι ώρα να αρχίσεις να φρενάρεις, μέτρα ως το 3 και μετά άρχισε να φρενάρεις...)
-
Εμενα παλι μου τη δινουν οσοι κολανε απο πισω στα 5 μετρα η και λιγοτερο και με ταχητητες ανω των 100 και τους φενετε και παραξενο που ο μπροστα παταει το φρενο και μειωνει ακομα περισσοτερο ταχυτητα.
Μα ειναι απλο γιατι αν δεν μειωσει ταχυτητα και συμβει κατι απροοπτο πχ καποιο ζωο λακουβα κτλ τοτε ο μπροστα εχει δυο επιλογες: Η τα παιρνει ολα παραμαζομα η φρεναρει αποτομα και τον παιρνει παραμαζομα ο απο πισω
Δεν νομιζω οτι καποια απο αυτες τις επιλογες ειναι ιδιαιτερα δελεαστικη... -
Ο χρήστης Andreas_7 έγραψε:
Στην πόλη όμως γιατί να φρενάρεις τελευταία στιγμή και να φθειρεις λάστιχα και τακάκια? Και δεν εννοώ να γίνεσαι εκνευριστικός και να φρενάρεις 1χλμ. πριν!
Γιατί έχει πλάκα!! Και πόσο κάνει η έξτρα φθορά σε τακάκια και λάστιχα ανά έτος; 150 πακέτα τσιγάρα; (ήτοι 5 μήνες...) Ωραία! μιάς και δεν καπνίζω, μου περισσεύουν για λάστιχα και τακάκια!!!
Σοβαρά μιλώντας πάντως δεν το κάνω επί μονίμου βάσεως, αλλά μόνο αν δεν έρχεται κάποιος από πίσω σε μία ασφαλή απόσταση, και συνήθως μπροστά σε σαμαράκια, λακούβες κλπ. Ειδικά στα σαμαράκια έχει πλάκα, γιατί αν χάσω το φρενάρισμα πολλοί πετάγονται στο μπαλκόνι να δούνε 'τα αίματα' και δεν καταλαβαίνουν τι έγινε, αφού μετά το χιλιαράκι φεύγει σημειωτόν, οπότε 'δεν πρέπει να ήταν κάποιο από τα παλιόπαιδα που τρέχουν, ποιος ξέρει τι έγινε στην κυριλέ μας γειτονιά!'
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ειδικά στα σαμαράκια έχει πλάκα, γιατί αν χάσω το φρενάρισμα πολλοί πετάγονται στο μπαλκόνι να δούνε 'τα αίματα' και δεν καταλαβαίνουν τι έγινε, αφού μετά το χιλιαράκι φεύγει σημειωτόν, οπότε 'δεν πρέπει να ήταν κάποιο από τα παλιόπαιδα που τρέχουν, ποιος ξέρει τι έγινε στην κυριλέ μας γειτονιά!'Σ'αυτή την περίπτωση καλά κάνεις, το κάνω και εγώ γιατί τα σαμαράκια διαφόρων 'απίστευτων' δημάρχων είναι πολύ εκνευριστικά!
-
Το φρενάρισμα φθείρει ολόκληρο το αυτοκίνητο και όχι μόνο φρένα & λάστιχα!Φθείρει ανάρτηση,σινεμπλόκ,σασί,προκαλεί τριξίματα στο ταμπλώ μακροχρόνια κτλ
Πιστεύω ότι μεταξύ άλλων για τους παρακάτω λόγους συναντάμε οδηγούς να φρενάρουν συνέχεια:
- Κλίσεις στις στροφές,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΡΝΕΙ,ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ.
- Τελειωμένα λάστιχα οπότε και ανάγκη για περισσότερο φρένο.
- 4η-5η-6η ταχύτητα στο κιβώτιο,οπότε πως θα κόψεις ταχύτητα;
- Πεδίο όρασης,αν κάποιος οδηγός βλέπει 'κοντά' όπως λέμε (δυστυχώς αυτό δεν αλλάζει) ,θα πατάει συνέχεια φρένο γιατί όλα θα του έρχονται ξαφνικά.
Btw,αν μας κολλάει κάποιος απο πίσω,καλό θα ήταν να τον αφήσουμε να μας προσπεράσει αντί να πατάμε φρένο,αφού πρώτα τον βάλουμε να υπογράψει ότι δεν μας πέρασε αλλά εμείς τον αφήσαμε για να τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας.
-
Ο χρήστης abc123d έγραψε:
Εμενα παλι μου τη δινουν οσοι κολανε απο πισω στα 5 μετρα η και λιγοτερο και με ταχητητες ανω των 100 και τους φενετε και παραξενο που ο μπροστα παταει το φρενο και μειωνει ακομα περισσοτερο ταχυτητα.
Μα ειναι απλο γιατι αν δεν μειωσει ταχυτητα και συμβει κατι απροοπτο πχ καποιο ζωο λακουβα κτλ τοτε ο μπροστα εχει δυο επιλογες: Η τα παιρνει ολα παραμαζομα η φρεναρει αποτομα και τον παιρνει παραμαζομα ο απο πισω
Δεν νομιζω οτι καποια απο αυτες τις επιλογες ειναι ιδιαιτερα δελεαστικη...Εννοείται ότι δεν μιλάμε για κολλήματα εδώ... Εγώ τουλάχιστον το αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι...
Μιλάμε για κάτι εκνευριστικούς που πάνε με 10 και ΧΩΡΙΣ λόγο (συγνώμη για τον εκνευρισμό, αλλά σήμερα με πρήξανε πάλι... ) πατάνε και φρένο...
Εννοείται ότι δεν με δελεάζει ιδιαίτερα το ενδεχόμενο να αφήσω την υπογραφή του 206 στον πίσω προφυλακτήρα κανενός...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και εμενα μου την 'σπανε' αυτοι που με το παραμικρο πατανε το φρενο,ιδιως εκτος πολεως ,με το που δουν να πλησιαζουν σε στροφη.Αν ειμαι και πολυ κοντα τους (σε προετοιμασια προσπερασης) και εχουν τριτο φως μπορει να χασω τον κοσμο .Αυτο το ASTRA το καινουργιο εχει πολυ δυνατο τριτο στοπ. Πιστευω οτι οι πιο πολλοι το κανουν απο ανασφαλεια.Βλεπουν τηνΑυτό το 'πολυ κοντά τους' ψιλο-λάθος μου ακούγεται. Εγώ ποτέ δεν κολλάω στον μπροστινό, κάτι που το θεωρώ επικίνδυνο και αγενές. Οσο για την προσπέραση - ούτε τότε. Είμαι σε κάποια λογική απόσταση - έχοντας καλή ορατότητα και κατάλληλη σχέση - και όταν παρουσιαστεί η ευκαιρία, όντας ήδη σε επιτάχυνση, προσπερνώ. Με άλλα λόγια, όταν μπαίνω στο αντίθετο ρεύμα, ήδη έχω μια διαφορά ταχύτητας 10-30χαω αναλόγως την περίπτωση.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Και εμενα μου την 'σπανε' αυτοι που με το παραμικρο πατανε το φρενο,ιδιως εκτος πολεως ,με το που δουν να πλησιαζουν σε στροφη.Αν ειμαι και πολυ κοντα τους (σε προετοιμασια προσπερασης) και εχουν τριτο φως μπορει να χασω τον κοσμο .Αυτο το ASTRA το καινουργιο εχει πολυ δυνατο τριτο στοπ. Πιστευω οτι οι πιο πολλοι το κανουν απο ανασφαλεια.Βλεπουν την
Αυτό το 'πολυ κοντά τους' ψιλο-λάθος μου ακούγεται. Εγώ ποτέ δεν κολλάω στον μπροστινό, κάτι που το θεωρώ επικίνδυνο και αγενές. Οσο για την προσπέραση - ούτε τότε. Είμαι σε κάποια λογική απόσταση - έχοντας καλή ορατότητα και κατάλληλη σχέση - και όταν παρουσιαστεί η ευκαιρία, όντας ήδη σε επιτάχυνση, προσπερνώ. Με άλλα λόγια, όταν μπαίνω στο αντίθετο ρεύμα, ήδη έχω μια διαφορά ταχύτητας 10-30χαω αναλόγως την περίπτωση.
Προφυλακτηρες δεν κανω ποτε!!Δεν μου αρεσει αυτα που μου κανουν ,να τα κανω εγω.Οταν προσπερνω ,εχοντας παντα την μεγιστη δυνατη ορατοτητα, κρατω αποσταση απο τον προπορευομενο ιση με το μηκος του αυτοκινητου μου.Αναλογως τις σαλ της μηχανης μπορει και να κατεβασω ταχυτητα.Αριστερο φλας (μπορει και σινιαλο με τα φωτα) προσπερασμα και αμεσως παλι στη λωριδα μου αφηνοντας αρκετη αποσταση απο τον αλλο .Το να πηγαινεις τον αλλο με τους προφυλακτηρες σε αποσταση αναπνοης ειναι το λιγοτερο επικινδυνο γιατι ο μπροστα δεν χρειαζεται να πατησει φρενο ,απλως να αφησει το γκαζι ειναι αρκετο για να τον ακουμπησεις.Δεν εχεις κανενα περιθωριο αντιδρασης.
Ποσο πατάτε το φρένο;