-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?
Πιθανώς μόνο σε Ιαπωνικό να βρεις καλύτερο λεβιέ από το Ibiza.
στη κατηγορια αυτη το μονο που εχω βρει να εχει καλυτερο λεβιε απο το ιμπιζα ειναι το yaris TS.
ομως η ερωτηση μου δεν ηταν 'μπηχτη' προς το clio II, απλα ηθελα να μαθω εαν οι Γαλλοι βελτιωσαν τα πραγματα στο III.
-
αυτο το τρανταγμα στο λεβιε οντως θα μπορουσε να μην υπαρχει...
ελπιζω να δουμε τεστ κλιο εναντιον φοκους, μοντεο, Α4....στο κατω κατω μπορει να γινει και εκπληξη!
-
Παντως απο οτι διαβαζω στο τεστ των 4Τ, το Clio ειναι ποιο θορυβωδες και απο αρμα μαχης. Οτι παρεις 88 decibel.... με την τριτη ταχυτητα να πιανει 91!!!! Ακομα και το 'φτηνιαρικο Kia Rio ειναι 10 decibel κατω τουλαχιστον.
Κυριοι, κυριοι στους 4Τ... εχετε να διορθωσετε ενα λαθακι
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ομως η ερωτηση μου δεν ηταν 'μπηχτη' προς το clio II, απλα ηθελα να μαθω εαν οι Γαλλοι βελτιωσαν τα πραγματα στο III.
Εύκολα θα μπορούσαν να το πετύχουν τοποθετόντας το κιβώτιο του Micra. Έτσι και αλλιώς Renault γράφει απ'έξω...
-
Λοιπόν το φέραμε στο μαγαζί το οδήγησα.
Ένα 5ορτο 1400cc έκδοση EXPRESSION
Προσωπική μου γνώμη.
MEGANEίζει νομίζω είναι ο κατάλληλος χαρακτηρισμός.
Στην ουσία αυτό έννοιωσα ένα μικρό MEGANE λίγο έως αρκετά πιο ευέλικτο λόγω όγκου και διαστάσεων.Άμα θέλεις πάντως να παίξεις παίζεις
Δεν είναι αργό.
Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
Το μέλλον θα δείξει. -
Και κάτι βασικό που ξέχασα.Ο λεβιές ταχυτήτων δεν κουνιέται
-
Ολα κι όλα μπορεί να του έχω σούρει πολλά αλλά η σαφήνεια του 4θ ex-civic μου στο κιβώτιο ήταν μακράν κορυφαία για μαζικό αυτοκίνητο.Εξαιρετική αίσθηση και κούμπωμα.
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Ολα κι όλα μπορεί να του έχω σούρει πολλά αλλά η σαφήνεια του 4θ ex-civic μου στο κιβώτιο ήταν μακράν κορυφαία για μαζικό αυτοκίνητο.Εξαιρετική αίσθηση και κούμπωμα.Επειδή μπορεί να μην άφησα να γίνει κατανοητό τι ήθελα να πω, εννούσα ότι πλέον δεν υπάρχει το κούνημα στον λεβιέ ταχυτήτων στην κίνηση που ήταν ένα χαρακτηριστικό του CLIO II και που θίχτηκε παραπάνω από κάποιο φίλο.
-
το κουμπωμα / αισθηση του λεβιε παρα ειναι ξυλινη....... τυπικο μεγκαν ρε γαμωτο......
-
Επειμένω άμα θέλεις να παίξεις, παίζεις
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
Το μέλλον θα δείξει.Μηπως η ελειψη αυτη ηταν στην συγκεκριμενη εκδοση? Γιατι μου φαινεται δυσκολο να μην την εβαλαν αυτη την ρυθμιση. Παντως κατι τετοιες ελειψεις πραγματικα με χαλανε...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
Το μέλλον θα δείξει.Μηπως η ελειψη αυτη ηταν στην συγκεκριμενη εκδοση? Γιατι μου φαινεται δυσκολο να μην την εβαλαν αυτη την ρυθμιση. Παντως κατι τετοιες ελειψεις πραγματικα με χαλανε...
Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
Το μέλλον θα δείξει.Μηπως η ελειψη αυτη ηταν στην συγκεκριμενη εκδοση? Γιατι μου φαινεται δυσκολο να μην την εβαλαν αυτη την ρυθμιση. Παντως κατι τετοιες ελειψεις πραγματικα με χαλανε...
Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.με χαλασες τωρα... γιατι το ειχα στα υποψηφια Ε ρε φουστη μου... μεχρι και Xenon του βαλανε, αυτο γιατι οχι
Τεσπα, απλα ειμαι λιγο ιδιοτροπος σε αυτο μιας και δεν με βολευουν ολα τα αμαξια, και αυτη η ρυθμιση ειναι σωτηρια.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.σε αγγλικό τύπο διάβασα ότι το χρεώνουν επιπλέον 200 λιρόνια (300) ευρώ
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
.....Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα ..Μη το λες. Εγώ για παράδειγμα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούριο αμάξι χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στο τιμόνι και στο κάθισμα.
Ξέρω πολλούς που δίνουν πολύ σημασία στο θέμα αυτό. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.σε αγγλικό τύπο διάβασα ότι το χρεώνουν επιπλέον 200 λιρόνια (300) ευρώ
Και στα αριστεροτίμονα αλλά και στα δεξιοτίμονα δίνει από ένα κωδικό κολώνας για την Ευρώπη και έναν για την Ιαπωνία.Η διαφορά είναι ότι στην Ιαπωνία αντίθετα με μας η σύστημα ανοίγματος των πορτών δουλεύει στα 315MHZ ενώ στην Ευρώπη και σε μας στα 433ΜΗΖ.Αυτό έχει να κάνει με την κάρτα που ξεκλειδώνει αυτοκίνητο και τιμόνι αυτόματα πλέον και χωρίς να μπει στην ειδική εγκοπή.
Το αυτοκίνητο που οδήγησα έχει βέβαια κανονικό κλειδί, αργότερα όμως θα παράγονται μοντέλα και με κάρτα απ' ότι ξέρω και για αυτό είναι προετοιμασμένα από τώρα.
Το cd που κοίταξα είναι κυριολεκτικά σημερινό.Αλλά κάθε φορά που ανανεώνουμε βρίσκουμε και καινούργια πράγματα.Πάντως αυτή την στιγμή δεν δείχνει δύο επιλογές στις κολώνες τιμονιού. -
Ο χρήστης sado έγραψε:
.....Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα ..
Μη το λες. Εγώ για παράδειγμα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούριο αμάξι χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στο τιμόνι και στο κάθισμα.
Ξέρω πολλούς που δίνουν πολύ σημασία στο θέμα αυτό.Και εγώ δίνω και λόγω σώματος αλλά και γιατί θέλω το τιμόνι κοντά μου.Δεν είμαι της 'ξαπλωτής' σχολής.Απλώς είπα δεν νομίζω κανένας να έπαιρνε ένα αυτοκίνητο σκοτώστρα, μόνο και μόνο επειδή ρυθμίζεται σε όλα τα επίπεδα το τιμόνι.
-
Το είδα και αυτό στην έκθεση. Εξαιρετική συναρμογή αλλά στις φτωχές εκδόσεις τα πλαστικά δείχνουν ποιο φτηνά απο το ΙΙ. Γενικά περίμενα ΠΟΛΥ περισσότερα. Στις πλούσιες εκδόσεις βέβαια τα υλικά είναι καλύτερα απο τα περισσότερα μικρομεσαία, τουλάχιστον στο πάνω μέρος του ταμπλώ.
Ένας φίλος μου που έχει 2 Clio II 1.4 (ένα του 2004 και ένα του 2005) έμεινε κατευχαριστημένος από το test drive αν και τόνισε ότι ήταν λες και οδηγούσε Megane. Η αίσθηση του τιμονιού του φάνηκε καλύτερη απο τα δικά του (στο 1.6). -
thvarveris περιεγραψε πως σου φανηκε...τι καλυτερο ειχε τεσπα απο το σημερινο...και τι χειροτερο...
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Το είδα και αυτό στην έκθεση. Εξαιρετική συναρμογή αλλά στις φτωχές εκδόσεις τα πλαστικά δείχνουν ποιο φτηνά απο το ΙΙ.
Γενικά περίμενα ΠΟΛΥ περισσότερα. Στις πλούσιες εκδόσεις βέβαια τα υλικά είναι καλύτερα απο τα περισσότερα μικρομεσαία, τουλάχιστον στο πάνω μέρος του ταμπλώ.
Ένας φίλος μου που έχει 2 Clio II 1.4 (ένα του 2004 και ένα του 2005) έμεινε κατευχαριστημένος από το test drive αν και τόνισε ότι ήταν λες και οδηγούσε Megane. Η αίσθηση του τιμονιού του φάνηκε καλύτερη απο τα δικά του (στο 1.6).Οταν λες πολυ περισσοτερα? Μπορεις να γινεις λιγο ποιο συγκεκριμενος?
Επισης επειδη ακουσα πολλους να αναφερουν πως ειναι σαν ενα μικρο megane... αυτο εμεις που δεν ξερουμε και πολλα απο Megane να το εκλαβουμε ως καλο η ως κακο?
Παντως σχετικα με τα υλικα, τι περιμενατε? Ουτως η αλλως δεν μπορει ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας να ξεφυγει ευκολα σε καποια πραγματα... γιατι αν ξεφυγει, θα παρει μαζι του και την τιμη. Θελετε πολυτελες μικρο με αριστα υλικα κλπ κλπ? A-class is the answer... ποιος ομως θα πληρωνε 22+ για ενα αναλογα πολυτελες Clio?
Παντως παιρνω μια αισθηση απογοητευσης τελευταια απο συμφορουμιτες που το εχουνε δει... αλλα δεν μπορω να εντοπισω επακριβως τα μειον του. Το Clio δεν φαινετε να εχει καποια χτυπητη αδυναμια για να δικαιολογει την κρυαδα.
Renault Clio 2005