Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 53
    • 54
    • 27 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    2643
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Ο χρήστης nickolas έγραψε:

      η αισθηση του λεβιε βελτιωθηκε καθολου ή παραμενει σαν του προηγουμενου?

      Πιθανώς μόνο σε Ιαπωνικό να βρεις καλύτερο λεβιέ από το Ibiza.

      στη κατηγορια αυτη το μονο που εχω βρει να εχει καλυτερο λεβιε απο το ιμπιζα ειναι το yaris TS.

      ομως η ερωτηση μου δεν ηταν 'μπηχτη' προς το clio II, απλα ηθελα να μαθω εαν οι Γαλλοι βελτιωσαν τα πραγματα στο III.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        αυτο το τρανταγμα στο λεβιε οντως θα μπορουσε να μην υπαρχει...

        ελπιζω να δουμε τεστ κλιο εναντιον φοκους, μοντεο, Α4....στο κατω κατω μπορει να γινει και εκπληξη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Παντως απο οτι διαβαζω στο τεστ των 4Τ, το Clio ειναι ποιο θορυβωδες και απο αρμα μαχης. Οτι παρεις 88 decibel.... με την τριτη ταχυτητα να πιανει 91!!!! Ακομα και το 'φτηνιαρικο Kia Rio ειναι 10 decibel κατω τουλαχιστον.

          Κυριοι, κυριοι στους 4Τ... εχετε να διορθωσετε ενα λαθακι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pavlos23 last edited by

            Ο χρήστης spiros έγραψε:

            ομως η ερωτηση μου δεν ηταν 'μπηχτη' προς το clio II, απλα ηθελα να μαθω εαν οι Γαλλοι βελτιωσαν τα πραγματα στο III.

            Εύκολα θα μπορούσαν να το πετύχουν τοποθετόντας το κιβώτιο του Micra. Έτσι και αλλιώς Renault γράφει απ'έξω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Λοιπόν το φέραμε στο μαγαζί το οδήγησα.
              Ένα 5ορτο 1400cc έκδοση EXPRESSION
              Προσωπική μου γνώμη.
              MEGANEίζει νομίζω είναι ο κατάλληλος χαρακτηρισμός.
              Στην ουσία αυτό έννοιωσα ένα μικρό MEGANE λίγο έως αρκετά πιο ευέλικτο λόγω όγκου και διαστάσεων.Άμα θέλεις πάντως να παίξεις παίζεις
              Δεν είναι αργό.
              Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
              Το μέλλον θα δείξει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Και κάτι βασικό που ξέχασα.Ο λεβιές ταχυτήτων δεν κουνιέται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  athanasios last edited by

                  Ολα κι όλα μπορεί να του έχω σούρει πολλά αλλά η σαφήνεια του 4θ ex-civic μου στο κιβώτιο ήταν μακράν κορυφαία για μαζικό αυτοκίνητο.Εξαιρετική αίσθηση και κούμπωμα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Ο χρήστης athanasios έγραψε:
                    Ολα κι όλα μπορεί να του έχω σούρει πολλά αλλά η σαφήνεια του 4θ ex-civic μου στο κιβώτιο ήταν μακράν κορυφαία για μαζικό αυτοκίνητο.Εξαιρετική αίσθηση και κούμπωμα.

                    Επειδή μπορεί να μην άφησα να γίνει κατανοητό τι ήθελα να πω, εννούσα ότι πλέον δεν υπάρχει το κούνημα στον λεβιέ ταχυτήτων στην κίνηση που ήταν ένα χαρακτηριστικό του CLIO II και που θίχτηκε παραπάνω από κάποιο φίλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      popol-ros last edited by

                      το κουμπωμα / αισθηση του λεβιε παρα ειναι ξυλινη....... τυπικο μεγκαν ρε γαμωτο......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Επειμένω άμα θέλεις να παίξεις, παίζεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          corsair last edited by

                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                          Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
                          Το μέλλον θα δείξει.

                          Μηπως η ελειψη αυτη ηταν στην συγκεκριμενη εκδοση? Γιατι μου φαινεται δυσκολο να μην την εβαλαν αυτη την ρυθμιση. Παντως κατι τετοιες ελειψεις πραγματικα με χαλανε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                            Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
                            Το μέλλον θα δείξει.

                            Μηπως η ελειψη αυτη ηταν στην συγκεκριμενη εκδοση? Γιατι μου φαινεται δυσκολο να μην την εβαλαν αυτη την ρυθμιση. Παντως κατι τετοιες ελειψεις πραγματικα με χαλανε...

                            Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
                            Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                              Το μόνο που με χάλασε είναι ότι το τιμόνι δεν ρυθμίζεται σε βάθος αν και είναι είναι πια σε σωστή θέση.
                              Το μέλλον θα δείξει.

                              Μηπως η ελειψη αυτη ηταν στην συγκεκριμενη εκδοση? Γιατι μου φαινεται δυσκολο να μην την εβαλαν αυτη την ρυθμιση. Παντως κατι τετοιες ελειψεις πραγματικα με χαλανε...

                              Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
                              Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.

                              με χαλασες τωρα... γιατι το ειχα στα υποψηφια Ε ρε φουστη μου... μεχρι και Xenon του βαλανε, αυτο γιατι οχι

                              Τεσπα, απλα ειμαι λιγο ιδιοτροπος σε αυτο μιας και δεν με βολευουν ολα τα αμαξια, και αυτη η ρυθμιση ειναι σωτηρια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
                                Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.

                                σε αγγλικό τύπο διάβασα ότι το χρεώνουν επιπλέον 200 λιρόνια (300) ευρώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sado last edited by

                                  Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                  .....Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα ..

                                  Μη το λες. Εγώ για παράδειγμα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούριο αμάξι χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στο τιμόνι και στο κάθισμα.
                                  Ξέρω πολλούς που δίνουν πολύ σημασία στο θέμα αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                    Δεν νομίζω, γιατί αμέσως μετά πήγα στο pc και έψαξα σε όλα τα μοντέλα τους κωδικούς από την κολωνα τιμονιού.Παντού βρίσκω τον ίδιο κωδικό, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα σε κανένα μοντέλο.
                                    Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα αλλά στο MEGANE το τιμόνι που ρυθμίζεται σε βάθος δίνει πολλές δυνατότητες για να βολευτεί ο καθένας.

                                    σε αγγλικό τύπο διάβασα ότι το χρεώνουν επιπλέον 200 λιρόνια (300) ευρώ

                                    Και στα αριστεροτίμονα αλλά και στα δεξιοτίμονα δίνει από ένα κωδικό κολώνας για την Ευρώπη και έναν για την Ιαπωνία.Η διαφορά είναι ότι στην Ιαπωνία αντίθετα με μας η σύστημα ανοίγματος των πορτών δουλεύει στα 315MHZ ενώ στην Ευρώπη και σε μας στα 433ΜΗΖ.Αυτό έχει να κάνει με την κάρτα που ξεκλειδώνει αυτοκίνητο και τιμόνι αυτόματα πλέον και χωρίς να μπει στην ειδική εγκοπή.
                                    Το αυτοκίνητο που οδήγησα έχει βέβαια κανονικό κλειδί, αργότερα όμως θα παράγονται μοντέλα και με κάρτα απ' ότι ξέρω και για αυτό είναι προετοιμασμένα από τώρα.
                                    Το cd που κοίταξα είναι κυριολεκτικά σημερινό.Αλλά κάθε φορά που ανανεώνουμε βρίσκουμε και καινούργια πράγματα.Πάντως αυτή την στιγμή δεν δείχνει δύο επιλογές στις κολώνες τιμονιού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thvarveris last edited by

                                      Ο χρήστης sado έγραψε:

                                      .....Δεν σημαίνει τίποτα αυτό για την γενική εικόνα ..

                                      Μη το λες. Εγώ για παράδειγμα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάρω καινούριο αμάξι χωρίς πλήρεις ρυθμίσεις στο τιμόνι και στο κάθισμα.
                                      Ξέρω πολλούς που δίνουν πολύ σημασία στο θέμα αυτό.

                                      Και εγώ δίνω και λόγω σώματος αλλά και γιατί θέλω το τιμόνι κοντά μου.Δεν είμαι της 'ξαπλωτής' σχολής.Απλώς είπα δεν νομίζω κανένας να έπαιρνε ένα αυτοκίνητο σκοτώστρα, μόνο και μόνο επειδή ρυθμίζεται σε όλα τα επίπεδα το τιμόνι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mika_hakkinen last edited by

                                        Το είδα και αυτό στην έκθεση. Εξαιρετική συναρμογή αλλά στις φτωχές εκδόσεις τα πλαστικά δείχνουν ποιο φτηνά απο το ΙΙ. Γενικά περίμενα ΠΟΛΥ περισσότερα. Στις πλούσιες εκδόσεις βέβαια τα υλικά είναι καλύτερα απο τα περισσότερα μικρομεσαία, τουλάχιστον στο πάνω μέρος του ταμπλώ.
                                        Ένας φίλος μου που έχει 2 Clio II 1.4 (ένα του 2004 και ένα του 2005) έμεινε κατευχαριστημένος από το test drive αν και τόνισε ότι ήταν λες και οδηγούσε Megane. Η αίσθηση του τιμονιού του φάνηκε καλύτερη απο τα δικά του (στο 1.6).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          adis4gr last edited by

                                          thvarveris περιεγραψε πως σου φανηκε...τι καλυτερο ειχε τεσπα απο το σημερινο...και τι χειροτερο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
                                            Το είδα και αυτό στην έκθεση. Εξαιρετική συναρμογή αλλά στις φτωχές εκδόσεις τα πλαστικά δείχνουν ποιο φτηνά απο το ΙΙ.
                                            Γενικά περίμενα ΠΟΛΥ περισσότερα. Στις πλούσιες εκδόσεις βέβαια τα υλικά είναι καλύτερα απο τα περισσότερα μικρομεσαία, τουλάχιστον στο πάνω μέρος του ταμπλώ.
                                            Ένας φίλος μου που έχει 2 Clio II 1.4 (ένα του 2004 και ένα του 2005) έμεινε κατευχαριστημένος από το test drive αν και τόνισε ότι ήταν λες και οδηγούσε Megane. Η αίσθηση του τιμονιού του φάνηκε καλύτερη απο τα δικά του (στο 1.6).

                                            Οταν λες πολυ περισσοτερα? Μπορεις να γινεις λιγο ποιο συγκεκριμενος?

                                            Επισης επειδη ακουσα πολλους να αναφερουν πως ειναι σαν ενα μικρο megane... αυτο εμεις που δεν ξερουμε και πολλα απο Megane να το εκλαβουμε ως καλο η ως κακο?

                                            Παντως σχετικα με τα υλικα, τι περιμενατε? Ουτως η αλλως δεν μπορει ενα αμαξι αυτης της κατηγοριας να ξεφυγει ευκολα σε καποια πραγματα... γιατι αν ξεφυγει, θα παρει μαζι του και την τιμη. Θελετε πολυτελες μικρο με αριστα υλικα κλπ κλπ? A-class is the answer... ποιος ομως θα πληρωνε 22+ για ενα αναλογα πολυτελες Clio?

                                            Παντως παιρνω μια αισθηση απογοητευσης τελευταια απο συμφορουμιτες που το εχουνε δει... αλλα δεν μπορω να εντοπισω επακριβως τα μειον του. Το Clio δεν φαινετε να εχει καποια χτυπητη αδυναμια για να δικαιολογει την κρυαδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 27 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr