-
Μερικές ερωτήσεις για τεύχος του Ιουνίου.
Στις καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης των Ibiza και Fabia νομίζω
ότι κάτι δεν πάει καλά καθώς όχημα με μικρότερη ιπποδύναμη
στις ίδιες στροφές έχει περισσότερη ροπή.Στο διάγραμμα των σχέσεων ταχύτητας (για το ίδιο τεστ) οι τελικές
βγαίνουν 190 στις 6250 και 1900 στις 5800 (ή κάτι τέτοιο) με 5η
στα 30.4 km/h και 30.9km/h. Και ενώ στο πρώτο το βγαίνει το νούμερο
στο 2ο βγαινεί κοντά στα 180~185 km/h.Σε ένα άλλο σημείο (στο τεστ της SAAB) βλέπουμε μία στιγμιαία
επιβράδυνση στα 2g. Τόσο υψηλό downforce έχει η Convertible??To θέμα πήγε στα Τεχνικά [moderator]
-
Μερικές ερωτήσεις για τεύχος του Ιουνίου.
Στις καμπύλες ροπής - ιπποδύναμης των Ibiza και Fabia νομίζω
ότι κάτι δεν πάει καλά καθώς όχημα με μικρότερη ιπποδύναμη
στις ίδιες στροφές έχει περισσότερη ροπή.Στο διάγραμμα των σχέσεων ταχύτητας (για το ίδιο τεστ) οι τελικές
βγαίνουν 190 στις 6250 και 1900 στις 5800 (ή κάτι τέτοιο) με 5η
στα 30.4 km/h και 30.9km/h. Και ενώ στο πρώτο το βγαίνει το νούμερο
στο 2ο βγαινεί κοντά στα 180~185 km/h.Σε ένα άλλο σημείο (στο τεστ της SAAB) βλέπουμε μία στιγμιαία
επιβράδυνση στα 2g. Τόσο υψηλό downforce έχει η Convertible??To θέμα πήγε στα Τεχνικά [moderator]
4Τ τεύχος Ιουνίου