-
Νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί ένα τέτοιο thread γιατί η ομάδα αυτή δείχνει μεγάλη πρόοδο φέτος
Παρακολουθώντας και τα δοκιμαστικά από 11/2003 μου έκανε από τότε εντύπωση πως η BAR έκανε κορυφαίους χρόνους σχεδόν παντού.
Τι μπορεί να άλλαξε τόσο ριζικά στην ομάδα αυτή; Το ότι έδωσαν περισσότερα χρήματα στην έρευνα αφότου έφυγε ο JV που είχε μεγάλο συμβόλαιο είναι αρκετό ;
Επίσης υπενθυμίζω πως έχει αλλάξει ελαστικά φέτος και από την πρώτη στιγμή όλα πήγαν πρίμα. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής στα Michelin δηλαδή και αυτό είναι το περίεργο. Η αν ακόμα οι BAR φορούσαν Bridgestone (με δεδομένο ότι φέτος η Bridgestone δεν έχει την διαφορά που είχε πέρσι με την Michelin) μπορεί να πει κανείς ότι τα μονοθέσια τους θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα;Εσείς τι λέτε ;
-
Νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί ένα τέτοιο thread γιατί η ομάδα αυτή δείχνει μεγάλη πρόοδο φέτος
Παρακολουθώντας και τα δοκιμαστικά από 11/2003 μου έκανε από τότε εντύπωση πως η BAR έκανε κορυφαίους χρόνους σχεδόν παντού.
Τι μπορεί να άλλαξε τόσο ριζικά στην ομάδα αυτή; Το ότι έδωσαν περισσότερα χρήματα στην έρευνα αφότου έφυγε ο JV που είχε μεγάλο συμβόλαιο είναι αρκετό ;
Επίσης υπενθυμίζω πως έχει αλλάξει ελαστικά φέτος και από την πρώτη στιγμή όλα πήγαν πρίμα. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής στα Michelin δηλαδή και αυτό είναι το περίεργο. Η αν ακόμα οι BAR φορούσαν Bridgestone (με δεδομένο ότι φέτος η Bridgestone δεν έχει την διαφορά που είχε πέρσι με την Michelin) μπορεί να πει κανείς ότι τα μονοθέσια τους θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα;Εσείς τι λέτε ;
-
Νομίζω πως πρέπει να ανοιχτεί ένα τέτοιο thread γιατί η ομάδα αυτή δείχνει μεγάλη πρόοδο φέτος
Παρακολουθώντας και τα δοκιμαστικά από 11/2003 μου έκανε από τότε εντύπωση πως η BAR έκανε κορυφαίους χρόνους σχεδόν παντού.
Τι μπορεί να άλλαξε τόσο ριζικά στην ομάδα αυτή; Το ότι έδωσαν περισσότερα χρήματα στην έρευνα αφότου έφυγε ο JV που είχε μεγάλο συμβόλαιο είναι αρκετό ;
Επίσης υπενθυμίζω πως έχει αλλάξει ελαστικά φέτος και από την πρώτη στιγμή όλα πήγαν πρίμα. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος προσαρμογής στα Michelin δηλαδή και αυτό είναι το περίεργο. Η αν ακόμα οι BAR φορούσαν Bridgestone (με δεδομένο ότι φέτος η Bridgestone δεν έχει την διαφορά που είχε πέρσι με την Michelin) μπορεί να πει κανείς ότι τα μονοθέσια τους θα πήγαιναν ακόμα καλύτερα;Εσείς τι λέτε ;
-
Geoff Willis...
Πιστεύω ότι είναι ο ποιο σημαντικός παράγοντας. -
Πολλά μπορεί να 'φταίνε' για την άνοδο της ομάδας. Αυτό όμως που κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά είναι αν είναι οργανωμένη η ομάδα ή όχι (βλ. Jaguar που είναι 3 λαλούν & 2 χορεύουν που είναι κι ας έχει ολόκληρη Ford από πίσω).
Τη διαφορά λοιπόν την έκανε ο Dave Richards που ήρθε και τους έβαλε σε μια σειρά, στρίμωξε και τη Honda να βγάλει ένα αξιοπρεπές μοτερ, και... η BAR ρίχνει γύρο στα υπεραυτοκίνητα της McLaren... -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
στρίμωξε και τη Honda να βγάλει ένα αξιοπρεπές μοτερ,Οχι μονο αξιοπρεπες.Μιλαμε ισως για το μοτερ που βρισκεται μεσα στα 3 καλυτερα φετος.Οι ιαπωνες ξυπνησαν κ ερχονται απειλιτικοι!!!
-
Μπραβο στην αγαπημένη μου εταιρία! Αν και ο κινητήρας έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας (καμμια σχεση με πέρισυ όμως) είναι ένας απο τους πιο δυνατουε και με μεγάλη ταχύτητα περιστροφής! (άν αυτα που λένε είναι σωστα..)
Βασικα πιστεύω οτι ο David Richards, είναι αυτος που έβαλε τ'αξη στην ομάδα..
-
Ταιριαζουν οι υπογραφες μας...
-
Σίγουρα μία ώθηση έδωσαν τα χρήματα που δε δίνανε πια στο Καναδό, αλλά όχι τόσο ώστε μια ομάδα να κάνει τέτοια διαφορά από τη μία σεζόν στην άλλη. Απλά τώρα φάνηκαν τα δείγματα δουλειάς του Geoff Willis και του Richards και από σύμπτωση τα αποτελέσματα άρχισαν να φαίνονται με την αποχώρηση του καναδού.
-
'Μπαρ 'όντα' όπως την πρόφερε ο Παλλομπαρίνι
ε ρε προ μνημονίου εποχές...
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
'Μπαρ 'όντα' όπως την πρόφερε ο Παλλομπαρίνιε ρε προ μνημονίου εποχές...
Μας γεμισες σκονη!!!Τι σε επιασε και ξεθάβεις τοσο παλια θεματα;
-
Με συγχωρείτε το σταματώ.
Το θέμα είναι οτι αναλογίζομαι στιχομυθίες και στιχομυθίες τότε στο irc, με τους περισσότερους που δημιούργησαν αυτή τη σκόνη εδώ πέρα, 10 χρόνια πριν και σκέφτομαι πόσες κουβεντο-ώρες κάψαμε για πράματα που τώρα φαίνονται 'τι λες τώρα' ή 'πού το θυμήθηκες'.
Η σύνηθης φάση ήταν αντιλογίες στο irc με Hellenic tifosi, migf1, Geo F1, Mschumacher, A-viper, με κορυφαία στιγμή του πρότελευταίου να θέλει να συντάξει κατηγορητήρια επιστολή 5 σελίδων (χειρόγραφη τότε) στο ελληνικό F1 racing θέλοντας να κατηγορήσει τον editor (νομίζω τον peter Windsor) του Αγγλικού περιοδικού Δριμύ κατηγορώ, όχι αστεία.
Τον σταμάτησα επιτυχώς.
Αυτά, φτάνει τόσο. Συγγνωμη για τη σκόνη που σήκωσα, θα τα τακτοποιήσω όλα...
-
-
Ω ρε αναμνησεις...
irc και στο φορουμ του f1racing...ωραιες εποχες!! Ειμασταν και 10 χρονια νεοτεροι
-
Συγκίνηση...
BAR Honda