-
Μπορεί να έχουν ειπωθεί και αλλού αλλά επιτέλους!
Γιατί έπρεπε να γίνει πρώτα ο περιφερειακός του υμητού και μετά να κάνουν τη διαπλάτυνση της κατεχάκη? δεν μπορούσαν να το έχουν κάνει πριν η ταυτόχρονα, όταν η κίνηση ήταν ακριβώς η μισή? ή μήπως δεν ξέρανε ότι θα γίνεται της πονεμένης εκεί?
Τι έγινε με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα την ξαλάφρωναν? Γιατί πρέπει να βασιζόμαστε στους τροχονόμους? γιατί δεν έχουν ρυθμίσει ανάλογα τα φανάρια? Οι τροχονόμοι κάνουν καλή δουλειά αλλά δεν είναι πάντα εκεί. Έχουν αρχίσει να παίρνουν και άδειες μιας και το καλοκαίρι θα είναι όλοι εδώ για τους ολυμπιακούς με αποτέλεσμα μερικά πρωινά να ασφυκτιά.
-
Μπορεί να έχουν ειπωθεί και αλλού αλλά επιτέλους!
Γιατί έπρεπε να γίνει πρώτα ο περιφερειακός του υμητού και μετά να κάνουν τη διαπλάτυνση της κατεχάκη? δεν μπορούσαν να το έχουν κάνει πριν η ταυτόχρονα, όταν η κίνηση ήταν ακριβώς η μισή? ή μήπως δεν ξέρανε ότι θα γίνεται της πονεμένης εκεί?
Τι έγινε με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα την ξαλάφρωναν? Γιατί πρέπει να βασιζόμαστε στους τροχονόμους? γιατί δεν έχουν ρυθμίσει ανάλογα τα φανάρια? Οι τροχονόμοι κάνουν καλή δουλειά αλλά δεν είναι πάντα εκεί. Έχουν αρχίσει να παίρνουν και άδειες μιας και το καλοκαίρι θα είναι όλοι εδώ για τους ολυμπιακούς με αποτέλεσμα μερικά πρωινά να ασφυκτιά.
-
Μπορεί να έχουν ειπωθεί και αλλού αλλά επιτέλους!
Γιατί έπρεπε να γίνει πρώτα ο περιφερειακός του υμητού και μετά να κάνουν τη διαπλάτυνση της κατεχάκη? δεν μπορούσαν να το έχουν κάνει πριν η ταυτόχρονα, όταν η κίνηση ήταν ακριβώς η μισή? ή μήπως δεν ξέρανε ότι θα γίνεται της πονεμένης εκεί?
Τι έγινε με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα την ξαλάφρωναν? Γιατί πρέπει να βασιζόμαστε στους τροχονόμους? γιατί δεν έχουν ρυθμίσει ανάλογα τα φανάρια? Οι τροχονόμοι κάνουν καλή δουλειά αλλά δεν είναι πάντα εκεί. Έχουν αρχίσει να παίρνουν και άδειες μιας και το καλοκαίρι θα είναι όλοι εδώ για τους ολυμπιακούς με αποτέλεσμα μερικά πρωινά να ασφυκτιά.
-
Pou na deis ti ginete se aythn thn polupa8h lewforo kifhsou...
Kathe prwi h oura xepernaei ta 20 xiliometra kai mexri to fanari ths Khfisias h katastash einai aperigrapth. Ginontai kai kapoia erga kata mhkos tou dromou pou dyskoleuoun akoma xeirotera thn katastash. Xrhsimopoiw kathe prwi thn ethniki gia na paw sthn douleia mou me mhxanh kai koitazw aytous pou briskontai sta aytokinhta tous kai apo thn mia tous lupamai kai apo thn all anarwtiemai pws autoi oi anthrwpoi phgainoun kathe mera stis douleies tous 10 kai 11 h wra kai den tous leei kaneis tipota.
Φίλε Graham, θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες. Σεβάσου λίγο τα μάτια των υπόλοιπων μελών , τις οδηγίες χρήσης) του forum και βέβαια την Ελληνική γλώσσα [Moderator]
-
Καλά Κατεχάκη δεν περνάω αλλά το ποτάμι ειδικά από χθες που έκλεισαν άλλο ένα ρευμα για ασφαλτόστρωση είναι δράμα . 1 1/2 ώρα τα 12 χιλιόμετρα...
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
Γιατί έπρεπε να γίνει πρώτα ο περιφερειακός του υμητού και μετά να κάνουν τη διαπλάτυνση της κατεχάκη? δεν μπορούσαν να το έχουν κάνει πριν η ταυτόχρονα, όταν η κίνηση ήταν ακριβώς η μισή? ή μήπως δεν ξέρανε ότι θα γίνεται της πονεμένης εκεί?Το πρόβλημα με την κατεχάκη δεν είναι ότι έχει κίνηση μόνο τις ώρες αιχμής, αλλά από τις 7 το πρωί μέχρι τουλάχιστον τις 9 το βράδυ....
-
Κάθε μέρα είμαι στο Party της Κατεχάκη.
Η λύση είναι τρέις λωρίδες ανά κατευθυνση χώρος υπάρχει...... το μόνο στενό σημείο είναι εκεί που γίνονται οι καταλισθήσεις αλλά από ότι βλέπω το θέλει και η φύση να γίνει τρεις λωρίδες ο δρόμος.
Άσε που δεν φτιάχνουν τίποτα εκει (μάλλον περιμένου να πέσει όλο το βουνό μόνο του)Για την διαπλάτυνση στην μεγάλη ανηφόρα-κατηφόρα έγραψα την ιδέα μου στο (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΏΝΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ)
3 λωρίδες η κάθοδος, μια η άνοδος και δυο λωρίδες η μονοδρόμηση του κεντρικου δρόμου που διασχίζει τον Καρέα πίσω από το Νεκροταφείο -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για την διαπλάτυνση στην μεγάλη ανηφόρα-κατηφόρα έγραψα την ιδέα μου στο (ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΏΝΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ)
3 λωρίδες η κάθοδος, μια η άνοδος και δυο λωρίδες η μονοδρόμηση του κεντρικου δρόμου που διασχίζει τον Καρέα πίσω από το ΝεκροταφείοΕίναι μια καλή ιδέα με ίσως το μικρότερο κόστος...
Μια -πολύ- ακριβή λύση είναι να γίνει νέος δρόμος από το βουνό αλλά... -
εντωμεταξει οταν πηζει η κατεχακη για να την παρακαμψουν μπαινουν πολλοι μεσα απο καισαριανη και γινεται και το ελα να δεις
-
Κι εγω μπαινω απο Καισαριανή,μεγάλο γλέντυ εκει.
Ευτυχώς σπανια περνάω απο Κατεχάκη,ποτάμι και τα λοιπά πρωινά party!
Tωρα με τους ΟΑ εχει να πέσει μεγάλο γ..έλιο -
Γι αυτό δημιουργειται η κίνηση αρκετές φορές καθώς αυτοί που χώνονται από διάφορες παρακάμψεις μλοκάρουν την ροή για να ξαναμπούν στον βασικό δρόμο.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον περιμένω να δω τι θα γίνει στις στροφές όταν θά χουμε τρεις λωρίδες. Υποψιάζομαι τα βράδυα κάποιοι θα δοκιμάζουν πλέον να στρίβουν με πολλά επιπλέον χλμ λόγω τριών λωρίδων και δεν ξέρω τελικά αν θα έχουμε χειρότερα ατυχήματα ή θα μειωθούν.
Παλιά τρώγανε τα μούτρα τους ανέβαιναν στο πεζοδρόμιο και ξήλωναν τις μπαριέρες.
Τώρα να δούμε τι θα γίνεται γιατι την υποψιάζομαι ότι θα φεύγουν με 150άρες και θα σκάνε στα δέντρα με την μια.
Υπάρχει θεωρεία να ρίξουν άσφαλτο και στις δύο παλαιές λωρίδες που χρησιμοποιούμε τώρα ή θα μείνει μια καινούργια και δυο παλιές? -
Είμαι στο χώρο της Πανεπιστημιούπολης σχεδόν κάθε μέρα και τα πράγματα έχουν γίνει χειρότερα εδώ και καιρό. Ξεκίνησε πριν από 2-3 χρόνια όταν όλο και περισσότεροι έβρισκαν 'καβάτζα' δρόμο από την πάνω πύλη Ζωγράφου μέχρι την πύλη Καισαριανής. Τώρα με την περιφερειακή Υμηττού κάνω περίπου 15 λεπτά για να βγω από την πύλη Καισαριανής - επιπλέον υπάρχουν έξυπνοι που χώνονται όπου βρουν και καθυστερούμε ακόμα περισσότερο.
Το δράμα συνεχίζεται και στην κορυφή της Εθν. Αντιστάσεως, όπου καταλήγει ο δρόμος της Κατεχάκη που χρησιμοποιούν οι άλλοι έξυπνοι για να παρακάμψουν το πρώτο τμήμα της (από την έξοδο της περιφερειακής μέχρι το νεκροταφείο και μετά πάλι πάνω μέχρι το φανάρι). Η δίοδος στη διασταύρωση είναι στενή με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν και το φανάρι της πύλης (ένας επιπλέον λόγος για το πήξιμο μέσα στην Πανεπιστημιούπολη).
Το να γίνουν στην κατηφόρα-ανηφόρα οι λωρίδες 3-1 είναι πρακτικό λόγω φόρτου κίνησης, αλλά δυστυχώς καταλήγουν σε μία λωρίδα στο τέλος, άντε δύο αν υπολογίσουμε και αυτούς που στρίβουν αριστερά. Όπως και να έχει, ο χαμός θα συνεχίσει να γίνεται στη διαστραύρωση της Καισαριανής απ' ό,τι φαίνεται -
Μην προτείνετε λύσεις, υπάρχουν τα υπερ-λογισμικά
BTW, η ουρά στο ποτάμι το απόγευμα πρέπει να φτανε τα 30χλμ. Από Κηφισσιά μέχρι Ιερά Οδό (ευτυχώς κατέβαινα!)
-
Μέγα γλέντι και σήμερα στην Κατεχάκη. Καραμπόλα καθώς κάποιοι δεν βλέπου ντα χέρια του τροχονόμου...............
Γλυφάδα - Σακέτα 1 και δέκα. Ποιότητα ζωής....
Όσο για το νέο σύστημα με τρείς λωρίδες στην κάθοδο τώρα με τρεις λωρίδες το πήξιμο είναι μεγαλύτερο
Μεγάλο γλέντι γίνεται κάθε μέρα σε ένα στενό το Καρέα που γλυτώνεις 20 λεπτά αρκεί να πας το δρόμο ανάποδα. (Ψιλοπράγματα μόνο τέσσερα απαγορευτικά ). Χαμός κίνηση και εκει... μιλάμε για 50 πενήντα αυτοκίνητα ταυτόχρονα στον ίδιο δρόμο ΑΝΑΠΟΔΑ κολλημένα.
Και σκάει και κανά δύσμοιρος που θέλει να πάει κανονικά και γίνεται το σώσε..... Οι κάτοικοι στα μπαλακόνια κλπ.....Χθες κάποιος κανονικά κινούμενος αφού άναγκαστικά άφησε 10 αμάξια να περάσουν σταμάτησε στο στενότερο σημείο και άναψε τα alarm (μάλλον για να μας την σπάσει).....
και εκεί που είμασταν για όπισθεν 40 αυτοκίνητα. Κατεβαίνουν κάτω δυο - τρεις από τους παράνομους παλικαράδες και αρχίζουν τα γαλλικά
Πολύ κέφι μόνο έτσι αντιμετωπίζεται η κατάσταση...... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μέγα γλέντι και σήμερα στην Κατεχάκη. Καραμπόλα καθώς κάποιοι δεν βλέπου ντα χέρια του τροχονόμου...............Γλυφάδα - Σακέτα 1 και δέκα. Ποιότητα ζωής....
..........................
εγω σημερα στις 8+30 το πρωι εκανα 15 λεπτα για να περασω τον Καρεα.........βεβαια με μια μικρη διαφορα ειχα μονο δυο ροδες που ειναι και η μοναδικη λυση για την μετακινηση στο λεκανοπεδιο..........ομως καποιες φορες που εχω το αυτοκινητο αστα να πανε ΔΡΑΜΑ!!!!!
-
δυο μηνες μετα το τελευταιο ποστ στο θεμα αυτο επανερχομαι για να δηλωσω με ικανοποιηση οτι κατι αλλαξε προς το καλυτερο στον Καρεα απο την περασμενη δευτερα........κατι οι αδειουχοι του ιουλιου κατι η παραδοση [επιτελους] της βαρης-κορωπιου και για να ανεβεις την ανηφορα μεχρι το φαναρι του καρεα το πρωι απο 30-40 λεπτα τωρα θελεις μολις 5!!!!!!
παντως το τι θα συμβαινει στους δρομους της αθηνας αφου το ενα μετα το αλλο ολα τα εργα παραδιδονται θα πρεπει να περιμενουμε δυο μηνες περιπου ακομα για να το δουμε.......κατα ποσον θα μειωθουν οι χρονοι μετακινησης και οι χαμενες ατελειωτες ωρες στα μποτιλιαρισματα.
-
Παίδες στην Κατεχάκη στο ρεύμα προς Ηλιούπολη από το Σάββατο σκάβουν για χρυσάφι στην μεγάλη κατηφόρα μετά το φανάρι του Καρέα....... το τι γίνεται μέρα νύχτα από κίνηση απλά δεν περιγράφεται................
καλά ρε δεν μπορούν να βάλουν μια ταμπέλα στην Μεοσγείων και μια στην Κηφισίας να σε προειδοποιούν..... περνάς το φανάρι του Παπάγου και μετά τελειώσαμε...... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παίδες στην Κατεχάκη στο ρεύμα προς Ηλιούπολη από το Σάββατο σκάβουν για χρυσάφι στην μεγάλη κατηφόρα μετά το φανάρι του Καρέα....... το τι γίνεται μέρα νύχτα από κίνηση απλά δεν περιγράφεται................
καλά ρε δεν μπορούν να βάλουν μια ταμπέλα στην Μεοσγείων και μια στην Κηφισίας να σε προειδοποιούν..... περνάς το φανάρι του Παπάγου και μετά τελειώσαμε......Μεσογείων??
Κηφισίας????????? (κλεμμένο από Krusenstern)
Τί είπες τώρα; Αφού είναι γνωστό ότι ανά την ελληνική επικράτεια το ΥΠΕΧΩΔΕ τα έργα τα κάνει σε συνεργασία με το ΦΠΨ του ΕΚΠΑ στα πλαίσια της έρευνας που έχει ξεκινήσει το τελευταίο (από ιδρύσεως του ελληνικού κράτους) με θέμα 'Πώς αντιδρά ο μ.... έλληνας φορολογούμενος όταν του κάνουμε τα νεύρα φυτίλια' τις κάμερες πάνω στην γέφυρα της Αττικής δεν τις είδες που καταγράφουν αντιδράσεις;
-
Ο χειροτερος δρομος, κανω συχνα το δρομολογιο Αλιμο-Φιλοθεη και ισως ειναι 2 με 3 χλμ που με τρομαζουν περισσοτερο απο οποιοδηποτε δρομο της Ελλαδας και κυριολεκτω.
Οι μπαριερες ειναι μονιμος κατω ξηλομενες απο τις ''πτωσεις'' οι στροφες ειναι ολες αναποδες με γλιστερο οδοστρωμα ασε που αν δεν βρεις κινηση (4 το μεσημερι δεν βρισκω για βορεια)και πλακωθεις λιγακι σου σκαει μετα τη κωλοστροφη ενα ωραιο κοκκινο φαναρι (για Καιρασιανη) και ''ισιωνεις'' -
Τα εργα αφορουν φυσικο αεριο και συμφωνα με τους αρμοδιους δεν θα διαρκεσουν πανω απο 10 ημερες (χμμμμμμμ)...
Τωρα γιατι επρεπε να περασουν απο εκει κ οχι απο κανα πεζοδρομιο η με αλλο τροπο... Επεσα σε αυτη την κινηση 3 μερες πριν.
Ουρα απο ΑΟ εστριψα προς Π/πολη μετα απο 30λεπτα.Τα περι ποιοτητας του δρομου γνωστα...
Κ με το οριο να πας οταν η μπαριερα ποτε δεν φτιαχτηκε κινδυνευεις απο 'ιπταμενους'...
Δυστηχως ποτε δεν στρωθηκε αυτο εκει το 'πραγμα'...
τι γίνεται πια μ αυτή την κατεχάκη?