-
βρηκαν ωρα και αυτοι να βγαλουν τα καλυτερα τους..... τωρα που ειμαστε στην απ'εξω(γενικως)
-
Εθεάθη χθες βράδυ ix20 με ελληνικές πινακίδες στο Περιστέρι, κοντά στο μετρό Αγ. Αντώνιος. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το site της Hyundai μάλλον έχει να ανανεωθεί εδώ και μήνες....
Και στην κεντρική σελίδα των 4Τ όμως δε βλέπω να υπάρχει στους τιμοκαταλόγους αγοράς νέου.Τέλος πάντων, δε μου άρεσε.
-
το καλοκαιρι ημουν τσεχια-ουγγαρια και αυτες οι χωρες ηταν ΓΕΜΑΤΕΣ απο ix20 (και απο ix35 αλλα δεν σχολιαζω )
προσωπικα το βρηκα αρκετα ενδιαφερον και πιστευω πως θα 'κολλαγε' καλα στην χωρα μας. με τετοιο εισαγωγεα βεβαια καλυτερα να αλλαξουμε κουβεντα -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
το καλοκαιρι ημουν τσεχια-ουγγαρια και αυτες οι χωρες ηταν ΓΕΜΑΤΕΣ απο ix20 (και απο ix35 αλλα δεν σχολιαζω )
προσωπικα το βρηκα αρκετα ενδιαφερον και πιστευω πως θα 'κολλαγε' καλα στην χωρα μας. με τετοιο εισαγωγεα βεβαια καλυτερα να αλλαξουμε κουβενταΚαι το 'αδερφό' Venga που προσωπικά θεωρώ ωραιότερο δεν σταθηκε επίσης τυχερό που έρχετε εδώ και καιρό.
Πολλοί οι λόγοι σ' αυτη την κατηγορία των μικρών MPVs πέρα του εισαγωγεα.Εδω και δυο εβδομαδες κυκλοφορεί IX35 εντός πόλης (νομίζω testdrive*) χωρίς το ένα προστατευτικο πλαστικο στις πορτες. Φανταζομαι έρχεται το ανταλλακτικο!!!
*Εδω πανω απ'όταν ήρθαν βλέπω μόνο λευκά και καφέ IX35 και δεν ξερω αν είναι ΙΧ ή testdrives.
-
Ο χρήστης Sheldon έγραψε:
Εθεάθη χθες βράδυ ix20 με ελληνικές πινακίδες στο Περιστέρι, κοντά στο μετρό Αγ. Αντώνιος. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι το site της Hyundai μάλλον έχει να ανανεωθεί εδώ και μήνες....
Και στην κεντρική σελίδα των 4Τ όμως δε βλέπω να υπάρχει στους τιμοκαταλόγους αγοράς νέου.Τέλος πάντων, δε μου άρεσε.
για αλλη μια φορα εχει τεθει σε εφαρμογη-αποκλειστικα απο την hyundai-η πιο επιτυχημενη συνταγη μαρκετινγκ,γνωστη με την κωδικη ονομασια'αυτοκινητο φαντασμα'.αφου μας πρηξανε τα αρ@#$ επι 1,5 χρονο με το ix35(καμια ενημερωση,μ ενα site παρατημενο και με ενα αμαξι να εμφανιζεται ποτε ποτε),αρχισαμε τωρα παλι με το ix20.οποτε σε κανα δυο χρονακια θα το δουμε κι αυτο.(για πλακα το γραφω αλλα μηπως ειναι οντως τακτικη τους?)
-
βλεποντας πως παει το venga αποφασιζουν (δεν) για το ix20!!!
-
Εντελώς 'αθόρυβα' ... ήρθε στην Ελλάδα το i10 facelift. Το είδα χθες στον δρόμο. Όμορφο το έκαναν!
-
Αν δεν αποφασίσει κάποιος από τους δύο (Hyundai/KIA) να βγάλει μικρό πραγματικό SUV Crossover να χτυπήσει στα ίσα τα GV/TERIOS/Duster και να μπει δυναμικά σε αυτή τη (ελλιπέστατη) κατηγορία τότε απλά θα μείνουν να παρακολουθούν τους άλλους στις άλλες κατηγορίες.
Τα μοντέλα που έχουν βγάλει και οι δύο εταιρείες δεν μπαίνουν σε καμιά κατηγορία εμβόλιμα ώστε να αποκτήσει πάλι δυναμική ο Κορεάτικος Όμιλος.
Θα ήταν δηλαδή άσχημο να έβγαζε ένα Crossover/SUV σαν το 3θυρο Grand Vitara ή το 5θυρο Terios, με τον 1600άρη κινητήρα και τα 136 άλογα; Κάποιο μήκος κάπου εκεί στα 4 μέτρα. Να έχει και τιμές κάπου εκεί στα 14000euro με 17000euro;
Πήγα και είδα από κοντά τα νέα SPORTAGE και IX35 και έβαλα τα γέλια.
Πως την έχουν δει; Τι νομίζουν; Μαϊάμι Φλόριντα ή Μόναχο Γερμανίας νομίζουν ότι είναι εδώ;...;
Τεράστιοι 4τροχοι όγκοι, απαγορευτικοί για ελληνική αστική χρήση.Κατά την άποψή μου ο όμιλος έχει χάσει το παιχνίδι.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν δεν αποφασίσει κάποιος από τους δύο (Hyundai/KIA) να βγάλει μικρό πραγματικό SUV Crossover να χτυπήσει στα ίσα τα GV/TERIOS/Duster και να μπει δυναμικά σε αυτή τη (ελλιπέστατη) κατηγορία τότε απλά θα μείνουν να παρακολουθούν τους άλλους στις άλλες κατηγορίες.Τα μοντέλα που έχουν βγάλει και οι δύο εταιρείες δεν μπαίνουν σε καμιά κατηγορία εμβόλιμα ώστε να αποκτήσει πάλι δυναμική ο Κορεάτικος Όμιλος.
Θα ήταν δηλαδή άσχημο να έβγαζε ένα Crossover/SUV σαν το 3θυρο Grand Vitara ή το 5θυρο Terios, με τον 1600άρη κινητήρα και τα 136 άλογα; Κάποιο μήκος κάπου εκεί στα 4 μέτρα. Να έχει και τιμές κάπου εκεί στα 14000euro με 17000euro;
Πήγα και είδα από κοντά τα νέα SPORTAGE και IX35 και έβαλα τα γέλια.
Πως την έχουν δει; Τι νομίζουν; Μαϊάμι Φλόριντα ή Μόναχο Γερμανίας νομίζουν ότι είναι εδώ;...;
Τεράστιοι 4τροχοι όγκοι, απαγορευτικοί για ελληνική αστική χρήση.Κατά την άποψή μου ο όμιλος έχει χάσει το παιχνίδι.
Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρησηΑυτό που γράφεις δεν στέκει. Οι αγορές αναδεικνύουν τις ανάγκες.
Είναι ανώφελο να προσπαθεί ο κατασκευαστής να κατασκευάσει 'ανάγκες'.Και η αγορά της Ελλάδος είναι παρόμοια με πολλές άλλες αγορές του πλανήτη με συγκεκριμένες ανάγκες.
Η αδιαφορία απέναντι σε αυτές τις αγορές φέρνει απαξίωση των κατασκευαστών και συρρίκνωση των πωλήσεων τους (σε αυτές τις χώρες). Το οποίο ήδη γίνεται τα τελευταία χρόνια στον Κορεάτικο όμιλο. -
Ασχετα με την τωρινή ελληνική κατασταση, τα ix35 και Sportage δεν ξεφυγαν απο την κλασσική συνταγη του ανταγωνισμού. Κατω απο άλλες συνθήκες θα πουλούσαν το ίδιο (μπορεί και καλύτερα) απο τα άλλα crossovers.
Θα συμφωνήσω με τον Storm ως προς την ιδέα ενός μικρού 4κίνητου. Θα μπορούσαν να εξελίξουν κάτι αντιστοιχου ακόμα και του Jimny (σίγουρα πλέον πιο σύγχρονο) και να το έχουν στην αγορά για χρόνια.
Η Ευρωπαική αγορά παντως δεν εκτιμησε το 3θυρο GV (και καλα έκανε διότι παραήταν ακριβό παντού), η δε Daihatsu 'τελειώνει'.
Εκεί που πρωτοτυπισαν αλλα απέτυχαν είναι στα μικρά crossovers που δείχνοντας τον δρόμο στα μικρά lifestyle τυπου Juke, Countryman κλπ δεν σταθηκαν 'τυχεροί'. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και το 'αδερφό' Venga που προσωπικά θεωρώ ωραιότερο δεν σταθηκε επίσης τυχερό που έρχετε εδώ και καιρό.
Πολλοί οι λόγοι σ' αυτη την κατηγορία των μικρών MPVs πέρα του εισαγωγεα....α) Σ'ευχαριστούμε
β) Συμφωνώ μαζί σου ότι δε στάθηκε τυχερό γιατί η τιμή του ήταν μάλλον αλμυρή (αν και κατ'εμέ είναι value for money γιατί ο συνδυασμός compact διαστάσεων με τους τεράστιους χώρους και τον καλό εξοπλισμό δεν παίζεται) για τους καχύποπτους Έλληνες (Το αντιμετώπισα προσωπικά από τον αδερφό μου ο οποίος μου είπε 'μα τόσα λεφτά για ένα ΚΙΑ;'). -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...Θα μπορούσαν να εξελίξουν κάτι αντιστοιχου ακόμα και του Jimny (σίγουρα πλέον πιο σύγχρονο) και να το έχουν στην αγορά για χρόνια...Το Duster ωστόσο πάει μία χαρά και όχι μόνο στην Ελλάδα.
Πάντως αφού ο όμιλος μπήκε στο κόπο και έφτιαξε εργοστάσια και κέντρα σχεδιασμού και έρευνας στην Ευρώπη καλό θα ήταν να δει και λίγο τις αντίστοιχες αγορές και τις επιθυμίες τους.Είναι τραγικό (για μένα) ένα Jimny να πωλείται από τότε που ήμουν μωρό (Samurai το έλεγαν τότε) και να μην μπορεί ο Κορεάτης να βγάλει ένα μικρό SUV/Offroad/Crossover.
Δηλαδή τον χαλάει τον Κορεάτικο όμιλο να κόψει κάποια από όλα αυτά τα πανομοιότυπα μικρά και μικρομεσαία hatchback που έχει και να δει και άλλες κατηγορίες;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση
Αυτό που γράφεις δεν στέκει. Οι αγορές αναδεικνύουν τις ανάγκες.
Είναι ανώφελο να προσπαθεί ο κατασκευαστής να κατασκευάσει 'ανάγκες'.Και η αγορά της Ελλάδος είναι παρόμοια με πολλές άλλες αγορές του πλανήτη με συγκεκριμένες ανάγκες.
Η αδιαφορία απέναντι σε αυτές τις αγορές φέρνει απαξίωση των κατασκευαστών και συρρίκνωση των πωλήσεων τους (σε αυτές τις χώρες). Το οποίο ήδη γίνεται τα τελευταία χρόνια στον Κορεάτικο όμιλο.καταλαβαίνω τι λες , σκεψου ομως οτι αλλη δυναμη εχει η αγορα π.χ της Αγγλιας ΄η της Γερμανιας και αλλη της Ελλαδας με τις ελαχιστες πωλησεις, οποτε μια εταιρεια δεν θα λαβει τοσο πολυ υποψιν της την Ελληνικη αστικη χρηση
-
Είναι τραγικό (για μένα) ένα Jimny να πωλείται από τότε που ήμουν μωρό (Samurai το έλεγαν τότε) και να μην μπορεί ο Κορεάτης να βγάλει ένα μικρό SUV/Offroad/Crossover.
Άλλη εταιρεία η Σουζούκι, άλλη η Χιουντάι. Η πρώτη ειδικεύεται στα κέι και στα μικρά γενικώς, καθώς επίσης και στα τετρακίνητα, ενώ δεν μπαίνει σχεδόν καθόλου σε μεγάλα . Η δεύτερη είναι ένας γενικός κατασκευαστής, που παρόλα τα άλματα που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια στην ευρώπη, η γκάμα του είναι ακόμη υπό διαμόρφωση. Κάποια στιγμή θα μπει και στα μικρά τζιπάκια, είναι νομοτελειακό. Αλλά αν θυμηθούμε ότι μόλις πριν από λίγα χρονάκια είχε μόνο το Γκάλλοπερ, που ήταν και ριμπατζιά και με εκπτώσεις μάλιστα, θα διαπιστώσουμε ότι η πορεία είναι ανοδική, έστω και με μετρημένα βήματα.
Γιατί όμως εκπλήσσεσαι με την Χιουντάι και όχι με την Φίατ,τη Ρενώ ή την ΠΣΑ, εταιρείες που παρόλο που έχουν πάνω από 100 χρόνια ύπαρξης στην αγορά, χωλαίνουν χαρακτηριστικά στα τζιποειδή και σουβλακοειδή, και σε κάποιες περιπτώσεις αυτό που προσέφεραν έστω και καθυστερημένα είναι ριμπατζιά? Το Λαικό τι προσφέρει σε οικονομικό τετρακίνητο, και πότε το έκανε αυτό?
Δεν είναι όλοι ίδιοι, κάποιοι ειδικεύονται κάπου περισσότερο από άλλους. -
H περίπτωση της Hyundai είναι νομίζω διαφορετική. Η εταιρία στοχεύει σε συγκεκριμενες αγορές. Βασικά στην Αμερικάνικη. Τα τελευταία χρόνια έδωσε σημασία και στην Ευρώπη. Ενω δεν υπαρχει στην Ιαπωνική. Συνδυασμός όλων των μοντέλων της όλων των αγορών κανει πληρεστατη την γκαμα της. Απο μίνι 1000άρι μεχρι γρήγορο κουπέ και 2 , 3 SUVs και μεγαλα sedans.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Νααι αλλο ο ομιλος και ο καθε ομιλος δεν φτιαχνει αυτοκινητα για την Ελληνικη αγορα , ουτε παιρνουν υπόψιν τους οταν κατασκευαζουν ενα μοντελο αν ειναι για Ελληνικη αστικη χρηση
Αυτό που γράφεις δεν στέκει. Οι αγορές αναδεικνύουν τις ανάγκες.
Είναι ανώφελο να προσπαθεί ο κατασκευαστής να κατασκευάσει 'ανάγκες'.Και η αγορά της Ελλάδος είναι παρόμοια με πολλές άλλες αγορές του πλανήτη με συγκεκριμένες ανάγκες.
Η αδιαφορία απέναντι σε αυτές τις αγορές φέρνει απαξίωση των κατασκευαστών και συρρίκνωση των πωλήσεων τους (σε αυτές τις χώρες). Το οποίο ήδη γίνεται τα τελευταία χρόνια στον Κορεάτικο όμιλο.καταλαβαίνω τι λες , σκεψου ομως οτι αλλη δυναμη εχει η αγορα π.χ της Αγγλιας ΄η της Γερμανιας και αλλη της Ελλαδας με τις ελαχιστες πωλησεις, οποτε μια εταιρεια δεν θα λαβει τοσο πολυ υποψιν της την Ελληνικη αστικη χρηση
Ρε φίλε, μην το περιορίζουμε μόνο στην Ελλάδα. Σαν την Ελλλάδα υπάρχουν και άλλες πολλές παρόμοιες χώρες στα Βαλκάνια και στη Μεσόγειο αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Π.χ. όταν πήγα Αλβανία, Βουλγαρία, Ισραήλ, Σερβία και σε άλλες χώρες εδώ γύρω, είδα το ίδιο αστικό χάλι που έχουμε και στην Ελλάδα.
Ευρώπη και Μεσόγειος δεν είναι μόνο μία Γερμανία και μία Γαλλία.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γιατί όμως εκπλήσσεσαι με την Χιουντάι και όχι με την Φίατ,τη Ρενώ ή την ΠΣΑ, εταιρείες που παρόλο που έχουν πάνω από 100 χρόνια ύπαρξης στην αγορά, χωλαίνουν χαρακτηριστικά στα τζιποειδή και σουβλακοειδή, και σε κάποιες περιπτώσεις αυτό που προσέφεραν έστω και καθυστερημένα είναι ριμπατζιά? Το Λαικό τι προσφέρει σε οικονομικό τετρακίνητο, και πότε το έκανε αυτό?
Δεν είναι όλοι ίδιοι, κάποιοι ειδικεύονται κάπου περισσότερο από άλλους.Η FIAT έβγαλε στην αγορά ένα PANDA 4x4, έβγαλε και μαζί με την SUZUKI και ένα SEDICI, βγάζει και το Freemont. Έπιασε τρεις κατηγορίες με αυτοκίνητα που οπτικά τουλάχιστον έχουν δείγματα από SUV/Crossovers/Off-Road.
Για τα Γαλλικά δεν θα πω τίποτα. Δεν θα αρέσουν οι απόψεις μου.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Για τα Γαλλικά δεν θα πω τίποτα. Δεν θα αρέσουν οι απόψεις μου.Φανταζομαι θα συμφωνούν με τις πωλήσεις τους, το ενδιαφέρον τους κλπ ( ) αν και όπως και στην Fiat (εκτός απο το Panda) rebadged μοντέλα πρόσφεραν!
Εξαλλου οι Γαλλοι απέδειξαν καποτε ότι 'για να μην σπάσουν ένα καλαθι με αυγα' δεν χρειάζεται 4κίνηση αλλα μελετημενη αναρτηση! Θα μπορούσαν το 2CV και το Κατρέλ να χαρακτηριστούν και ως crossovers της εποχής τους!Οι Ιαπωνες είναι οι μόνοι που στην παγκόσμια αγορά προσφέρουν σχεδόν τα παντα! Οχι για όλες τις αγορες αλλά έχουν πληρη γκαμα μοντελων. Rebadged Jimny Nissan, Mini Pajero Mitsubishi (νομίζω και rebadged ως Mazda) και φυσικά η Suzuki.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τα τελευταία χρόνια έδωσε σημασία και στην Ευρώπη.Για ποια χρόνια μιλάς; Και για ποια σημασία;
Και για ποια Ευρώπη; Για την Γερμανική Ευρώπη μήπως;
Πάντως στην Ελλάδα οι πωλήσεις πάνε μία χαρά. Πριν 10 χρόνια ήταν πρώτη σε πωλήσεις, μετά από το πολύ ενδιαφέρον και την πολύ σημασία, έπεσε στην 3η, στην 4η, στην 5η, στην 6η, στην 7η... και σε λίγο θα βγει στον πάγκο...
HYUNDAI FORUM