Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η απόλυτη μετατροπή για BMW Mini Cooper 1.6lt (R50) ...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Η απόλυτη μετατροπή για BMW Mini Cooper 1.6lt (R50) ...
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    1
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      … Ή διαφορετικά … μια ιστορία ασυγκράτητου πάθους και κολασμένου έρωτα μεταξύ του εμβόλου υπ’αριθμ 3 και της βαλβίδας εισαγωγής το αντίστοιχου κυλίνδρου. Στο ρόλο της μέγαιρας πεθεράς οι “κακές” οδηγικές συνήθειες του “ενθουσιώδους” ιδιοκτήτη (2α, κόφτης, 3η, κόφτης, 4η, κόφτης … μία κάτω πάντα και παντού), ο aftermarket εκκεντροφόρος 260-260 μοιρών της Schrick (42401601-00) και το aftermarket πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρα (superchips). Οι απεγνωσμένες προσπάθειες του συγκεκριμένου πιστονιού να βρεθεί πιο κοντά στις αγαπημένη του βαλβίδα διάρκησαν κάτι περισσότερο από 52000 χιλιόμετρα …

      Φωτογραφίες από τα - δευτερογενή - αποτελέσματα του τρυφερού ειδυλλίου μπορείτε να βρείτε εδώ:

      http://www.zweiter.org/multimedia/piston01.jpg
      http://www.zweiter.org/multimedia/piston02.jpg

      Τουλάχιστον ο μηχανικός που ανέλαβε την περίπτωση μου, πρότεινε μια πρωτότυπη εναλλακτική χρήση του - πρώην - εμβόλου … “Πάρτο και κάντο τασάκι” 🙂

      Άσε που επιτέλους απαντήθηκε και το ερώτημα μου για το που θα μπορούσα να ξοδέψω εκείνα τα 5000 ευρώ που εδώ και κάμποσο καιρό είχα στον τραπεζικό μου λογαριασμό … Αντικατάσταση κινητήρα βρε κουτά, τι άλλο? 🙂

      Ευτύχης

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        … Ή διαφορετικά … μια ιστορία ασυγκράτητου πάθους και κολασμένου έρωτα μεταξύ του εμβόλου υπ’αριθμ 3 και της βαλβίδας εισαγωγής το αντίστοιχου κυλίνδρου. Στο ρόλο της μέγαιρας πεθεράς οι “κακές” οδηγικές συνήθειες του “ενθουσιώδους” ιδιοκτήτη (2α, κόφτης, 3η, κόφτης, 4η, κόφτης … μία κάτω πάντα και παντού), ο aftermarket εκκεντροφόρος 260-260 μοιρών της Schrick (42401601-00) και το aftermarket πρόγραμμα διαχείρισης κινητήρα (superchips). Οι απεγνωσμένες προσπάθειες του συγκεκριμένου πιστονιού να βρεθεί πιο κοντά στις αγαπημένη του βαλβίδα διάρκησαν κάτι περισσότερο από 52000 χιλιόμετρα …

        Φωτογραφίες από τα - δευτερογενή - αποτελέσματα του τρυφερού ειδυλλίου μπορείτε να βρείτε εδώ:

        http://www.zweiter.org/multimedia/piston01.jpg
        http://www.zweiter.org/multimedia/piston02.jpg

        Τουλάχιστον ο μηχανικός που ανέλαβε την περίπτωση μου, πρότεινε μια πρωτότυπη εναλλακτική χρήση του - πρώην - εμβόλου … “Πάρτο και κάντο τασάκι” 🙂

        Άσε που επιτέλους απαντήθηκε και το ερώτημα μου για το που θα μπορούσα να ξοδέψω εκείνα τα 5000 ευρώ που εδώ και κάμποσο καιρό είχα στον τραπεζικό μου λογαριασμό … Αντικατάσταση κινητήρα βρε κουτά, τι άλλο? 🙂

        Ευτύχης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr