-
Σήμερα μιλούσα με τον πατέρα στην Ελλάδα και μου είπε οτι πέρασε το hyundai από το Service των 80Κ χιλιομέτρων. Το σέρβις περιλάμβανε αλλαγή λαδιών, φρένων και έλενχο της ζώνης της μηχανής.
Όπως είναι γνωστό σε αρκετους απο εσάς όταν πάτε στην αντιπροσωπεία θα προσπαθήσουν να σας πουλήσουν σερβις το οποίο δεν χρειάζεται. Έτσι στην προκειμένη περίπτωση έλεγαν στον πατέρα μου οτι έπρεπε να αλλαχτεί η αντλία νερού και ο καταλυτικός μετατροπέας χωρίς λόγο για τρελλά $$. Πχ 500 Ευρώ για 1 καταλύτη 300 για την αντλία. Επίσης η μηχανή είχε λασκαρισμένη βάση(λασκαρισμένη βίδα) με αποτέλεσμα να κάνει ένα θόρυβα πάνο στην εξάτμηση. Του έλεγαν πως έπρεπε να να αλλαχτεί η κρεμαγιέρα η οποια στοίχιζε μόνο 1000ευρω και ήθελε 1 μέρα δουλεια....και όλα αυτά για ενα hyundai το οποίο είναι ένα αμάξι ευρείας κατανάλωσης. Που να ήτανε και ΒΜW δηλαδή.
Γενίκα δεν έκανα αυτο το ποστ για να πω την Ιστορία αλλα γενικά για να δείξω πως το Ελλήνικό δαιμόνιο έχει ισχωρίσει και στον τομέα του Service των αυτοκινήτων. Πάνε πια οι επόχες τις δεκαετίας του 80 όπου οι οι μηχανικοί έβρισκαν εξαρτήματα απο τρακαρισμένα η τα έφτιαχναν με τόρνο. Τόρα ποια γίναμε 'ευρωπαίοι' και πριν χαλάσει ακομα...το αλλάζουμε.
Κοίταξα στο Ιντερνετ απο περιέργεια για το πόσο μπορώ να αγοράσω τα εξαρτήματα απο τις 'πηγές' μου για συκρίσης βρήκα τα εξής
hyundai catalytic converter : 130$(Dollars)
hyundai Streeting rack : 270$(Dollars)
hyundai Water Pump : 130$(Dollars)Θα ήθελα να ακούσω δικές σας ιστορίες και επίσης και τρόπουν που αντιμετωπίζετε το σερβις του αυτοκινήτου σας.
Πόσοι από εσάς προμηθεύεστε εξαρτήματα απο εξωτερικό?
-
Σήμερα μιλούσα με τον πατέρα στην Ελλάδα και μου είπε οτι πέρασε το hyundai από το Service των 80Κ χιλιομέτρων. Το σέρβις περιλάμβανε αλλαγή λαδιών, φρένων και έλενχο της ζώνης της μηχανής.
Όπως είναι γνωστό σε αρκετους απο εσάς όταν πάτε στην αντιπροσωπεία θα προσπαθήσουν να σας πουλήσουν σερβις το οποίο δεν χρειάζεται. Έτσι στην προκειμένη περίπτωση έλεγαν στον πατέρα μου οτι έπρεπε να αλλαχτεί η αντλία νερού και ο καταλυτικός μετατροπέας χωρίς λόγο για τρελλά $$. Πχ 500 Ευρώ για 1 καταλύτη 300 για την αντλία. Επίσης η μηχανή είχε λασκαρισμένη βάση(λασκαρισμένη βίδα) με αποτέλεσμα να κάνει ένα θόρυβα πάνο στην εξάτμηση. Του έλεγαν πως έπρεπε να να αλλαχτεί η κρεμαγιέρα η οποια στοίχιζε μόνο 1000ευρω και ήθελε 1 μέρα δουλεια....και όλα αυτά για ενα hyundai το οποίο είναι ένα αμάξι ευρείας κατανάλωσης. Που να ήτανε και ΒΜW δηλαδή.
Γενίκα δεν έκανα αυτο το ποστ για να πω την Ιστορία αλλα γενικά για να δείξω πως το Ελλήνικό δαιμόνιο έχει ισχωρίσει και στον τομέα του Service των αυτοκινήτων. Πάνε πια οι επόχες τις δεκαετίας του 80 όπου οι οι μηχανικοί έβρισκαν εξαρτήματα απο τρακαρισμένα η τα έφτιαχναν με τόρνο. Τόρα ποια γίναμε 'ευρωπαίοι' και πριν χαλάσει ακομα...το αλλάζουμε.
Κοίταξα στο Ιντερνετ απο περιέργεια για το πόσο μπορώ να αγοράσω τα εξαρτήματα απο τις 'πηγές' μου για συκρίσης βρήκα τα εξής
hyundai catalytic converter : 130$(Dollars)
hyundai Streeting rack : 270$(Dollars)
hyundai Water Pump : 130$(Dollars)Θα ήθελα να ακούσω δικές σας ιστορίες και επίσης και τρόπουν που αντιμετωπίζετε το σερβις του αυτοκινήτου σας.
Πόσοι από εσάς προμηθεύεστε εξαρτήματα απο εξωτερικό?
Αντιπροσωπείες αυτοκινήτων και κόστος εξαρτημάτων εν Ελλάδι