-
Η Ford εγκαταλείπει τους ηλεκτρικούς κινητήρες,θεωρώντας πως δεν έχουν μέλλον.
Αντίθετα,επενδύει στα υβριδικά οχήματα.
Παρόμοια εγκατάλειψη των ηλεκτρικών κινητήρων είχαν κάνει το '99
οι GM και Honda.
http://www.newscientist.com/hottopics/c ... 20machines -
Η Ford εγκαταλείπει τους ηλεκτρικούς κινητήρες,θεωρώντας πως δεν έχουν μέλλον.
Αντίθετα,επενδύει στα υβριδικά οχήματα.
Παρόμοια εγκατάλειψη των ηλεκτρικών κινητήρων είχαν κάνει το '99
οι GM και Honda.
http://www.newscientist.com/hottopics/c ... 20machines -
Η Ford εγκαταλείπει τους ηλεκτρικούς κινητήρες,θεωρώντας πως δεν έχουν μέλλον.
Αντίθετα,επενδύει στα υβριδικά οχήματα.
Παρόμοια εγκατάλειψη των ηλεκτρικών κινητήρων είχαν κάνει το '99
οι GM και Honda.
http://www.newscientist.com/hottopics/c ... 20machines -
Η αλήθεια είναι ότι βρισκόμαστε σε μεταβατικό στάδιο που ίσως κανείς δεν ξέρει τι τεχνολογίες θα επικρατήσουν. Κάτι σαν την επικράτηση των καταλυτών αντί των κινητήρων φτωχού μείγματος. Οι επιλογές των εταιριών είναι πολύ σημαντικές για την επιβίωση τους στο νέο περιβάλλον που θα δημιουργηθεί τα επόμενα χρόνια. Σε αναμονή για εξελίξεις και βλέπουμε.
-
Παρόλο,λοιπόν,που παραπάνω αναφέρεται ότι η Ford
σταματάει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων,
στο ακόλουθο link διαβάζουμε για ένα όχημα,που
θα λειτουργεί σαν .. τελεφερίκ.
Θα είναι ταχύ,οικονομικό,φιλικό προς το περιβάλλον.
http://w3.iac.net/~ard/ -
Μήπως σταμάτησε τό πρόγραμμα γιατί υπήρχε πρόβλημα μέ τίς 'πατέντες';
Κάτι παρόμοιο έπαθε η Φόρντ μέ τό υβριδικό Μάβερικ,τού οποίου πολλά εξαρτήματα ήταν πατενταρισμένα από τήν Τογιότα,μέ αποτέλεσμα νά οδηγηθεί η Φόρντ σέ σχεδόν εξαναγκασμένη συνεργασία μέ τήν Τογιότα,πληρώνοντας σέ αυτήν τά δικαιώματα γιά τή συγκεκριμένη τεχνολογία,αντί νά συρθεί μετέπειτα στά δικαστήρια.
Η Ford σταματάει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων