-
Γεια χαρά.
Έχει κανείς οδηγήσει το Toledo με τον κινητήρα 2.3 V5 170 hp?
Ναι μεν έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά μετά τα μέτρα του Σεπτ. 2003, ενδεχομένως να μειωνόταν αρκετά η τιμή του και να έφτανε σε συγκρίσιμο επίπεδο με την τιμή του 1.8-20VT.Την εποχή που πήρα το Toledo μου 1.8-20VT (Σεπ. 2002), η διαφορά τιμής ήταν γύρω στα 7000 - 8000 . Αλλά αν η διαφορά έπεφτε στα 2000 και εισαγόταν ακόμα στην Ελλάδα, και έπρεπε να επιλέξω τώρα, μπορεί και να αγόραζα το 2.3 V5.
Πέρα από τα φορολογικά - ασφαλιστικά μειονεκτήματα που έχει, έχει κάποια άλλα μειονεκτήματα που διαφεύγουν από την αντίληψη μου? Αναρωτιέμαι γιατί η μαμά VW δεν τον βάζει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα του group. Έχω ακούσει ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Αν συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 20VT με το 2.3 V5, βλέπουμε ότι σαφώς υπερτερεί ο 20VT σε ονομαστική ισχύ, ροπή και κατανάλωση.Ποιά η γνώμη σας σχετικά με το θέμα?
-
Γεια χαρά.
Έχει κανείς οδηγήσει το Toledo με τον κινητήρα 2.3 V5 170 hp?
Ναι μεν έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά μετά τα μέτρα του Σεπτ. 2003, ενδεχομένως να μειωνόταν αρκετά η τιμή του και να έφτανε σε συγκρίσιμο επίπεδο με την τιμή του 1.8-20VT.Την εποχή που πήρα το Toledo μου 1.8-20VT (Σεπ. 2002), η διαφορά τιμής ήταν γύρω στα 7000 - 8000 . Αλλά αν η διαφορά έπεφτε στα 2000 και εισαγόταν ακόμα στην Ελλάδα, και έπρεπε να επιλέξω τώρα, μπορεί και να αγόραζα το 2.3 V5.
Πέρα από τα φορολογικά - ασφαλιστικά μειονεκτήματα που έχει, έχει κάποια άλλα μειονεκτήματα που διαφεύγουν από την αντίληψη μου? Αναρωτιέμαι γιατί η μαμά VW δεν τον βάζει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα του group. Έχω ακούσει ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Αν συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 20VT με το 2.3 V5, βλέπουμε ότι σαφώς υπερτερεί ο 20VT σε ονομαστική ισχύ, ροπή και κατανάλωση.Ποιά η γνώμη σας σχετικά με το θέμα?
-
Γεια χαρά.
Έχει κανείς οδηγήσει το Toledo με τον κινητήρα 2.3 V5 170 hp?
Ναι μεν έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά μετά τα μέτρα του Σεπτ. 2003, ενδεχομένως να μειωνόταν αρκετά η τιμή του και να έφτανε σε συγκρίσιμο επίπεδο με την τιμή του 1.8-20VT.Την εποχή που πήρα το Toledo μου 1.8-20VT (Σεπ. 2002), η διαφορά τιμής ήταν γύρω στα 7000 - 8000 . Αλλά αν η διαφορά έπεφτε στα 2000 και εισαγόταν ακόμα στην Ελλάδα, και έπρεπε να επιλέξω τώρα, μπορεί και να αγόραζα το 2.3 V5.
Πέρα από τα φορολογικά - ασφαλιστικά μειονεκτήματα που έχει, έχει κάποια άλλα μειονεκτήματα που διαφεύγουν από την αντίληψη μου? Αναρωτιέμαι γιατί η μαμά VW δεν τον βάζει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα του group. Έχω ακούσει ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας. Ισχύει κάτι τέτοιο?
Αν συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 20VT με το 2.3 V5, βλέπουμε ότι σαφώς υπερτερεί ο 20VT σε ονομαστική ισχύ, ροπή και κατανάλωση.Ποιά η γνώμη σας σχετικά με το θέμα?
-
Αφού τα λες μόνος σου τόσα μειονεκτήματα στα οποία θα μπορούσα να προσθέσω παραπάνω έξοδα συντήρησης και παραπάνω τυπική κατανάλωση δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα τον διάλεγες έναντι του turbo.
Επίσης δεν αποκλείεται να είναι και βαρύτερος.
Κινητήρας VAG 2.3 V5 170 hp