Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας VAG 2.3 V5 170 hp
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Κινητήρας VAG 2.3 V5 170 hp
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    3
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrpetr last edited by

      Γεια χαρά.

      Έχει κανείς οδηγήσει το Toledo με τον κινητήρα 2.3 V5 170 hp?
      Ναι μεν έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά μετά τα μέτρα του Σεπτ. 2003, ενδεχομένως να μειωνόταν αρκετά η τιμή του και να έφτανε σε συγκρίσιμο επίπεδο με την τιμή του 1.8-20VT.

      Την εποχή που πήρα το Toledo μου 1.8-20VT (Σεπ. 2002), η διαφορά τιμής ήταν γύρω στα 7000 - 8000 €. Αλλά αν η διαφορά έπεφτε στα 2000 € και εισαγόταν ακόμα στην Ελλάδα, και έπρεπε να επιλέξω τώρα, μπορεί και να αγόραζα το 2.3 V5.

      Πέρα από τα φορολογικά - ασφαλιστικά μειονεκτήματα που έχει, έχει κάποια άλλα μειονεκτήματα που διαφεύγουν από την αντίληψη μου? Αναρωτιέμαι γιατί η μαμά VW δεν τον βάζει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα του group. Έχω ακούσει ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας. Ισχύει κάτι τέτοιο?
      Αν συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 20VT με το 2.3 V5, βλέπουμε ότι σαφώς υπερτερεί ο 20VT σε ονομαστική ισχύ, ροπή και κατανάλωση.

      Ποιά η γνώμη σας σχετικά με το θέμα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andrpetr last edited by

        Γεια χαρά.

        Έχει κανείς οδηγήσει το Toledo με τον κινητήρα 2.3 V5 170 hp?
        Ναι μεν έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά μετά τα μέτρα του Σεπτ. 2003, ενδεχομένως να μειωνόταν αρκετά η τιμή του και να έφτανε σε συγκρίσιμο επίπεδο με την τιμή του 1.8-20VT.

        Την εποχή που πήρα το Toledo μου 1.8-20VT (Σεπ. 2002), η διαφορά τιμής ήταν γύρω στα 7000 - 8000 €. Αλλά αν η διαφορά έπεφτε στα 2000 € και εισαγόταν ακόμα στην Ελλάδα, και έπρεπε να επιλέξω τώρα, μπορεί και να αγόραζα το 2.3 V5.

        Πέρα από τα φορολογικά - ασφαλιστικά μειονεκτήματα που έχει, έχει κάποια άλλα μειονεκτήματα που διαφεύγουν από την αντίληψη μου? Αναρωτιέμαι γιατί η μαμά VW δεν τον βάζει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα του group. Έχω ακούσει ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας. Ισχύει κάτι τέτοιο?
        Αν συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 20VT με το 2.3 V5, βλέπουμε ότι σαφώς υπερτερεί ο 20VT σε ονομαστική ισχύ, ροπή και κατανάλωση.

        Ποιά η γνώμη σας σχετικά με το θέμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrpetr last edited by

          Γεια χαρά.

          Έχει κανείς οδηγήσει το Toledo με τον κινητήρα 2.3 V5 170 hp?
          Ναι μεν έχει σταματήσει να εισάγεται στην Ελλάδα, αλλά μετά τα μέτρα του Σεπτ. 2003, ενδεχομένως να μειωνόταν αρκετά η τιμή του και να έφτανε σε συγκρίσιμο επίπεδο με την τιμή του 1.8-20VT.

          Την εποχή που πήρα το Toledo μου 1.8-20VT (Σεπ. 2002), η διαφορά τιμής ήταν γύρω στα 7000 - 8000 €. Αλλά αν η διαφορά έπεφτε στα 2000 € και εισαγόταν ακόμα στην Ελλάδα, και έπρεπε να επιλέξω τώρα, μπορεί και να αγόραζα το 2.3 V5.

          Πέρα από τα φορολογικά - ασφαλιστικά μειονεκτήματα που έχει, έχει κάποια άλλα μειονεκτήματα που διαφεύγουν από την αντίληψη μου? Αναρωτιέμαι γιατί η μαμά VW δεν τον βάζει ακόμα σε άλλα αυτοκίνητα του group. Έχω ακούσει ότι είναι παλαιάς τεχνολογίας. Ισχύει κάτι τέτοιο?
          Αν συγκρίνουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 20VT με το 2.3 V5, βλέπουμε ότι σαφώς υπερτερεί ο 20VT σε ονομαστική ισχύ, ροπή και κατανάλωση.

          Ποιά η γνώμη σας σχετικά με το θέμα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Αφού τα λες μόνος σου τόσα μειονεκτήματα στα οποία θα μπορούσα να προσθέσω παραπάνω έξοδα συντήρησης και παραπάνω τυπική κατανάλωση δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα τον διάλεγες έναντι του turbo.
            Επίσης δεν αποκλείεται να είναι και βαρύτερος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr