-
thelw na rotiso tin apopsi sas gia to yaris
a3izi ta lefta tou ? tha ta bgali pera an to paro kai to tara3o stis diadromes ?
(opos tha katalavate skeftome na parw kapio ama3i kai ontas fititis den exo tin efxeria na pliroso pola )
efxaristo
-
thelw na rotiso tin apopsi sas gia to yaris
a3izi ta lefta tou ? tha ta bgali pera an to paro kai to tara3o stis diadromes ?
(opos tha katalavate skeftome na parw kapio ama3i kai ontas fititis den exo tin efxeria na pliroso pola )
efxaristo
-
thelw na rotiso tin apopsi sas gia to yaris
a3izi ta lefta tou ? tha ta bgali pera an to paro kai to tara3o stis diadromes ?
(opos tha katalavate skeftome na parw kapio ama3i kai ontas fititis den exo tin efxeria na pliroso pola )
efxaristo
-
ΕΓΩ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ ΔΙΝΩ ΓΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑ..! ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ YARIS 1000cc. ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΑΚΙ! ΜΕ 3 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΡΤΠΑΓΚΑΖ ΓΕΜΑΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΚΑΘΗΣΜΑ ΓΕΜΑΤΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ΕΙΔΙΚΗ ΠΗΓΑΜΕ ΜΕ 60-70χλμ (ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ YARIS ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!)
Α! ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΩΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΒΑΖΕΙΣ ΒΕΝΖΙΝΗ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΩΡΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ!!!!!! ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ...**ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΛΙ-->Σ... **
-
έχω ένα χιλιάρι από τα πρώτα που ήρθαν, εδώ και σχεδόν 5 χρόνια, και παρότι ήταν ακριβό όταν το πήρα για την κατηγορία και τα κυβικά του, έχει βγάλει τα λεφτά του μέχρι την τελευταία δραχμή (οδόμετρο 110.000 χμ). Ζημιές μηδέν (εκτός από το εμρός δεξί φωτάκι θέσεως που καίγεται συχνά), κατανάλωση μηδέν, φτηνά σέρβις, καλές αντιπροσωπείες. Γκάζια που δεν πιστέυεις για χιλιάρι, ωραίο τράβηγμα από τις 3500 μέχρι τον κόφτη, έχει κάνει σχεδόν τα μισά του χιλιόμετρα στην εθνική με τελική (175 κοντέρ, 180-185 σε κατηφορίτσα) και τα άλλα μισά στην πόλη ή σε επαρχιακό δίκτυο. Στρίβει μια χαρά, ειδικά τώρα με λίγο πιο ψαγμένα λάστιχα και αμορτισέρ από της μάνας του. Μειονέκτημα η λίγο πιο μακριά από όσο πρέπει δευτέρα (~95 χαω στον κόφτη).
επίσης στην οικογένεια έχουμε άλλα δύο (!), ένα 1300άρι 3 ετών και ένα 1300άρι καινούριο face-lift. Αυτό κι αν είναι μοτέρ! Ανεβάζει στροφές με μανία (και σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα βέβαια...), ταξίδι άνετα με 180 ανηφόρα-κατηφόρα. Πολύ πιο γρήγορο από αρκετά μεσαία μεγαλύτερου κυβισμού. Ωραίες οι αλλαγές στο εσωτερικό του face-lift (λίγο πιο τετραγωνισμένα χειριστήρια, RDS στο ράδιο, μεταλλικά φιλέτα σε κάποια σημεία κλπ...)
ότι απορίες να τις ακούσω.
Σπύρος
yaris