-
ε αφού σου είπα από τηλέφωνο θα γίνει η δουλεία σου...
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
ε αφού σου είπα από τηλέφωνο θα γίνει η δουλεία σου...Ναί Νίκο,έγινε η δουλειά.
Νά δώ τώρα πόσες μέρες θά γελάνε μέ τόν Ελληνα...Αγγλομαθή!!! -
Σήμερα τό παρέλαβα(επιτέλους!!!), καί μάλλον τήν άλλη εβδομάδα θά είναι έτοιμο γιά...δράση!!!
Οπότε πολύ σύντομα θά υπάρχει καί τό TEST-DRIVE!!! -
Αντε μπράβο επιτέλους!!! Have fun!!!
-
Νά'μαστε λοιπών!!!Τό διαφορικό μου ήρθε,τοποθετήθηκε καί ψιλοδοκιμάστηκε,σέ συνθήκες όμως πού απέχουν κατά πολύ από αυτές πού τό προορίζω!!!
Τό έκανα λοιπών μία βόλτα εξήντα χιλιομέτρων σέ στροφές(μέ κίνηση )γύρω από τήν Θεσσαλονίκη,σέ πολύ χαλαρούς ρυθμούς,καί τό πρώτο συμπέρασμα πού έβγαλα,είναι ότι θά πρέπει νά μάθω τό αυτοκίνητο,ξανά από τήν αρχή!!!
Δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι πρέπει νά βάλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τά φθαρμένα ελαστικά εμπρός,πρίν χάσω εντελώς τόν 'κώλο' τού αυτοκινήτου,πράγμα πού θά κάνω σήμερα τό απόγευμα.
Η πρόσφυση κατά τήν έξοδο από τήν στροφή,έχει αυξηθεί τουλάχιστον κατά τό διπλάσιο στόν εμπρός άξονα,μέ αποτέλεσμα νά χρειάζεται μία διόρθωση(γιατί δέν τό έχω συνηθήσει ακόμα) πρός τήν εξωτερική τής στροφής,από τήν ώρα πού θά πατήσω τό γκάζι στήν έξοδο.
Χαζοσπινιαρίσματα...τέλος!!! Καί στή στροφή,καί από στάση!!!
Νεότερα,στίς προσεχείς μέρες. -
και όμως εγώ έτσι θα το προτιμούσα...
οταν βάλεις τα φθαρμένα εμπρός, πες μας αν θα σου βγάζει... μούρες!
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
και όμως εγώ έτσι θα το προτιμούσα...οταν βάλεις τα φθαρμένα εμπρός, πες μας αν θα σου βγάζει... μούρες!
Νίκο,εσύ έχεις μπλοκέ,έτσι δέν είναι;
Γιά λέγε,τί θά πρέπει ίσως νά προσέξω περισσότερο όταν οδηγώ; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νίκο,εσύ έχεις μπλοκέ,έτσι δέν είναι;
Γιά λέγε,τί θά πρέπει ίσως νά προσέξω περισσότερο όταν οδηγώ;'... Παρ' ολ' αυτα, τα ουφο υπαρχουν! Αν ποτε τα δειτε .... - ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!'
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Νίκο,εσύ έχεις μπλοκέ,έτσι δέν είναι;
Γιά λέγε,τί θά πρέπει ίσως νά προσέξω περισσότερο όταν οδηγώ;'... Παρ' ολ' αυτα, τα ουφο υπαρχουν! Αν ποτε τα δειτε .... - ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!'
Χτύπησες καί εσύ Τριαντάφυλλε;
Γιά λέγε!
Καρούμπαλο,καρούμπαλο; -
HUNTER
Μην αφησεις το γκαζι μετα απο στροφη, ειδικα αν εχεις βρεγμενη ασφαλτο!
Το επαθα εγω, λογω αναγκης, κοιταξε την κιτρινη Αλφασουντ!
http://www.alfapower.nu/gallery/album502?page=4
Η 164 εχει φυγει ακριβως στο ιδιο σημειο, αλλα εγω ειμαι 180 μοιρες!
http://www.alfapower.nu/gallery/album502?page=5
Χαιρετησματα
Σπυρος -
Εμαθα και τι πρόβλημα έχει το Quaife σε αυτοκίνητο με ABS (Honda CTR): σε γρήγορη εκκίνηση με το ABS 'on' το αυτοκίνητο 'ψαρεύει' με τους τροχούς να σπινάρουν εναλλάξ αριστερά-δεξιά. Με το ABS 'off' σπινάρουν και οι δύο τροχοί ταυτόχρονα και το αυτοκίνητο φεύγει τουλάχιστον ευθεία
Μου φαίνεται εξαιρετικά 'κουφό', δεδομένου πως στην περίπτωση αυτή δεν πατάει κανείς φρένο ώστε να έχει σημασία η λειτουργία του ABS!!!
Εξηγήσεις κανείς ?
-
Οντως πολύ 'κουφό' ακούγεται αυτό.
Να υπήρχε κάποιο είδος traction control εντάξει , αλλά το CTR δεν έχει τίποτα .... ευτυχώς -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Νίκο,εσύ έχεις μπλοκέ,έτσι δέν είναι;
Γιά λέγε,τί θά πρέπει ίσως νά προσέξω περισσότερο όταν οδηγώ;επειδή μπλοκέ με μπλοκέ έχουν και διαφορές, γι'αυτό σε ρώτησα να μου πεις τι θα κάνει με αυτό το 'setup'.
Το δικό μου είναι πιο 'απαλό' από το quaife πιστεύω, έχει μικρότερο ποσοστό εμπλοκής και δύσκολα βάζει μούρη μέσα όπως το Quaife
-
Γιατί διαφορικό Quaife στο CTR? Βάλε ένα Spoon που είναι ειδικά φτιαγμένο για το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Γιατί διαφορικό Quaife στο CTR? Βάλε ένα Spoon που είναι ειδικά φτιαγμένο για το αυτοκίνητο.Γιατί είναι με δισκάκια (ή κάνω λάθος ?) και θέλει συντήρηση, ενώ κλασσικά τα διαφορικά με δισκάκια παρουσιάζουν torque steering. Επίσης διότι είναι ακριβότερο.
(Ετσι και αλλιώς μάλλον δεν θα βάλω τίποτα προς το παρόν και βλέπουμε)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί διαφορικό Quaife στο CTR? Βάλε ένα Spoon που είναι ειδικά φτιαγμένο για το αυτοκίνητο.
Γιατί είναι με δισκάκια (ή κάνω λάθος ?) και θέλει συντήρηση, ενώ κλασσικά τα διαφορικά με δισκάκια παρουσιάζουν torque steering. Επίσης διότι είναι ακριβότερο.
(Ετσι και αλλιώς μάλλον δεν θα βάλω τίποτα προς το παρόν και βλέπουμε)
Redliner ε?...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί διαφορικό Quaife στο CTR? Βάλε ένα Spoon που είναι ειδικά φτιαγμένο για το αυτοκίνητο.
Γιατί είναι με δισκάκια (ή κάνω λάθος ?) και θέλει συντήρηση, ενώ κλασσικά τα διαφορικά με δισκάκια παρουσιάζουν torque steering. Επίσης διότι είναι ακριβότερο.
(Ετσι και αλλιώς μάλλον δεν θα βάλω τίποτα προς το παρόν και βλέπουμε)
Ναί, με δισκάκια είναι. Αλλά και το μαμά διαφορικό του JDM με δισκάκια είναι.
http://www.spoon.jp/eng/products/lineup ... p?page=048
98,000 γιέν για το διαφορικό (750 ευρώ) και 32,000 γιέν (245 ευρώ) για το κίτ ανταλακτικών. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Γιατί είναι με δισκάκια (ή κάνω λάθος ?) και θέλει συντήρηση, ενώ κλασσικά τα διαφορικά με δισκάκια παρουσιάζουν torque steering. Επίσης διότι είναι ακριβότερο.(Ετσι και αλλιώς μάλλον δεν θα βάλω τίποτα προς το παρόν και βλέπουμε)
Νάσσο η βασική υποψία για το 'περιορισμένη ευθύνης' τιμόνι του CTR ήταν ότι οι μηχανικοί της Honda προσπάθησαν ακριβώς να μετριάσουν το torque steering. Ότι είναι δηλαδή αποτέλεσμα γεωμετρίας και όχι υποβοήθησης.
-
Τί ακριβώς είναι το 'torque steering'?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τί ακριβώς είναι το 'torque steering'?http://www.mscsoftware.com/support/library/conf/adams/euro/2002/papers/005_EUC_008_FORD.pdf
(eizo σε έφαγα! )
Αναφέρεται συγκεκριμένα σε McPherson αυτό, οπότε είναι και πιο δόκιμο πιστεύω
Περί Μπλοκέ QUAIFE,πληροφορίες