-
Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο. -
Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο. -
Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο. -
Ο χρήστης billf έγραψε:
Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο.Οι διαφορές που θυμάμαι είναι οι εξής:
το 16V έχει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά,
η εμπρός αντιστρεπτική έχει διαφορετικό τρόπο στήριξης στο γόνατο,
το 16V έχει πιο σκληρή αντιστρεπτική πίσω (25 αντί για 24 mm σε διάμετρο),
το 16V έχει πιο φαρδύ μετατρόχιο πίσω (1356 αντί για 1335 mm, δεν είμαι σίγουρος για τα ακριβή νούμερα),
υπάρχει διαφορά και στο εμπρός μετατρόχιο αλλά δε θυμάμαι τα νούμερα. Τέλος υπάρχουν και μικροδιαφορές στις γωνίες (κάμπερ, κάστερ).
Θα κοιτάξω τις homologation και θα επανέλθω. -
Ποιό από τά δύο ευχαριστιέσαι περισσότερο;
-
Το πιο σημαντικό: το 1.3 είναι ελαφρύτερο και με καλύτερη κατανομή βάρους!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Το πιο σημαντικό: το 1.3 είναι ελαφρύτερο και με καλύτερη κατανομή βάρους!Πολύ σωστά. Αυτό κυρίως εστιάζεται στο εμπρός μέρος με τον κινητήρα των 1600cc να είναι πολύ βαρύτερος από αυτόν του 1300. Ζήτω τα αλουμινένια μπλοκ.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ποιό από τά δύο ευχαριστιέσαι περισσότερο;Το 1600 είναι πιο φιλικό, πιο γρήγορο, πιο ήσυχο και πιο μαλακό...
Το 1300 όμως είναι το πιο **'αγνό' ** -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ποιό από τά δύο ευχαριστιέσαι περισσότερο;
Το 1600 είναι πιο φιλικό, πιο γρήγορο, πιο ήσυχο και πιο μαλακό...
Το 1300 όμως είναι το πιο **'αγνό' **Να πω την αληθεία με συγκινεί περισσότερο το 1.3
Πάντως βρίσκω οτι το 16V είναι πιο μαλακό και γέρνει και λίγο παραπάνω.
Πως εξηγείται αυτό αφού έχει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και πιο χοντρή αντιστρεπτική πίσω; -
Λοιπόν, βρήκα και τη διαφορά στο εμπρόσθιο μετατρόχιο. Στο 16V είναι 1407mm ενώ στο 1.3 είναι 1395mm.
Όσον αφορά το τελευταίο που έγραψες για τις μεγαλύτερες κλίσεις μάλλον οφείλεται στο αυξημένο βάρος του 1.6. -
Ο χρήστης billf έγραψε:
Να πω την αληθεία με συγκινεί περισσότερο το 1.3
Πάντως βρίσκω οτι το 16V είναι πιο μαλακό και γέρνει και λίγο παραπάνω.
Πως εξηγείται αυτό αφού έχει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και πιο χοντρή αντιστρεπτική πίσω;To 1.3 είναι πιο ελαφρύ, οπότε συμπιέζει τα ελατήρια δυσκολότερα...
ΔΙΑΦΟΡΕΣ 106 Rallye 1.3 kai Rallye 1.6 16V