-
Με την σειρά μου και εγω θα ήθελα να θείξω ενα θέμα περί μετατρωπών στην κλάση Ν στις αναβάσεις.Περνω μέρος με ενα peugeot 106 rallye 1.3 στις αναβάσεις.Θέλω να θείξω την διαφορά που εχει το ιδιο αυτοκίνητο σαν Ν1 παντα σε αναβάσεις & ραλυ.στις αναβάσεις επιτρεπονται (σχεσεις,μπλοκε,κορονοποινιο,χταποδι,σκουπα,ισως και αλλες μετατροπες που μου διαφέυγουνε.Το ιδιο αυτοκινητο με τα παραπάνω πραγματα στα ή εστω με ένα απο τα παραπάνω τρέχει σαν Α5 στα ραλυ.Γιατί αυτο?Ενας που θέλει να τρέξει και στους 2 θεσμούς είναι υποχρεωμένος να βάζει και να βγάζει πραγματα?γιατι να πεί να τρέξει σαν Α5 δεν μπορει να συναγωνιστει καλά Α5 αυτοκίνητα στα ραλυ.αναγκαστικα επιλέγει να τρέξει σε ενα θεσμό.Επισυς το κόστος αυτών των 5 πραγματων έχουν ενα σεβαστό ποσό που 3-4 αυτοκίνητα ακόμα και στις αναβάσεις τα έχουνε όλα.Για αυτό και στις αναβάσεις στην κλάση Ν1 που παρακολουθώ υπάρχουνε διαφορές αρκετών δευτερολέπτων μεταξύ των οδηγών.Οι πρώτοι μάλιστα κάνουνε χρόνους ισους με τους συμετέχοντες στην κλαση Α5 των αναβάσεων.Οσοι λοιπόν εχουνε μαιντανο κάνουνε ενα οπλο και πυροβολάνε ενώ οι υπολοιποι που δεν έχουνε την δυνατότητα αυτή συμπλιρώνουνε τις κλάσεις και κάνουνε τους ουραγούς των πρώτων.Γιατι να μην είναι η (Ν) οπως στα ραλυ?γιατί οι αναβάσεις που θεωρούνταν ως η πιο οικονομική εμπλοκή να εχει ξεφύγει στο οικονομικό αυτο θέμα?και κάτι ακόμα...γιατί τοσοι πολλοί αγώνες?οι κύριοι που συνθέτουν το πρόγραμμα τις χρονιάς δεν έχουν συνηδειτοποιήσει το κόστος συμμετοχής για κάθε αγώνα?οι περισσότεροι τρέχουμε σε κλάσεις και οχι σε καπ για να μας παρέχετε καποια οικονόμικη βοήθεια.έτσι οπως παει η κατάσταση ίσως οι αναβάσεις και τα ραλακια να έχουνε την κατάληξη τις πίστας που για να έχει συμμετοχές πρέπει να υπαρχει ενα καπ αλλιώς δεν γίνετε αγώνας.
Δέκτα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας στα παραπάνω αναγραφόμενα.(Υ Γ ) Ευχαριστώ τον sx για την διμοσίευση του γράμματος μου στο περιοδικό 4 τροχοι τις επιστολής μου προς την ΕΘΕΑ.
-
Με την σειρά μου και εγω θα ήθελα να θείξω ενα θέμα περί μετατρωπών στην κλάση Ν στις αναβάσεις.Περνω μέρος με ενα peugeot 106 rallye 1.3 στις αναβάσεις.Θέλω να θείξω την διαφορά που εχει το ιδιο αυτοκίνητο σαν Ν1 παντα σε αναβάσεις & ραλυ.στις αναβάσεις επιτρεπονται (σχεσεις,μπλοκε,κορονοποινιο,χταποδι,σκουπα,ισως και αλλες μετατροπες που μου διαφέυγουνε.Το ιδιο αυτοκινητο με τα παραπάνω πραγματα στα ή εστω με ένα απο τα παραπάνω τρέχει σαν Α5 στα ραλυ.Γιατί αυτο?Ενας που θέλει να τρέξει και στους 2 θεσμούς είναι υποχρεωμένος να βάζει και να βγάζει πραγματα?γιατι να πεί να τρέξει σαν Α5 δεν μπορει να συναγωνιστει καλά Α5 αυτοκίνητα στα ραλυ.αναγκαστικα επιλέγει να τρέξει σε ενα θεσμό.Επισυς το κόστος αυτών των 5 πραγματων έχουν ενα σεβαστό ποσό που 3-4 αυτοκίνητα ακόμα και στις αναβάσεις τα έχουνε όλα.Για αυτό και στις αναβάσεις στην κλάση Ν1 που παρακολουθώ υπάρχουνε διαφορές αρκετών δευτερολέπτων μεταξύ των οδηγών.Οι πρώτοι μάλιστα κάνουνε χρόνους ισους με τους συμετέχοντες στην κλαση Α5 των αναβάσεων.Οσοι λοιπόν εχουνε μαιντανο κάνουνε ενα οπλο και πυροβολάνε ενώ οι υπολοιποι που δεν έχουνε την δυνατότητα αυτή συμπλιρώνουνε τις κλάσεις και κάνουνε τους ουραγούς των πρώτων.Γιατι να μην είναι η (Ν) οπως στα ραλυ?γιατί οι αναβάσεις που θεωρούνταν ως η πιο οικονομική εμπλοκή να εχει ξεφύγει στο οικονομικό αυτο θέμα?και κάτι ακόμα...γιατί τοσοι πολλοί αγώνες?οι κύριοι που συνθέτουν το πρόγραμμα τις χρονιάς δεν έχουν συνηδειτοποιήσει το κόστος συμμετοχής για κάθε αγώνα?οι περισσότεροι τρέχουμε σε κλάσεις και οχι σε καπ για να μας παρέχετε καποια οικονόμικη βοήθεια.έτσι οπως παει η κατάσταση ίσως οι αναβάσεις και τα ραλακια να έχουνε την κατάληξη τις πίστας που για να έχει συμμετοχές πρέπει να υπαρχει ενα καπ αλλιώς δεν γίνετε αγώνας.
Δέκτα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας στα παραπάνω αναγραφόμενα.(Υ Γ ) Ευχαριστώ τον sx για την διμοσίευση του γράμματος μου στο περιοδικό 4 τροχοι τις επιστολής μου προς την ΕΘΕΑ.
-
Με την σειρά μου και εγω θα ήθελα να θείξω ενα θέμα περί μετατρωπών στην κλάση Ν στις αναβάσεις.Περνω μέρος με ενα peugeot 106 rallye 1.3 στις αναβάσεις.Θέλω να θείξω την διαφορά που εχει το ιδιο αυτοκίνητο σαν Ν1 παντα σε αναβάσεις & ραλυ.στις αναβάσεις επιτρεπονται (σχεσεις,μπλοκε,κορονοποινιο,χταποδι,σκουπα,ισως και αλλες μετατροπες που μου διαφέυγουνε.Το ιδιο αυτοκινητο με τα παραπάνω πραγματα στα ή εστω με ένα απο τα παραπάνω τρέχει σαν Α5 στα ραλυ.Γιατί αυτο?Ενας που θέλει να τρέξει και στους 2 θεσμούς είναι υποχρεωμένος να βάζει και να βγάζει πραγματα?γιατι να πεί να τρέξει σαν Α5 δεν μπορει να συναγωνιστει καλά Α5 αυτοκίνητα στα ραλυ.αναγκαστικα επιλέγει να τρέξει σε ενα θεσμό.Επισυς το κόστος αυτών των 5 πραγματων έχουν ενα σεβαστό ποσό που 3-4 αυτοκίνητα ακόμα και στις αναβάσεις τα έχουνε όλα.Για αυτό και στις αναβάσεις στην κλάση Ν1 που παρακολουθώ υπάρχουνε διαφορές αρκετών δευτερολέπτων μεταξύ των οδηγών.Οι πρώτοι μάλιστα κάνουνε χρόνους ισους με τους συμετέχοντες στην κλαση Α5 των αναβάσεων.Οσοι λοιπόν εχουνε μαιντανο κάνουνε ενα οπλο και πυροβολάνε ενώ οι υπολοιποι που δεν έχουνε την δυνατότητα αυτή συμπλιρώνουνε τις κλάσεις και κάνουνε τους ουραγούς των πρώτων.Γιατι να μην είναι η (Ν) οπως στα ραλυ?γιατί οι αναβάσεις που θεωρούνταν ως η πιο οικονομική εμπλοκή να εχει ξεφύγει στο οικονομικό αυτο θέμα?και κάτι ακόμα...γιατί τοσοι πολλοί αγώνες?οι κύριοι που συνθέτουν το πρόγραμμα τις χρονιάς δεν έχουν συνηδειτοποιήσει το κόστος συμμετοχής για κάθε αγώνα?οι περισσότεροι τρέχουμε σε κλάσεις και οχι σε καπ για να μας παρέχετε καποια οικονόμικη βοήθεια.έτσι οπως παει η κατάσταση ίσως οι αναβάσεις και τα ραλακια να έχουνε την κατάληξη τις πίστας που για να έχει συμμετοχές πρέπει να υπαρχει ενα καπ αλλιώς δεν γίνετε αγώνας.
Δέκτα τα σχόλια και οι παρατηρήσεις σας στα παραπάνω αναγραφόμενα.(Υ Γ ) Ευχαριστώ τον sx για την διμοσίευση του γράμματος μου στο περιοδικό 4 τροχοι τις επιστολής μου προς την ΕΘΕΑ.
-
Καλημέρα
Αγαπητέ μου σου διαφεύγει κάτι πολύ σημαντικό. Έχουμε τόσα πολλά αυτοκίνητα και συμμετοχές σε κάθε μορφής αγώνες, ώστε οι διοικούντες, με την συμπαράσταση και κάποιων οδηγών και μετόχων ανωνύμων εταιρειών αν δεν κάνω λάθος, αποφάσισαν ότι θα πρέπει να αποσυμφορήσουμε τους αγώνες και να κατατάξουμε τα αυτοκίνητα σε αυτά που κάνουν γιά αναβάσεις, σε αυτά που κάνουν γιά ταχύτητα και σε αυτά που κάνουν γιά ραλλύ. Έτσι λογικό να απορείς, αφού ποτέ δεν φρόντισαν να σε ενημερώσουν γιά αυτό το επίτευγμα. Πράγματι ένα αυτοκίνητο που πάει ως Ν1 στην ανάβαση, στο ραλλύ πηγαίνει ως Α5. Επί τη ευκαιρία έχουμε και μία κατηγορία Ν + 1/2, όπως και WRC παρά πέντε.
Και μετά άντε να βρείς άκρη ποιός είσαι και με ποιόν κοντράρεις. Λογικό είναι κάποια στιγμή να πας σπίτι σου. Ετυχώς που τα φορμουλάκια δεν δέχονται δεύτερο κάθισμα, γιατί διαφορετικά τα ονειρεύτικα να κατεβαίνουν τη Φτέρη σε κάποιο Αχαιός.Περαστικά μας.
Καλημέρα. -
Έχουμε τόσα πολλά αυτοκίνητα και συμμετοχές σε κάθε μορφής αγώνες, ώστε οι διοικούντες, με την συμπαράσταση και κάποιων οδηγών και μετόχων ανωνύμων εταιρειών αν δεν κάνω λάθος, αποφάσισαν ότι θα πρέπει να αποσυμφορήσουμε τους αγώνες και να κατατάξουμε τα αυτοκίνητα σε αυτά που κάνουν γιά αναβάσεις, σε αυτά που κάνουν γιά ταχύτητα και σε αυτά που κάνουν γιά ραλλύ. Έτσι λογικό να απορείς, αφού ποτέ δεν φρόντισαν να σε ενημερώσουν γιά αυτό το επίτευγμα. Πράγματι ένα αυτοκίνητο που πάει ως Ν1 στην ανάβαση, στο ραλλύ πηγαίνει ως Α5
Σεβαστή η αναφορά σου φίλε lev.Με λίγα λόγια μας αναγκάζουνε είτε να έχουμε ενα δευτερο αγωνιστικό αν θέλουμε να κανουμε αγώνες και απο έναν αλλο θεσμό είτε να παμε βόλτα στην Α5 των ραλλυ.
φιλικά
οικονόμου χρυσ/ντης -
Καλησπέρα
Φίλε Οικονόμου κατάλαβες νομίζω το ύφος μου και ότι ούτε λίγο ούτε πολύ είναι γιά να γελάει κανείς με τα όσα μερικές φορές αποφασίζουν οι διοικούντες. Ή μάλλον γιά να είμαι πιό συγκεκριμένος, να γελάμε εμείς οι απέξω, γιατί οι από μέσα γνωρίζουν πολύ καλά γιατί αποφασίζουν κάθε φορά, ή και αν δεν το γνωρίζουν όλοι, άφού δεν μπορώ να τους βάλλω όλους στο ίδιο τσουβάλι, κάποιοι τουλάχιστον γνωρίζουν και γνωρίζουν πολύ καλά. Αφού μηδένισαν την πίστα το έριξαν στα σόου και εισπράττουν, είτε με τον μανδύα της λέσχης, είτε σαν μέρισμα ανωνύμων εταιρειών. Και στις δύο περιπτώσεις είναι το ίδιο, ή μάλλον στην δεύτερη είναι καλύτερα αφού πληρώνουν και κάποιους φόρους γιά τη διανομή μερίσματος. Οπότε τι τους ενδιαφέρει αν η πίστα πεθάνει. Διότι γιά σκέψου, αν έχω ένα αυτοκινητάκι που τρέχει σε ραλλύ και κάποια στιγμή μου τη δώσει να παίξω και λίγο σε μία ανάβαση ή μία ταχύτητα, πως βρε διάολε θα πάω αφού κινδυνεύω να βρεθώ από Ν1 στην Α8 λόγω των μετατροπών που έχω κάνει;
Άστα να πάνε φίλε μου. Δεν ξέρω πως μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά προσωπικά έκανα την επιλογή μου.
Θα πάρω ένα EVO 8 γιά ραλλύ χώμα, ένα Α7 γιά άσφαλτο, ένα ESCORT WRC γιά αναβάσεις, ένα BTCC γιά πίστα, ένα 500αράκι γιά δεξιοτεχνία, ίσως και κανα λύκο γιά ράλλυ σπρίντ και ένα φορμουλάκι γιά να πηγαίνω στον Κουρτέση. Α ξέχασα στον ελεύθερο χρόνο μου θα πάρω και ένα καθαρόαιμο εντουράκι γιά προπόνηση, ίσως και ένα κάρτ.Ελπίζω να ξυπνήσουμε όλοι κάποια στιγμή.
Καλό ύπνο, φίλε μου, ευχήσου το ίδιο και εσύ σε μένα και στους άλλους φίλους μας και θα τα πούμε αύριο, αρκεί να μην είναι αργά.
LEV. -
Είπες πολλές αλήθειες Lev.Σίγουρα γελάνε με την πάρτυ μας γιατί οτι και να αποφασίσουνε εμείς το δεχόμαστε και σε πολλές περιπτώσεις αδιαμαρτύρητα.Το χόμπυ μας το εχουνε κάνει επάγγελμα αυτό ολοι το ξέρουμε και το δεχόμαστε και τους λέμε και ευχαριστώ!Εχεις δίκιο λοιπον....καλο υπνο lev σε σενα σε μένα και σε όλους εμάς τους αμετανόητους αυτοκινητιστες των αγώνων!!!
-
Εγω δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος για όλες αυτές τις τροποποιήσεις σε τελικές σχέσεις, βάρη κλπ με σκοπό να έρθουν κοντά τα 8βάλβιδα με τα 16βάλβιδα Ν τη στιγμή που δεν υπάρχει κατηγορία που να μπλέκουν 8v με 16v μαζί. Οπως και με τα VO. Υπάρχουν κατηγορίες με αυτοκίνητα που έχουν σχεδόν όλα (τα ανταγωνιστικά τουλάχιστον) VO N και άλλες που τα αυτοκίνητα είναι παλιά χωρίς VO. Αν κρατούσαμε τους standard κανονισμούς του Ν θα ήταν όλα μέλι-γάλα και ας αργούσε το Ν1 να ανέβει 10 sec τη Ριτσώνα, το θέαμα δεν θα ήταν πολύ διαφορετικό.
Γιατί οι φθηνές αναβάσεις να θέλουν πολλά χρήμματα για να έχεις αξιόμαχο αυτοκίνητο? Ας τα ρίξουν όλοι σε λάστιχα, αναρτήσεις, συμμετοχές σε ράλι και δοκιμές, όχι σε σασμάν και μπλοκέ.
Και άντε και το βάζεις το μπλοκέ σε αυτοκίνητο που δεν έχει VO. Μετά για να πας ράλι το δηλώνεις Α ή ανεβοκατεβάζεις σασμάν ή το παίζεις μαϊμού? Πας λοιπόν και κάνεις ένα Παλάδιο το χρόνο ως Α και τα λεφτά που θα έδινες για άλλα 2 ράλι που θα μπορούσες να κάνεις τα τρως παστέλια ή ψάχνεις το 1/3 του χαμένου ίππου που μπορείς να βγάλεις με ένα αναβασιάρικο αυτοκίνητο. Ετσι όμως δεν κερδίζεις ούτε εσύ, ούτε ο θεατής ούτε το σπορ!
Οπως ίσως θυμάστε η θέση μου είναι πως αν θέλεις τρέχεις με ό,τι έχεις. Το θέμα είναι πότε όλοι αυτοί που τρέχουν με ό,τι έχουν θα βαρεθούν να είναι ουραγοί... -
Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
Εγω δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος για όλες αυτές τις τροποποιήσεις σε τελικές σχέσεις, βάρη κλπ με σκοπό να έρθουν κοντά τα 8βάλβιδα με τα 16βάλβιδα Ν τη στιγμή που δεν υπάρχει κατηγορία που να μπλέκουν 8v με 16v μαζί. Οπως και με τα VO. Υπάρχουν κατηγορίες με αυτοκίνητα που έχουν σχεδόν όλα (τα ανταγωνιστικά τουλάχιστον) VO N και άλλες που τα αυτοκίνητα είναι παλιά χωρίς VO. Αν κρατούσαμε τους standard κανονισμούς του Ν θα ήταν όλα μέλι-γάλα και ας αργούσε το Ν1 να ανέβει 10 sec τη Ριτσώνα, το θέαμα δεν θα ήταν πολύ διαφορετικό.
Γιατί οι φθηνές αναβάσεις να θέλουν πολλά χρήμματα για να έχεις αξιόμαχο αυτοκίνητο? Ας τα ρίξουν όλοι σε λάστιχα, αναρτήσεις, συμμετοχές σε ράλι και δοκιμές, όχι σε σασμάν και μπλοκέ.
Και άντε και το βάζεις το μπλοκέ σε αυτοκίνητο που δεν έχει VO. Μετά για να πας ράλι το δηλώνεις Α ή ανεβοκατεβάζεις σασμάν ή το παίζεις μαϊμού? Πας λοιπόν και κάνεις ένα Παλάδιο το χρόνο ως Α και τα λεφτά που θα έδινες για άλλα 2 ράλι που θα μπορούσες να κάνεις τα τρως παστέλια ή ψάχνεις το 1/3 του χαμένου ίππου που μπορείς να βγάλεις με ένα αναβασιάρικο αυτοκίνητο. Ετσι όμως δεν κερδίζεις ούτε εσύ, ούτε ο θεατής ούτε το σπορ!
Οπως ίσως θυμάστε η θέση μου είναι πως αν θέλεις τρέχεις με ό,τι έχεις. Το θέμα είναι πότε όλοι αυτοί που τρέχουν με ό,τι έχουν θα βαρεθούν να είναι ουραγοί...Νικολάρα μου δεν νοιαζετε κανείς.Ξέρουνε πως οτι και να μας πλασαρουνε εμείς θα το κάνουμε ασχετα αν το θέλουμε η οχι.τις ίδιες απορίες έχω και εγώ.Χερομε που ερχεσε σε αναβάσεις γιατι γουστάρω την παρέα του ζακχαίου και λυπάμε που δεν έχεις αυτά τα 2-3 πράγματα που έχω εγώ και μερικοί αλλοι παραπάνω για να με συναγωνιστείς στα ισα οχι μονο εμενα αλλα ολους μας.οπως είπε και ο Lev παραπάνω υπάρχουνε πολλα αγωνιστικα.δυστιχώς ομως δεν τα βλέπουμε και ενας μεγάλος λογος είναι το ότι δεν γουστάρουνε εφόσον επιλέκσανε Ν αυτοκίνητο να το κάνουνε γρουπ Α επειδή αυτό επιλέξανε καπιοι αρχοντες των αγώνων και οπως σωστα έθεσες δεν γουσταρουνε και δίκιο έχουνε να παριστάνουνε τους ουραγούς τις κάθε κλάσης.Στην τελίκη το σπόρ χάνει γιατί μας αναγκάζουνε να επιλέγουμε εμείς κανα δυο κοντινούς αγώνες να κάνουμε και να βλέπουμε σαν ονειρο να ακολουθήσουμε καποια στιγμή ενα ολοκληρομένο πρωτάθλημα.see you ritsona παρέα και με τον αλλο το σκύλο να κάνουμε λίγη φάση με τον αγριεμένο και διψασμένο για κούπα φίλο μας
-
Νικολάρα μου δεν νοιαζετε κανείς.Ξέρουνε πως οτι και να μας πλασαρουνε εμείς θα το κάνουμε ασχετα αν το θέλουμε η οχι.τις ίδιες απορίες έχω και εγώ.Χερομε που ερχεσε σε αναβάσεις γιατι γουστάρω την παρέα του ζακχαίου και λυπάμε που δεν έχεις αυτά τα 2-3 πράγματα που έχω εγώ και μερικοί αλλοι παραπάνω για να με συναγωνιστείς στα ισα οχι μονο εμενα αλλα ολους μας.οπως είπε και ο Lev παραπάνω υπάρχουνε πολλα αγωνιστικα.δυστιχώς ομως δεν τα βλέπουμε και ενας μεγάλος λογος είναι το ότι δεν γουστάρουνε εφόσον επιλέκσανε Ν αυτοκίνητο να το κάνουνε γρουπ Α επειδή αυτό επιλέξανε καπιοι αρχοντες των αγώνων και οπως σωστα έθεσες δεν γουσταρουνε και δίκιο έχουνε να παριστάνουνε τους ουραγούς τις κάθε κλάσης.Στην τελίκη το σπόρ χάνει γιατί μας αναγκάζουνε να επιλέγουμε εμείς κανα δυο κοντινούς αγώνες να κάνουμε και να βλέπουμε σαν ονειρο να ακολουθήσουμε καποια στιγμή ενα ολοκληρομένο πρωτάθλημα.see you ritsona παρέα και με τον αλλο το σκύλο να κάνουμε λίγη φάση με τον αγριεμένο και διψασμένο για κούπα φίλο μας
-
Ο χρήστης Nikos Zakcheos έγραψε:
Γιατί οι φθηνές αναβάσεις να θέλουν πολλά χρήμματα για να έχεις αξιόμαχο αυτοκίνητο? Ας τα ρίξουν όλοι σε λάστιχα, αναρτήσεις, συμμετοχές σε ράλι και δοκιμές, όχι σε σασμάν και μπλοκέ.
Ν'αγιάσει το στόμα σου!
κλάση N στην αναβαση = Α στα ραλύ