-
Καλησπέρα σας αγαπητοί φίλοι μου!ειμαι νέος σε ηλικία και το πάθος μου για τα αυτοκίνητα και τους αγώνες με κυριεύει απο μικρό παιδί. Τον τελευταίο καιρό μου έχει μπει μία ιδέα: γιατί να μην φτιάξω και εγώ το δικό μου αγωνιστικό?? Ήδη κάτοχος ενός peugeot 106 rallye 16V σκέφτομαι να μετατρέψω το 'βολτίσιο' μου αυτοκίνητο σε αγωνιστικό. Μην φανταστείτε τρελά πράγματα, απλά για αρχή την τοποθέτηση του εξοπλισμού ασφαλείας και μόνο. Ίσως λίγο αδικημένος, διότι είμαι απο τη Β. Ελλάδα αλλά αφορμή για την ιδέα μου στάθηκε η προκύρηξη πρωταθλήματος αναβάσεων Β. Ελλάδος,γεγονός το οποίο με χαροποίησε ιδιαίτερα.Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται και για τις καθημερινές μετακινήσεις μου και να τονίσω πως το Budget βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα διότι είμαι φοιτητής!αξίζει λοιπόν τον κόπο να αρχίσω το 'σχέδιο' μου?είναι αρμονική η συμβίωση με ένα αγωνιστικό και βολτίσιο αυτοκίνητο ταυτόχρονα?περιμένω με αγωνία απαντήσεις σας και αν είναι δυνατόν να μου κάνετε έναν πρόχειρο προυπολογισμό για την προετοιμασία του αυτοκινήτου, σε πλαίσια group N με σκοπό τισ αναβάσεις και περιορισμένο στα απολύτως απαραίτητα για ξεκίνημα!!! ευχαριστώ προκαταβολικά
-