Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κουνιστό πεντάλ γκαζιού.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κουνιστό πεντάλ γκαζιού.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    61
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Θα ήθελα την επιβεβαίωση ύπαρξης ενός συστήματος που μου είπαν ότι ετοιμάζει η Renault και αφορά προειδοποίηση σε περίπτωση που πλησιάσεις επικίνδυνα τον προπορευόμενο σου.
      Από ότι μου είπαν λειτουργεί με Radar και όταν η απόσταση από το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός σου μειωθεί πέρα από κάποιο όριο ανάλογα με την ταχύτητα σου, δίνεται εντολή και ταλαντεύεται το πεντάλ του γκαζιού για να σε προειδοποιήσει να κόψεις ταχύτητα.
      Μου φάνηκε το λιγότερο αστείο αντί για ένα λαμπάκι ή ένα ηχητικό σήμα να επιλεγεί μια τέτοια λύση και θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν αληθεύει.
      Επί της ευκαιρίας θα θέλατε ένα τέτοιο σύστημα με τέτοια λειτουργία στο αμάξι σας;
      Ελπίζω να μην συμπεριλάβουν και τα καθίσματα στους τρόπους προειδοποίησης κάνοντας να τραντάζουν ή να ανεβοκατεβαίνουν παλούκια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Θα ήθελα την επιβεβαίωση ύπαρξης ενός συστήματος που μου είπαν ότι ετοιμάζει η Renault και αφορά προειδοποίηση σε περίπτωση που πλησιάσεις επικίνδυνα τον προπορευόμενο σου.
        Από ότι μου είπαν λειτουργεί με Radar και όταν η απόσταση από το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός σου μειωθεί πέρα από κάποιο όριο ανάλογα με την ταχύτητα σου, δίνεται εντολή και ταλαντεύεται το πεντάλ του γκαζιού για να σε προειδοποιήσει να κόψεις ταχύτητα.
        Μου φάνηκε το λιγότερο αστείο αντί για ένα λαμπάκι ή ένα ηχητικό σήμα να επιλεγεί μια τέτοια λύση και θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν αληθεύει.
        Επί της ευκαιρίας θα θέλατε ένα τέτοιο σύστημα με τέτοια λειτουργία στο αμάξι σας;
        Ελπίζω να μην συμπεριλάβουν και τα καθίσματα στους τρόπους προειδοποίησης κάνοντας να τραντάζουν ή να ανεβοκατεβαίνουν παλούκια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Θα ήθελα την επιβεβαίωση ύπαρξης ενός συστήματος που μου είπαν ότι ετοιμάζει η Renault και αφορά προειδοποίηση σε περίπτωση που πλησιάσεις επικίνδυνα τον προπορευόμενο σου.
          Από ότι μου είπαν λειτουργεί με Radar και όταν η απόσταση από το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός σου μειωθεί πέρα από κάποιο όριο ανάλογα με την ταχύτητα σου, δίνεται εντολή και ταλαντεύεται το πεντάλ του γκαζιού για να σε προειδοποιήσει να κόψεις ταχύτητα.
          Μου φάνηκε το λιγότερο αστείο αντί για ένα λαμπάκι ή ένα ηχητικό σήμα να επιλεγεί μια τέτοια λύση και θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν αληθεύει.
          Επί της ευκαιρίας θα θέλατε ένα τέτοιο σύστημα με τέτοια λειτουργία στο αμάξι σας;
          Ελπίζω να μην συμπεριλάβουν και τα καθίσματα στους τρόπους προειδοποίησης κάνοντας να τραντάζουν ή να ανεβοκατεβαίνουν παλούκια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Μου θυμίζει playstation με vibration στα χειριστήρια...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Από όσο γνωρίζω,τό σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τών τροχών κατα τό φρενάρισμα ,έχει σάν μειονέκτημα τό 'κλώτσημα' τού πετάλ τού φρένου.Αυτό (΄σύμφωνα μέ τήν γνώμη τών είδικών) κάνει τόν οδηγό,νά αφήσει ενστικτωδώς τό φρένο.Ισως πάνω σέ αυτό τό συμπέρασμα νά βασίστηκε αυτό τό 'κόλπο'.Οτι δηλαδή από ένστικτο θά τραβήξουμε τό πόδι από τό πετάλ τού γκαζιού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Από όσο γνωρίζω,τό σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τών τροχών κατα τό φρενάρισμα ,έχει σάν μειονέκτημα τό 'κλώτσημα' τού πετάλ τού φρένου.Αυτό (΄σύμφωνα μέ τήν γνώμη τών είδικών) κάνει τόν οδηγό,νά αφήσει ενστικτωδώς τό φρένο.Ισως πάνω σέ αυτό τό συμπέρασμα νά βασίστηκε αυτό τό 'κόλπο'.Οτι δηλαδή από ένστικτο θά τραβήξουμε τό πόδι από τό πετάλ τού γκαζιού.

                Στην αρχή μου φάνηκε παράξενο και επικίνδυνο το θέμα αλλά τώρα με αυτή την άποψη, νομίζω έχει μια βάση.

                Μάλλον θα έχουν μελετήσει ότι ένα μπιπ-μπιπ δεν ξυπνάει μερικούς λαούς...!!! Καλά για φωτάκι δεν το συζητάμε!!!

                Καλό ακούγεται!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Φτάνει να μπορείς να ξεχωρίζεις κάθε στιγμή ποιο πεντάλ κουνιέται γιατί έχουμε μάθει να πατάμε περισσότερο το φρένο όταν κλοτσάει. Φαντάζεσαι να κάνουμε το ίδιο ενστικτωδώς και με το γκάζι.
                  Άμα είναι AMI δεν τρέχει και τίποτα , αν όμως έχουμε κάμποσες δεκάδες ίππους κάτω από το γκάζι τι γίνεται;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                    Φτάνει να μπορείς να ξεχωρίζεις κάθε στιγμή ποιο πεντάλ κουνιέται γιατί έχουμε μάθει να πατάμε περισσότερο το φρένο όταν κλοτσάει. Φαντάζεσαι να κάνουμε το ίδιο ενστικτωδώς και με το γκάζι.
                    Άμα είναι AMI δεν τρέχει και τίποτα , αν όμως έχουμε κάμποσες δεκάδες ίππους κάτω από το γκάζι τι γίνεται;

                    Είπες τίποτα για τα 35 μουλάρια μου?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                      Είπες τίποτα για τα 35 μουλάρια μου?

                      Τόσα πολά έχεις βρε θηρίο? Το σκαθάρι μου έχει (είχε) 34 πόνυ (με μικρά πόδια για καλές ροπές στα χαμηλά!). Η αλήθεια είναι ότι με τέτοια ισχύ οι πιθανές θέσεις του γκαζιού είναι μόνον on και off. Εκτός αν έχει πάγο οπότε τότε έχεις αυτοκινητάρα που σπινάρει κιόλας αν από συνήθεια αφήσεις ελεύθερα όλα τα πόνυ!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                        Είπες τίποτα για τα 35 μουλάρια μου?

                        Τόσα πολά έχεις βρε θηρίο? Το σκαθάρι μου έχει (είχε) 34 πόνυ (με μικρά πόδια για καλές ροπές στα χαμηλά!). Η αλήθεια είναι ότι με τέτοια ισχύ οι πιθανές θέσεις του γκαζιού είναι μόνον on και off. Εκτός αν έχει πάγο οπότε τότε έχεις αυτοκινητάρα που σπινάρει κιόλας αν από συνήθεια αφήσεις ελεύθερα όλα τα πόνυ!!

                        Θυμάμαι μια φορά σε τρελή ανηφόρα με βροχή που σπίναρε!!

                        Τι μου θύμισες τώρα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Μιλάμε για 65 περίπου ίππους στο λίτρο και πριν πόσα χρόνια.
                          Τεχνολογία αιχμής για την εποχή του ήταν το άτιμο.
                          Μην ακούτε τι λένε οι κακές γλώσσες η απουσία σπιναρίσματος οφείλεται καθαρά στην μεγάλη πρόσφυση των ελαστικών και στην άψογη Ελληνική άσφαλτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr