-
Θα ήθελα την επιβεβαίωση ύπαρξης ενός συστήματος που μου είπαν ότι ετοιμάζει η Renault και αφορά προειδοποίηση σε περίπτωση που πλησιάσεις επικίνδυνα τον προπορευόμενο σου.
Από ότι μου είπαν λειτουργεί με Radar και όταν η απόσταση από το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός σου μειωθεί πέρα από κάποιο όριο ανάλογα με την ταχύτητα σου, δίνεται εντολή και ταλαντεύεται το πεντάλ του γκαζιού για να σε προειδοποιήσει να κόψεις ταχύτητα.
Μου φάνηκε το λιγότερο αστείο αντί για ένα λαμπάκι ή ένα ηχητικό σήμα να επιλεγεί μια τέτοια λύση και θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν αληθεύει.
Επί της ευκαιρίας θα θέλατε ένα τέτοιο σύστημα με τέτοια λειτουργία στο αμάξι σας;
Ελπίζω να μην συμπεριλάβουν και τα καθίσματα στους τρόπους προειδοποίησης κάνοντας να τραντάζουν ή να ανεβοκατεβαίνουν παλούκια. -
Θα ήθελα την επιβεβαίωση ύπαρξης ενός συστήματος που μου είπαν ότι ετοιμάζει η Renault και αφορά προειδοποίηση σε περίπτωση που πλησιάσεις επικίνδυνα τον προπορευόμενο σου.
Από ότι μου είπαν λειτουργεί με Radar και όταν η απόσταση από το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός σου μειωθεί πέρα από κάποιο όριο ανάλογα με την ταχύτητα σου, δίνεται εντολή και ταλαντεύεται το πεντάλ του γκαζιού για να σε προειδοποιήσει να κόψεις ταχύτητα.
Μου φάνηκε το λιγότερο αστείο αντί για ένα λαμπάκι ή ένα ηχητικό σήμα να επιλεγεί μια τέτοια λύση και θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν αληθεύει.
Επί της ευκαιρίας θα θέλατε ένα τέτοιο σύστημα με τέτοια λειτουργία στο αμάξι σας;
Ελπίζω να μην συμπεριλάβουν και τα καθίσματα στους τρόπους προειδοποίησης κάνοντας να τραντάζουν ή να ανεβοκατεβαίνουν παλούκια. -
Θα ήθελα την επιβεβαίωση ύπαρξης ενός συστήματος που μου είπαν ότι ετοιμάζει η Renault και αφορά προειδοποίηση σε περίπτωση που πλησιάσεις επικίνδυνα τον προπορευόμενο σου.
Από ότι μου είπαν λειτουργεί με Radar και όταν η απόσταση από το αυτοκίνητο που κινείται εμπρός σου μειωθεί πέρα από κάποιο όριο ανάλογα με την ταχύτητα σου, δίνεται εντολή και ταλαντεύεται το πεντάλ του γκαζιού για να σε προειδοποιήσει να κόψεις ταχύτητα.
Μου φάνηκε το λιγότερο αστείο αντί για ένα λαμπάκι ή ένα ηχητικό σήμα να επιλεγεί μια τέτοια λύση και θα ήθελα πραγματικά να μάθω αν αληθεύει.
Επί της ευκαιρίας θα θέλατε ένα τέτοιο σύστημα με τέτοια λειτουργία στο αμάξι σας;
Ελπίζω να μην συμπεριλάβουν και τα καθίσματα στους τρόπους προειδοποίησης κάνοντας να τραντάζουν ή να ανεβοκατεβαίνουν παλούκια. -
Μου θυμίζει playstation με vibration στα χειριστήρια...
-
Από όσο γνωρίζω,τό σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τών τροχών κατα τό φρενάρισμα ,έχει σάν μειονέκτημα τό 'κλώτσημα' τού πετάλ τού φρένου.Αυτό (΄σύμφωνα μέ τήν γνώμη τών είδικών) κάνει τόν οδηγό,νά αφήσει ενστικτωδώς τό φρένο.Ισως πάνω σέ αυτό τό συμπέρασμα νά βασίστηκε αυτό τό 'κόλπο'.Οτι δηλαδή από ένστικτο θά τραβήξουμε τό πόδι από τό πετάλ τού γκαζιού.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Από όσο γνωρίζω,τό σύστημα αντι-μπλοκαρίσματος τών τροχών κατα τό φρενάρισμα ,έχει σάν μειονέκτημα τό 'κλώτσημα' τού πετάλ τού φρένου.Αυτό (΄σύμφωνα μέ τήν γνώμη τών είδικών) κάνει τόν οδηγό,νά αφήσει ενστικτωδώς τό φρένο.Ισως πάνω σέ αυτό τό συμπέρασμα νά βασίστηκε αυτό τό 'κόλπο'.Οτι δηλαδή από ένστικτο θά τραβήξουμε τό πόδι από τό πετάλ τού γκαζιού.Στην αρχή μου φάνηκε παράξενο και επικίνδυνο το θέμα αλλά τώρα με αυτή την άποψη, νομίζω έχει μια βάση.
Μάλλον θα έχουν μελετήσει ότι ένα μπιπ-μπιπ δεν ξυπνάει μερικούς λαούς...!!! Καλά για φωτάκι δεν το συζητάμε!!!
Καλό ακούγεται!
-
Φτάνει να μπορείς να ξεχωρίζεις κάθε στιγμή ποιο πεντάλ κουνιέται γιατί έχουμε μάθει να πατάμε περισσότερο το φρένο όταν κλοτσάει. Φαντάζεσαι να κάνουμε το ίδιο ενστικτωδώς και με το γκάζι.
Άμα είναι AMI δεν τρέχει και τίποτα , αν όμως έχουμε κάμποσες δεκάδες ίππους κάτω από το γκάζι τι γίνεται; -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Φτάνει να μπορείς να ξεχωρίζεις κάθε στιγμή ποιο πεντάλ κουνιέται γιατί έχουμε μάθει να πατάμε περισσότερο το φρένο όταν κλοτσάει. Φαντάζεσαι να κάνουμε το ίδιο ενστικτωδώς και με το γκάζι.
Άμα είναι AMI δεν τρέχει και τίποτα , αν όμως έχουμε κάμποσες δεκάδες ίππους κάτω από το γκάζι τι γίνεται;Είπες τίποτα για τα 35 μουλάρια μου?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Είπες τίποτα για τα 35 μουλάρια μου?Τόσα πολά έχεις βρε θηρίο? Το σκαθάρι μου έχει (είχε) 34 πόνυ (με μικρά πόδια για καλές ροπές στα χαμηλά!). Η αλήθεια είναι ότι με τέτοια ισχύ οι πιθανές θέσεις του γκαζιού είναι μόνον on και off. Εκτός αν έχει πάγο οπότε τότε έχεις αυτοκινητάρα που σπινάρει κιόλας αν από συνήθεια αφήσεις ελεύθερα όλα τα πόνυ!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Είπες τίποτα για τα 35 μουλάρια μου?
Τόσα πολά έχεις βρε θηρίο? Το σκαθάρι μου έχει (είχε) 34 πόνυ (με μικρά πόδια για καλές ροπές στα χαμηλά!). Η αλήθεια είναι ότι με τέτοια ισχύ οι πιθανές θέσεις του γκαζιού είναι μόνον on και off. Εκτός αν έχει πάγο οπότε τότε έχεις αυτοκινητάρα που σπινάρει κιόλας αν από συνήθεια αφήσεις ελεύθερα όλα τα πόνυ!!
Θυμάμαι μια φορά σε τρελή ανηφόρα με βροχή που σπίναρε!!
Τι μου θύμισες τώρα..
-
Μιλάμε για 65 περίπου ίππους στο λίτρο και πριν πόσα χρόνια.
Τεχνολογία αιχμής για την εποχή του ήταν το άτιμο.
Μην ακούτε τι λένε οι κακές γλώσσες η απουσία σπιναρίσματος οφείλεται καθαρά στην μεγάλη πρόσφυση των ελαστικών και στην άψογη Ελληνική άσφαλτο.
Κουνιστό πεντάλ γκαζιού.