-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να γραψω τις εντυπωσεις μου για τα michelin exalto II φορεμενα στο ibiza, διασταση 195/55/15.για να παω κατευθειαν στο συμπερασμα θα πω οτι δε με ικανοποιησαν σχεδον καθολου.
πολυ καλα στη πολυ καλη ασφαλτο και στη αντιμετωπιση της υδρολισθησης, τιποτε αλλο.
σε καθημερινους δρομους ειναι απλα μετρια εως κακα. Ακομη και οταν πρωτομπηκαν δε μπορουσα να τα εμπιστευτω με τιποτα. Εβγαζαν μια ασαφεια στην ειδοσο της στροφης καθως και πολυ μικρη πληροφορηση για τη διαθεσιμη προσφυση σε ολη τη διαρκεια της στροφης!
γλυστρουσαν προοδευτικα μεν, αλλα τα περιθωρια προσφυσης ηταν μικρα.αντεξαν πολλα χλμ, αλλα δυστυχως η προσφυση μειωνοταν αντιστοιχα, χωρις να παρουσιαζουν εντονη φθορα.
πριν λιγες μερες εβαλα τα toyo t1-r (στην ιδια διασταση) και περιμενω να δω πως θα συμπεριφερθουν. Η πρωτη εικονα ειναι πολυ καλυτερη προσφυση και λιγοτερος θορυβος. Θα γραψω περισσοτερα μολις κανω χλμ σε ολες τις συνθηκες.
Η τιμη τους ειναι 320€, 120€ λιγοτερα απο τα exalto.το michelin να ξερεις οταν του κανουν ζυγοσταθμιση βαζουν λιγοτερα αντιβαρα απο οποιο αλλο επισης εχει πολυ καλο καουτσουκ.τωρα αν οι δρομοι μας ειναι χαλια δεν φταιει το λαστιχο.οσο για τα toyo οδηγησετα κανα εξαμηνο και μετα θα δεις αν εχουν καλυτερη προσφυση απο τα michelin.
-
Τί λάστιχα φόραγες πριν? Ένα + σύμφωνα με την Μισελέν σε αυτό το μοντέλο ήταν η μείωση του θορύβου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Λίγες εντυπώσεις κι από μένα για τα χειμερινά Yokohama που φοράω τώρα (ευγενική χορηγία του PuntoLord).
Tα εχω δοκιμάσει μόνο σε βρεγμένο (αλλά πολύ βροχή) και με χαμηλές θερμοκρασίες (-3) όπως γύριζα ελλάδα, και προφανώς σε νορμάλ συνθήκες.
Στο βρεγμένο, τελείως άλλη αίσθηση σε σχέση με τα καλοκαιρινά.
Ενα πρόβλημα του energy που φόραγα πριν, ήταν ότι ενώ σε βρεγμένο οδόστρωμα είχε πολύ καλή πρόσφυση, αντιμετώπιζε μεγάλο πρόβλημα υδρολίσθησης, σε βαθμό σε τρόμαζε. Με το συγκεκριμένο, κατάφερνα και κρατούσα ταχύτητες 170-180 στη Γερμανία, που ούτε θα το σκεφτόμουν με το παλιό.Στο στεγνό είναι πολύ καλό, και σε τραβάει να το στρίψεις, αλλά είναι κάτι που δεν πρέπει να κάνεις αν θες να ζήσουν λίγο
Με μιά ματιά στο τεστ του ADAC, όντως το δίνει σαν λάστιχο κυρίως για βροχή και στεγνό κι όχι για βαρειές συνθήκες.
Θόρυβο, που είμαι και πολύ ευαίσθητος δεν έχω παρατηρήσει σοβαρή διαφορά (και είχα κι ένα αθόρυβο λάστιχο πάνω)
Μεινεκτήματα.
Θέλουν λίγο χρονο να ζεσταθούν στο κρύο, το οποίο με ξένισε Η ασαφεια τους στην αρχή σε κρατάει σε επιφυλακή, και φαίνεται και στο φρεναρισμα όπου το ABS μπαίνει για πλάκα.
Παίζω με 33-35 σε πιέσεις, μήπως να κατεβωΤέλος, μία κάπως ασαφή αίσθηση στις μεγάλες ταχύτητες, η οποίο πρέπει να είναι απόρροια του μεγάλου τακουνιού, είναι αναμενόμενη απο τέτοια ελαστικά.
Σημειωτέον ότι δεν έχω καμία προθύστερη εμπειρία απο χειμερινά, είναι η πρώτη φορά, αλλά και στην Ελλάδα αν γύριζα, θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά κάθε χειμώνα να το γύριζα (όχι το πουκάμισο ). Αυτή την αίσθηση ασφάλειας στο βρεγμένο δεν νομίζω να μπορείς να την έχεις με καλοκαιρινά ελαστικά, χωρίς να θυσιάσεις το 'καλοκαιρινό' τους.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να γραψω τις εντυπωσεις μου για τα michelin exalto II φορεμενα στο ibiza, διασταση 195/55/15.για να παω κατευθειαν στο συμπερασμα θα πω οτι δε με ικανοποιησαν σχεδον καθολου.
πολυ καλα στη πολυ καλη ασφαλτο και στη αντιμετωπιση της υδρολισθησης, τιποτε αλλο.
σε καθημερινους δρομους ειναι απλα μετρια εως κακα. **Ακομη και οταν πρωτομπηκαν δε μπορουσα να τα εμπιστευτω με τιποτα. Εβγαζαν μια ασαφεια στην ειδοσο της στροφης καθως και πολυ μικρη πληροφορηση για τη διαθεσιμη προσφυση σε ολη τη διαρκεια της στροφης!
γλυστρουσαν προοδευτικα μεν, αλλα τα περιθωρια προσφυσης ηταν μικρα.
**
αντεξαν πολλα χλμ, αλλα δυστυχως η προσφυση μειωνοταν αντιστοιχα, χωρις να παρουσιαζουν εντονη φθορα.πριν λιγες μερες εβαλα τα toyo t1-r (στην ιδια διασταση) και περιμενω να δω πως θα συμπεριφερθουν. Η πρωτη εικονα ειναι πολυ καλυτερη προσφυση και λιγοτερος θορυβος. Θα γραψω περισσοτερα μολις κανω χλμ σε ολες τις συνθηκες.
Η τιμη τους ειναι 320€, 120€ λιγοτερα απο τα exalto.είδες τέτοια λεπτομέρεια;
αδερφέ Σπύρο σαν το Μισλέν δεν υπάρχει σε βάθος χρόνου είναι το μοναδικό που δεν χάνει την απόδοσή του. Αλλά κοστίζει το μαμημένο. -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
να γραψω τις εντυπωσεις μου για τα michelin exalto II φορεμενα στο ibiza, διασταση 195/55/15.
για να παω κατευθειαν στο συμπερασμα θα πω οτι δε με ικανοποιησαν σχεδον καθολου.
πολυ καλα στη πολυ καλη ασφαλτο και στη αντιμετωπιση της υδρολισθησης, τιποτε αλλο.
σε καθημερινους δρομους ειναι απλα μετρια εως κακα. Ακομη και οταν πρωτομπηκαν δε μπορουσα να τα εμπιστευτω με τιποτα. Εβγαζαν μια ασαφεια στην ειδοσο της στροφης καθως και πολυ μικρη πληροφορηση για τη διαθεσιμη προσφυση σε ολη τη διαρκεια της στροφης!
γλυστρουσαν προοδευτικα μεν, αλλα τα περιθωρια προσφυσης ηταν μικρα.**αντεξαν πολλα χλμ, αλλα δυστυχως η προσφυση μειωνοταν αντιστοιχα, χωρις να παρουσιαζουν εντονη φθορα. **
πριν λιγες μερες εβαλα τα toyo t1-r (στην ιδια διασταση) και περιμενω να δω πως θα συμπεριφερθουν. Η πρωτη εικονα ειναι πολυ καλυτερη προσφυση και λιγοτερος θορυβος. Θα γραψω περισσοτερα μολις κανω χλμ σε ολες τις συνθηκες.
Η τιμη τους ειναι 320€, 120€ λιγοτερα απο τα exalto.το michelin να ξερεις οταν του κανουν ζυγοσταθμιση βαζουν λιγοτερα αντιβαρα απο οποιο αλλο επισης εχει πολυ καλο καουτσουκ.τωρα αν οι δρομοι μας ειναι χαλια δεν φταιει το λαστιχο.οσο για τα toyo οδηγησετα κανα εξαμηνο και μετα θα δεις αν εχουν καλυτερη προσφυση απο τα michelin.
Είναι το μονο λάστιχο που έχω δοκιμάσει (energy) και κρατάει η πρόσφυση του μέχρι και το πέρας της ζωής του, που είναι μετά απο πολλά χιλιόμετρα. Ειδικά αν δεν κάνεις χιλιόμετρα και το έχεις κι έξω, μπορείς να βγάλεις και 4 χρόνια μέχρι την αλλάγη, επειδή δεν ξεραίνονται.
εδιτ: με πρόλαβε ο ελτέο
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
να γραψω τις εντυπωσεις μου για τα michelin exalto II φορεμενα στο ibiza, διασταση 195/55/15.
για να παω κατευθειαν στο συμπερασμα θα πω οτι δε με ικανοποιησαν σχεδον καθολου.
πολυ καλα στη πολυ καλη ασφαλτο και στη αντιμετωπιση της υδρολισθησης, τιποτε αλλο.
σε καθημερινους δρομους ειναι απλα μετρια εως κακα. Ακομη και οταν πρωτομπηκαν δε μπορουσα να τα εμπιστευτω με τιποτα. Εβγαζαν μια ασαφεια στην ειδοσο της στροφης καθως και πολυ μικρη πληροφορηση για τη διαθεσιμη προσφυση σε ολη τη διαρκεια της στροφης!
γλυστρουσαν προοδευτικα μεν, αλλα τα περιθωρια προσφυσης ηταν μικρα.αντεξαν πολλα χλμ, αλλα δυστυχως η προσφυση μειωνοταν αντιστοιχα, χωρις να παρουσιαζουν εντονη φθορα.
πριν λιγες μερες εβαλα τα toyo t1-r (στην ιδια διασταση) και περιμενω να δω πως θα συμπεριφερθουν. Η πρωτη εικονα ειναι πολυ καλυτερη προσφυση και λιγοτερος θορυβος. Θα γραψω περισσοτερα μολις κανω χλμ σε ολες τις συνθηκες.
Η τιμη τους ειναι 320€, 120€ λιγοτερα απο τα exalto.το michelin να ξερεις οταν του κανουν ζυγοσταθμιση βαζουν λιγοτερα αντιβαρα απο οποιο αλλο επισης εχει πολυ καλο καουτσουκ.τωρα αν οι δρομοι μας ειναι χαλια δεν φταιει το λαστιχο.οσο για τα toyo οδηγησετα κανα εξαμηνο και μετα θα δεις αν εχουν καλυτερη προσφυση απο τα michelin.
εγω λεω οτι ο συνδιασμος αυτων των μισελεν με το δικο μου αυτοκινητο ποτε δεν απεδωσε τα αναμενομενα.
επισης μου ειναι αδιαφορο γιατι δεν αποδιδουν, με ενδιαφερει οτι στους δικους μας δρομους οδηγω και σε αυτους τους δρομους δεν ειναι καλο.
ειπα αλλωστε οτι σε πολυ καλο δρομο συμπεριφερονται πολυ καλα. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
να γραψω τις εντυπωσεις μου για τα michelin exalto II φορεμενα στο ibiza, διασταση 195/55/15.
για να παω κατευθειαν στο συμπερασμα θα πω οτι δε με ικανοποιησαν σχεδον καθολου.
πολυ καλα στη πολυ καλη ασφαλτο και στη αντιμετωπιση της υδρολισθησης, τιποτε αλλο.
σε καθημερινους δρομους ειναι απλα μετρια εως κακα. **Ακομη και οταν πρωτομπηκαν δε μπορουσα να τα εμπιστευτω με τιποτα. Εβγαζαν μια ασαφεια στην ειδοσο της στροφης καθως και πολυ μικρη πληροφορηση για τη διαθεσιμη προσφυση σε ολη τη διαρκεια της στροφης!
γλυστρουσαν προοδευτικα μεν, αλλα τα περιθωρια προσφυσης ηταν μικρα.
**
αντεξαν πολλα χλμ, αλλα δυστυχως η προσφυση μειωνοταν αντιστοιχα, χωρις να παρουσιαζουν εντονη φθορα.πριν λιγες μερες εβαλα τα toyo t1-r (στην ιδια διασταση) και περιμενω να δω πως θα συμπεριφερθουν. Η πρωτη εικονα ειναι πολυ καλυτερη προσφυση και λιγοτερος θορυβος. Θα γραψω περισσοτερα μολις κανω χλμ σε ολες τις συνθηκες.
Η τιμη τους ειναι 320€, 120€ λιγοτερα απο τα exalto.είδες τέτοια λεπτομέρεια;
αδερφέ Σπύρο σαν το Μισλέν δεν υπάρχει σε βάθος χρόνου είναι το μοναδικό που δεν χάνει την απόδοσή του. Αλλά κοστίζει το μαμημένο.φυσικα και ειδα κατι τετοιο, γιατι σου φαινεται παραξενο?
για να πω κατι το εχω δοκιμασει...
ενα απλο παραδειγμα:
υπαρχει μια πολυ γλυστερη στροφη κοντα σπο σπιτι μου που τη περναω καθε μερα. Αναγκαστικα μπαινεις σιγα γιατι ειναι κλειστη και μετα παταω τερμα με 2α. Στη αρχη τα μισελεν γλυστρουσαν λιγο. Μετα απο 1 χρονο, εμπαινε το tcs απο τη μεση της στροφης μεχρι την εξοδο...
ακομα και με το A140 ειχα σαφως περισσοτερα χλμ στην εξοδο.χθες περασα με τα toyo, καμια σχεση, γκαζι απο πολυ νωρις και το tcs απων
δε βιαζομαι να κρινω τα toyo, περιμενω να δω τη διαρκεια τους σε βαθος χρονου.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
@spirosΤί λάστιχα φόραγες πριν? Ένα + σύμφωνα με την Μισελέν σε αυτό το μοντέλο ήταν η μείωση του θορύβου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
τα εργοστασιακα firestone firehawk. Απαραδεκτα, μετα απο 1 χρονο και 30000χλμ τα πεταξα.
σαφως τα μισελεν ηταν καλυτερα και πιο αθορυβα απο αυτα.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Είναι το μονο λάστιχο που έχω δοκιμάσει (energy) και κρατάει η **πρόσφυση **του μέχρι και το πέρας της ζωής του, που είναι μετά απο πολλά χιλιόμετρα. Ειδικά αν δεν κάνεις χιλιόμετρα και το έχεις κι έξω, μπορείς να βγάλεις και 4 χρόνια μέχρι την αλλάγη, επειδή δεν ξεραίνονται.
εδιτ: με πρόλαβε ο ελτέο
Ποια πρόσφυση;
Energy και πρόσφυση είναι δύο λέξεις που δεν πάνε μαζίΌτι κρατάνε χρόνια είναι αλήθεια, ο father τα έχει 6 χρόνια και δεν σκοπεύει να τα αλλάξει για 1 χρόνο ακόμα (έχει κάνει μόνο 20.000 χλμ με αυτά και δεν φαίνεται να έχουν πρόβλημα) και η πρόσφυσή τους είναι όπως την πρώτη μέρα:
απαράδεκτη
-
Με τα Michelin ήμουν (και ακόμα είμαι) πολύ ευχαριστημένος. Ουτε το ESP μπαίνει συχνά και το αμάξι κρατάει πολύ καλά. Όμως είμαι της άποψης να μην γίνει καραφλό ώστε να το αλλάξω. Μετά από 3,5 χρόνια και 42.000 χλμ πιστεύω πως ήρθε η ώρα του (δεν θέλω να τα αλλάξω και καλοκαίρι)
Το θέμα είναι ότι αφένός είναι λίγο πιο ακριβά (έρχονται 860 ευρώ), αφετέρου έλεγα να δοκιμάσω τα TOYO, όπου έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές.
To πρόβλημα είναι ότι μάλλον θα κρατήσω την εργοστασιακή διάσταση, μιας και η 225/45/17 θέλει πλάτος ζάντας 7'', ενώ η δική μου έχει πλάτος 6,5'' (νομίζω...)
Και μιας και ανεβήκαμε ψηλά, είμαι ανοιχτός και σε άλλες προτάσεις... -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Είναι το μονο λάστιχο που έχω δοκιμάσει (energy) και κρατάει η **πρόσφυση **του μέχρι και το πέρας της ζωής του, που είναι μετά απο πολλά χιλιόμετρα. Ειδικά αν δεν κάνεις χιλιόμετρα και το έχεις κι έξω, μπορείς να βγάλεις και 4 χρόνια μέχρι την αλλάγη, επειδή δεν ξεραίνονται.
εδιτ: με πρόλαβε ο ελτέο
Ποια πρόσφυση;
Energy και πρόσφυση είναι δύο λέξεις που δεν πάνε μαζίΌτι κρατάνε χρόνια είναι αλήθεια, ο father τα έχει 6 χρόνια και δεν σκοπεύει να τα αλλάξει για 1 χρόνο ακόμα (έχει κάνει μόνο 20.000 χλμ με αυτά και δεν φαίνεται να έχουν πρόβλημα) και η πρόσφυσή τους είναι όπως την πρώτη μέρα:
απαράδεκτη
Μιλάς για το παλιό energy το οποίο πρέπει να ήταν τραγικό:)
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μιλάς για το παλιό energy το οποίο πρέπει να ήταν τραγικό:)
Και το Energy E3A ,το μοντέλο ακριβώς πριν βγει το Energy Saver τραγικό, χαρακτηρίζεται.
Στα 17000χλμ (ούτε χρόνος) το σούταρα ,έβαλα τα PE2 και βρήκα την υγειά μου.
-
Mη ξεχνάτε βέβαια πως ο Παναγιώτης μάλλον μιλάει για energy σε ευρωπαϊκό δρόμο...
-
όχι μόνο
Το είχα και όταν γύριζα στα ανατολικά κράτη (πολωνία πχ) και οι δρόμοι εκεί ήταν ό,τι πιο τραγικό έχω πετύχειΤα είχα βάλει ακριβώς πριν 2 χρόνια (έχουν πάνω τους 40.000 χλμ τώρα) . Για ποιο energy μιλάω
-
Τα energy είναι απίστευτα τραγικά λάστιχα.. ευτυχώς τα άλλαξα, τα έβγαλα με γόμα σαν καινούρια...παρόλα αυτά έκανες τσουλήθρα παντού.. έβαλα τα P4 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος στα 600Km που έχω κάνει, κρατάει πολύ πολύ καλύτερα και σε στεγνό και σε βρεγμένο...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
όχι μόνο
Το είχα και όταν γύριζα στα ανατολικά κράτη (πολωνία πχ) και οι δρόμοι εκεί ήταν ό,τι πιο τραγικό έχω πετύχειΤα είχα βάλει ακριβώς πριν 2 χρόνια (έχουν πάνω τους 40.000 χλμ τώρα) . Για ποιο energy μιλάω
Μιλάς για το Energy με το οποίο ήρθε από το εργοστάσιο το αμάξι μου, χάρη στο οποίο ακολουθώντας τότε την ...ιδιαίτερα σπορ κατασκευή... Opel Tigra φίλου, σε μια ανοιχτή βρεγμένη καμπή αυτός πέρασε απροβλημάτιστα κι εγώ με τα ίδια χλμ άρχισα να νιώθω τον κώλο να σηκώνει τη βαλίτσα του στο χέρι και να με αποχαιρετάει απότομα Επίσης με ταχύτηατ 40χλμ σε στεγνό ελληνικό δρόμο με απότομες τιμονιές άνετα έφερνες πατινάζ, για να μην πω για το φρενάρισμα σε βρεγμένο που ο συνοδηγός έβαζε στοιχήματα με τους υπόλοιπους επιβάτες για το αν θα σταματήσεις πριν το φανάρι ή θα πάρεις κανέναν πεζό αμπάριζα! Το Energy μόλις πατήσει σε νερό τελειώνει ακαριαία η πρόσφυσή του, ακόμα κι αν πρόκειται για χλέπα από 5χρονο παιδί (νταξ λέμε τώρα!)
-
Έχω ένα yaris 1.0 του 2001. Τα λάστιχα που φοράει είναι διάστασης 175/65R14.
Τώρα φορούσα τα michelin energy που διάβασα παραπάνω πως είναι τραγικά. Πάντως εμένα δεν μου φάνηκαν και τόσο χάλια. Τώρα λέω να πάω σε michelin energy saver ή σε Bridgestone B250 ποιό από τα δύο προτίνετε; Αν υπάρχει και κάποιο άλλο που θεωρείτε καλύτερο πέιτε μου. -
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Έχω ένα yaris 1.0 του 2001. Τα λάστιχα που φοράει είναι διάστασης 175/65R14.
Τώρα φορούσα τα michelin energy που διάβασα παραπάνω πως είναι τραγικά. Πάντως εμένα δεν μου φάνηκαν και τόσο χάλια. Τώρα λέω να πάω σε michelin energy saver ή σε Bridgestone B250 ποιό από τα δύο προτίνετε; Αν υπάρχει και κάποιο άλλο που θεωρείτε καλύτερο πέιτε μου.Βγαίνουν τα Premium Contanct στη διάσταση του Άγγελου; Αν ναι, τότε αυτά ασυζητιτί
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχω ένα yaris 1.0 του 2001. Τα λάστιχα που φοράει είναι διάστασης 175/65R14.
Τώρα φορούσα τα michelin energy που διάβασα παραπάνω πως είναι τραγικά. Πάντως εμένα δεν μου φάνηκαν και τόσο χάλια. Τώρα λέω να πάω σε michelin energy saver ή σε Bridgestone B250 ποιό από τα δύο προτίνετε; Αν υπάρχει και κάποιο άλλο που θεωρείτε καλύτερο πέιτε μου.Βγαίνουν τα Premium Contanct στη διάσταση του Άγγελου; Αν ναι, τότε αυτά ασυζητιτί
Ναι υπάρχουν βρήκα αυτά στο site της continental ContiPremiumContact 2 175/65R14 82T
Τα έχεις δοκιμάσει είναι μαλακά; Θέλω να είναι ασφαλή στις στροφές γιατί κάνω πολύ συχνά Θεσσαλονίκη Γιάννενα. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
όχι μόνο
Το είχα και όταν γύριζα στα ανατολικά κράτη (πολωνία πχ) και οι δρόμοι εκεί ήταν ό,τι πιο τραγικό έχω πετύχειΤα είχα βάλει ακριβώς πριν 2 χρόνια (έχουν πάνω τους 40.000 χλμ τώρα) . Για ποιο energy μιλάω
Μιλάς για το Energy με το οποίο ήρθε από το εργοστάσιο το αμάξι μου, χάρη στο οποίο ακολουθώντας τότε την ...ιδιαίτερα σπορ κατασκευή... Opel Tigra φίλου, σε μια ανοιχτή βρεγμένη καμπή αυτός πέρασε απροβλημάτιστα κι εγώ με τα ίδια χλμ άρχισα να νιώθω τον κώλο να σηκώνει τη βαλίτσα του στο χέρι και να με αποχαιρετάει απότομα Επίσης με ταχύτηατ 40χλμ σε στεγνό ελληνικό δρόμο με απότομες τιμονιές άνετα έφερνες πατινάζ, για να μην πω για το φρενάρισμα σε βρεγμένο που ο συνοδηγός έβαζε στοιχήματα με τους υπόλοιπους επιβάτες για το αν θα σταματήσεις πριν το φανάρι ή θα πάρεις κανέναν πεζό αμπάριζα! Το Energy μόλις πατήσει σε νερό τελειώνει ακαριαία η πρόσφυσή του, ακόμα κι αν πρόκειται για χλέπα από 5χρονο παιδί (νταξ λέμε τώρα!)
Αν μιλάμε για τα ίδια πραγματικά με έχεις κουφάνει.
Μήπως δεν είχες σωστές πιέσεις? Μου πήρε λίγο πειραματισμό για να βρω τις σωστές αλλά μετά σε καμία περίπτωση δεν είχα τέτοια προβλήματα. Και μάλιστα τότε έστριβα, και το πίεζα το αμάξι, όχι τώρα που έχω ξεχάσει τί είναι στροφή.
Το πρόβλημα της υδρολίσθησης (αλλά όχι στο απλό βρεγμένο το επισήμανα κι εγώ)
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Ναι υπάρχουν βρήκα αυτά στο site της continental ContiPremiumContact 2 175/65R14 82T
Τα έχεις δοκιμάσει είναι μαλακά; Θέλω να είναι ασφαλή στις στροφές γιατί κάνω πολύ συχνά Θεσσαλονίκη Γιάννενα.Άγγελε ναι είναι σχετικά μαλακό ελαστικό, θα σου πουν και άλλα άτομα από εδώ μέσα για τα Premium Contact, σε σχέση με το Energy ειδικά θα σου φανούν από άλλο πλανήτη. Είναι πολύ καλό ελαστικό για όλες τις συνθήκες, με εξαιρετική πρόσφυση και καλή άνεση/μικρό θόρυβο. Σε στροφές είναι εξαιρετικά. Περίμενε να ακούσεις και τη γνώμη άλλων από εδώ, είμαι βέβαιος ότι μόνο θετικά θα σου πουν. Προσοχή όμως γιατί η διάρκεια 'ζωής' τους είναι λιγότερη από των Energy - αναμενόμενο βέβαια. Aν σκοπεύεις να τα κρατήσεις για πολύ (πάνω από 30 χιλ χλμ) δεν θα μείνεις ικανοποιημένος από τη μακροζωία τους. Μόνο αυτό θεωρώ προσωπικά ότι είναι το μειονέκτημά τους.
Αν μιλάμε για τα ίδια πραγματικά με έχεις κουφάνει.
Μήπως δεν είχες σωστές πιέσεις? Μου πήρε λίγο πειραματισμό για να βρω τις σωστές αλλά μετά σε καμία περίπτωση δεν είχα τέτοια προβλήματα. Και μάλιστα τότε έστριβα, και το πίεζα το αμάξι, όχι τώρα που έχω ξεχάσει τί είναι στροφή.
Το πρόβλημα της υδρολίσθησης (αλλά όχι στο απλό βρεγμένο το επισήμανα κι εγώ)
Κι όμως τα βιώματά μου από το Energy συνοψίζονται στο παραπάνω post μου... βέβαια αναγνωρίζω ότι είναι πραγματικά απέθαντα και είναι η οικονομικότερη λύση.
Οι πιέσεις ήταν χιλιοελεγμένες, αρχικά σκεφτόμουν μήπως δεν κάνω εγώ κάτι σωστά και μήπως είμαι τόσο κουλομαρία πια Καμία όρεξη δεν είχα να δώσω 450ευρω για λάστιχα με μόλις 1.800χλμ στο κοντέρ!
Η ελκτική πρόσφυση ήταν αστεία - πρώτη δευτέρα το αμάξι σπίνιαρε τόσο που δεν είχε νόημα να πατάς γκάζι καθώς έμενες στο ίδιο σημείο. Για στροφές και βρεγμένο τα είπα πιο πάνω..
Βασικά πιστεύω ότι ήταν τελείως λάθος συνδυασμός με το αμάξι μου, καθώς για πιο μικρά και ελαφριά αυτοκίνητα ίσως τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Αλλά 1.400 κιλά βάρος ξεκίνημα σε ανηφόρα με Energy, 90% είχα πρόβλημα. Όπως και τις μετατοπίσεις βάρους στις στροφές, η πρόσφυσή τους φαινόταν ανίκανη να τις συγκρατήσει. Πιθανώς να φταίει το βάρος.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....