-
Ετσι ετσι σωστα. Στις 150000-200000 αναλογα του ποσο κινειται στην πολη, θελει ανοιγμα ο αξονας και ελεγχο της καταστασης.
Απλα εγω επειδη μερικες φορες το πιεζω το Xantia στις στροφες, και κανω και κανα αναποδο με αφημα γκαζιου (οχι στον δρομο φυσικα) μου κοκκινησε στο μηχανημα της ευθυγραμμισης ο πισω δεξιος τροχος (δλδ βγηκε ελαφρος εκτος οριων) οχι η συγκλιση αλλα η γωνια κλισης με την κατακορυφο. Ολα τα αλλα καταπρασινα. Ο ευθυγραμμισας μου ειπε οτι μαλλον φταινε τα 'τακουνια' της τετραδιευθυνσης. Δεν ξερω ομως αν ειναι αυτο... -
-
αλα 306 maxi
-
Και μετα λεγατε του τασου καγκουρικο...
-
Οχι εσενα λεγαμε καγκουρακο.... Τωρα εισαι λιγοτερο βεβαια. (αν καταλαβα καλα εισαι ο γνωστος τρελολυκος με το ΒΧ, ε;)
-
Λοιπόν παιδιά , σήμερα πέρασα από την Citroen..
Ρώτησα για το C-5 , με τον 1.6Τ , στην μεσαία έκδοση...
Με το green bonus ανταλλαγής , βγαίνει 19.990 με το κλειδί στο χέρι.. (χωρίς την υδρο...ανάρτηση )Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα κάτοχος να μου πει 2 λόγια για τα εξής θέματα ?
-
Αξιοπιστία κινητήρα (όσο μπορεί , αφού είναι καινούριο το μοτέρ..)
-
Κόστος σέρβις ?
-
κατανάλωση ?
-
Οτιδήποτε άλλο σημαντικό από την καθημερινή συμβίωση μαζί του...
Υ.Γ
Συγνώμη αν το θέμα έχει απαντηθεί πιο πριν, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα... -
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Λοιπόν παιδιά , σήμερα πέρασα από την Citroen..
Ρώτησα για το C-5 , με τον 1.6Τ , στην μεσαία έκδοση...
Με το green bonus ανταλλαγής , βγαίνει 19.990 με το κλειδί στο χέρι.. (χωρίς την υδρο...ανάρτηση )Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα κάτοχος να μου πει 2 λόγια για τα εξής θέματα ?
-
Αξιοπιστία κινητήρα (όσο μπορεί , αφού είναι καινούριο το μοτέρ..)
-
Κόστος σέρβις ?
-
κατανάλωση ?
-
Οτιδήποτε άλλο σημαντικό από την καθημερινή συμβίωση μαζί του...
Υ.Γ
Συγνώμη αν το θέμα έχει απαντηθεί πιο πριν, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα...Δεν έχω C5 αλλά έχω εμπειρία σε προηγούμενα μοντέλα της Citroen (ΒΧ και Xantia) επί πάνω από δεκαετία και πάνω από 250 χιλιάδες χιλιόμετρα συμβίωσης. Θα σου πω ένα: εάν μπορείς, πήγαινε για την υδροενεργητική ανάρτηση. Άλλωστε, πρόκειται για ένα από (ίσως ΤΟ κύριο?) τα πλεονεκτήματα του C5.
Η ΔΙΚΙΑ μου εμπειρία είναι ότι η συντήρηση των Citroen στα συνεργεία ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ είναι πανάκριβη!
Γενικά, για το αυτοκίνητο (υποθέτω ότι η ποιότητα κύλισης θα είναι στην ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ εφάμιλη της Xantia) έχω να σου πω ότι θα νιώθεις ότι ... έβγαλες βόλτα το σαλόνι του σπιτιού σου!
-
-
giannik1977 εχεις πμ..
Αυτα που λεει ο greatst πραγματικα ισχυουν ,απλα αν και κατανταω πλεον κουραστικος, οι εξωφρενικες τιμες σε συντηρηση ποτε δε διαπιστωθηκαν μετα απο 8 αυτοκινητα της φιρμας γιατι ακριβως τα συντηρουμε εκτος αντιπροσωπειας..Τουλαχιστον σημερα σε μια αντιπροσωπεια θα δωσεις τα ιδια ειτε εχεις vw ειτε citroen..ειπαμε αντιπροσωπεια μεχρι να ληξει η εγγυηση οτι αμαξι και να εχουμε.. Στην τελικη φιλε greast με αυτοκινητο με σχεδον 260000km δε θα περιμενες να εχεις πληρωσει καποια πραγματα για να το εχεις αριστο?
Απλα θελω να πω οτι αν παρεις καινουργιο αυτοκινητο σημερα πας αντιπροσωπεια οσο εισαι εγγυηση και τα σκας γιατι δε μπορεις να κανεις αλλιως.. Ετσι ειτε εχεις παρει citroen ειτε vw ειτε ford κτλπ το ιδιο συμβαινει..Δεν ειναι λογος να μην παρεις citroen η τιμες των service γιατι ακριβως με καινουργιο αμαξι στην ιδια μοιρα εισαι..
Επισης greatst το greenbonus ισχυει κανονικα.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
giannik1977 εχεις πμ..Αυτα που λεει ο greatst πραγματικα ισχυουν ,απλα αν και κατανταω πλεον κουραστικος, οι εξωφρενικες τιμες σε συντηρηση ποτε δε διαπιστωθηκαν μετα απο 8 αυτοκινητα της φιρμας γιατι ακριβως τα συντηρουμε εκτος αντιπροσωπειας..Τουλαχιστον σημερα σε μια αντιπροσωπεια θα δωσεις τα ιδια ειτε εχεις vw ειτε citroen..ειπαμε αντιπροσωπεια μεχρι να ληξει η εγγυηση οτι αμαξι και να εχουμε.. Στην τελικη φιλε greast με αυτοκινητο με σχεδον 260000km δε θα περιμενες να εχεις πληρωσει καποια πραγματα για να το εχεις αριστο?
Απλα θελω να πω οτι αν παρεις καινουργιο αυτοκινητο σημερα πας αντιπροσωπεια οσο εισαι εγγυηση και τα σκας γιατι δε μπορεις να κανεις αλλιως.. Ετσι ειτε εχεις παρει citroen ειτε vw ειτε ford κτλπ το ιδιο συμβαινει..Δεν ειναι λογος να μην παρεις citroen η τιμες των service γιατι ακριβως με καινουργιο αμαξι στην ιδια μοιρα εισαι..
Επισης greatst το greenbonus ισχυει κανονικα..Τα συζητήσαμε και άλλη φορά. Ειδικά πάντως ο φίλος ρωτάει για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, άρα θα το πηγαίνει για 5 χρόνια (θεωρώ αυτονόητη κίνηση την αγορά της επέκτασης εγγύησης!) σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο.
Όσον αφορά το άλλο σχόλιο σου, προφανώς το ότι δεν κάνω την Xantia μου σέρβις ... όπου να ναι έχει να κάνει με το ότι ο κινητήρας μετά από τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα δεν έχει κάνει ... ούτε 'γκουχ'!
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Λοιπόν παιδιά , σήμερα πέρασα από την Citroen..
Ρώτησα για το C-5 , με τον 1.6Τ , στην μεσαία έκδοση...
Με το green bonus ανταλλαγής , βγαίνει 19.990 με το κλειδί στο χέρι.. (χωρίς την υδρο...ανάρτηση )Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα κάτοχος να μου πει 2 λόγια για τα εξής θέματα ?
-
Αξιοπιστία κινητήρα (όσο μπορεί , αφού είναι καινούριο το μοτέρ..)
-
Κόστος σέρβις ?
-
κατανάλωση ?
-
Οτιδήποτε άλλο σημαντικό από την καθημερινή συμβίωση μαζί του...
Υ.Γ
Συγνώμη αν το θέμα έχει απαντηθεί πιο πριν, έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα...Πάρτο με κλειστά μάτια ΛΕΜΕ
Για την αξιοπιστία και μόνο του κινητήρα που ρώτησες είναι απλά.........ΙΕΡΟΣΥΛΊΑ!!
Και φυσικά θα το πάρεις ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ........θα αλλάξεις σφαίρες μετά από.....καμιά δεκαετία -
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
...Και φυσικά θα το πάρεις ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ........θα αλλάξεις σφαίρες μετά από.....καμιά δεκαετία
Σε αντιπροσωπεία που ρώτησα σχετικά μου είπαν (εάν το κατάλαβα+θυμάμαι σωστά) ότι για 200 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν χρειάζεται συντήρηση η υδροενεργητική!!!
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
...
Και φυσικά θα το πάρεις ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ........θα αλλάξεις σφαίρες μετά από.....καμιά δεκαετία
Σε αντιπροσωπεία που ρώτησα σχετικά μου είπαν (εάν το κατάλαβα+θυμάμαι σωστά) ότι για 200 χιλιάδες χιλιόμετρα δεν χρειάζεται συντήρηση η υδροενεργητική!!!
Σωστά
-
Ετσι ειναι απο την πρωτη γενια της c5..200000km εγγυηση.. Εχουμε εναν κυριο στο gcc με μια πρωτης γενιας που εχει καποια προβληματακια...τωρα στις 370000km..
-
Ο χρήστης greatst έγραψε:
giannik1977 εχεις πμ..
Αυτα που λεει ο greatst πραγματικα ισχυουν ,απλα αν και κατανταω πλεον κουραστικος, οι εξωφρενικες τιμες σε συντηρηση ποτε δε διαπιστωθηκαν μετα απο 8 αυτοκινητα της φιρμας γιατι ακριβως τα συντηρουμε εκτος αντιπροσωπειας..Τουλαχιστον σημερα σε μια αντιπροσωπεια θα δωσεις τα ιδια ειτε εχεις vw ειτε citroen..ειπαμε αντιπροσωπεια μεχρι να ληξει η εγγυηση οτι αμαξι και να εχουμε.. Στην τελικη φιλε greast με αυτοκινητο με σχεδον 260000km δε θα περιμενες να εχεις πληρωσει καποια πραγματα για να το εχεις αριστο?
Απλα θελω να πω οτι αν παρεις καινουργιο αυτοκινητο σημερα πας αντιπροσωπεια οσο εισαι εγγυηση και τα σκας γιατι δε μπορεις να κανεις αλλιως.. Ετσι ειτε εχεις παρει citroen ειτε vw ειτε ford κτλπ το ιδιο συμβαινει..Δεν ειναι λογος να μην παρεις citroen η τιμες των service γιατι ακριβως με καινουργιο αμαξι στην ιδια μοιρα εισαι..
Επισης greatst το greenbonus ισχυει κανονικα..Τα συζητήσαμε και άλλη φορά. Ειδικά πάντως ο φίλος ρωτάει για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, άρα θα το πηγαίνει για 5 χρόνια (θεωρώ αυτονόητη κίνηση την αγορά της επέκτασης εγγύησης!) σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο.
Όσον αφορά το άλλο σχόλιο σου, προφανώς το ότι δεν κάνω την Xantia μου σέρβις ... όπου να ναι έχει να κάνει με το ότι ο κινητήρας μετά από τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα δεν έχει κάνει ... ούτε 'γκουχ'!
Bρε ανθρωπε το κουρασαμε.. Απλα λεω οτι παιρνεις ενα καινουργιο αμαξι και τα ιδια συμβαινουν παντου ολες οι αντιπροσωπειες τσεκουρωνουν..Δεν ειναι πιο ακριβη απο τις αλλες μαρκες η citroen.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ετσι ειναι απο την πρωτη γενια της c5..200000km εγγυηση.. Εχουμε εναν κυριο στο gcc με μια πρωτης γενιας που εχει καποια προβληματακια...τωρα στις 370000km..Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θέλει συντήρηση στις 120.000..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
giannik1977 εχεις πμ..
Αυτα που λεει ο greatst πραγματικα ισχυουν ,απλα αν και κατανταω πλεον κουραστικος, οι εξωφρενικες τιμες σε συντηρηση ποτε δε διαπιστωθηκαν μετα απο 8 αυτοκινητα της φιρμας γιατι ακριβως τα συντηρουμε εκτος αντιπροσωπειας..Τουλαχιστον σημερα σε μια αντιπροσωπεια θα δωσεις τα ιδια ειτε εχεις vw ειτε citroen..ειπαμε αντιπροσωπεια μεχρι να ληξει η εγγυηση οτι αμαξι και να εχουμε.. Στην τελικη φιλε greast με αυτοκινητο με σχεδον 260000km δε θα περιμενες να εχεις πληρωσει καποια πραγματα για να το εχεις αριστο?
Απλα θελω να πω οτι αν παρεις καινουργιο αυτοκινητο σημερα πας αντιπροσωπεια οσο εισαι εγγυηση και τα σκας γιατι δε μπορεις να κανεις αλλιως.. Ετσι ειτε εχεις παρει citroen ειτε vw ειτε ford κτλπ το ιδιο συμβαινει..Δεν ειναι λογος να μην παρεις citroen η τιμες των service γιατι ακριβως με καινουργιο αμαξι στην ιδια μοιρα εισαι..
Επισης greatst το greenbonus ισχυει κανονικα..Τα συζητήσαμε και άλλη φορά. Ειδικά πάντως ο φίλος ρωτάει για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ, άρα θα το πηγαίνει για 5 χρόνια (θεωρώ αυτονόητη κίνηση την αγορά της επέκτασης εγγύησης!) σε ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο.
Όσον αφορά το άλλο σχόλιο σου, προφανώς το ότι δεν κάνω την Xantia μου σέρβις ... όπου να ναι έχει να κάνει με το ότι ο κινητήρας μετά από τόσες χιλιάδες χιλιόμετρα δεν έχει κάνει ... ούτε 'γκουχ'!
Bρε ανθρωπε το κουρασαμε.. Απλα λεω οτι παιρνεις ενα καινουργιο αμαξι και τα ιδια συμβαινουν παντου ολες οι αντιπροσωπειες τσεκουρωνουν..Δεν ειναι πιο ακριβη απο τις αλλες μαρκες η citroen.
Αν θεωρείς ότι το κουράσαμε, το αφήνουμε!
Αλλά θα είχε ενδιαφέρον να ανοίξει κάποιος ένα νέο τόπικ με τιμές σέρβις για να δούμε εάν σε ΟΛΕΣ τις ΜΑΡΚΕΣ οι τιμές στις ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ είναι 'οι ίδιες'! Εγώ πάντως έχω την ΑΙΣΘΗΣΗ ότι η Citroen είναι από τις πανάκριβες!
-
Το PSA έχεο πάμφθηνο ανταλλακτικό,εκτός κι αν επιμένεις αντιπροσωπεία που κι εκεί τα μεγέθη είναι πάλι αναλογικά και υπέρ της citroen.
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Ετσι ειναι απο την πρωτη γενια της c5..200000km εγγυηση.. Εχουμε εναν κυριο στο gcc με μια πρωτης γενιας που εχει καποια προβληματακια...τωρα στις 370000km..
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι θέλει συντήρηση στις 120.000..
Και εκεί ακόμη καλά είναι! Πάντως όταν θα ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ συντήρηση το σύστημα, θα ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΠΟΛΥ! Βέβαια, όπως σωστά μου είχε επισημάνει ένας συμφορουμίτης σε άλλο topic, και οι σιδερένιες αναρτήσεις όταν τις αλλάζεις ... και αυτό κοστίζει!
Σε κάθε περίπτωση, εάν είναι να πάρεις το C5 νομίζω ότι ΠΡΕΠΕΙ να το πάρεις με υδροενεργητική ανάρτηση! Αλήθεια, το οδήγησες; Εμένα με 'ξενερώνει' αρκετά το ότι είναι ολόκληρο 'καράβι' αλλά έχει μικρό (για τις διαστάσεις του) χώρο αποσκευών! Πχ: το αρκετά μικρότερο και πιο 'συμμαζεμένο' σε διαστάσεις Skoda Octavia έχει 560 (αν θυμάμαι καλά) χώρο αποσκευών.
-
Τι συγκρίνεις τώρα τη γλούτσα με την π@@τσα?
Οταν θα χρειαστείς σφαίρες θα σου στοιχίσουν όσο περίπου να αλλάξεις αμορτισέρ σε νορμάλ αμάξι.
Την συνολική αίσθηση όμως την έχεις υπολογίσει η οποία προφανώς δεν έχει.......κόστος? -
μπορείς να εξηγήσεις με απλά λόγια πως λειτουργεί η υδρο.... ανάρτηση ?
Οι σφαίρες πως ακριβώς λειτουργούν ?
CITROËN FORUM