-
Εσω ενα hyundai coupe του 2002.Σκεφτομαι να το χαμηλωσω.Προτασεις για ελατηρια και αναρτησεις υπαρχουν πολλες,οπως επισης και οι αποψεις για το θεμα ειναι πολλες και εξηγω.Πολλοι υποστηριζουν οτι το χαμηλωμα του αυτοκινητου βοηθα πραγματικα το κρατημα και τη συμπεριφορα του στο δρομο (παροτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος ηδη) ,αλλοι επιμενουν οτι αλλαζοντας το υψοσ του αυτοκινητου ειναι πιθανο τα αποτελεσματα να ειναι αντιθετα μ αυτα που περιμενει κανεις,δηλαδη να αλλαξει ουσιαστικα ολη η γεωμετρια της αναρτησης με αποτελεσμα χειροτερο κρατημα.Αυτη ειναι μια πρωτη απορια.Επισης εχω βαλει φιλτροχοανη στο αμαξι και αλλα gudget (εξατμιση zebring k.a)που θεωρητικα βελτιωνουν την αποδοση ,αλλα ουσιαστικο αποτελεσμα δεν ειδα.Ενημερωτικα λέω ότι είναι το coupe 1600 με 105 ιππους.Εχει κανεις δοκιμάσει τα superchips ή κατι άλλο με το οποίο δοκιμάζοντας μια φτηνή λύση να έχει αποτέλεσμα?
-
Εσω ενα hyundai coupe του 2002.Σκεφτομαι να το χαμηλωσω.Προτασεις για ελατηρια και αναρτησεις υπαρχουν πολλες,οπως επισης και οι αποψεις για το θεμα ειναι πολλες και εξηγω.Πολλοι υποστηριζουν οτι το χαμηλωμα του αυτοκινητου βοηθα πραγματικα το κρατημα και τη συμπεριφορα του στο δρομο (παροτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος ηδη) ,αλλοι επιμενουν οτι αλλαζοντας το υψοσ του αυτοκινητου ειναι πιθανο τα αποτελεσματα να ειναι αντιθετα μ αυτα που περιμενει κανεις,δηλαδη να αλλαξει ουσιαστικα ολη η γεωμετρια της αναρτησης με αποτελεσμα χειροτερο κρατημα.Αυτη ειναι μια πρωτη απορια.Επισης εχω βαλει φιλτροχοανη στο αμαξι και αλλα gudget (εξατμιση zebring k.a)που θεωρητικα βελτιωνουν την αποδοση ,αλλα ουσιαστικο αποτελεσμα δεν ειδα.Ενημερωτικα λέω ότι είναι το coupe 1600 με 105 ιππους.Εχει κανεις δοκιμάσει τα superchips ή κατι άλλο με το οποίο δοκιμάζοντας μια φτηνή λύση να έχει αποτέλεσμα?
-
Εσω ενα hyundai coupe του 2002.Σκεφτομαι να το χαμηλωσω.Προτασεις για ελατηρια και αναρτησεις υπαρχουν πολλες,οπως επισης και οι αποψεις για το θεμα ειναι πολλες και εξηγω.Πολλοι υποστηριζουν οτι το χαμηλωμα του αυτοκινητου βοηθα πραγματικα το κρατημα και τη συμπεριφορα του στο δρομο (παροτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος ηδη) ,αλλοι επιμενουν οτι αλλαζοντας το υψοσ του αυτοκινητου ειναι πιθανο τα αποτελεσματα να ειναι αντιθετα μ αυτα που περιμενει κανεις,δηλαδη να αλλαξει ουσιαστικα ολη η γεωμετρια της αναρτησης με αποτελεσμα χειροτερο κρατημα.Αυτη ειναι μια πρωτη απορια.Επισης εχω βαλει φιλτροχοανη στο αμαξι και αλλα gudget (εξατμιση zebring k.a)που θεωρητικα βελτιωνουν την αποδοση ,αλλα ουσιαστικο αποτελεσμα δεν ειδα.Ενημερωτικα λέω ότι είναι το coupe 1600 με 105 ιππους.Εχει κανεις δοκιμάσει τα superchips ή κατι άλλο με το οποίο δοκιμάζοντας μια φτηνή λύση να έχει αποτέλεσμα?
-
Αφού είσαι ικανοποιημένος, γιατί θέλεις να το πειράξεις ? Δεν έχεις ακούσει για το καλύτερο που είναι εχθρός του καλού ή, επί το Αμερικανικότερον, if it ain't broke, don't fix it ?
Τέλος πάντων, πρόσεξε μόνο να μη το χαμηλώσεις πολύ (= πάνω από 3 εκατοστά)...
-
Ο χρήστης oyranos έγραψε:
επισης και οι αποψεις για το θεμα ειναι πολλες
θεωρητικα βελτιωνουν την αποδοση ,αλλα ουσιαστικο αποτελεσμα δεν ειδα.Συμφωνώ με τον nass, αν είσαι ικανοποιημένος τότε τί????
Προφανώς δεν είσαι ή ελπίζεις σε κάτι καλύτερο! Όλα έχουν το αντίτιμό τους. Το χαμήλωμα αν γίνει σωστά (χωρίς υπερβολές, όχι με κόψιμο ελατηρίων στο περίπου, οπωσδήποτε ευθυγράμμιση γεωμετρίας μετά) έχει το πλεονέκτημα του χαμηλώματος του κέντρου βάρους άρα λιγότερες κλίσεις και καλύτερη πρόσφυση σε στροφές. Καλύτερη πρόσφυση και λιγότερες κλίσεις δε σημαίνουν απαραίτητα καλύτερη συμπεριφορά και κράτημα. Αν η ομοιογένεια του αυτοκινήτου χαθεί μπορεί να μη σε ευχαριστεί η καλύτερη πρόσφυση αν δεν έχεις και ανάλογο έλεγχο κλπ. Επιπλέον σημαίνει και λιγότερη άνεση και κίνδυνο από σαμαράκια, πέτρες, πεζοδρόμια. Όπως σε όλα ο κατασκευαστής κάνει κάποιες επιλογές αφού το έχει ψάξει πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε βελτιωτή. Το κόστος βέβαια παίζει κάποιο ρόλο αλλά πχ το ελατήριο δεν έχει διαφορά σε τιμή για τον κατασκευαστή.
Το καλύτερο είναι να μπεις σε κάποιο αυτοκίνητο σαν το δικό σου στο οποίο να έχει γίνει ή ίδια μετατροπή ώστε να μπορέσεις να αντιληφθείς τις διαφορές και αν και κατά πόσο σου ταιριάζουνε εσένα προσωπικά, ό,τι και να λέει ο άλλος ή ο πωλητής. Μπορεί να είναι καλύτερο για αυτούς αλλά όχι για σένα. (ισχύει και για κρασιά και στερεοφωνικά, είναι λάθος να πληρώνεις για κάτι καλύτερο αν εσύ δεν μπορείς να εκτιμήσεις-αντιληφθείς)
Σχετικά με φίλτρα και εξατμίσεις θα έπρεπε να δείς διαφορά σε ροπή και ακόμα περισσότερο στις ψηλές στροφές. Εφόσον η εξάτμιση είναι για το συγκεκριμένο κινητήρα και το φίλτρο τοποθετείται σωστά σε κατάλληλο σημείο. Αν πχ η εξάτμιση είναι για αγωνιστική χρήση και 'δουλεύει' πάνω από τις 5000 στροφές όπου εσύ πάς σπάνια δεν θα δεις διαφορά! Αντίστοιχα αν το φίλτρο αέρα μπει σε σημείο όπου δεν φτάνει αρκετός αέρας ή ο αέρας είναι πιο ζεστός τότε πάλι το πλεονέκτημα μπορεί να εξανεμιστεί! -
Συμφωνώ απόλυτα με τις 2 παραπάνω απαντήσεις και θα συμπληρώσω το εξής: όσο πιο σύγχρονα τ' αυτοκίνητα, τόσο πιο δύσκολο να τα 'πειράξεις' με επιτυχία. Ηλεκτρονική εποχή γαρ.
Κατά τη γνώμη μου οι μετατροπές είχαν νόημα μέχρι και τα μέσα της δεκαετίας του '90, οπότε κι έρχονταν αναιμικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Από 'κει και μετά ο λόγος τιμή/απόδοση των οποιονδήποτε μετατροπών άρχισε να γίνεται ασύμφορος, εκτός από ελάχιστα κιτ που συνήθως 'κουβαλάνε' και την έγκριση της αντιπροσωπείας.
Έχε υπ' όψη σου ότι οι μετατροπές είναι μια ιστορία χωρίς τέλος και με μεγάλο κόστος.
Προσωπική γνώμη: φύλαξε τα λεφτά για ένα άλλο αυτοκίνητο που θα σε καλύπτει περισσότερο, όπως έρχεται από το εργοστάσιο. Έτσι κι αλλιώς, η απόκτηση αυτοκινήτου γίνεται ολοένα και πιο εύκολη. Η χρήση του, όμως... -
Ο χρήστης oyranos έγραψε:
Εσω ενα hyundai coupe του 2002.Σκεφτομαι να το χαμηλωσω.Προτασεις για ελατηρια και αναρτησεις υπαρχουν πολλες,οπως επισης και οι αποψεις για το θεμα ειναι πολλες και εξηγω.Πολλοι υποστηριζουν οτι το χαμηλωμα του αυτοκινητου βοηθα πραγματικα το κρατημα και τη συμπεριφορα του στο δρομο (παροτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος ηδη) ,αλλοι επιμενουν οτι αλλαζοντας το υψοσ του αυτοκινητου ειναι πιθανο τα αποτελεσματα να ειναι αντιθετα μ αυτα που περιμενει κανεις,δηλαδη να αλλαξει ουσιαστικα ολη η γεωμετρια της αναρτησης με αποτελεσμα χειροτερο κρατημα.Αυτη ειναι μια πρωτη απορια.Επισης εχω βαλει φιλτροχοανη στο αμαξι και αλλα gudget (εξατμιση zebring k.a)που θεωρητικα βελτιωνουν την αποδοση ,αλλα ουσιαστικο αποτελεσμα δεν ειδα.Ενημερωτικα λέω ότι είναι το coupe 1600 με 105 ιππους.Εχει κανεις δοκιμάσει τα superchips ή κατι άλλο με το οποίο δοκιμάζοντας μια φτηνή λύση να έχει αποτέλεσμα?σου προτείνω να επισκεφτείς αυτό τον δικτυακό τόπο : http://clubs.pathfinder.gr/hyundai_coupe
αφορά το αυτοκίνητό σου.
ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ (HYUNDAI COUPE)