-
Ο χρήστης soluccello έγραψε:
Με τα 800ευρω που λες για εξοπλισμο μαλλον θα θελεις να παρεις ARAI κρανος και LICO φορμα, αν καταλαβαινω καλα ???
Δεν καταλαβαίνω το νόημα των εικονιδίων??
(Τα εικονιδια αυτα, **σημαινουν αλλο πραγμα **απο αυτο που ευχομαι να εννοεις. Για δες το ......tuners.. )
-
Ο χρήστης Antomost έγραψε:
Καλημέρα,Είμαι ένας νεοεισαχθείς στο χόμπι. Διάβασα το φόρουμ και μπορώ να πω ότι το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και άντλησα αρκετές πληροφορίες.
Πήρα μεταχειρισμένο ένα CRG με K9 (σε αρκετά καλή κατάσταση) και τώρα το έχω στο μπαλκόνι μου για γενικό έλεγχο και καθαρισμό.
Οι απορίες μου είναι πάρα, μα πάρα πολλές, αλλά δεν θέλω να γίνω φορτικός και θα προσπαθήσω να είμαι όσο ποιο διακριτικός γίνεται.Στο μπαλκόνι πως το ανέβασες?
Για πες τα βασικά. Ποιο σασί είναι και τι χρονολογίας?
Μέχρι τώρα προβλήματα¨
-Περιορισμένες τεχνικές πληροφορίες. Πιάνουν τα χέρια μου, έχω αρκετές γνώσεις και χαίρομαι να το φτιάχνω μόνος μου. Με μερικές βόλτες που έκανα σε κοντινές μου πίστες είδα ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν μηχανικό!!! Από τους οποίους δεν βρήκα ιδιαίτερη προθυμία να μοιραστούν μαζί μου τα μυστικά του επαγγέλματος.
Βασικό. Σε τι περιοχή βρίσκεσαι? Αθήνα ή όχι?
Μπορείς να μιλήσεις με τον αντιπρόσωπο της CRG (που βρίσκεται στην Άνοιξη Αττικής) για να σε βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστείς και προς θεού…δε χρειάζεται να έχεις ΔΙΚΟ σου μηχανικό.
-Κόστος και χρήσης πίστας!! Θεωρώ πως όπως και οι περισσότεροι ότι δεν γεννήθηκα μέσα σε καρτ… θέλω το χρόνο μου και τον χώρο μου…χωρίς βέβαια να ενοχλώ ή να δημιουργήσω ατυχήματα. Που και ποιες ώρες? Μόνο ΣΚ μπορώ
Ξανά, εξαρτάται από τη περιοχή που βρίσκεσαι. Στην Αθήνα, προτείνω Καρτόδρομο, Κυριακές απ’το πρωί.
-Ανταλλακτικά, αναλώσιμα κλπ.. από εδώ? Απέξω? Πχ θέλω ένα Mychron, αξίζει να το φέρω?
Μη μπλέξεις με εξωτερικό. Προσωπικά αγοράζω πολλά πράγματα από το εξωτερικό, αλλά οτιδήποτε έχει να κάνει με το καρτ, μόνο από την Ελλάδα καθώς τα μεταφορικά πλέον έχουν ακριβύνει σε σημείο που δε συμφέρει πια και ο αντιπρόσωπος εδώ μπορεί να σε βοηθήσει σε πολλά πράγματα. Αν πχ κάνεις λάθος το ανταλλακτικό και σου στείλουν άλλο, τι κάνεις? Θα μπλέξεις με επιστροφές μετά θα ψάχνεσαι να στο βάλει κάποιος και τελικά θα ξοδέψεις περισσότερα χρήματα. Γιαυτό, το αγοράζεις από εδώ…από τον εδώ αντιπρόσωπο και στο τοποθετεί κιόλας.
-Αποθήκευση, μεταφορά. Όπως είπα θέλω να το φτιάχνω μόνος μου. Αποθηκευτικό χώρο με πρόσβαση όπου να χωράει το καρτ δεν έχω. Γερανάκι και μπαλκόνι στον 3ο παίζει?
Γερανάκι?
Προτείνω όχι.
Αν δεν έχεις χώρο σπίτι σου, η πίστα είναι μονόδρομος. Στο αποθηκεύουν με 30 ευρώ το μήνα.
Οτιδήποτε άλλες απορίες έχεις…ρώτα!
-
Σε ευχαριστώ Νίκο,
Μένω Αθήνα (Νότια προάστια) και η ποιο κοντινή μου πίστα είναι στον Αγ. Κοσμά. Το CRG είναι μάλλον ενα Road Rebel του 2004. Πώς μπορώ να το επιβεβαιώσω?
Το ανέβασα με το ασανσέρ αφού πρώτα έβγαλα ρόδες και πλαϊνά πλαστικά. Δεν είναι το κόστος φύλαξης που με προβληματίζει αλλά το εάν είναι ασφαλές εκεί και το ότι δεν θα το έχω δίπλα μου να το πασπατεύω..
Επίσης αυτό θα με δεσμεύει στο να παίζω μόνο σε μία πίστα καθώς δεν θα μπορώ να το μεταφέρω. -
Οταν πρωτοξεκινησα και εγω νεος στο χωρο, και εντελως ασχετος,προσπαθησα οσο το δυνατον να ξεκινησω με φθηνες λυσεις,κρανος δανεικο,φορμα απλη εργασιας ολοσωμη,γαντια των 5ευρω,παπουτσια απλα φθηνα,οι τοτε δυνατοτητες μου ηταν,ισα-ισα για να παρω το καρτ ενα 100αρι,ITALCORSA-ITALSYSTEM και τοτε το πληρωσα 1300ευρω λογικη τιμη για τα τοτε δεδομενα,τα καλα δυετιας-τριετιας καρτ 125 TAG ξεπερναγαν τα 5000ευρω.
Ετσι σιγα-σιγα εφτασα σε αυτο το σημειο που ειμαι τωρα,προσεγμενες αγορες,σασι μοτερ με ονομα και μεταπωληση,εξυπνες αγορες οχι βιαστικες ,και σωστες πωλησεις.
Οπως ολα τα πραγματα ετσι και τα καρτ εχουν τα πρωτοκλασατα σασι και τα δευτερα,αλλο το ...CRG..........TONY,BIREL και αλλο το πχ,VRK,JESOLO,ALFA, λεω τρεις μικρες βιοτεχνιες τυχαια που δεν αντιπροσωπευονται εδω.
Μου φαινεται πολυ περιεργο για τον φιλο soluccello,το ποσο των 800ευρω,για μενα ειναι τεραστιο για αρχη,μιας και σιγουρα θα πηγαινει αργα και κρατημενα. Εκτος βεβαια θελει να παρει απο την αρχη πολυ καλο κρανος και φορμα .και σε αυτη την περιπτωση λεω ΟΚ παω πασο,Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. Οσο για τα εικονιδια μπορει να πατησα λαθος πληκτρο,απορεια ηθελα να εκφρασω.
Οσο για το φιλο που λεει για το γερανακι και το μπαλκονι του,1000 φορες αυτο παρα εγλωβισμενο σε ενα κλουβι στην πιστα,μπαλαγκο ως 300 κιλα βαρος,συρματοσχοινο,μια μεγαλη γωνια,και εισαι αρχοντας,αφου δεν υπαρχει αλλη λυση.
Νικο βλεπε την λυση Βαγγελης,που το καρτ κρεμοταν στο ταβανι.
OΧΙ στην πιστα ,εχει αγωνες το καρτ στο κλουβι,εχει διαφορα event το καρτ στο κλουβι,εχει παλιοκαιρο το καρτ στο κλουβι,θες να το πλυνεις να το φτιαξεις θα εχεις τον αλλο πανω απο το κεφαλι σου,εκτος απο το να οδηγω το καρτ ενα μεγαλο ποσοστο ευχαριστησεις ειναι να το φτιαχνεις ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑ ΠΑΛΙ ...CRG... ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ THE BEST IN BUSSINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
τι ειχε κρεμασει ο βαγγελης ?
-
Ειχε προβλημα χωρου στο μαγαζι του ,εβαλε ενα παλαγκο(γερανακι) και το κρεμασε το καρτ με συρματοσχοινο απο το ταβανι. ειχε το κοντρολ του μπαλαγκου και το ανεβοκατεβαζε οποτε ηθελε.
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Μου φαινεται πολυ περιεργο για τον φιλο soluccello,το ποσο των 800ευρω,για μενα ειναι τεραστιο για αρχη,μιας και σιγουρα θα πηγαινει αργα και κρατημενα. Εκτος βεβαια θελει να παρει απο την αρχη πολυ καλο κρανος και φορμα .και σε αυτη την περιπτωση λεω ΟΚ παω πασο,Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ. Οσο για τα εικονιδια μπορει να πατησα λαθος πληκτρο,απορεια ηθελα να εκφρασω.
Ειλικρινά καμία παρεξήγηση για τα εικονίδια. Σχετικά με τα 800 ευρώ είναι αυτό που έγραψα και σε προηγούμενο post, ότι πολλές φορές μπλέκεσαι στα κόλπα του Marketing και αγοράζεις πράγματα παραπάνω από τις ανάγκες σου. Εγώ στα 800 συνυπολόγησα και όργανο μετρήσεων και όργανο για πιέσεις ελαστικών και εργαλεία. Η ασφάλεια πάντως είναι πάνω από όλα, εδώ με βρίσκεις 100% σύμφωνο!!!
-
Ο χρήστης Antomost έγραψε:
Σε ευχαριστώ Νίκο,Μένω Αθήνα (Νότια προάστια) και η ποιο κοντινή μου πίστα είναι στον Αγ. Κοσμά. Το CRG είναι μάλλον ενα Road Rebel του 2004. Πώς μπορώ να το επιβεβαιώσω?
Το ανέβασα με το ασανσέρ αφού πρώτα έβγαλα ρόδες και πλαϊνά πλαστικά. Δεν είναι το κόστος φύλαξης που με προβληματίζει αλλά το εάν είναι ασφαλές εκεί και το ότι δεν θα το έχω δίπλα μου να το πασπατεύω..
Επίσης αυτό θα με δεσμεύει στο να παίζω μόνο σε μία πίστα καθώς δεν θα μπορώ να το μεταφέρω.Άσ'τον Άγιο Κοσμά κατά την άποψή μου.
Πανάκριβη η προπόνηση εκεί. Χίλιες φορές Καρτόδρομο που θα είναι και ο αντιπρόσωπος εκεί να σε βοηθήσει αν πας Σάββατο.
Θα στο επιβεβαιώσει μόνο ο αντιπρόσωπος και αφού είσαι Αθήνα, μπορείς να μιλάς μαζί του για τα πάντα. Θα δεις, είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ παιδί!
Αν έχεις τρόπο να το ανεβάζεις επάνω (δε το γνώριζα αυτό), τότε καλύτερα σπίτι σου από την οποιαδήποτε πίστα για όλους τους λόγους που είπες.
Σχετικά με τον εξοπλισμό...σιγά-σιγά. Μη βιάζεσαι. Πάρε τα βασικά που αφορούν την ασφάλειά σου και μετά όλα τ'άλλα.
Καλό καρτ!
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Ειχε προβλημα χωρου στο μαγαζι του ,εβαλε ενα παλαγκο(γερανακι) και το κρεμασε το καρτ με συρματοσχοινο απο το ταβανι. ειχε το κοντρολ του μπαλαγκου και το ανεβοκατεβαζε οποτε ηθελε.το καρτ επέζησε ?
-
-
Για να μην μπερδευομαστε για το MAXTER-SONIK TX1,στην Αμερικη πηγαινει με 26αρι καρμπυρατερ triton, και ΧΩΡΙΣ power valve,και για την Ευρωπη ειναι με 30αρι καρμπυρατερ delordo και ME power valve.
-
ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
Αλλες εποχες τοτε με το 100αρι εξωτερικη μιζα,πλαστικο δοχειο βενζινης,μια μικρη βαλιτσα με λιγα εργαλεια , λαδι,ενα ξυλο για τακο,και μια σακουλα σουπερ μαρκετ με ενα σπρευ δυο- τρεια πραγματα, και μπολικη τρελα και παθος.
http://img266.imageshack.us/img266/4575/r001022.jpg
Kαι το τωρα με τα 6ταχυτα ...CRG, ROAD REBEL και BAD BOY
http://img341.imageshack.us/img341/7690/img3156u.jpg -
Κινητήρας Wankel AIXRO XR50 για καρτ με τα εξής χαρακτηριστικά:
Type - 4-stroke single rotor rotary engine
Power - 34 kW at 8750 rpm
Weight - ca. 15 kg
Torque - 39 Nm at 7500 rpm
Chamber Volume - 294 ccm
Max RPM - 10400 rpm (ceramic apex seals 10800 rpm)
Ignition - magnet ignition with variable ignition timing
Clutch - 2-disc dry centrifugal clutch
Drive - ½ in chain type 428Μικρό βάρος σε σχέση με την ισχύ που αποδίδει: 15kg για 46 hp τη στιγμή (για μέτρο σύγκρισης ) που ένας Rotax 125 Max είναι 12kg και αποδίδει 28,4hp.
Έχει δει κανένας σε κάποια πίστα τέτοιον κινητήρα να μας πει εντύπώσεις; Το κόστος περίπου είναι 3400 λίρες.
Και ένα βίντεο με καρτ με τέτοιους κινητήρες:
-
ναι . σε καποια φαση τους χρησιμοποιουσαν κνα δυο εταιριες σε ορισμενα limited μοντελα τους. αν θυμαμαι καλα η swiis hutless ηταν μια απο αυτες. αρκετα καλα λογια απο ιδιοκτητες στο εξωτερικο !δεν ξερω για υποστηριξη ομως στα πατρια εδαφη...
-
Εαν δεν κανω λαθος τη χρονια ,νομιζω ηταν το 2004 εφερε ενα τετοιο μοτερ ο Τσερανιδης,θυμαμαι εκανα βολτα τοτε στην Αγια Μαρινα ενα SGM 6ταχυτο 38 hp και με περασε σαν σταματημενο το βανκελ ,ειχε απιστευτη δυναμη,ελιωνε για πλακα τα πισω λαστιχα,αλλα εβγαζε και πολλες ζημιες με πρωτα τα φυγοκεντρικα που δεν αντεχαν την δυναμη και εσπαγαν. Παντως απο οσο ειχα ακουσει εβγαζε αρκετα προβληματα,δεν ξερω τα σημερινα μοντελα αν και ποσο εχουν βελτιωθει.
-
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Εαν δεν κανω λαθος τη χρονια ,νομιζω ηταν το 2004 εφερε ενα τετοιο μοτερ ο Τσερανιδης,θυμαμαι εκανα βολτα τοτε στην Αγια Μαρινα ενα SGM 6ταχυτο 38 hp και με περασε σαν σταματημενο το βανκελ ,ειχε απιστευτη δυναμη,ελιωνε για πλακα τα πισω λαστιχα,αλλα εβγαζε και πολλες ζημιες με πρωτα τα φυγοκεντρικα που δεν αντεχαν την δυναμη και εσπαγαν. Παντως απο οσο ειχα ακουσει εβγαζε αρκετα προβληματα,δεν ξερω τα σημερινα μοντελα αν και ποσο εχουν βελτιωθει.Rocket αν θυμάμαι καλά λεγόταν και ήταν πολύ δυνατό.
-
καλα πολυ γελιο το βιντεο !! και τεχνη φυσικα !
-
Ο μεγαλος αντιπαλος TONY με VORTEX RVXX στην KZ2 τα σαρωσε ολα στο LONATO για το WINTER CUP 1)XAJEK-PATRICK 2)RICK DREEZEN 3)MARCO ARDIGO το ποντιουμ πρασινισε απο τους οδηγους της ΤΟΝΥ που εκαναν το 1,2,3.
Ειπαμε στον ανταξιο μεγαλο αντιπαλο του βγαζουμε το καπελο.
http://img408.imageshack.us/img408/995/96136p.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/7449/26812.jpg
Η ΤΟΝΥ παντα εχει μια θεση στην καρδια μας.
Ενα βιντεο απο το Βελγικο πρωταθλημα στην πισταρα του GENK για την κατηγορια KZ2
Youtube Video -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Ενα βιντεο απο το Βελγικο πρωταθλημα στην πισταρα του GENK για την κατηγορια KZ2
Youtube VideoΑπό ότι βλέπω στο βίντεο τα πράγματα στους αγώνες περιλαμβάνουν αρκετές επαφές. Ειδικά στις απόπειρες για προσπέρασμα η επαφή είναι πολυ πιθανή. Στο 3' 05'' φέρνει τετ ακε (κάποιος τον έσπρωξε μάλλον) και μετά λυσσομανάει να τους ξαναπεράσει!!
Πολύ ωραίο βίντεο!
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ