-
Εάν κάνατε μια μετατροπή τοποθετώντας σε ένα ΑΧ, 205, 106 κλπ το μοτεράκι 1.6 16V της PSA θα προτιμούσατε το παλαιό ή το νεώτερο με τον εξελιγμένο εγκέφαλο (για ρύπους??) μοτέρ;
α) για μαμά κατάσταση
β) για μετατροπή με εκκεντροφόρους στο όριο της διατήρησης των υδραυλικών ωστηρίων και το ανάλογο πρόγραμμα/συμπίεση; -
Εάν κάνατε μια μετατροπή τοποθετώντας σε ένα ΑΧ, 205, 106 κλπ το μοτεράκι 1.6 16V της PSA θα προτιμούσατε το παλαιό ή το νεώτερο με τον εξελιγμένο εγκέφαλο (για ρύπους??) μοτέρ;
α) για μαμά κατάσταση
β) για μετατροπή με εκκεντροφόρους στο όριο της διατήρησης των υδραυλικών ωστηρίων και το ανάλογο πρόγραμμα/συμπίεση; -
Εάν κάνατε μια μετατροπή τοποθετώντας σε ένα ΑΧ, 205, 106 κλπ το μοτεράκι 1.6 16V της PSA θα προτιμούσατε το παλαιό ή το νεώτερο με τον εξελιγμένο εγκέφαλο (για ρύπους??) μοτέρ;
α) για μαμά κατάσταση
β) για μετατροπή με εκκεντροφόρους στο όριο της διατήρησης των υδραυλικών ωστηρίων και το ανάλογο πρόγραμμα/συμπίεση; -
Για το α τον νεωτερο και για το β τον παλιο.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Για το α τον νεωτερο και για το β τον παλιο.Αν δεν παινεψεις το σπιτι σου...
Κινητήρας PSA 16V 1.6 . Ποιο μοντέλο;