-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δυστυχως πρεπει να βαψω και τον ουρανο γιατι ειναι χαλια. Πρεπει να βγουν και ταπετσαρίες ε; Τρεμω την εμφάνιση τριγμών...!
Δεν είναι απαραίτητο να βγούν οι ταπετσαρίες για να βαφεί το αυτοκίνητο.
Εκτός από τα σημεία που έχουν βουλιάξει βέβαια..ναι αλλά αν είναι μεγάλο βαθούλωμα?
πως θα το τραβήξει ?
-
Γι'αυτό είπα ..
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Γι'αυτό είπα ..ωπς...sorry..αφηρημένος...
-
200-210 ευρώ για μια βαθειά χαρακιά στο φτερό;; (πήγε μέσα η λαμαρίνα για 20 πόντους από ένα @ που την κοπάνησε, μάλλον φορτηγό γιατί είναι ψηλά)
Τόσο πάει το μαλλί συνήθως;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
200-210 ευρώ για μια βαθειά χαρακιά στο φτερό;; (πήγε μέσα η λαμαρίνα για 20 πόντους από ένα @ που την κοπάνησε, μάλλον φορτηγό γιατί είναι ψηλά)Τόσο πάει το μαλλί συνήθως;
100 - 130ε η βαφη για το καθε κομματι
και αναλογα την ζημια η φανοποιια
εξετασε το μηπως συμφερει η αλλαγη φτερου, φανταζομαι ειναι μπροστινο ετσι? -
Πίσω, δίπλα στο φανάρι που ευτυχώς τη γλίτωσε. Θέλει χτύπημα για να έρθει στα ίσα του, στόκο και βάψιμο. Αλλά ακριβά δεν είναι 200
-
ναι τα 200ε ειναι πιστευω οριακο
-
60-80
-
Έχετε να προτείνετε κανέναν οικονομικό από Πειραιά ως Γκάζι; Άντε και καμιά Ν. Σμύρνη-Καλλιθέα. Δεν πετάω 200 ευρώ έτσι για μια χαρακιά.
-
υπαρχει σπρει να βαψω ενα σημειο του προφυλακτηρα?
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
υπαρχει σπρει να βαψω ενα σημειο του προφυλακτηρα?Ναι. Φτιάχνουν από τον κωδικό του χρώματος σε εξειδικευμένα καταστήματα χρωμάτων αυτοκινήτων.
-
[quote='cmarin']60-80
-
Οχι πάντα, Χάρη. Πλέον μπορούν να τραβήξουν τη λαμαρίνα απ'έξω ευκολότερα απ'ό,τι στο παρελθόν.
-
Γι' αυτό έγραψα 'ενδέχεται' και 'ίσως' κλπ κλπ
Με το δικό σου τι έγινε;
-
Τίποτα, ακόμη. Εν αναμονή της ασφάλειας του ακατανόμαστου.
-
Μετά από τρακάρισμα από πίσω βάφτηκε ο πίσω προφυλακτήρας (Vectra b). Μετά από 2-3 μήνες το χρώμα άρχισε να ξεκολλά και να φουσκώνει με αποτέλεσμα λίγο αργότερα να σπάει και να αρχίζει το ξεφλούδισμα. Ξαναβάφτηκε χωρίς χρέωσή μου αλλά πάλι τα ίδια. Το ίδιο φαινόμενο παρατηρήθηκε, σε μικρότερο βαθμό, και στο πίσω φτερό. Όλες οι εργασίες έγιναν στο ίδιο επίσημο συνεργείο.
Έχω ακούσει πολλές απόψεις: 1. Δεν βάζουν πλαστικοποιητή 2. Δεν γίνεται σωστή προεργασία (τρίψιμο) 3. Λόγω του φούρνου ο προφυλακτήρας έχει γίνει άκαμπτος (έχασε την ελαστικότητα του) και σε κάθε ακούμπημα πάει το χρώμα (δεν παρκάρω ηχητικά).
Με επικρατέστερο το δεύτερο κατά τη γνώμη μου θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας για τη λύση του μυστηρίου. -
Προφανώς κάνουν κάποιο λάθος και ξεφλουδίζει. Δεν χάλασε ο προφυλακτήρας από το φούρνο και μη μπαίνεις σε λεπτομέρειες που αφορούν αυτούς (τρίψιμο, πλαστικοποιητής κλπ). Εσένα σε ενδιαφέρει το τελικό αποτέλεσμα το οποίο είναι ΑΘΛΙΟ και θέλει ξανά βάψιμο.
-
Αν δεν χρησιμοποιηθούν τα κατάλληλα υποστρώματα για πλαστικά, αστάρια, στόκος πιστολιού, στα πλαστικά μέρη, αυτά ξεφλουδίζουν συνεχώς.
-
Ξέρεται κάποιον που να κάνει σωστή δουλειά κατά προτίμηση επίσημο της οπελ.
-
Ο χρήστης ioannism έγραψε:
Ξέρεται κάποιον που να κάνει σωστή δουλειά κατά προτίμηση επίσημο της οπελ.Πολλές φορές φίλε μου, τα απλά φαναρτζήδικα (των οποίων όμως έχεις δει τα αποτελέσματα της δουλειάς τους σε άλλα αυτοκίνητα) κάνουν πιο μερακλίδικη και σωστή επισκευή-βάψιμο. Ειδικά σε αυτό το θέμα μην θεωρείς δεδομένο πως σε κάποιο εξουσιοδοτημένο της Opel θα σου κάνουν καλύτερη δουλειά.
Παρατήρησε επισκευασμένα αυτοκίνητα να δεις το αποτέλεσμα και την ποιότητα της δουλειάς. Αν έχουν κάποιο ανοιχτόχρωμο που του έβαψαν προφυλακτήρα, κοίτα το χρώμα από το πλάϊ σε φως καθώς και σε σκιά να δεις πόσο παχύ και ομοιογενές ή τραχύ ή λεπτό είναι, καθώς και αν κάνει αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα. Από αυτό μπορείς να έχεις μια ένδειξη της ποιότητας του αποτελέσματος.
Αναζήτηση φαναρτζή + Ερωτήσεις για βάψιμο