-
Κατ αρχην να χαιρετησω ολο το forum μιας και ειναι η πρώτη μου δημοσίευση.
Εχω ένα seat cordoba '94 1400cc.
Πρίν από 3 μέρες και ενώ ξέχναγα κάθε μέρα να βάλω βενζίνη ο δείκτης είχε πιάσει πάτο(σχεδόν), πηγα στο βενζινάδικο.(σε αυτό το βενζινάδικο βάζω περίπου 2 χρόνια).Αρχικά παρατήρησα ένα 'πέσιμο' της μηχανής.Το ίδιο απόγευμα εκεί που πήγαινα ξαφνικά το αμάξι ρίχνει στροφές (ομαλά) μέχρι που σβήνει.Μετά απο μισό λεπτό ξαναπαίρνει κανονικά.
Την άλλη μέρα μου το κάνει δύο φορές το πρωί.Το μεσημέρι μέχρι να πάω σπίτι εχει σβήσει ακόμα 3 φορές.
Παίρνω τη seat (δυστηχώς μένω Ευβοια και δεν έχω seat κοντα-πρεπει να πάω Αθήνα), και μου λέει ή αντλία βενζίνης ή φιλτρο).Εγώ ρουφάω με σωληνάκι λίγη βενζίνη από το ρεζεβουάρ και βγαίνει χάλια.(αιωρούνταν μαυρα σωματίδια).
Το ίδιο απόγευμα αποφασίζω να πάω σε άλλο βενζινάδικο να αδειάσω την βενζίνη και να γεμίσω καινούργια.Δε τα καταφέρνω αφου μετά απο περίπου 10 χιλιόμετρα το αμάξι σβήνει και δε λέει να ξαναπάρει.Τελικά μετα από καμια ώρα παίρνει και το αφήνω σε μια αλάνα μέχρι να έρθει ένας μάστορας να το δει.(ακομα τον περιμένω).Επίσης μετάτο τελευταίο σβήσιμο νομίζω οτι ακούω ένα ματαλικό ήχο να χτυπάει από τη μηχανή.
Κατι μου είπαν για καθάρισμα-άδειασμα ντεπόζιτου και αλλαγή φίλτρου.Θα παρακαλούσα όποιον εχει ανάλογη εμπειρία να μου πεί τι έκανε.Ξέρω οτι το πιό σωστό θα ήταν να πάω στη seat αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο.(πρέπει να μπεί γερανός και αμάξι σε καράβι και,και,και.......)
Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων
-
Κατ αρχην να χαιρετησω ολο το forum μιας και ειναι η πρώτη μου δημοσίευση.
Εχω ένα seat cordoba '94 1400cc.
Πρίν από 3 μέρες και ενώ ξέχναγα κάθε μέρα να βάλω βενζίνη ο δείκτης είχε πιάσει πάτο(σχεδόν), πηγα στο βενζινάδικο.(σε αυτό το βενζινάδικο βάζω περίπου 2 χρόνια).Αρχικά παρατήρησα ένα 'πέσιμο' της μηχανής.Το ίδιο απόγευμα εκεί που πήγαινα ξαφνικά το αμάξι ρίχνει στροφές (ομαλά) μέχρι που σβήνει.Μετά απο μισό λεπτό ξαναπαίρνει κανονικά.
Την άλλη μέρα μου το κάνει δύο φορές το πρωί.Το μεσημέρι μέχρι να πάω σπίτι εχει σβήσει ακόμα 3 φορές.
Παίρνω τη seat (δυστηχώς μένω Ευβοια και δεν έχω seat κοντα-πρεπει να πάω Αθήνα), και μου λέει ή αντλία βενζίνης ή φιλτρο).Εγώ ρουφάω με σωληνάκι λίγη βενζίνη από το ρεζεβουάρ και βγαίνει χάλια.(αιωρούνταν μαυρα σωματίδια).
Το ίδιο απόγευμα αποφασίζω να πάω σε άλλο βενζινάδικο να αδειάσω την βενζίνη και να γεμίσω καινούργια.Δε τα καταφέρνω αφου μετά απο περίπου 10 χιλιόμετρα το αμάξι σβήνει και δε λέει να ξαναπάρει.Τελικά μετα από καμια ώρα παίρνει και το αφήνω σε μια αλάνα μέχρι να έρθει ένας μάστορας να το δει.(ακομα τον περιμένω).Επίσης μετάτο τελευταίο σβήσιμο νομίζω οτι ακούω ένα ματαλικό ήχο να χτυπάει από τη μηχανή.
Κατι μου είπαν για καθάρισμα-άδειασμα ντεπόζιτου και αλλαγή φίλτρου.Θα παρακαλούσα όποιον εχει ανάλογη εμπειρία να μου πεί τι έκανε.Ξέρω οτι το πιό σωστό θα ήταν να πάω στη seat αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο.(πρέπει να μπεί γερανός και αμάξι σε καράβι και,και,και.......)
Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων
-
Κατ αρχην να χαιρετησω ολο το forum μιας και ειναι η πρώτη μου δημοσίευση.
Εχω ένα seat cordoba '94 1400cc.
Πρίν από 3 μέρες και ενώ ξέχναγα κάθε μέρα να βάλω βενζίνη ο δείκτης είχε πιάσει πάτο(σχεδόν), πηγα στο βενζινάδικο.(σε αυτό το βενζινάδικο βάζω περίπου 2 χρόνια).Αρχικά παρατήρησα ένα 'πέσιμο' της μηχανής.Το ίδιο απόγευμα εκεί που πήγαινα ξαφνικά το αμάξι ρίχνει στροφές (ομαλά) μέχρι που σβήνει.Μετά απο μισό λεπτό ξαναπαίρνει κανονικά.
Την άλλη μέρα μου το κάνει δύο φορές το πρωί.Το μεσημέρι μέχρι να πάω σπίτι εχει σβήσει ακόμα 3 φορές.
Παίρνω τη seat (δυστηχώς μένω Ευβοια και δεν έχω seat κοντα-πρεπει να πάω Αθήνα), και μου λέει ή αντλία βενζίνης ή φιλτρο).Εγώ ρουφάω με σωληνάκι λίγη βενζίνη από το ρεζεβουάρ και βγαίνει χάλια.(αιωρούνταν μαυρα σωματίδια).
Το ίδιο απόγευμα αποφασίζω να πάω σε άλλο βενζινάδικο να αδειάσω την βενζίνη και να γεμίσω καινούργια.Δε τα καταφέρνω αφου μετά απο περίπου 10 χιλιόμετρα το αμάξι σβήνει και δε λέει να ξαναπάρει.Τελικά μετα από καμια ώρα παίρνει και το αφήνω σε μια αλάνα μέχρι να έρθει ένας μάστορας να το δει.(ακομα τον περιμένω).Επίσης μετάτο τελευταίο σβήσιμο νομίζω οτι ακούω ένα ματαλικό ήχο να χτυπάει από τη μηχανή.
Κατι μου είπαν για καθάρισμα-άδειασμα ντεπόζιτου και αλλαγή φίλτρου.Θα παρακαλούσα όποιον εχει ανάλογη εμπειρία να μου πεί τι έκανε.Ξέρω οτι το πιό σωστό θα ήταν να πάω στη seat αλλά θα ήταν λίγο δύσκολο.(πρέπει να μπεί γερανός και αμάξι σε καράβι και,και,και.......)
Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων
-
Καλως Ηρθες! Πολλες και ενδιαφερουσες δημοσιευσεις σου ευχομαι!
Ισως η αντλια σου να τα επαιξε Και να καθαρισεις ρεζερβουαρ, φιλτρα κ.τ.λ δεν νομιζω να υπαρξει διαφορα... Και παλι η αντλια οποτε θυμηθει θα δουλευει! Ενα τηλεφωνο στη seat ισως βοηθουσε να σου ξεκαθαρισουν το αν υπαρχει περιπτωση να δουλεψει ξανα η αντλια κανονικα η οχι. Απ'οτι γνωριζω ομως, αντικαθιστανται διχως δευτερη σκεψη!
-
Βγάλε το σωληνάκι του καυσίμου που έρχεται από τη δεξαμενή και γύρισε τον κινητήρα με τη μίζα για να δεις αν έρχεται καύσιμο και με τι πίεση. Αν είναι οκ τότε αλλαγή φίλτρου και γενικό καθάρισμα δεξαμενής και σωληνώσεων.
Καλή επιτυχία και καλώς όρισες στη συντροφιά μας.
-
Ευχαριστώ πολυ παιδια.
Τελικα άλλαξα μόνο φιλτρο.Οσο για τον ηχο που έκανε η μηχανή ήταν λόγω μειωμένης τροφοδοσίας(ρετάριζε).
Ο μαστορας μου είπε οτι θέλει ενα καθάρισμα το ντεπόζιτο γιατί πρέπει να έχει πολύ σκουπίδι μεσα , και θα πρέπει να αλλάζω φιλτρο συχνά.Το καθαρισμα να το αφήσω καλυτερα στη SEAT για να μη κάνω καμια μαλ$%$^.Και πάλι ευχαριστώ
-
Φίλε με το seat
σε χαιρετώ και σου λέω ότι στάθηκες τυχερός
γιατί από ψιλοάδειο ντεπόζιτο και κακή βενζίνη
πολύ εύκολα χαλάει η τρόμπα και πίστεψε με
κοστίζει αρκετά.όταν είχα ένα ibiza 1,6 101hp έτυχε να το κυκλοφορήσω
κάποιες φορές με λαμπάκι αναμένο και κακής ποιότητας
βενζίνη και κάποια φορά η αντλία παρέδωσε το πνεύμα της.για αυτό καλό για όλους μας είναι να αποφεύγουμε να οδηγούμε
πολλά χιλιόμετρα με λαμπάκι αναμένο ότι αυτοκίνητο και αν
έχουμε.Σημείωση: η καλή βενζίνη είναι λαχείο...
-
Τελικά μου το ξαναέκανε και θα το πάω αύριο να καθαρίσει το ντεπόζιτο.
Φίλε tony πόσο πήγε η αντλία?Εσύ φαντάζομαι το πήγες στη seat και στο βρήκανε με τη μία ε? -
εμένα δεν εδινε βενζίνη και δεν έπερνε μπροστά.
πριν κανα δυο χρόνια περίπου 60.000 περίπου στη seat στο Μοσχάτο
ο μηχανικός πάντως είπε οτι είναι σπάνια βλαβη για ibiza
Βενζίνη με σκουπιδια