-
Είχαμε επίσης και FIA GT με την Ferrari 550 των Lamy/Gardel να παίρνει τη νίκη στο Brno με τους Bertolini/Wendliger (MC12) και Melo/Belloc (575 GTC) να ακολουθούν. Στη μικρή GT2 οι Rockenfeller/Lieb πήραν την τρίτη τους νίκη.
Άλλο: IRL, Richmond. Η Penske τα πήρε όλα (pole:Hornish jr. νίκη:Castroneves) Λέτε να είδανε το πρωτότυπο της Porsche και να αποφασίσαν να οδηγήσουν μπας και τους πάρει η ομάδα για οδηγούς;
Πάντως ο Wheldon εξακολουθεί να έχει τεράστιο κεφάλι στη βαθμολογία.
Είχε και SUPER GT αλλά έχω κάτι δουλείες και δεν μπορώ να γραψω τίποτα τώρα. Την άλλη βδομάδα. -
Να μη ξαχάσουμε να αναφέρουμε πως ο Colciago μετά τις π@π@ριές που έκανε στον Giovanardi και που πιστευε πως ήταν απλά αγώνας, τιμωρήθηκε με 30' ποινή. Καλά να πάθει. Είπαμε και το χτύπήμα στα τουρισμού έχει και τα όριά του. Κρίμα γιατί με είχε εντυπωσιάσει με την οδήγησή του αλλά με αηδίασε στο τέλος με την παράφρων συμπεριφορά του.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Επίσης είχαμε αγώνα στην Αγγλία στο Brands Hatch για τον Χαλκιόπουλο και πραγματικά κρίμα που το rally.gr δεν αναφέρει τίποτα!Εχω μια ενημερωση οτι θα υπαρξει βελτιωση σε αυτο τον τομεα.
-
Να ρωτήσω κάτι επειδή βαριέμαι να ψάχνω τους κανονισμούς. Ποιες οι διαφορές του Toledo του Btcc από αυτού του Wtcc?? Τουλάχιστον εξωτερικά φαίνονται ολόιδια!
-
Μιχαλη τα Αγγλικα με τα παγκοσμια Toledo ειναι ακριβως τα ιδια. Το μονο που κατα καιρους αλλαζει ειναι το βαρος του Αγγλικου αφου υπαρχει συνεχη προσπαθεια το συγκεκριμενο αυτοκινητο που ειναι βασισμενο σε κανονισμους Super2000, να εξισωθει με τα αντιστοιχα κανονισμων BTC αυτοκινητα των Vauxhall, MG και Honda.
Γενικοτερα τα δυο πακετα κανονισμων μπορει να δινουν το ιδιο τελικο αποτελεσμα απο πλευρας ταχυτητας ομως οι ομοιοτητες των αυτοκινητων σταματουν στην εξωτερικη εμφανιση. Τα αυτοκινητα του BTCC εχουν πολλα under the skin κοινα εξαρτηματα (φρενα, ζαντες, ηλεκτρονικα κ.α.). Αντιθετα τα Super2000 ειναι ουσιαστικα κατι αναμεσα σε groupN και Α αλλα βασισμενα πολυ περισσοτερο στο αντιστοιχο μοντελο παραγωγης.
-
Mάλιστα, με λίγα λόγια δηλαδή οι κανονισμοί του Btcc αφήνουν περισσότερα περιθόρια εξέλιξης στα αυτοκίνητα από αυτούς των super2000, εκτός βέβαια από κοινά φρένα, ζάντες κλπ. Που σημαίνει ότι οριακά τα αυτοκίνητα του btcc είναι πιο γρήγορα! Μία συζήτηση με τον Jason Plato θα μας βοηθούσε! Πάντως θα είχε ενδιαφέρον μία κόντρα μεταξύ integra - astra - series 3 - 156!
-
Εχει γινει περιπου η κοντρα περυσι με εργοστασιακα Vauxhall coupe, εργοστασιακα Civic (ουσιαστικα το Integra με αλλο αμαξωμα), εργοστασιακα Toledo και ιδιωτικες BMW και 156. Σε απολυτη ταχυτητα τα BTCC ηταν οριακα μπροστα αλλα 40 κιλα εφεραν ισοτητα.
Ομως το πιο ενδιαφερον ηταν οι μεταβολες στην αποδοση των Super2000 αναλογα με την ομαδα που τα συτηρουσε. Η θεωρια που ακουστηκε ηταν οτι τα Super2000 ειναι πολυ πιο απαιτητικα (και κατ' επεκταση πιο ακριβα, πολυ σημαντικος παραγωντας για ιδιωτικες ομαδες) στην προετοιμασια και στη συντηρηση. Επισης εντυπωσιακη ηταν η κατακορυφη πτωση της αποδοσης για την BMW με τα υποχρεωτικα ελαστικα του BTCC που προμηθευει η Dunlop μια και ειναι σχεδιασμενα για προσθιοκινητα αυτοκινητα.
-
Πως σας φαινεται;
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Οι κεραιες λαμβανουν οτι η Alfa του χρονου θα κατεβασει την 147 στο WTCC αντι της 159
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οι κεραιες λαμβανουν οτι η Alfa του χρονου θα κατεβασει την 147 στο WTCC αντι της 159Και η BMW; Θα κατεβάσει τη Σειρά 1; Πάει σαν το rally θα γίνει και αυτό με όσο πιο μικρά αυτοκίνητα γίνεται.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πως σας φαινεται;http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
Συγκλονιστικό. Για πότε είναι; Έχουμε ημερομηνία;
-
17 του μηνα σε αυτη τη θεσπεσια πιστα
-
Ο χρήστης Hakk έγραψε:
Οι κεραιες λαμβανουν οτι η Alfa του χρονου θα κατεβασει την 147 στο WTCC αντι της 159
Και η BMW; Θα κατεβάσει τη Σειρά 1; Πάει σαν το rally θα γίνει και αυτό με όσο πιο μικρά αυτοκίνητα γίνεται.
Οχι η BMW θα κατεβασει κανονικα την 3αρα για να μην παθει εγκεφαλικο ο kouk
Η αποφαση της Alfa δυστυχως οφειλεται στη μειωση του προυπολογισμου για το WTCC. Απο οτι ακουγεται το γκρουπο ριχνει τα λεφτα στο project Punto - WRC και η Alfa θα μεινει με τα ρεστα που φτανουν ισα ισα για να μεταφερουν τα μηχανικα μερη της 156 στην 147.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
17 του μηνα σε αυτη τη θεσπεσια πισταΡε συ Κωσταντίνε, σ'αρέσει αυτή η πίστα?? Πίστα με μόνο 6 στροφές? Εκ των οποίων καμία δεν φαίνεται ιδιαίτερα απαιτητική! Βέβαια τι να λέμε... Ας είχαμε πίστα στην Ελλάδα και ας και σαν αυτή.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
17 του μηνα σε αυτη τη θεσπεσια πιστα
http://www.dtm.de/rennen.en.php?rennen=2005-07-17Ρε συ Κωσταντίνε, σ'αρέσει αυτή η πίστα?? Πίστα με μόνο 6 στροφές? Εκ των οποίων καμία δεν φαίνεται ιδιαίτερα απαιτητική! Βέβαια τι να λέμε... Ας είχαμε πίστα στην Ελλάδα και ας και σαν αυτή.
Το δευτερεύον όνομα αυτή της πίστας (το παρατσούκλι) είναι Μονακό της Γερμανίας. That means μπαριέρες σε όλο της το μήκος και αυτή η πρώτη αναστρόφη μετα την ευθεία προσφέρει ένα πολύ καλό σημείο για προσπέρασμα. Αν και δεν την έχω δει ποτέ εν ώρα αγώνα από όσα έχω διαβάσει ακούγεται για πολλή όμορφη πίστα.
-
Το rally.gr μιλησε (μεσω του Ακη Τεμπεριδη) με τον Αλεξανδρο Μαργαριτη που βρισκεται στη χωρα μας για διακοπες. Μπορειτε να διαβασετε αρκετα ενδιαφεροντα σχετικα με την εξελιξη της χρονιας του αλλα και το DTM σαν εμπειρια:
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0Σχετικα με το Norisring, Μιχαλη καταρχην το μερος εχει τη δικη του ιστορια συνδεδεμενη με μαυρες εποχες της χωρας και κατα επεκταση της ανθρωποτητας. Στη μεγαλη ευθεια υπαρχει μια τεραστια εξεδρα η οποια ειχε στηθει για την παρακολουθηση των παρελασεων των Ναζι που γινοταν εκει (ή καπως ετσι). Σαν πιστα τωρα μπορει να ειναι απλη αλλα ο συνδυασμος μεγαλων ευθειων με πολυ κλειστες στροφες και απιστευτο πλατος δινει απιθανες βουτιες στα φρενα και τυπικα εκπληκτικους αγωνες. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε οτι εκει καθε χρονο το DTM συγκεντρωνει το μεγαλυτερο κοινο. Φετος το προγραμμα περα του αγωνα, θα εχει εναν σημαντικο αγωνα πυγμαχιας (!!!) και αν ολα παν καλα αυτο το δρωμενο με τους παλιους πρωταθλητες. Και λεω δρωμενο γιατι μαλλον δε θα ειναι αγωνας αλλα hot laping με τους οδηγους να προσπαθουν και με τα τρια αυτοκινητα. Φυσικα δεν υπαρχει ακομη κατι το επισημο αλλα οπως και ειναι το φορματ, το θεμα ειναι ενδιαφερον.
-
Λοιπόν, είχα υποσχεθεί να γράψω για Super GT (σιγά μη νοιάζεται και κανείς για αυτό το πρωτάθλημα πλην εμού, αλλά τέλος πάντων)
Λοιπόν. 3ος αγώνας του πρωταθλήματος στην Sepang (πριν 2 βδομάδες) και την μεγάλη κατηγορία GT500 κέρδισαν οι Motoyama/Lyons με το εργοστασιακό Xanavi Nismo Z. Ακολούθησαν οι Ito/Firman (ο γνωστός από την F1) με την Arta NSX, στον πρώτο αγώνα που τα NSX κινήθηκαν στο ρυθμό των πρώτων. Στη μικρή GT300 το ASL Garaiya θυμήθηκε τον περσινό του εαυτό και πήρε τη νίκη με τους Nitta/Takagi στο τιμόνι. Στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οι Motoyama/Lyons προηγούνται αλλά με 23 max points ανα αγώνα, η διαφορά μεταξύ 1-15 είναι μόλις 28!!!
Στη μικρή οι Nitta/Takagi είναι μπροστά. Και εκεί χαμός γίνεται. Επόμενος αγώνας σε δύο βδομάδες από το Sugo.Επίσης μία βδομάδα πριν, στο Kansas των ΗΠΑ είχαμε Indycar με την Danica Patrick να παίρνει την pole!!! Tελικός νικητής ο Kanaan. O Wheldon εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία με 76 πόντους από τον Kanaan. (Max points ανα αγώνα: 50)
Την προηγούμενη βδομάδα είχε και ALMS από το Lime Rock Park. Συνοπτικά: Την P1 κέρδισαν οι Werner/Lehto (Audi R8) με τους ομόσταβλους τους Biela/Pirro δεύτερους. Τρίτοι γενικής και πρώτοι στη GT1 οι Beretta/Gavin (Corvette). Tη GT2 κέρδισαν οι Dumas/Bernhard (εννοείται Porsche) και τη P2 οι Βucknum/McMurry με Courage C-65. Επόμενος αγώνας αυτή τη βδομάδα στο Infineon Raceway.
Τέλος χθες έγινε και ο δεύτερος αγώνας του LMES από τη Monza με τους Collard/Boullion να παίρνουν τη νίκη με το Pesacrolo.
Την πρώτη θέση στη P2 πήραν οι Ojeh/Vosse/Gosselin με το Courage C-65 της Paul Belmondo Racing.
Την GT1 κέρδισαν οι Pesactori/Bartyan/Seiler ( ) με την 550 της BMS Scuderia.
Tέλος την GT2 κέρδισαν οι Pompidou/Lieb με Porsche (εννοείται) της Sebah Automotiv. -
Nigel Mansell will renew his rivalry with fellow former World Champion Alain Prost in a special 'Race of Legends' at this weekend's DTM event at the Norisring in Germany.
-
Και ο Johnny Cecotto προστέθηκε στη λίστα που είναι ήδη οι Nigel Mansell, Alain Prost, Jody Scheckter, Emerson Fittipaldi και Mick Doohan!
-
O Alain Prost απέδειξε ότι αν έχεις την ταχύτητα στο αίμα σου δύσκολα την χάνεις! Στα δοκιμαστικά σήμερα ήταν πρώτος με χρόνο 50,6sec όταν οι σημερινοί αστέρες γυρνάνε στα 49+!
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα