-
Ο χρήστης gxaral έγραψε:
Γιατί ενώ ο κατασκευαστής λέει service κάθε 20.000 χιλ (1 χρόνο), η εταιρεία λέει 10.000 χιλ (ενδιάμεσο service τι ανακάλυψη και αυτή).Όταν λές 'η εταιρία' ποιός ακριβώς στο είπε? Γιατί σε εμένα άλλο μου είπε ο πωλητής που μου το παρέδωσε, και άλλο ο τεχνικός του συνεργείου τους, ακριβώς δίπλα!!!
-
1800χμ έχω γράψει,τα λάδια είναι ακόμα ξανθά,αλλά είδα σήμερα ότι βρίσκονται μισό πόντο πάνω από το minimum στη βέργα.
Μάλλον θέλουν συμπλήρωμα..
Κι εμένα μου είπαν στα 20000χμ η πρώτη αλλαγή,αλλά δεν θα πάρω.Θα το πάω στα 5000χμ.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
1800χμ έχω γράψει,τα λάδια είναι ακόμα ξανθά,αλλά είδα σήμερα ότι βρίσκονται μισό πόντο πάνω από το minimum στη βέργα.Μάλλον θέλουν συμπλήρωμα..
Κι εμένα μου είπαν στα 20000χμ η πρώτη αλλαγή,αλλά δεν θα πάρω.Θα το πάω στα 5000χμ.
Αν κάνεις 200 χιλ την ημέρα τα 5000 χιλ τα κάλυψες σε 25 μέρες. Πως το καλαβαίνεις τώρα κάθε μήνα στην αντιπροσωπεία;
Πάντως το άλλο αυτοκίνητο ΤΟΥΤΑ G6 το αλλάζω κάθε 15.000 η στον χρόνο και ποτέ δεν έκαψε λάδια.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
1800χμ έχω γράψει,τα λάδια είναι ακόμα ξανθά,αλλά είδα σήμερα ότι βρίσκονται μισό πόντο πάνω από το minimum στη βέργα.Μάλλον θέλουν συμπλήρωμα..
Κι εμένα μου είπαν στα 20000χμ η πρώτη αλλαγή,αλλά δεν θα πάρω.Θα το πάω στα 5000χμ.
Αν συμπληρώνεις αρκετά, το λάδι ανανεώνεται και παίρνει ζωή. Μπορείς να το κρατάς περισσότερο.
Αν πρόκειται να το αλλάξεις μη συμπληρώσεις, αν συμπληρώσεις κράτησέ το αρκετά περισσότερο.
-
Ο χρήστης bad boy έγραψε:
δηλαδη αν δω πολυ βερνικι σημαινει οτι τα χε φτυσει το λαδι??? Αλλα αφου λες οτι θα καθαρισει με τις αλλαγες οκ...!Παντως στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι βαζουν το Motul 300V 10W-40 και οτι αυτο το λαδι βαζουν και στο αγωνιστικο που τρεχει ο αρχιμηχανικος...
ποσα λιτρα λαδι σου χρεωσαν και ποσα ευρο μονο για τα λαδια?
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
δηλαδη αν δω πολυ βερνικι σημαινει οτι τα χε φτυσει το λαδι??? Αλλα αφου λες οτι θα καθαρισει με τις αλλαγες οκ...!
Παντως στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι βαζουν το Motul 300V 10W-40 και οτι αυτο το λαδι βαζουν και στο αγωνιστικο που τρεχει ο αρχιμηχανικος...
ποσα λιτρα λαδι σου χρεωσαν και ποσα ευρο μονο για τα λαδια?
Στη σελ. 25 του παροντος topic αναφερω οτι εβαλα τελικα το Motul 5-40... (αυτο βαζει στο αγωνιστικο, λανθασμενα ειπα οτι βαζει 10-40. 10-40 βαζουν στα Ignis Sport γενικα)
Λοιπον το 5-40 το πληρωσα 31 Ευρω το 2λιτρο (μαζι με το ΦΠΑ)
Μου εβαλαν 4 λιτρα.Για αντιπροσωπεια αρκετα καλη τιμη αφου σε μεγαλο μαγαζι με αξεσουαρ στη Θεσ/νικη το 2λιτρο το 10-40 το πουλανε 34 Ευρω το 2λιτρο...Το 5-40 δε το ειχαν...
-
εχθές το βράδυ το κόκκινο λαμπάκι πίεσης λαδιού άναψε και συνέχιζε να ανάβει μόνο το ρελαντί!
Τα λάδια είναι καινούργια, και η στάθμη επίσης οκ.
Δεν μπορώ να σκεφτώ τι φταίει και μάλιστα έσβηνε όταν πατούσα γκάζι.
Αντί για TOTAL 20W50 βέβαια βρήκα MOBIL 20W50. Μπορεί να υπάρχει διαφορά?
Μου φάνηκε πιο αραιό αλλά μου εξήγησε ότι είναι πιο ανοιχτόχρωμο και φαίνεται έτσι.
ακούω!
-
Ο κινητήρας σου είναι πολύ φθαρμένος ή η αντλία λαδιού δεν είναι πολύ καλή. Αφού σβήνει μόλις πατάς το γκάζι δεν πειράζει, απλά στο ρελαντί μπορεί να πέφτει στα 5-10 psi η πίεση του λαδιού και να ανάβει το λαμπάκι.
-
Μήπως ζεσταίνεται πολύ ο κινητήρας; ανεμιστήρας με σπασμένο πτερύγιο, κάποια λαμαρίνα για τον αέρα στραβωμένη.
-
Γίνεται να ανεβάσεις λίγο το ρελαντί για να μην ανάβει το λαμπάκι; (πρόσεξε μη δεν σβήνει ο κινητήρας και παίρνει ανάποδες στροφές).
-
Βάλε 1 λίτρο SAE 30 αντί 20W50.
-
-
Εγω καθε 7500χλμ και παντα RedLine εξου και κατα το ημιση το nick μου
Επειδη στην Ευρωπη ειναι ακριβα τα προμηθευομαι απο us και αν ποτε ξεμεινω παραγγελνω απο εδω για οποιον ενδιαφερεται
http://www.raceporter.com/ -
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Εγω καθε 7500χλμ και παντα RedLine εξου και κατα το ημιση το nick μου
Επειδη στην Ευρωπη ειναι ακριβα τα προμηθευομαι απο us και αν ποτε ξεμεινω παραγγελνω απο εδω για οποιον ενδιαφερεται
http://www.raceporter.com/redline έβαλα βαλβολίνες και πραγματικά έμεινα -->
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ο κινητήρας σου είναι πολύ φθαρμένος ή η αντλία λαδιού δεν είναι πολύ καλή. Αφού σβήνει μόλις πατάς το γκάζι δεν πειράζει, απλά στο ρελαντί μπορεί να πέφτει στα 5-10 psi η πίεση του λαδιού και να ανάβει το λαμπάκι.-
Μήπως ζεσταίνεται πολύ ο κινητήρας; ανεμιστήρας με σπασμένο πτερύγιο, κάποια λαμαρίνα για τον αέρα στραβωμένη.
-
Γίνεται να ανεβάσεις λίγο το ρελαντί για να μην ανάβει το λαμπάκι; (πρόσεξε μη δεν σβήνει ο κινητήρας και παίρνει ανάποδες στροφές).
-
Βάλε 1 λίτρο SAE 30 αντί 20W50.
έχουμε και λέμε
-το πρόβλημα το έκανε αφού έβαλα Mobil 20w50 αντί TOTAL 20W50... καθόλου τυχαίο
-δεν το έκανε μόλις τα έβαλα αλλά μετά από 700 χμ ταξίδι...άρα ίσως χάλασαν τα λάδιαάρα...
-χαλασμένα λάδια μετά από 700 χμ
-χαλασμένη αντλία μετά από τα 700 (χλωμό το βλέπω)
-χαλασμένος ο σένσορας της πίεσης (επίσης δύσκολη τέτοια σύμπτωση)δεδομένο ότι με κρύα λάδια δεν γίνεται αυτό!
άρα....1ο βήμα αλλάζω λάδια και βάζω TOTAL και βλέπω τι γίνεται.
βήμα 2ο σένσορας
βήμα 3ο δεν θέλω να το σκέφτομαι -
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Εγω καθε 7500χλμ και παντα RedLine εξου και κατα το ημιση το nick μου
Επειδη στην Ευρωπη ειναι ακριβα τα προμηθευομαι απο us και αν ποτε ξεμεινω παραγγελνω απο εδω για οποιον ενδιαφερεται
http://www.raceporter.com/redline έβαλα βαλβολίνες και πραγματικά έμεινα -->
RedLine πρωτοδοκιμασα στην Αγγλια σε ενα τριασθλιο rover 820 που ειχα, εφτιαξε και σασμαν και μειωσε κατα πολυ τον θορυβο και να σκεφτεις δεν ηταν χοντρη η βαλβολινη που εβαλα. Απο τοτε σε ολα RedLine
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Εγω καθε 7500χλμ και παντα RedLine εξου και κατα το ημιση το nick μου
Επειδη στην Ευρωπη ειναι ακριβα τα προμηθευομαι απο us και αν ποτε ξεμεινω παραγγελνω απο εδω για οποιον ενδιαφερεται
http://www.raceporter.com/redline έβαλα βαλβολίνες και πραγματικά έμεινα -->
RedLine πρωτοδοκιμασα στην Αγγλια σε ενα τριασθλιο rover 820 που ειχα, εφτιαξε και σασμαν και μειωσε κατα πολυ τον θορυβο και να σκεφτεις δεν ηταν χοντρη η βαλβολινη που εβαλα. Απο τοτε σε ολα RedLine
στο πως μπαίνουν οι ταχύτητες μιλάμε για τρομερή διαφορά
ποιες βαλβολίνες έβαλες τότε?
-
γίνεται ένα 20W50 μίας μάρκας να έχει διαφορά από ένα 20W50 άλλης?
-
Ναι αλλά οι διαφορές είναι μικρές.
Όταν το λάδι είναι κρύο είναι παχύρρευστο και έχεις αρκετή πίεση. Μήπως υπερθερμαίνεται με τις ζέστες το αμάξι και μόλις κρυώσει λίγο ο καιρός φτιάξει.
Καλό θα ήταν να ελέγξεις την αντλία λαδιού αν δίνει πίεση σε πολλές στροφές. Αν χάλασε και δίνει π.χ. 15 psi μέγιστο στο ταξίδι (σβήνει το λαμπάκι αλλά η πίεση δεν είναι αρκετή) φθείρεται ο κινητήρας. Θα ξεβιδώσεις τον αισθητήρα και θα βιδώσεις ένα οργανάκι για πίεση.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ναι αλλά οι διαφορές είναι μικρές.Όταν το λάδι είναι κρύο είναι παχύρρευστο και έχεις αρκετή πίεση. Μήπως υπερθερμαίνεται με τις ζέστες το αμάξι και μόλις κρυώσει λίγο ο καιρός φτιάξει.
Καλό θα ήταν να ελέγξεις την αντλία λαδιού αν δίνει πίεση σε πολλές στροφές. Αν χάλασε και δίνει π.χ. 15 psi μέγιστο στο ταξίδι (σβήνει το λαμπάκι αλλά η πίεση δεν είναι αρκετή) φθείρεται ο κινητήρας. Θα ξεβιδώσεις τον αισθητήρα και θα βιδώσεις ένα οργανάκι για πίεση.
ναι αλλά κατά τρομερή σύμπτωση με το Mobil έχω το πρόβλημα?
και μάλιστα μετά από 1000 kms? -
κάθε 7500 όταν υπάρχουν τα φράγκα
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
γίνεται ένα 20W50 μίας μάρκας να έχει διαφορά από ένα 20W50 άλλης?Ναι γίνεται και μπορεί να είναι και αισθητές.
Δώσε στοιχεία να σου πω τις διαφορές. Αρκεί να έχω διαθέσιμα τα τεχνικά των συγκεκριμένων λιπαντικών που θα μου πεις.Δύο ίδια θέματα... Πρέπει να γίνει ενοποίηση.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
γίνεται ένα 20W50 μίας μάρκας να έχει διαφορά από ένα 20W50 άλλης?
Ναι γίνεται και μπορεί να είναι και αισθητές.
Δώσε στοιχεία να σου πω τις διαφορές. Αρκεί να έχω διαθέσιμα τα τεχνικά των συγκεκριμένων λιπαντικών που θα μου πεις.Δύο ίδια θέματα... Πρέπει να γίνει ενοποίηση.
στοιχεία δεν έχω απλά μιλάμε για Mobil 20W50 και Total 20W50.
(όχι συνθετικά) -
Λοιπόν...
Η TOTAL βγάζει ένα 20W50 το Quartz 5000 20W50.
Χαμηλών προδιαγραφών με ACEA A2/B2.
Η MOBIL βγάζει αρκετά. Βρήκα τρία (από το χειρότερο στο καλύτερο):
Mobil Super HP 20W50
Mobil Super XHP 20W50
Mobil Delvac Super 20W50Tα δύο πρώτα έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με το Total, ακόμη και στο κινηματικό ιξώδες (δηλ. έχουν παρόμοια ροή στο φάσμα των θεμροκρασιών). Είναι κλασσικά 50άρια. Το XHP καλύπτει και την ACEA A3/B3 άρα δείχνει ελαφρώς πιο ενισχυμένο από τα TOTAL και Mobil HP. Το TOTAL φαίνεται οριακά καλύτερο του Mobil HP (όσον αφορά την ευρευστότητα).
Το τρίτο (Delvac Super) είναι αρκετά ενισχυμένο για χρήση σε diesel και βαριές εφαρμογές. Έχει καλύτερα χαρακτηριστικά και καλύτερη ροή. Είναι αρκετά πιο λεπτόρευστο από τα άλλα 50άρια είτε στις χαμηλές είτε στις υψηλές θερμοκρασίες.
Αλλαγές Λαδιών: κάθε πότε ?