-
ΑΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΙΔΗ ΥΠΑΡΧΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ? ΔΥΛΑΔΗ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ. ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΕ ΣΑΝ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΥΣ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ-ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟΥΣ ΜΕ ΓΥΑΛΙΣΜΕΝΟ ΜΑΤΙ. ΧΩΡΕΙΣ ΤΕΑΜ ORDERS ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ.
Υ.Γ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΑ ΝΑ ΔΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ.
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Υ.Γ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΑ ΝΑ ΔΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ.Εδώ είναι που 'χάνει' η ιδέα σου. Γιατί το εργοστάσιο να το κάνει αυτό και να δώσει τα δικά του όπλα σε μια -ανταγωνιστική πλέον- ομάδα ? Μόνο αν το εργοστάσιο βοηθιέται από την παρουσία της ομάδας (πχ. Peugeot με Bozian, όπου η τελευταία έχει το πλέον πρόσφατο Peugeot και το δίνει πχ. στον Panizzi στο Ακρόπολις και την Κύπρο) μπορούμε να περιμένουμε κάτι τέτοιο.
Αλλά μέχρι τώρα οι ιδιωτικές ομάδες έχουν, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (όπως πχ. το Peugeot του Panizzi που ανέφερα παραπάνω) υλικό μία ή και δύο γενιές πίσω. Ιδίως αυτό που έχουν οι 'καλοί ιδιώτες' είναι σίγουρα μίας γενιάς πίσω. Πχ. ο Βωβός στο Ακρόπολις είχε το Ford '02 του Duval στο Τουρκίας.
-
ΔΥΛΑΔΗ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ F1 ΟΠΟΥ Η FERRARI ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΣΙΝΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΗ SAUBER. ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΕΙ, ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΙΔΙΩΤΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΑΙΟ, ΑΛΛΑ Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ. ΕΧΕΙ ΓΟΥΣΤΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ.
-
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ (ΕΛΠΙΖΩ...) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...
ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ 2 ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ...
ΜΕΧΡΙ ΦΕΤΟΣ (ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ 3 ΟΔΗΓΟΥΣ) ΟΙ 2 ΠΡΩΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ...ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ?
ΜΗΠΩΣ Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ Η PEUGEOT ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ GRONHOLM KAI LOIX KAI OXI TON ROVANPERA? KAI ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ?
ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΟΔΗΓΟΙ. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΥΠΟΥ RADSTROM ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΥΠΟΥ BUGALSKI ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ...ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΧΩΡΑΝΕ ΤΡΕΙΣ ΟΔΗΓΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ (ΕΛΠΙΖΩ...) ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΜΟΥ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ...
ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ 2 ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ...
ΜΕΧΡΙ ΦΕΤΟΣ (ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ 3 ΟΔΗΓΟΥΣ) ΟΙ 2 ΠΡΩΤΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ...ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ?
ΜΗΠΩΣ Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΘΕΛΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ??? ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ Η PEUGEOT ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ GRONHOLM KAI LOIX KAI OXI TON ROVANPERA? KAI ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΙΝΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΑΛΙ?
ΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΝΘΙΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕΣ ΟΔΗΓΟΙ. ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΥΠΟΥ RADSTROM ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΥΠΟΥ BUGALSKI ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ...ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΧΩΡΑΝΕ ΤΡΕΙΣ ΟΔΗΓΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...Αυτό νομίζω κι εγώ Χάρη. 2 οδηγοί θα βαθμολογούνται μόνο (και όχι οι 2 καλύτεροι από 3) αλλά αυτοί θα δηλώνονται ανά αγώνα και όχι άπό την αρχή του πρωταθλάματος.
16-17 Σεπτεμβρίου είναι η απόφαση; -
Ο χρήστης syele έγραψε:
16-17 Σεπτεμβρίου είναι η απόφαση;ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 5 Η ΩΡΑ (ΒΕΛΓΙΟΥ) ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ FIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ FAX...
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ Ή ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ!!! -
ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΑΡΓΟΥΝ!!!!
ΛΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΝ?
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΑΡΓΟΥΝ!!!!
ΛΕΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΑΝ?
ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ!To παρακολουθεις απο καποιο site; Αν ναι μπορεις να βαλεις το link σε παρακαλω;
-
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ LOIX ΣΤΑ http://www.rally-action.com KAI http://www.pitstop.tv ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗ FIA...
ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ Ο ΒΕΛΓΟΣ ΜΕΝΕΙ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΤΗΝ PEUGEOT ΙΣΧΥΕ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΠΕΡΙ 3ΟΥ ΟΔΗΓΟΥ...ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ TON JEAN-JOSEPH.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ FIA ΛΟΙΠΟΝ!
ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! ΘΑ ΠΟΡΕΥΤΕΙ Η PEUGEOT ΜΕ GRONHOLM KAI ROVANPERA? ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ...ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ? ΤΟΤΕ ΘΑ ΧΩΡΑΕΙ Ο LOIX...
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ! -
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΠΕΡΑΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ!!!
ΕΤΣΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 16 ΑΓΩΝΩΝ!
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΠΕΡΑΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ!!!ΕΤΣΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 16 ΑΓΩΝΩΝ!
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ!FIA....ΧΑΛΙ....άλλαξαν τα πάντα...
-
Όταν η 'ακατανόμαστοι' θέσπιζαν τον κανονισμό περί 3ου οδηγού έλεγαν ότι το κάνουν γιατι νοιάζονται να προωθήσουν τα νέα ταλέντα. Τώρα που τα νέα ταλέντα δεν θα βρουν μπάκετ ούτε στην Δευτέρα Παρουσία τι έγινε η έγνοια τους? Το κάκιστο μάρκετινγκ δυστυχώς τρώει και το WRC όπου πέραν των τραγικών κανονισμών, φρόντισαν να γελοιοποιηθούν και από τις απανωτές αλλαγές. Μήπως τελικά κάνουν ότι μπορούν ώστε το WRC να χάσει το κοινό του και να το στρέψουν στην F1??? Μου φαίνεται απίθανο πάντως να το κάνουν κατά λάθος, δηλαδή πρέπει να είσαι φοβερά βλάκας ώστε να στήσεις τέτοιους κανονισμούς και συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ FIA ΠΕΡΑΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ!!!
ΕΤΣΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 16 ΑΓΩΝΩΝ!
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΡΑΛΛΥ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!
ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ!FIA....ΧΑΛΙ....άλλαξαν τα πάντα...
ΑΙΣΧΟΣ!
Τωρα πρεπει να δουμε αν οι 2 θα ειναι στανταρ ή θα μπορουν να αλλαζουν οπως μεχρι προπερσι. Οποιος γνωριζει ας ενημερωσει...
-
Ο χρήστης NormalEna έγραψε:
Όταν η 'ακατανόμαστοι' θέσπιζαν τον κανονισμό περί 3ου οδηγού έλεγαν ότι το κάνουν γιατι νοιάζονται να προωθήσουν τα νέα ταλέντα. Τώρα που τα νέα ταλέντα δεν θα βρουν μπάκετ ούτε στην Δευτέρα Παρουσία τι έγινε η έγνοια τους? Το κάκιστο μάρκετινγκ δυστυχώς τρώει και το WRC όπου πέραν των τραγικών κανονισμών, φρόντισαν να γελοιοποιηθούν και από τις απανωτές αλλαγές. Μήπως τελικά κάνουν ότι μπορούν ώστε το WRC να χάσει το κοινό του και να το στρέψουν στην F1??? Μου φαίνεται απίθανο πάντως να το κάνουν κατά λάθος, δηλαδή πρέπει να είσαι φοβερά βλάκας ώστε να στήσεις τέτοιους κανονισμούς και συμπεριφορά.Ολα παιζουν, σιγουρα στοχος ειναι το χρημα κ ετσι σιγουρα θ αρχισουν να διωχνουν κοσμο κ απο το WRC, oπως εχουν κανει κ με την F1.
Λιγο ασχετο αλλα εχει παρακολουθησει κανεις British Touring Car Championship; O μανατζερ της TOCA που ειναι υπευθυνη για την διοργανωση κ την νομοθεσια του πρωταθληματος, μεχρι πριν απο 2-3 χρονια που παρακολουθουσα εκανε παρα πολυ καλη δουλεια. Κ αυτο γιατι ειχε στοχο το κοινο, την προσελκυση κατασκευαστων αλλα κ τον πολυ καλο συναγωνισμο.
-
Τελικά και εξω δεν είναι καλύτεροι απο τους δικούς μας!Ιδια χάλια!
Ο Μέτα δήλωνε (worldrallynews)οτι δεν έγινε και τίποτα αν κάνουν δοκιμές και αγώνα την ίδια μερα!Και οτι εντάξει,αφου οι SS είναι επαναλαμβανόμενες θα είναι λίγα τα χιλιόμετρα νέων ειδικών που θα πρέπει να 'γράψουν' τα πληρώματα!
Ακόμα διάβασα οτι σκέφτονται να καταργήσουν το ενα SP και να ορίσουν σημεία για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών!
ΧΑΜΟΣ!!Σαν δεν ντρεπόμαστε λέω εγω!
-
προαλαβαίνουμε να πάμε σε κανένα αγώνα φέτος? Στο RAC?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
προαλαβαίνουμε να πάμε σε κανένα αγώνα φέτος? Στο RAC?Ελα ντε! Γιατι μέχρι το νέο πρωτάθλημα προβλέπω να έχουμε και άλλες αλλαγές!
-
Episimopioithikan oles oi alages gia to 2004 me 100% stin psifoforia!!!Ala i diamartiries sinexizonte!!
Oriste kai to programa ton 16 agonon gia to 2004!!2004 World Rally Championship Dates
Monte Carlo Rally January 23-25
Swedish Rally February 6-8
Rally Mexico March 11-14
Rally of Argentina April 30-May 2
Cyprus Rally May 14-16
Acropolis Rally May 28-30
Rally of Turkey June 24-27
Rally of New Zealand July 15-18
Rally Finland August 5-8
Deutschland Rally August 18-20
Rally of Japan September 2-5
Rally GB September 16-19
Rally of Italy September 30-October 3
Tour of Corsica October 14-17
Catalonia Rally October 28-31
Rally Australia November 11-14 -
Εντάξει τους 16 αγώνες, σε γενικές γραμμές τους θέλουμε. αν είχαμε και την κατάλληλη τηλεοπτική κάλυψη θα ήταν τέλειο, άσχετα αν έχουμε επιπτώσεις στο κόστος των ομάδων. Ισως (?), προσελκύσει και άλλους κατασκευαστές, παρόλο που η Ηyundai είχε δηλώσει πως δεν έχει μπάτζετ για να ακολουθήσει τους 16 αγώνες και ίσως την δούμε να αποσύρεται.
Τους 2 οδηγούς τους καταπίνουμε. Πες ότι πιστευουμε σε όσα λένε περί μεγαλύτερου ανταγωνισμού. Να αυξηθούν και οι ιδιωτικές ομάδες και να βρούνε όλοι οι εν ενεργεία οδηγοί ένα μπάκετ.
....Αλλά οι απλές διαδρομές που μειώνουν την διάρκεια του αγώνα, τις ειδικές και το θέαμα, δεν μπορώ να το χωνέψω....Κάνουν τα πάντα για να διώξουν τον κόσμο από τα βουνά και να τον μεταφέρουν στον καναπέ. -
....μειώνουν την διάρκεια του αγώνα, τις ειδικές και το θέαμα, δεν μπορώ να το χωνέψω....Κάνουν τα πάντα για να διώξουν τον κόσμο από τα βουνά και να τον μεταφέρουν στον καναπέ.
Θα ακουστεί λίγο άσχετο, αλλά το όλο σκηνικό για το WRC του 2004 με τις πατέντες του Mehta και της παρέας του μου θυμίζει όλο και περισσότερο τις παραλίες εκείνες που τις έχουν περιφράξει και 'οργανώσει' με δεκάδες ομπρέλες, ξαπλώστρες και καφέ-μπαρ (και που πλέον δε θέλω να βλέπω ούτε από μακριά)... Θυμηθείτε πως ήταν τα ράλι πριν από μία, έστω, δεκαετία, πλην αυτοκινήτων και τηλεοπτικής κάλυψης, και πείτε μου: TOTE ή ΤΩΡΑ;...
ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?