-
Αυτο το θεμα το εχω ξαναγραψει αλλα τωρα μπηκαν νεοι forumistes που μπορουν να εκφρασουν τη γνωμη τους . Κατα την γνωμη μου το καλυτερο ηταν η Lancia S4 γιατι ειχε πολυ καλη τετρακινηση και ενα κινητηρα 515 αλογα τουρμπισια, ηταν πολυ καλη παντου , ιδιαιτερα στην ασφαλτο και θα επερνε σιγουρα το πρωταθλημα κατασκευαστων του 1986 αν ο Toivonen δεν σκοτωνοταν στην Κορσικη οπου και ηταν μαλιστα μπροστα οπως γραφω παντα παρακατω. Ηταν ποιο μπροστα τεχνολογικα απο ολους αλλα ατυχιες και προβληματα νεοτητας της στερησαν την κατακτηση του πρωταθληματος του 1986.Ενα αυτοκινητο με μετρια εμφανιση που ομως ηταν πρωτοτυπη χωρις να προκαλει (βλεπε Audi S1 550 hp).To 205 T16, εξαιρετικο, ταχυτατο, αποτελεσματικο, με 480 αλογα, αλλα S4 δεν ηταν.
Lancia 037 η ωραιοτερη μακραν, διεγραφε απιστευτες τροχιες αλλα η πισω κινηση και ο κινητηρας με τα 'μολις' 350 αλογα την αδικησαν αν και πηρε πρωταθλημα.Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img]
-
Αυτο το θεμα το εχω ξαναγραψει αλλα τωρα μπηκαν νεοι forumistes που μπορουν να εκφρασουν τη γνωμη τους . Κατα την γνωμη μου το καλυτερο ηταν η Lancia S4 γιατι ειχε πολυ καλη τετρακινηση και ενα κινητηρα 515 αλογα τουρμπισια, ηταν πολυ καλη παντου , ιδιαιτερα στην ασφαλτο και θα επερνε σιγουρα το πρωταθλημα κατασκευαστων του 1986 αν ο Toivonen δεν σκοτωνοταν στην Κορσικη οπου και ηταν μαλιστα μπροστα οπως γραφω παντα παρακατω. Ηταν ποιο μπροστα τεχνολογικα απο ολους αλλα ατυχιες και προβληματα νεοτητας της στερησαν την κατακτηση του πρωταθληματος του 1986.Ενα αυτοκινητο με μετρια εμφανιση που ομως ηταν πρωτοτυπη χωρις να προκαλει (βλεπε Audi S1 550 hp).To 205 T16, εξαιρετικο, ταχυτατο, αποτελεσματικο, με 480 αλογα, αλλα S4 δεν ηταν.
Lancia 037 η ωραιοτερη μακραν, διεγραφε απιστευτες τροχιες αλλα η πισω κινηση και ο κινητηρας με τα 'μολις' 350 αλογα την αδικησαν αν και πηρε πρωταθλημα.Για περισσοτερες πληροφοριες κ' φωτογραφιες:lanciamartini.m4driving.sm[/img]
Ποιο ηταν το καλυτερο αυτοκινητο Gr.B?