-
Απ' όσο ξέρω μόνο το σήμα τελών κυκλοφορίας είναι υποχρεωτικό. Κι αυτό όμως ξέρετε που βρίσκεται. Oh yes, στο ντουλαπάκι!
-
Καλησπέρα σε όλους . Και μία απορία για τις πιέσεις των ελαστικών.
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω 2.2 (με κρύα ελαστικά). Ομοίως αναφέρεται και στο Manual του κατασκευαστή. Όμως αυτές οι πιέσεις αναφέρονται σε ελαστικά 16 ή 15 ιντσών. Το δικό μου που φοράει 17άρες (215) δε θα πρέπει να έχει διαφορετική πίεση;; Ας βοηθήσει κανείς γιατί είμαι ψιλοάσχετος με αυτά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας...
-
Ο χρήστης xaris78 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους . Και μία απορία για τις πιέσεις των ελαστικών.Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω 2.2 (με κρύα ελαστικά). Ομοίως αναφέρεται και στο Manual του κατασκευαστή. Όμως αυτές οι πιέσεις αναφέρονται σε ελαστικά 16 ή 15 ιντσών. Το δικό μου που φοράει 17άρες (215) δε θα πρέπει να έχει διαφορετική πίεση;; Ας βοηθήσει κανείς γιατί είμαι ψιλοάσχετος με αυτά.
Ρώτησε καλύτερα έναν βουλκανιζατερά που είναι και ποιο υπευθυνος για θέματα ασφάλειας απο όλους εμάς που με ενα ψευδωνυμο μπορούμε να σου απαντήσουμε ότι θέλουμε
-
Ο χρήστης xaris78 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους . Και μία απορία για τις πιέσεις των ελαστικών.Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να βάζω 2.2 (με κρύα ελαστικά). Ομοίως αναφέρεται και στο Manual του κατασκευαστή. Όμως αυτές οι πιέσεις αναφέρονται σε ελαστικά 16 ή 15 ιντσών. Το δικό μου που φοράει 17άρες (215) δε θα πρέπει να έχει διαφορετική πίεση;; Ας βοηθήσει κανείς γιατί είμαι ψιλοάσχετος με αυτά.
Eγω στην ιδια διασταση δουλευω 34 το καλοκαιρι και 36 το χειμωνα, στα ελληνικα οδοζτρωματα αυτο βολευει περισσοτερο τα F1 μου να αποδιδουν καλα γιατι κατα ταλλα ειναι ενα μετριο λαστιχο....
-
παιδιά, ώρα για λίγη γκρίνια....