-
Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα? -
Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα? -
Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα? -
Ο χρήστης nissanlover έγραψε:
Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan
Αγαπητοί φίλοι, τελικά στα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου στην Ελλάδα,
πρέπει να υπάρχει και το κριτήριο, του αξιόπιστου, λειτουργικού και εξυπηρετικού Service της εταιρίας. Αφορμή για την επιστολή αυτή είναι η απίστευτη ταλαιπωρία που τράβηξα για πολλοστή φορά, δυστηχώς, στο Επίσημο Service της Nissan στην Λεωφ.Αθηνών.
Αφού πρωτίστως είχα κλείσει ραντεβού για ένα απλό έλεγχο στον Ηλεκ.Εγκέφαλο του Νέου Almera, ημέρα και ώρα που οι ίδιοι επέλεξαν και εγώ απεδέχτηκα,
πήγα λοιπόν στην Nissan στις 7:00πμ, μισή ώρα πριν το καθορισμένο ραντεβού, για να πάρω σειρά μεταξύ αυτών που είχαν ραντεβού την ίδια ώρα!!! Περίπου 20 Αμάξια. (Καψώνι της Nissan στους πελάτες της). Τέλος πάντων μπήκα στο συνεργείο 2ος. Αφού επιβαιβεώθηκε το ραντεβού, μου είπαν να περιμένω να έρθει η σειρά μου... Μετά από 2(δύο) ώρες και 30 λεπτά περίμενε, δηλαδή στις 9:30, πήγα να τους υπενθυμίσω την ύπαρξη μου εκεί. Μου ξαναείπαν να περιμένω, μέχρι να με ξαναειδοποιήσουν. Μετά από 1 ώρα και 30 λεπτά επιπλέον, δηλαδή στις 11:00πμ. ήρθε ...επιτέλους η ώρα μου. Αφού διαπιστώθηκε η βλάβη, (Χαλασμένο το Flow Meter της BOSCH-δε περίμενα και τίποτα καλύτερο από ανταλλακτικό BOSCH), ο μηχανικός πήγε να φέρει το ανταλακτικό, από το διπλανό δωμάτιο, που υπήρχαν τα ανταλακτικά. Μετά από 45 λεπτά!!! γύρισε. Μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού που δεν είναι κάτι το πολύ χρονοβόρο, (Βρίσκεται στο Καρμπυρατέρ), χρειάστηκαν να παραμείνω στο Service 6 (έξι ολόκληρες ώρες) αντί για το πολύ 1(μία) ώρα. Ο έλεγχος για την διαπίστωση της βλάβης μαζί με την αντικατάσταση του ανταλακτικού δεν είταν κανονικά πάνω από μια ώρα, όπως αποδείχτηκε αλλά οι κύριοι εκεί κατάφεραν να τον κάνουν 6 πλάσιο, δηλαδή μια μέρα. Δεν θα έγραφα αυτή την επιστολή εάν συνέβαινε για μια φορά, αλλά δηστυχώς συμβαίνει ΟΛΕΣ τις φορές που έχω επισκευτεί το συγκεκριμένο Service. Βέβαια έγιναν και άλλα γαργαλιστικά την ίδια μέρα, αλλά τέλος πάντων. Αν με προκαλέσουν θα τα διηγηθώ και αυτά. Γι'αυτό αγαπητοί φίλοι, στρέψτε το βλέμα σας αλλού για αλλού που λέει και το τραγούδι. Μια άλλη φορά θα γράψω για τα Άθλια Εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan στην περιοχή των Νοτίων Προαστίων... Προσεχώς...
Υ.Γ. Αλήθεια στην Αγγλία γνωρίζουν τι γίνεται στην Ελλάδα?Syni8ws pernei mia mera gia tetoies blabes estw kai an h ka8ari douleia einai mia wra.
Etsi peripou ginetai edw sou lene na er8eis to prwi stis 8, tous les ti problima exeis, ypografeis to xarti kai meta feugeis pas stin douleia sou (me suttle bus) kai to apogeuma pernaei to suttle bus kai se pigainei pisw stin antiporswpeia.
Den mporw na katalabw giati emeines ekei kai perimenes.
-
Δυστυχως ναι παντα το αφηνεις ολη τη μερα και το παιρνεις φτειαγμενο. Ειναι πολυ δυσκολο να το πας και να στο φτειαξουν αμεσως.
Επισης δεν χρειαζεται να παρεις ρεπο απο τη δουλεια για να περιμενεις.Ν.
Απίστευτη Ταλαιπωρία στο Επίσημο Service της Nissan