-
Ο κωδικος του θα ειναι '997' και θα ειναι διαθεσιμο το καλοκαιρι του 2004.
Οι φωτο ειναι απο το Nόrburgring.
Το καμπριο θα ειναι ετοιμο το 2005.
Οι φημες για V8 κινητηρα δεν επιβεβαιωνοντε. Παλι μποξερ 6κυλινδρος ομως στα 3.8 λιτρα και με 320-340 αλογα και με 375-380 αλογα στην εκδοση 'S'.
-
Ο κωδικος του θα ειναι '997' και θα ειναι διαθεσιμο το καλοκαιρι του 2004.
Οι φωτο ειναι απο το Nόrburgring.
Το καμπριο θα ειναι ετοιμο το 2005.
Οι φημες για V8 κινητηρα δεν επιβεβαιωνοντε. Παλι μποξερ 6κυλινδρος ομως στα 3.8 λιτρα και με 320-340 αλογα και με 375-380 αλογα στην εκδοση 'S'.
-
Ο κωδικος του θα ειναι '997' και θα ειναι διαθεσιμο το καλοκαιρι του 2004.
Οι φωτο ειναι απο το Nόrburgring.
Το καμπριο θα ειναι ετοιμο το 2005.
Οι φημες για V8 κινητηρα δεν επιβεβαιωνοντε. Παλι μποξερ 6κυλινδρος ομως στα 3.8 λιτρα και με 320-340 αλογα και με 375-380 αλογα στην εκδοση 'S'.
-
Ετοιμάζομαι για μεγάλο flame από τους 'Πορσάκηδες' με αυτό που θα πω... αλλά θα το πω.
Αμάν αυτή η συντηριτικούρα των Γερμανών. Είπαμε η 911 Carrera του '63 ήταν ένα από το πιο όμορφα αυτοκίνητα παραγωγής παγκοσμίως, εκείνη του '67 πανέμορφη και δυναμική, αυτές του '74 και του '83 παραδοσιακές, αλλά από το '90 και μετά το παραξηλώσανε... Από σπορ σκαραβαίο όσο κι αν προσπαθήσεις... Ferrari δε θα βγάλεις!!!8)
Μ'ακούει κανείς??? Μπα... -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ετοιμάζομαι για μεγάλο flame από τους 'Πορσάκηδες' με αυτό που θα πω... αλλά θα το πω.Αμάν αυτή η συντηριτικούρα των Γερμανών. Είπαμε η 911 Carrera του '63 ήταν ένα από το πιο όμορφα αυτοκίνητα παραγωγής παγκοσμίως, εκείνη του '67 πανέμορφη και δυναμική, αυτές του '74 και του '83 παραδοσιακές, αλλά από το '90 και μετά το παραξηλώσανε... Από σπορ σκαραβαίο όσο κι αν προσπαθήσεις... Ferrari δε θα βγάλεις!!!8)
Μ'ακούει κανείς??? Μπα...Μ΄αρεσει το σχημα. Προσπαθωντας να μιμηθουν τα φωτα παλαιοτερων γεννεων ειναι σωστη εκλογη κατα την γνωμη μου.
Η επομενη γενια Porsche 911