-
Άλλοι ομοιοπαθείς;
Για μένα το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου γιατί:
1)πάει
2)δεν χαλάει
3)δεν ζητάειαααα και είναι και made in Greece-για να υποστηρίζουμε και τα εγχώρια προϊόντα!
-
Άλλοι ομοιοπαθείς;
Για μένα το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου γιατί:
1)πάει
2)δεν χαλάει
3)δεν ζητάειαααα και είναι και made in Greece-για να υποστηρίζουμε και τα εγχώρια προϊόντα!
-
Άλλοι ομοιοπαθείς;
Για μένα το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου γιατί:
1)πάει
2)δεν χαλάει
3)δεν ζητάειαααα και είναι και made in Greece-για να υποστηρίζουμε και τα εγχώρια προϊόντα!
-
και ποιό ειδικά το 'δικό μου' (γιατί στην ουσία οικογενειακό είναι αλλά το έχω πάρει με 108) είναι mod. 6/1992 γκρί μεταλλικό. Έχει 200.000 χιλιόμετρα (όλα τέζες σε άσφαλτο και χώμα). Οι μόνες ζημιές που έχει εμφανίσει ηταν ένας σταυρός του τιμονιού και το πέταγμα της 5ης, προβληματα τα οποία τα είχαν όλα και διορθώθηκαν στα πλαίσια της εγγύησης. Τώρα θα πέσει και ένα γερό rebuild-maintenance για να γίνει πάλι αστέρι. Οι μόνη μετατροπή που έχει είναι οι 15αρες με τα 195/50 και πάλι γιατι η μια απο τις εργοστασιακές 14αρες είχε βίαιη επαφή πριν απο καιρό με πεζούλι και ηταν αδύνατη η αντικατάστασή της (εάν έχει κανένας μια τέτοια ας μου πεί να τις κάνω πάλι 4!).
-
Ο επιμένων ελληνικά!!
Έχεις υπογράψει στο θέμα 'τι αυτοκίνητο έχουμε part III - αποτελέσματα';
Μην μας ξεφύγει από την στατιστική ελληνικό αμάξι, θα είναι κρίμα!
Κρίμα που δεν εξακολουθούν να παράγονται ελληνικά αυτοκίνητα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ο επιμένων ελληνικά!!Έχεις υπογράψει στο θέμα 'τι αυτοκίνητο έχουμε part III - αποτελέσματα';
Μην μας ξεφύγει από την στατιστική ελληνικό αμάξι, θα είναι κρίμα!
Κρίμα που δεν εξακολουθούν να παράγονται ελληνικά αυτοκίνητα...
Ναι, είναι μέσα...
-
Αυτοκινητάρα! Το πρώτο μου ήταν λευκό... Μετά έγινε αυτοκίνητο δοκιμών (άραφτο και δεν λύγισε ποτέ!) και πήρα ένα ανθρακί... Τα είχε όλα... και συνέφερε! Συμφωνώ με το τρίπτυχο, δεν σπάει, δεν χαλάει και πάει! Μοτερούκλα και προβλέψιμη συμπεριφορά. καμία σχέση με γαλλικό αλλά στους γλιστερούς μας δρόμους μιά χαρά τα πήγαινε... Σε ένα κόκκινο είχαμε βάλει κόκκινα καγιάμπα και 15 αρια. Βελτιώθηκε χωρίς μάλιστα να αλλάξει χαρακτήρα! Τι μου θυμήσατε βρε παίδες... Αργότερα το 1994 έκανα δύο αγώνες με ένα νορμάλ ελληνικό GTi και το ευχαριστήθηκα με το παραπάνω... Στο Ακρόπολις της χρονιάς εκείνης και μέχρι και το τέλος της επόμενης έφεραν ένα αληθινό πολεμικό και πήραμε δύο τίτλους. Σπαζοκεφαλιά μέχρι να το μάθεις... Μετά πήγαινε αέρα! Συμμετείχα στο Ράλι Δωδώνης με δαύτο. Το 94 ή το 95 αν θυμάμαι... Στα στενά αργούσα μέχρι να το καταλάβω... Βελτιώθηκα στη συνέχεια και έχω εξαιρετικές αναμνήσεις και από την αγωνιστική έκδοση. Αν στη Νισάν το κρατούσαν θα κέρδιζε μέχρι το 1998 οπότε εμφανίστηκαν τα κιτ καρ. Το συγκεκριμένο, όπως και το μπλε το ασφάλτινο που οδήγησε ο Σώτος τα αγόρασε ο Μπγιορν Βάλτεγκαρντ για το παιδί του.... Ηρθε Αθήνα, τα δοκίμασε ο ίδιος ο θεός στη Βούλα, στον κρεμασμένο λαγό, τα πήρε και έφυγε! Ιεροτελεστεία! Αρχοντική φυσιογνωμία ο Σουηδός.... Ωραίες, ανέκδοτες αναμνήσεις._ΣΧ
Nissan Sunny 2.0 GTi